Nope, you are correct.. Sommigen zullen m echter aanzien voor n Willy's.. (Ja echt..)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:54 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Toyota landcruiser. Mis ik een catch?
Zou bijna zeggen eind 60 Opel Kadett...quote:
He verdorie, komt er weer eens eentje langs die ik in 1 oogopslag zie is iemand me al voorquote:
zeker dat dat geen toyota FJ40 is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nope, you are correct.. Sommigen zullen m echter aanzien voor n Willy's.. (Ja echt..)
En t was ook meer om t topic weer ff te kickstarten..
Daar lijkt het meer op jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
zeker dat dat geen toyota FJ40 is?
Mja dat is een discussie punt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
zeker dat dat geen toyota FJ40 is?
volgens wikipedia is het inderdaad een soort landcruiser, met een zogenaamde F motor, geen idee wat dat dan betekend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja dat is een discussie punt.
JA het is een FJ40..
Dan kom je echter op het punt, is dat een los model of een serienummer voor een Landcruiser..
Je hebt de 40 series, later de 70, 80, 90,100 series. in feite zijn dat allemaal Toyota Land Cruisers. Allemaal J-versies..
Net als de rest bij Toyota b.v. een E 10 is een Corollaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
volgens wikipedia is het inderdaad een soort landcruiser, met een zogenaamde F motor, geen idee wat dat dan betekend.
zo zijn er nog veel meer, bijv. de Ferrari 512 TR is gewoon een nieuwere uitvoering van de Testarossa (naar mijn mening wel wat minder mooi, maar ok)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Net als de rest bij Toyota b.v. een E 10 is een Corolla
BMW en Mercedes hebben ook dat soort benamingen.
Ergens denk ik dat je dan verkeerd zit..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ergens denk ik dat het een Russisch ding is.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:09 schreef Charged het volgende:
Dan ga ik voor een F serie truck...150?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:14 schreef Charged het volgende:
Ah,de Zuid-Amerikaanse Renault 12 imitatie.
Hmzz..ben je er zeker van?quote:
Ford Corset klopt, maar aangezien ik nergens banden aantrof met een renault, kon ik hem niet goedrekenenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:00 schreef Charged het volgende:
[..]
Hmzz..ben je er zeker van?
Ford Cornogwat?
Ik ken m'n klassiekers wel.
Is een ZA ripoff van een R12,heeft zelfs de velgen op je pic.
Sorry voor totaal off-topicquote:The Vega was designed for vertical shipment, nose down. General Motors and Southern Pacific designed "Vert-A-Pac" rail road cars to hold 30 Vegas each, compared with normal tri-level autoracks which held 18. The Vega was fitted with four removable cast-steel sockets on the underside and had plastic spacers—removed at unloading—to protect engine and transmission mounts. The rail car ramp/doors were opened and closed via forklift.
Vibration and low-speed crash tests ensured the cars would not shift or suffer damage in transit. The Vega was delivered topped with fluids, ready to drive to dealerships, so the engine was baffled to prevent oil entering the number one cylinder; the battery filler caps high on the rear edge of the casing prevented acid spills; a tube drained fuel from carburetor to vapor canister; and the windshield washer bottle stood at 45 degrees.
hmm. herken er geen model in... De motorruimte is typisch europees?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef Koepert het volgende:
Jongens.. Check dat raam.. zoo moeilijk issie niet..
Het raam? Serieus?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef Koepert het volgende:
Jongens.. Check dat raam.. zoo moeilijk issie niet..
Yup.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmm. herken er geen model in... De motorruimte is typisch europees?
Ja.. Vrij groot raam in deze vorm met een flinke bolling leest VW Beetle..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:50 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Het raam? Serieus?
Is dat het meest herkenbare volgens jou?
Ik zie niks herkenbaars.
nee, dat doe ik ook niet. Wordt het wel heel makkelijk van. Ik deed het wel eens bij triviant, iets googlenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef Charged het volgende:
Mooi toch?
Het moet niet te gemakkelijk zijn en een absoluut pluspunt is dat iedereen zich netjes aan de afspraken houdt. (dwz link afbeelding googlen)
Behalve als je de auto herkent...weet hoe die er in zn geheel uit ziet maar NIET kunt bedenken welk merk/type het is..quote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef Charged het volgende:
Precies,het moet wel voldoening geven,en de frustratie van het niet weten is ook leuk soms.
Mooie auto. http://www.classiccar.co.(...)mph-stag-stag-tasticquote:
Zat een rampzalige motor in, volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2012 00:51 schreef ß het volgende:
[..]
Mooie auto. http://www.classiccar.co.(...)mph-stag-stag-tastic
1965 Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 Specialequote:Op maandag 19 november 2012 03:18 schreef Compoantje het volgende:
Ik denk een Alfa Romeo, maar weet niet welk model.
Ja, klopt, haha.quote:Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
1965 Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 Speciale
Model waarvan je altijd het gevoel kreeg of de voorbumper niet al eens bij een crash betrokken was
Dat is hem inderdaad.quote:
Derrick, de taxichauffeur in Barbados rijdt zo'n ding zelfde kleur.quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, klopt, haha.
[..]
Dat is hem inderdaad.
Ik zou hem nog wel willen hebben in 2-deurs variant.quote:Op maandag 19 november 2012 12:38 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Derrick, de taxichauffeur in Barbados rijdt zo'n ding zelfde kleur.
4-deurs mag bestquote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik zou hem nog wel willen hebben in 2-deurs variant.
Dikke V8 in het vooronder en racen maar.
En na elke rit kan 'ie linea recta op de brug voor nieuwe reparaties.quote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik zou hem nog wel willen hebben in 2-deurs variant.
Dikke V8 in het vooronder en racen maar.
ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Of een Spaans geval.
ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef the85mc het volgende:
Dat is zo'n japans hokkie dacht ik. als ik het goed heb zag ik laatst zo'n ding maar die had een hayabusa blok erin liggen..
neequote:
nee,kloptquote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Nnelis het volgende:
Peugeot 104? Volgens mij zit ik aardig warm elke keer, maar er zijn een heleboel van dit soort karretjes onder verschillende merknamen geproduceerd
ook nietquote:
laten we vast afspreken dat het niet uit Frankrijk kompquote:
Dat waren leuke autootjes, vooral de De Tomaso uitvoering.quote:Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef JerryLee het volgende:
[..]
we have a winner![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Innocenti_Mini
Roesten ,roesten .quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat waren leuke autootjes, vooral de De Tomaso uitvoering.
Fiat - 850 Sport Cabrioletquote:
Het enigste waar we lol mee hebben gehadquote:Op maandag 19 november 2012 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
British Leyland was sowieso een ramp voor de Britse auto-industrie.
Maar dat was volgens mij wel de slechtste tijd voor Jaguar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:56 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Het enigste waar we lol mee hebben gehad
[ afbeelding ]
Het is inderdaad geen x1/9quote:
Zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef Charged het volgende:
En nou wel weer een Frans mobile..Peugeot.
Austin Allegro ?quote:
Das stimmtquote:
Dan stimmt austin allegro nietquote:
Alexander Graham Bell invented the Telephone.Thomas Edison invented the Light Bulb. Joseph Lucas invented the Short Circuit.quote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef Hyperdude het volgende:
411/412?
En het kleine zwakzinnige broertje van BL moet je niet vergeten.![]()
[ afbeelding ]
Hooguit een Panhardstang.quote:
1961 is ook een mooi jaarquote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind 'm prachtig
quote:Op maandag 19 november 2012 19:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
1961 is ook een mooi jaar
Auto heeft qua naam ook alles weg van Project Gemini
Yup, zo kon je als een komeet naar mercuriusquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi was die tijd
Wat een berg gave auto's heeft ie te koopquote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Compoantje het volgende:
http://www.goheartland.co(...)/61MercuryComet.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
de 1974 AMC Matador
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was een pionier... en zn naam ja wat kun je er over zeggen.. Veel engelsen vinden bier erbij horen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:06 schreef vosss het volgende:
Rood. Dat moet dus wel een Italiaanse auto zijn
quote:
geen Sonette ,neem aan dat je die bedoeltquote:
Keuren we goed het is een 1700 maar dat is niet te zien aan de buitenzijdequote:
Best leuke wagentjes hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Keuren we goed het is een 1700 maar dat is niet te zien aan de buitenzijde
http://www.flickr.com/pho(...)867/with/6628552701/
G-wizquote:
1958 Opel Rekord Olimpia Caravanquote:Op donderdag 22 november 2012 17:18 schreef Koepert het volgende:
Het lijkt ergens op een Caddy.. Bouwproject van n sedan..maar dat zal t niet zijn..
Kan ook nog wel eens n oud model Rekord oid zijn.. Oud-europees dus, 50-60s..
klopt niet met de deurklinkquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt niet met de deurklink
Ja kom, ik google op die Bollywood en ik zie een auto met weliswaar die vreemde vorm koplamp, maar met een normale deurgreep ipv dat Mazda achtig deurhendeltje.quote:
Dat is toch een veloster? Met 3 deuren toch ipv 2 of 4? Knipperlicht is ook anders trouwens..quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja kom, ik google op die Bollywood en ik zie een auto met weliswaar die vreemde vorm koplamp, maar met een normale deurgreep ipv dat Mazda achtig deurhendeltje.
Ziet u wel?:
[ afbeelding ]
O dit is geen Bollywood?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is toch een veloster? Met 3 deuren toch ipv 2 of 4? Knipperlicht is ook anders trouwens..
Ik had geen flauw idee wat voor type, maar ik zag india in de link staan en ik weet dat hyundai indiase modellen heeft.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja kom, ik google op die Bollywood en ik zie een auto met weliswaar die vreemde vorm koplamp, maar met een normale deurgreep ipv dat Mazda achtig deurhendeltje.
Ziet u wel?:
[ afbeelding ]
Gezien het feit Hyundai al goedgekeurd was en je een plaatje post van een Hyundai denk ik dat je dat bedoeld ipv HONDA.. dus ik keur m goed!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het een Honda Getz?
[ afbeelding ]
het ovale grilletje zet me op het verkeerde beenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook niet. Is 'ie lastig? Ik dacht de vorm van die wielkast met dat achterspatbord is toch vrij kenmerkend voor het merk?
gewoon goed zo,beetje veel USA soms maar dan moet ik maar beter mijn best doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar is dit eigenlijk het soort wrakken wat we willen raden hier? Of moet het anders? Moeilijker, makkelijker, ander type plaatjes?
Herkenbaarder, minder herkenbaar?
Coupe de villequote:
Sedan de villequote:
Klopt toch niet helemaal denk ik. 't Ziet er toch op details ietsjes anders uit.quote:
[quote]quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt toch niet helemaal denk ik. 't Ziet er toch op details ietsjes anders uit.
Ho wacht ander plaatje. Misschien toch wel... Hoewel ik de bumper niet kan matchen....
[ afbeelding ]
Daquote:
Njetquote:
inderdaadquote:
Klopt helemaal.quote:
Die is vandaag weer flink gecrashed waarbij zn auto uitgebrand is.quote:
Jep.quote:
Maar dit was een Corsa C, geen D.quote:Op zondag 25 november 2012 17:44 schreef JerryLee het volgende:
Yep >daklijn he
Vind het niet mooi overigens
[ afbeelding ]
het kan ook een Mazda 121 zijn...quote:Op zondag 25 november 2012 18:07 schreef Jeroen44 het volgende:
Ford Fiesta
dit keer een moeilijkere
[ afbeelding ]
foto is duidelijk in Amerika gemaakt,gezien de coupe die er achte staat en de ?Mack vrachtwagen linksboven .quote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Jeroen44 het volgende:
wow, nooit gedacht dat iemand die zou raden....
Komende dagen geen tijd zet er maar een nieuwe opquote:Op zondag 25 november 2012 21:12 schreef Jeroen44 het volgende:
helaas erg fraudegevoelig spelletje, ik weet welke het is, maar omdat ik valspeelde laat ik anderen nog even raden
1970 Adams Probe 16quote:Op maandag 26 november 2012 11:41 schreef Koepert het volgende:
A Clockwork Orange![]()
Briljante film.. maar hoe dat ding heet..
Zoek je een foto van een onherkenbaar autowrak, en gaan wij raden wat het is/was.quote:
Dat klopt aardig, het heeft de fabriek echter nooit mogen verlaten.quote:Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Klonk het volgende:
bruin, chroom, conclusie, jaren '70 gebakje van Engelse makelij twee dagen nadat de eigenaar hem in ontvangst heeft genomen bij de dealer.
kan alleen ff niet op de naam komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |