Nope, you are correct.. Sommigen zullen m echter aanzien voor n Willy's.. (Ja echt..)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:54 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Toyota landcruiser. Mis ik een catch?
Zou bijna zeggen eind 60 Opel Kadett...quote:
He verdorie, komt er weer eens eentje langs die ik in 1 oogopslag zie is iemand me al voorquote:
zeker dat dat geen toyota FJ40 is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nope, you are correct.. Sommigen zullen m echter aanzien voor n Willy's.. (Ja echt..)
En t was ook meer om t topic weer ff te kickstarten..
Daar lijkt het meer op jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
zeker dat dat geen toyota FJ40 is?
Mja dat is een discussie punt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
zeker dat dat geen toyota FJ40 is?
volgens wikipedia is het inderdaad een soort landcruiser, met een zogenaamde F motor, geen idee wat dat dan betekend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja dat is een discussie punt.
JA het is een FJ40..
Dan kom je echter op het punt, is dat een los model of een serienummer voor een Landcruiser..
Je hebt de 40 series, later de 70, 80, 90,100 series. in feite zijn dat allemaal Toyota Land Cruisers. Allemaal J-versies..
Net als de rest bij Toyota b.v. een E 10 is een Corollaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Jeroen44 het volgende:
[..]
volgens wikipedia is het inderdaad een soort landcruiser, met een zogenaamde F motor, geen idee wat dat dan betekend.
zo zijn er nog veel meer, bijv. de Ferrari 512 TR is gewoon een nieuwere uitvoering van de Testarossa (naar mijn mening wel wat minder mooi, maar ok)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Net als de rest bij Toyota b.v. een E 10 is een Corolla
BMW en Mercedes hebben ook dat soort benamingen.
Ergens denk ik dat je dan verkeerd zit..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ergens denk ik dat het een Russisch ding is.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:09 schreef Charged het volgende:
Dan ga ik voor een F serie truck...150?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |