Gezien het feit Hyundai al goedgekeurd was en je een plaatje post van een Hyundai denk ik dat je dat bedoeld ipv HONDA.. dus ik keur m goed!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het een Honda Getz?
[ afbeelding ]
het ovale grilletje zet me op het verkeerde beenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook niet. Is 'ie lastig? Ik dacht de vorm van die wielkast met dat achterspatbord is toch vrij kenmerkend voor het merk?
gewoon goed zo,beetje veel USA soms maar dan moet ik maar beter mijn best doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar is dit eigenlijk het soort wrakken wat we willen raden hier? Of moet het anders? Moeilijker, makkelijker, ander type plaatjes?
Herkenbaarder, minder herkenbaar?
Coupe de villequote:
Sedan de villequote:
Klopt toch niet helemaal denk ik. 't Ziet er toch op details ietsjes anders uit.quote:
[quote]quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt toch niet helemaal denk ik. 't Ziet er toch op details ietsjes anders uit.
Ho wacht ander plaatje. Misschien toch wel... Hoewel ik de bumper niet kan matchen....
[ afbeelding ]
Daquote:
Njetquote:
inderdaadquote:
Klopt helemaal.quote:
Die is vandaag weer flink gecrashed waarbij zn auto uitgebrand is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |