Ik ken het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Raene het volgende:
Hoe kan het dat niemand nightwish kent?
Ik ken Nightwish welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Raene het volgende:
Wordt die FOK!ker dan niet jaloers?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar maakt niet uit.
Niet soort muziek waar ik naar luisterde of uberhaupt iets van weet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Raene het volgende:
Ik deed ook copy pastequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het snoezig dat je mijn spelfout gewoon overneemt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Ik vraag me toch af wat anderen van sammz vinden.. kunnen we nu beter zeggen ipv achter haar rug om.
Euhm, goede vraag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt die FOK!ker dan niet jaloers?
Wat wil je hier nu mee bereiken danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Ik vraag me toch af wat anderen van sammz vinden.. kunnen we nu beter zeggen ipv achter haar rug om.
Doe anders DMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Nee waarom zou ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!!!!!
Ga alsjeblieft je huiswerk maken.
dit, ME je loopt te janken hou nou eens op zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Raene het volgende:
Ik vind Sammz tof, je bent aan het drammen.
Oh god wat ben je volwassen. Je reageert er wéér op. Gewoon té leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee bereiken dan? Horen dat iedereen mij een kutwijf vindt? Is dat goed voor je ego of zo? Voel je je sterker wanneer iedereen jouw mening deelt
?
floor jansen blert er nu voor in de plaatsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken het.
Vind er alleen geen reet aan met die nieuwe zangeres.
Wanneer gaat die ban er eens van af dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe anders DMWel oppassen dat je geen ban krijgt natuurlijk he
Ja, dat moet ik wel weten. Anders blijft het bij knuffelen terwijl we romantische muziekjes luisteren.quote:
Omdat je jezelf een beetje voor gek aan het zetten bent. Zelfbescherming.quote:
Oh ja... Zo zou ik ook gaan doen. Maf wijf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh god wat ben je volwassen. Je reageert er wéér op. Gewoon té leuk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Stiekem ben je een kutwijf ja, alleen niemand erkent het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee bereiken dan? Horen dat iedereen mij een kutwijf vindt? Is dat goed voor je ego of zo? Voel je je sterker wanneer iedereen jouw mening deelt
?
Dat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat je jezelf een beetje voor gek aan het zetten bent. Zelfbescherming.
Ik kan je genoeg FOK!ers op een presenteerblaadje geven die mij niet aardig vinden hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Stiekem ben je een kutwijf ja, alleen niemand erkent het.
Ja ik ga weer normaal doen.. waarover lullen muziek?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom op zeg
Ieders punt is nu wel duidelijk, volgend onderwerp?
Kaalquote:
Nooit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaat die ban er eens van af dan?
Je hebt je lesje wel geleerd toch?
Ken ik zo niet, zal het eens opzoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja ik ga weer normaal doen.. waarover lullen muziek?
Wat vind je van the passenger?
streepjequote:
Heb je een ban omdat je iemand vervelend vondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit.
Als het aan opa bakkebaart ligt:
Ik kreeg een laatste waarschuwing ofzo, bij meer gezeik was het permanent...
Kwam er 1 rel omdat ik tegen iemand zei over DM dat ik hem vervelend vond + uitleg.
Letterlijk 1 DM...
Gelijk een perm ban overheen gegooid.
Ik kan helaas niet goed linkjes sturen zit op mobiel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken ik zo niet, zal het eens opzoeken.
Kudos voor jou, boterkoekmeisje.quote:
Ja, laatste waarschuwingen moet je ook niet lichtzinnig oppakken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit.
Als het aan opa bakkebaart ligt:
Ik kreeg een laatste waarschuwing ofzo, bij meer gezeik was het permanent...
Kwam er 1 rel omdat ik tegen iemand zei over DM dat ik hem vervelend vond + uitleg.
Letterlijk 1 DM...
Gelijk een perm ban overheen gegooid.
Ik werd toch wel erg verrast door jou toen je zei dat je te ver was gegaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je genoeg FOK!ers op een presenteerblaadje geven die mij niet aardig vinden hoor. Maar dat interesseert mij weinig, er zijn altijd mensen die je niet mogen
.
The Passenger van Iggy Pop?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet goed linkjes sturen zit op mobiel.
Ik weet wanneer ik te extreem reageer en ik ben ook niet te beroerd daar netjes mijn excuses voor te makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werd toch wel erg verrast door jou toen je zei dat je te ver was gegaan.
Nee, anders doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mannen nooit in hun ballen kapot scheren whehe.
Zo n dun huidje enz
Die eerste was omdat ik medeleven wou tonen aan iemand die volgens mij - blijkbaar een miskraam had gehad... Dat kun je dus beter ook niet doen, wordt niet gewenst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je een ban omdat je iemand vervelend vond. Dat is ook wel extreem.
Ik zou geen muziek op zetten dat leidt alleen maar afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nine Inch Nails - Closer natuurlijk.
Purrquote:
haha, in het begin een paar keer gehad ja, dat is klote, letterlijk. Maar als je meer scheert wordt je huis iets dikker volgens mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mannen nooit in hun ballen kapot scheren whehe.
Zo n dun huidje enz
Oh hihi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, anders doe je iets verkeerd.
Komt wel goed hoor tijn. Je kunt ook gewoon op je rug gaan liggen en genieten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou geen muziek op zetten dat leidt alleen maar af
Wat is er mis met medeleven tonen.. Mja, zonde wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die eerste was omdat ik medeleven wou tonen aan iemand die volgens mij - blijkbaar een miskraam had gehad... Dat kun je dus beter ook niet doen, wordt niet gewenst.
Eerlijk gezegd heb ik mn beste sekspartijen ook op metal gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb hier een keer seks op gehad
Nooit gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, laatste waarschuwingen moet je ook niet lichtzinnig oppakken.
Film op de achtergrond kan ook hoor, niks afleidends aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou geen muziek op zetten dat leidt alleen maar af
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik mn beste sekspartijen ook op metal gehadEn op Queens of the Stone Age, was ook goed
Laat ik eerst maar eens iemand vinden om mee te seksenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor tijn. Je kunt ook gewoon op je rug gaan liggen en genieten.
Persoonlijke goedmaakseks?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik te extreem reageer en ik ben ook niet te beroerd daar netjes mijn excuses voor te maken.
Meestal doe ik dat persoonlijk via DM of PM, maar in het topic was in dit geval meer gepast.
hahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb het een keer gedaan met cliteater op de achtergrond
The Big Lebowski op de achtergrond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Film op de achtergrond kan ook hoor, niks afleidends aan
Laat je hosselen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens iemand vinden om mee te seksen
Hoeft ook niet per sequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Knap als hij het ritme van de bass bij kan houden
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Big Lebowski op de achtergrond.
[..]
Laat je hosselen.
whehheeh zeker welquote:
Hehehehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per seNadeel van seksen met vette metal is dat ik telkens mee wil air-bassen
Of rifjes even mee moet 'wieiweiweiweiieieieie'-en
Doe dan dezequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Knap als hij het ritme van de bass bij kan houden
Zeker...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met medeleven tonen.. Mja, zonde wel.
Nice!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit gezien.Ik heb wel Austin Powers op de achtergrond gehad
Eat clit or diequote:
Maar dat is gewoon kutmuziekquote:
Ik heb nu een hele rare MIquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per seNadeel van seksen met vette metal is dat ik telkens mee wil air-bassen
Of rifjes even mee moet 'wieiweiweiweiieieieie'-en
Nee man dat is geniaal. Gabbergrindquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon kutmuziek
quote:
Neequote:
Hmpfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker...
En toen had yvon nog gemeld wel te melden aan users die klagen dat er een blokkeer functie is.
Word ik na 1 bericht met wat woorden waarom ik iemand vervelend vind geband.
Jij hebt die ook al nooit gezien? Wat is dit voor wereld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit gezien.Ik heb wel Austin Powers op de achtergrond gehad
Die van mij zitten altijd tot de nok toe vol hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is nep, bucket is half leeg als je het koopt altijd.
Het is wel grappigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ik heb de angst dat die dichter bij de waarheid ligt dan goed is![]()
Ik moest hieraan denkenquote:
vroegah vaak zat geluisterdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee man dat is geniaal. Gabbergrind
Ik neuk niet met iedereen die ik lief vind, hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Dacht dat je me lief vond
[..]
Jep.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nice!'Do I make you horny baby? Do I...make you randy?'
Een wereld vol onwetenden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt die ook al nooit gezien? Wat is dit voor wereld?
Hoe was het met Austin Powers? Beter dan de laatste keer?
seksen op the dillinger escape plan en dan tempo wisselen zo snel als dat nummer gaatquote:
Optische illussie, de beker staat op lucht zogezegd... Onder zo een bak ben en jerry heb je een gat van 3 cm oid. Tevens loopt die bucket enorm kegelvormig af, wat tevens ook doet lijken alsof er veel in zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij zitten altijd tot de nok toe vol hoor.
Ik snap je laatste zin niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een wereld vol onwetenden.
Austin Powers was beter maar wel al voor de laatste keer
Ik luister het nu soms nog welquote:
Ah.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neuk niet met iedereen die ik lief vind, hoor.
Iedere keer als het hier of in de andere SC over Iron Fist gaat, denk ik eerst aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
Omg, ik wil de Unicorn schoenen van Iron Fist. Zo fout dat ze helemaal geweldig zijn
.
Clerks!!quote:
Nou, ik vind dat er meer dan genoeg in zitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Optische illussie, de beker staat op lucht zogezegd... Onder zo een bak ben en jerry heb je een gat van 3 cm oid. Tevens loopt die bucket enorm kegelvormig af, wat tevens ook doet lijken alsof er veel in zit.![]()
En daar betaal je 5 euro voor.
Je haalt me vaak nog steeds het bloed onder de nagels weg, maar ik vind je lief, hoorquote:
Ik denk dat die ruimte aan de onderkant moet om de stabilteit te vergroten, het geeft ook gelijk ruimte aan de felsrand. Misschien kan het wel kleiner dan nu. Maar kegelvormig biedt nu eenmaal transportvoordelen als ze nog leeg zijn hč.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Optische illussie, de beker staat op lucht zogezegd... Onder zo een bak ben en jerry heb je een gat van 3 cm oid. Tevens loopt die bucket enorm kegelvormig af, wat tevens ook doet lijken alsof er veel in zit.![]()
En daar betaal je 5 euro voor.
Ik heb een grote maag denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat er meer dan genoeg in zit.
quote:Je haalt me vaak nog steeds het bloed onder de nagels weg, maar ik vind je lief, hoor.
ik niet death metal vind ik sowieso niet echt bijzonder meer tegenwoordigquote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De keer met Austin Powers was beter dan de laatste keer. Zo beter?
Sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer als het hier of in de andere SC over Iron Fist gaat, denk ik eerst aan
[ afbeelding ]
en dan herinner ik me dat het schoenen waren.
Tis allemaal wel een beetje aan de extreme kant, maar er kleven veel voordelen aan ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat die ruimte aan de onderkant moet om de stabilteit te vergroten, het geeft ook gelijk ruimte aan de felsrand. Misschien kan het wel kleiner dan nu. Maar kegelvormig biedt nu eenmaal transportvoordelen als ze nog leeg zijn hč.
De variatie is niet echt groot inderdaad. Maar soms even een lekkere beukplaat is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet death metal vind ik sowieso niet echt bijzonder meer tegenwoordig
Nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oké, het spijt me maar vanaf nu hoor ik ook op de lijst 'Users die Raene proberen te hosselen'
dat krijswijf moet der bek houdenquote:
Slechter kan namelijk niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
En volgende keer wordt ook beter dan je laatste keer.
Die is echtquote:
Ik geef geen neuk om schoenen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Wil je ze zien
.
Don't care, kijk:
[ afbeelding ]
zo op zijn tijd wel vrijdagmiddag ga ik naar een vriend van me die zwaar into death metal is dus dan zal ik er wel weer mee dood gegooid wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De variatie is niet echt groot inderdaad. Maar soms even een lekkere beukplaat is gewoon lekker
Wedden dat ik je slechtere seks kan geven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slechter kan namelijk niet.
[..]
Die is echt
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slechter kan namelijk niet.
[..]
Die is echt
Weet ik, maar je kan ze wel bekijken, tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om schoenen.
Is dit een smooth poging om mij bij jou in bed te krijgen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wedden dat ik je slechtere seks kan geven?
Keertje wat anders op zetten. Grindcore ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo op zijn tijd wel vrijdagmiddag ga ik naar een vriend van me die zwaar into death metal is dus dan zal ik er wel weer mee dood gegooid worden
Dafuq, pistolen ja? Klopt niks vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer als het hier of in de andere SC over Iron Fist gaat, denk ik eerst aan
[ afbeelding ]
en dan herinner ik me dat het schoenen waren.
dat heb ik nog wel het een en ander vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keertje wat anders op zetten. Grindcore ofzo
Ja, maar vond er weinig aan. Kan er niks over zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Weet ik, maar je kan ze wel bekijken, toch?
Mijn smoothere poging heb ik al geprobeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dit een smooth poging om mij bij jou in bed te krijgen?
Dit is de vorige Iron Fist. Orson Randall.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dafuq, pistolen ja? Klopt niks van
Deze zou werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn smoothere poging heb ik al geprobeerd.Die werkte niet.
Deze is iets minder smooth.
Ze zijn zo lelijk kitch dat dat ze cool maakt, vind ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar vond er weinig aan. Kan er niks over zeggen.
[..]
[..]
Dit is de vorige Iron Fist. Orson Randall.
Moet zeggen dat ik kritischer naar metal ben gaan luisteren nadat ik méér dan alleen metal ging luisteren. Grappig hoe dat werktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik nog wel het een en ander van
oa pigsty toch wel een van mijn favo grind bandjes
ik ken eerlijk alleeb Danny Rand als Iron Fist, en die is van het mystieke en knokken met handen.en voeten..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar vond er weinig aan. Kan er niks over zeggen.
[..]
[..]
Dit is de vorige Iron Fist. Orson Randall.
ik luister ook wel meer dan alleen metal hoor vind veel stijlen leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik kritischer naar metal ben gaan luisteren nadat ik méér dan alleen metal ging luisteren. Grappig hoe dat werkt
* Kaneelstokje schrijft deze op.quote:
Hehehe. Dat ken ik ja. Maar dan met shirts of jasjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn zo lelijk kitch dat dat ze cool maakt, vind ik.
Ik weet het. Ik ga binnenkort beginnen aan zijn solo titel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ken eerlijk alleeb Danny Rand als Iron Fist, en die is van het mystieke en knokken met handen.en voeten..
Black metal dat kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik luister ook wel meer dan alleen metal hoor vind veel stijlen leuk
ik heb gewoon een voorkeur voor black metal
altijd al gehad
Black metal luister ik ook, thrash metal ook, eigenlijk alle stijlen wel. Toch ben ik zelf meer van de rock, hoewel ik goede metal dus ook enorm kan waarderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
altijd al gehad
Ik heb geen voorkeur voor een type metal moet ik zeggen. Ik heb wel een dislike voor specifieke soortenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
altijd al gehad
Jups, same here. Kan echt LOOSCH gaan op metal maar op rock kan ik dat langerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Black metal luister ik ook, thrash metal ook, eigenlijk alle stijlen wel. Toch ben ik zelf meer van de rock, hoewel ik goede metal dus ook enorm kan waarderen.
Ik ken hem van Ultimate Spider-Man, nieuwe cartoon en allesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje schrijft deze op.![]()
[..]
Hehehe. Dat ken ik ja. Maar dan met shirts of jasjes.
[..]
Ik weet het. Ik ga binnenkort beginnen aan zijn solo titel.
Heb hem nu alleen gelezen in Defenders en New Avengers.
ik ook in zeer grote mate ook heb voor bijna al mijn buien wel soorten aan black metalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Black metal dat kan ik wel waarderen
rock dan ben ik al snel geneigd om naar oasis te luisterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Black metal luister ik ook, thrash metal ook, eigenlijk alle stijlen wel. Toch ben ik zelf meer van de rock, hoewel ik goede metal dus ook enorm kan waarderen.
Die raadde Roy me laatst al aan. Maar heb hem nog niet gekeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken hem van Ultimate Spider-Man, nieuwe cartoon en alles
zoals?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor een type metal moet ik zeggen. Ik heb wel een dislike voor specifieke soorten
En Knife Party en Dr Pquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind dubstep wel gaaf. Skrillex bv
2 keer live gezienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
punt met dubstep is ik hoor het nu echt overal dat het me begint te vervelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Mjah, veel humor in gestopt, heel veel.. En alle helden en sommige villains zijn nog.vrij jong daarin..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die raadde Roy me laatst al aan. Maar heb hem nog niet gekeken.
Toffe serie?
power metal ben ik volledig met je eens ik heb daar echt een baggerhekel aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
....black metal...En gothicmetal. En powermetal, hoewel er een paar uitzonderingen zijn.
Bijna live gezien op Werchter maar ben te dronken naar mijn tent geloodstquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Raene het volgende:
[..]
2 keer live gezienRock am ring en lowlands
Trends, dat heb je met grunge, numetal, metalcore en deathcore ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
punt met dubstep is ik hoor het nu echt overal dat het me begint te vervelen
maar zo op zijn tijd is het wel te doen
Iemand zei metalcore?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trends, dat heb je met grunge, numetal, metalcore en deathcore ook.
Sommige powermetal is best wel tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
....black metal...En gothicmetal. En powermetal, hoewel er een paar uitzonderingen zijn.
Eens kijken waar die wordt gestreamd dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, veel humor in gestopt, heel veel.. En alle helden en sommige villains zijn nog.vrij jong daarin..
Ik ben meer van Guns 'n Roses, Pink Floyd, Led Zeppelin, ik heb de hele collectie van AC/DCquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook in zeer grote mate ook heb voor bijna al mijn buien wel soorten aan black metal
[..]
rock dan ben ik al snel geneigd om naar oasis te luisteren
is ook wel zo ik moet zeggen wat korn met zijn laatste album heeft gedaan dat vind ik wel goed gedaan ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trends, dat heb je met grunge, numetal, metalcore en deathcore ook.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
power metal ben ik volledig met je eens ik heb daar echt een baggerhekel aan
Jaquote:
Heel veel zelfs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige powermetal is best wel tof
Da's zijn fijnste vind ik!quote:
pink floyd heb ik dat hele concert van pulse geript naar mp3 wat een belachelijk goed concert was datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben meer van Guns 'n Roses, Pink Floyd, Led Zeppelin, ik heb de hele collectie van AC/DC.
Folkmetal ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige powermetal is best wel tof
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaik hou er van. Bands als Bleeding through, caliban, heaven shall burn
ik.raad mastertoons aan, kun je.nog.meer op vinden..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens kijken waar die wordt gestreamd dan.
Ken je wel Batman: The Brave and the Bold?
Dat is zo'n bazenshow.
Ja, geweldig hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
pink floyd heb ik dat hele concert van pulse geript naar mp3 wat een belachelijk goed concert was dat
Ik heb David Gilmour nog live The Dark Side of the Moon mogen zien uitvoerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
pink floyd heb ik dat hele concert van pulse geript naar mp3 wat een belachelijk goed concert was dat
Gaat uw gangquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Da's zijn fijnste vind ik!![]()
Kan ik je al hosselen?
Jaloers, ik ben hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb David Gilmour nog live The Dark Side of the Moon mogen zien uitvoeren
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn daar gaat mijn mascaraquote:
Sorryquote:
echt wel ik kan daar echt van genietenquote:
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik vind dit echt echt echt heel erg mooi
. Kusje op je oogjes
.
Dream Theater, Arjan Lucassen (ayreon, Star one)quote:
Zat een meneer naast me die het me zeer kwalijk nam dat ik een hasjoint opstak. Ik was zo flabbergasted dat ik hem alleen maar ongelovig kon aanstaren en zei; 'Maar dude...Pink Floyd...like...Pink Floyd...'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt wel ik kan daar echt van genieten
[..]
ik ben jaloers
Sarah Brightman is ook wel echt een uitzonderlijk goede zangeres, trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zat een meneer naast me die het me zeer kwalijk nam dat ik een hasjoint opstak. Ik was zo flabbergasted dat ik hem alleen maar ongelovig kon aanstaren en zei; 'Maar dude...Pink Floyd...like...Pink Floyd...'
Ik heb een pik prothese. Ik ben de mijne kwijtgeraakt in de Vietnamoorlog.quote:
ja dat is mooi inderdaadquote:
Ik wilde zeggen, kusje op je pener... Maar dat is een beetje... Raar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een pik prothese. Ik ben de mijne kwijtgeraakt in de Vietnamoorlog.
Ja en nu?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:26 schreef MohMi het volgende:
Ik durf alleen niet meer te posten dat ik ook een sucker ben voor Elbow
Nice !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef MohMi het volgende:
Zat een meneer naast me die het me zeer kwalijk nam dat ik een hasjoint opstak. Ik was zo flabbergasted dat ik hem alleen maar ongelovig kon aanstaren en zei; 'Maar dude...Pink Floyd...like...Pink Floyd...'
Tool is geniaalquote:
Ik heb een hoofdprothese. Ik was eerst een reptilian maar voor de infiltratie op aarde was het beter mijn gezicht te vervangen, zodat niemand het in de gaten zou krijgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een pik prothese. Ik ben de mijne kwijtgeraakt in de Vietnamoorlog.
bij rammstein was er een vrouw zo dronken voor et concert begon was ze alweer weg gegaan omdat ze niet meer kon staanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, ik. Die doe ik aan wanneer ik mannelijke FOK!ers ga meeten.quote:
Ik voel er toch niks van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, kusje op je pener... Maar dat is een beetje... Raar.
Ok. Respect voor Newb dan. Als eerste mens die een alien batst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een hoofdprothese. Ik was eerst een reptilian maar voor de infiltratie op aarde was het beter mijn gezicht te vervangen, zodat niemand het in de gaten zou krijgen
Power/symphonic metal, en hoopjes rock van alle soortenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef MohMi het volgende:
Jups, same here. Kan echt LOOSCH gaan op metal maar op rock kan ik dat langer
True! Kusje op je penerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel er toch niks van.
[..]
Ok. Respect voor Newb dan. Als eerste mens die een alien batst.
Zijn jullie lichamen een beetje compatibel?
Ja maar dat weet hij niet, sttquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel er toch niks van.
[..]
Ok. Respect voor Newb dan. Als eerste mens die een alien batst.
Zijn jullie lichamen een beetje compatibel?
vooral dezequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Voel ik me niet zo'n mieters coole baas meer
[..]
HELD!![]()
Infeltratie baasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ja maar dat weet hij niet, stt
Maar het gaat wel uitstekend hoor, mijn soortgenoten hebben hun werk grondig verricht.
Ik vind van wel alleen al omdat je Riverside cool vindquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Voel ik me niet zo'n mieters coole baas meer
Trouw met mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan niet zo heel goed bassen (Schism lacht me uit en spits in my face als ik haar probeerquote:
Nou, geef eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hou jij ook van dubstep met een rock ritme en een dubbele bass, gezongen door een sopraan?
Je bedoelt orkestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Within Temptation in consert version, met dat enorme concert erbij...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind van wel alleen al omdat je Riverside cool vind
dan ken je dimmu borgir met perfection or vanity ook vast welquote:
Jupquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken je dimmu borgir met perfection or vanity ook vast wel
Vorig jaar gezien op Bospopquote:
het feit dat jij dat kan maakt jou tot een baasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan niet zo heel goed bassen (Schism lacht me uit en spits in my face als ik haar probeer) maar Stinkfist bassen is wel één van de tofste dingen die ik op een podiumpje heb mogen doen
dat vind ik echt een meesterwerk van een nummerquote:
Ik ben zo stil als Anne Frank.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dat weet hij niet, stt
Maar het gaat wel uitstekend hoor, mijn soortgenoten hebben hun werk grondig verricht.
Speculaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef MohMi het volgende:
[..]Mag ik dat stuk speculaasbrok dan houden?
Geeft niets, ik trok er ook een serieus gezicht bijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhJa weet ik veel, ik kom net binnenvallen hier
Zo ver wil ik niet gaan, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik echt een meesterwerk van een nummer
Omnomnomquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef MohMi het volgende:
Mag ik dat stuk speculaasbrok dan houden?
Alsof ik dat kan zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geeft niets, ik trok er ook een serieus gezicht bijTrapt de baas ook altijd in
Kunnen wel delenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
...Kut...Nou vooruit; hier, alsjeblieft
Hoeft niet, ik deel mijn stukje al met jou, dan zou ik alsnog meer hebben dan jij. Da's dan ook niet eerlijkquote:
Scherpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik deel mijn stukje al met jou, dan zou ik alsnog meer hebben dan jij. Da's dan ook niet eerlijk
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo stil als Anne Frank.
Dan mag je een stukje van mn boterkoekjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik deel mijn stukje al met jou, dan zou ik alsnog meer hebben dan jij. Da's dan ook niet eerlijk
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan mag je een stukje van mn boterkoekje.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan mag je een stukje van mn boterkoekje.
Tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mee gepraat in de Willem II in Den Bosch toen er slechts een man of 25 kwam kijken![]()
Jij ook welquote:
quote:
heeyquote:
hij was scherp maar toch een klein glimlachje meer was het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had op meer lachters gehoopt.
Ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Zo kaartje gekocht voor Anathemawie kent dat?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo stil als Anne Frank.
Ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
hij was scherp maar toch een klein glimlachje meer was het niet
Ik tweequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zaterdag kaartje voor Maiden halen
van naamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Gaan we dan meetenquote:
Vroeger was het doometal als My Dying Bride nu progrockquote:
Denk ook wel dat je echt in de prog moet zitten om ze te kennenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof![]()
Grappig vriendin van mij die uit polen komt kende heel de band niet
Was in deze terecht geweest imho, ik scrollde er expres voor terug om je te quotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had op meer lachters gehoopt.
Dat klopt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denk ook wel dat je echt in de prog moet zitten om ze te kennenZe groeien wel snel though, echt tof voor ze
Jup, niet mijn ding. Daarentegen komt Fear Factory wel binnenkort, met Meshugga en nog wat langharige meneren in een mini-metal festivalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Waar? Wanneer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jup, niet mijn ding. Daarentegen komt Fear Factory wel binnenkort, met Meshugga en nog wat langharige meneren in een mini-metal festivalParkway Drive schijnt ook nog ergens te komen schreeuwen
aaah oke ik zal het eens opzoekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger was het doometal als My Dying Bride nu progrock
strakke line upquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:48 schreef MohMi het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/festival/15221/Distortion/2012/
Cliteater is er ook!!![]()
![]()
Zekerquote:
indeed dan ging ik ook welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerhad ik nu maar een schip met geld
Dank je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Was in deze terecht geweest imho, ik scrollde er expres voor terug om je te quoten
quote:
Verjaardagcadeautje is een optiequote:
Daagquote:
Ligt aan het type film vrindquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn ze in films na 30 seconden neuken al klaar?
mja eindhoven kan ik sowieso niet ivm mijn verjaardagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verjaardagcadeautje is een optie![]()
Ik ga nog naar anathema, Polen (weekendje) en wil nog naar Eindhoven metal meeting. Pff
Ik heb het niet over pornofilmsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt aan het type film vrind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |