Ik ken het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Raene het volgende:
Hoe kan het dat niemand nightwish kent?
Ik ken Nightwish welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Raene het volgende:
Wordt die FOK!ker dan niet jaloers?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar maakt niet uit.
Niet soort muziek waar ik naar luisterde of uberhaupt iets van weet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Raene het volgende:
Ik deed ook copy pastequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het snoezig dat je mijn spelfout gewoon overneemt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Ik vraag me toch af wat anderen van sammz vinden.. kunnen we nu beter zeggen ipv achter haar rug om.
Euhm, goede vraag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt die FOK!ker dan niet jaloers?
Wat wil je hier nu mee bereiken danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Ik vraag me toch af wat anderen van sammz vinden.. kunnen we nu beter zeggen ipv achter haar rug om.
Doe anders DMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Nee waarom zou ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!!!!!
Ga alsjeblieft je huiswerk maken.
dit, ME je loopt te janken hou nou eens op zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Raene het volgende:
Ik vind Sammz tof, je bent aan het drammen.
Oh god wat ben je volwassen. Je reageert er wéér op. Gewoon té leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee bereiken dan? Horen dat iedereen mij een kutwijf vindt? Is dat goed voor je ego of zo? Voel je je sterker wanneer iedereen jouw mening deelt
?
floor jansen blert er nu voor in de plaatsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken het.
Vind er alleen geen reet aan met die nieuwe zangeres.
Wanneer gaat die ban er eens van af dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe anders DMWel oppassen dat je geen ban krijgt natuurlijk he
Ja, dat moet ik wel weten. Anders blijft het bij knuffelen terwijl we romantische muziekjes luisteren.quote:
Omdat je jezelf een beetje voor gek aan het zetten bent. Zelfbescherming.quote:
Oh ja... Zo zou ik ook gaan doen. Maf wijf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh god wat ben je volwassen. Je reageert er wéér op. Gewoon té leuk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Stiekem ben je een kutwijf ja, alleen niemand erkent het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee bereiken dan? Horen dat iedereen mij een kutwijf vindt? Is dat goed voor je ego of zo? Voel je je sterker wanneer iedereen jouw mening deelt
?
Dat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat je jezelf een beetje voor gek aan het zetten bent. Zelfbescherming.
Ik kan je genoeg FOK!ers op een presenteerblaadje geven die mij niet aardig vinden hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Stiekem ben je een kutwijf ja, alleen niemand erkent het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |