nee, dat doe ik ook niet. Wordt het wel heel makkelijk van. Ik deed het wel eens bij triviant, iets googlenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef Charged het volgende:
Mooi toch?
Het moet niet te gemakkelijk zijn en een absoluut pluspunt is dat iedereen zich netjes aan de afspraken houdt. (dwz link afbeelding googlen)
Behalve als je de auto herkent...weet hoe die er in zn geheel uit ziet maar NIET kunt bedenken welk merk/type het is..quote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef Charged het volgende:
Precies,het moet wel voldoening geven,en de frustratie van het niet weten is ook leuk soms.
Mooie auto. http://www.classiccar.co.(...)mph-stag-stag-tasticquote:
Zat een rampzalige motor in, volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2012 00:51 schreef ß het volgende:
[..]
Mooie auto. http://www.classiccar.co.(...)mph-stag-stag-tastic
1965 Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 Specialequote:Op maandag 19 november 2012 03:18 schreef Compoantje het volgende:
Ik denk een Alfa Romeo, maar weet niet welk model.
Ja, klopt, haha.quote:Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
1965 Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 Speciale
Model waarvan je altijd het gevoel kreeg of de voorbumper niet al eens bij een crash betrokken was
Dat is hem inderdaad.quote:
Derrick, de taxichauffeur in Barbados rijdt zo'n ding zelfde kleur.quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, klopt, haha.
[..]
Dat is hem inderdaad.
Ik zou hem nog wel willen hebben in 2-deurs variant.quote:Op maandag 19 november 2012 12:38 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Derrick, de taxichauffeur in Barbados rijdt zo'n ding zelfde kleur.
4-deurs mag bestquote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik zou hem nog wel willen hebben in 2-deurs variant.
Dikke V8 in het vooronder en racen maar.
En na elke rit kan 'ie linea recta op de brug voor nieuwe reparaties.quote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik zou hem nog wel willen hebben in 2-deurs variant.
Dikke V8 in het vooronder en racen maar.
Zou heel goed kunnen. Of een Spaans geval.quote:
ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Of een Spaans geval.
ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef the85mc het volgende:
Dat is zo'n japans hokkie dacht ik. als ik het goed heb zag ik laatst zo'n ding maar die had een hayabusa blok erin liggen..
neequote:
nee,kloptquote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Nnelis het volgende:
Peugeot 104? Volgens mij zit ik aardig warm elke keer, maar er zijn een heleboel van dit soort karretjes onder verschillende merknamen geproduceerd
ook nietquote:
laten we vast afspreken dat het niet uit Frankrijk kompquote:
Dat waren leuke autootjes, vooral de De Tomaso uitvoering.quote:Op maandag 19 november 2012 13:38 schreef JerryLee het volgende:
[..]
we have a winner![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Innocenti_Mini
Roesten ,roesten .quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat waren leuke autootjes, vooral de De Tomaso uitvoering.
Fiat - 850 Sport Cabrioletquote:
Het enigste waar we lol mee hebben gehadquote:Op maandag 19 november 2012 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
British Leyland was sowieso een ramp voor de Britse auto-industrie.
Maar dat was volgens mij wel de slechtste tijd voor Jaguar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:56 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Het enigste waar we lol mee hebben gehad
[ afbeelding ]
Het is inderdaad geen x1/9quote:
Zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef Charged het volgende:
En nou wel weer een Frans mobile..Peugeot.
Austin Allegro ?quote:
Das stimmtquote:
Dan stimmt austin allegro nietquote:
Alexander Graham Bell invented the Telephone.Thomas Edison invented the Light Bulb. Joseph Lucas invented the Short Circuit.quote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef Hyperdude het volgende:
411/412?
En het kleine zwakzinnige broertje van BL moet je niet vergeten.![]()
[ afbeelding ]
Hooguit een Panhardstang.quote:
1961 is ook een mooi jaarquote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind 'm prachtig
quote:Op maandag 19 november 2012 19:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
1961 is ook een mooi jaar
Auto heeft qua naam ook alles weg van Project Gemini
Yup, zo kon je als een komeet naar mercuriusquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi was die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |