Ik ken het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Raene het volgende:
Hoe kan het dat niemand nightwish kent?
Ik ken Nightwish welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Raene het volgende:
Wordt die FOK!ker dan niet jaloers?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar maakt niet uit.
Niet soort muziek waar ik naar luisterde of uberhaupt iets van weet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Raene het volgende:
Ik deed ook copy pastequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het snoezig dat je mijn spelfout gewoon overneemt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Ik vraag me toch af wat anderen van sammz vinden.. kunnen we nu beter zeggen ipv achter haar rug om.
Euhm, goede vraag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt die FOK!ker dan niet jaloers?
Wat wil je hier nu mee bereiken danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Ik vraag me toch af wat anderen van sammz vinden.. kunnen we nu beter zeggen ipv achter haar rug om.
Doe anders DMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Nee waarom zou ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!!!!!
Ga alsjeblieft je huiswerk maken.
dit, ME je loopt te janken hou nou eens op zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Raene het volgende:
Ik vind Sammz tof, je bent aan het drammen.
Oh god wat ben je volwassen. Je reageert er wéér op. Gewoon té leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee bereiken dan? Horen dat iedereen mij een kutwijf vindt? Is dat goed voor je ego of zo? Voel je je sterker wanneer iedereen jouw mening deelt
?
floor jansen blert er nu voor in de plaatsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken het.
Vind er alleen geen reet aan met die nieuwe zangeres.
Wanneer gaat die ban er eens van af dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe anders DMWel oppassen dat je geen ban krijgt natuurlijk he
Ja, dat moet ik wel weten. Anders blijft het bij knuffelen terwijl we romantische muziekjes luisteren.quote:
Omdat je jezelf een beetje voor gek aan het zetten bent. Zelfbescherming.quote:
Oh ja... Zo zou ik ook gaan doen. Maf wijf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh god wat ben je volwassen. Je reageert er wéér op. Gewoon té leuk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef MissExpert het volgende:
Stiekem ben je een kutwijf ja, alleen niemand erkent het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee bereiken dan? Horen dat iedereen mij een kutwijf vindt? Is dat goed voor je ego of zo? Voel je je sterker wanneer iedereen jouw mening deelt
?
Dat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat je jezelf een beetje voor gek aan het zetten bent. Zelfbescherming.
Ik kan je genoeg FOK!ers op een presenteerblaadje geven die mij niet aardig vinden hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Stiekem ben je een kutwijf ja, alleen niemand erkent het.
Ja ik ga weer normaal doen.. waarover lullen muziek?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom op zeg
Ieders punt is nu wel duidelijk, volgend onderwerp?
Kaalquote:
Nooit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaat die ban er eens van af dan?
Je hebt je lesje wel geleerd toch?
Ken ik zo niet, zal het eens opzoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja ik ga weer normaal doen.. waarover lullen muziek?
Wat vind je van the passenger?
streepjequote:
Heb je een ban omdat je iemand vervelend vondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit.
Als het aan opa bakkebaart ligt:
Ik kreeg een laatste waarschuwing ofzo, bij meer gezeik was het permanent...
Kwam er 1 rel omdat ik tegen iemand zei over DM dat ik hem vervelend vond + uitleg.
Letterlijk 1 DM...
Gelijk een perm ban overheen gegooid.
Ik kan helaas niet goed linkjes sturen zit op mobiel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken ik zo niet, zal het eens opzoeken.
Kudos voor jou, boterkoekmeisje.quote:
Ja, laatste waarschuwingen moet je ook niet lichtzinnig oppakken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit.
Als het aan opa bakkebaart ligt:
Ik kreeg een laatste waarschuwing ofzo, bij meer gezeik was het permanent...
Kwam er 1 rel omdat ik tegen iemand zei over DM dat ik hem vervelend vond + uitleg.
Letterlijk 1 DM...
Gelijk een perm ban overheen gegooid.
Ik werd toch wel erg verrast door jou toen je zei dat je te ver was gegaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je genoeg FOK!ers op een presenteerblaadje geven die mij niet aardig vinden hoor. Maar dat interesseert mij weinig, er zijn altijd mensen die je niet mogen
.
The Passenger van Iggy Pop?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet goed linkjes sturen zit op mobiel.
Ik weet wanneer ik te extreem reageer en ik ben ook niet te beroerd daar netjes mijn excuses voor te makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werd toch wel erg verrast door jou toen je zei dat je te ver was gegaan.
Nee, anders doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mannen nooit in hun ballen kapot scheren whehe.
Zo n dun huidje enz
Die eerste was omdat ik medeleven wou tonen aan iemand die volgens mij - blijkbaar een miskraam had gehad... Dat kun je dus beter ook niet doen, wordt niet gewenst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je een ban omdat je iemand vervelend vond. Dat is ook wel extreem.
Ik zou geen muziek op zetten dat leidt alleen maar afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nine Inch Nails - Closer natuurlijk.
Purrquote:
haha, in het begin een paar keer gehad ja, dat is klote, letterlijk. Maar als je meer scheert wordt je huis iets dikker volgens mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mannen nooit in hun ballen kapot scheren whehe.
Zo n dun huidje enz
Oh hihi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, anders doe je iets verkeerd.
Komt wel goed hoor tijn. Je kunt ook gewoon op je rug gaan liggen en genieten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou geen muziek op zetten dat leidt alleen maar af
Wat is er mis met medeleven tonen.. Mja, zonde wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die eerste was omdat ik medeleven wou tonen aan iemand die volgens mij - blijkbaar een miskraam had gehad... Dat kun je dus beter ook niet doen, wordt niet gewenst.
Eerlijk gezegd heb ik mn beste sekspartijen ook op metal gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb hier een keer seks op gehad
Nooit gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, laatste waarschuwingen moet je ook niet lichtzinnig oppakken.
Film op de achtergrond kan ook hoor, niks afleidends aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou geen muziek op zetten dat leidt alleen maar af
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik mn beste sekspartijen ook op metal gehadEn op Queens of the Stone Age, was ook goed
Laat ik eerst maar eens iemand vinden om mee te seksenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor tijn. Je kunt ook gewoon op je rug gaan liggen en genieten.
Persoonlijke goedmaakseks?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik te extreem reageer en ik ben ook niet te beroerd daar netjes mijn excuses voor te maken.
Meestal doe ik dat persoonlijk via DM of PM, maar in het topic was in dit geval meer gepast.
hahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb het een keer gedaan met cliteater op de achtergrond
The Big Lebowski op de achtergrond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Film op de achtergrond kan ook hoor, niks afleidends aan
Laat je hosselen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens iemand vinden om mee te seksen
Hoeft ook niet per sequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Knap als hij het ritme van de bass bij kan houden
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Big Lebowski op de achtergrond.
[..]
Laat je hosselen.
whehheeh zeker welquote:
Hehehehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per seNadeel van seksen met vette metal is dat ik telkens mee wil air-bassen
Of rifjes even mee moet 'wieiweiweiweiieieieie'-en
Doe dan dezequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Knap als hij het ritme van de bass bij kan houden
Zeker...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met medeleven tonen.. Mja, zonde wel.
Nice!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit gezien.Ik heb wel Austin Powers op de achtergrond gehad
Eat clit or diequote:
Maar dat is gewoon kutmuziekquote:
Ik heb nu een hele rare MIquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per seNadeel van seksen met vette metal is dat ik telkens mee wil air-bassen
Of rifjes even mee moet 'wieiweiweiweiieieieie'-en
Nee man dat is geniaal. Gabbergrindquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon kutmuziek
quote:
Neequote:
Hmpfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker...
En toen had yvon nog gemeld wel te melden aan users die klagen dat er een blokkeer functie is.
Word ik na 1 bericht met wat woorden waarom ik iemand vervelend vind geband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |