nummers/emails neerzetten mag meestal niet op profielen sites. flauw hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Mooi, dus de profiel tekst stress kan weg
Je kan ook alleen een 06 nummer neer zetten, stuur me een leuk whatsapje en wie weetprepaid nummertje gebruiken en maar zien wat er gebeurd
Helemaal mee eens...maar krijg wel eens de indruk dat (sommige) mannen daar minder mee zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou wel af kunnen knappen op een tekst hoor.
Hoe leuk het hoofd ook is
Fake profiel van 1 of andere pedo, of gewoon oer lelijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...maar krijg wel eens de indruk dat (sommige) mannen daar minder mee zitten.
En ik heb met hoge uitzondering ook wel eens terug gereageerd op iemand zonder foto, maar met een leuke tekst. (en dat ook gauw weer afgeleerd)
Zodanig lelijk dat ik gelijk begreep waarom hij zijn foto er niet bij plaatste...dan maar oppervlakkig, maar er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef practics het volgende:
[..]
Fake profiel van 1 of andere pedo, of gewoon oer lelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jammerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:40 schreef Ballard het volgende:
[..]
nummers/emails neerzetten mag meestal niet op profielen sites. flauw he
of je moet het zo vermommen als nul zes een twee drie enz en misschien dat ze eroverheen lezen
Echt? Hmm ik zou het als ik eerlijk ben niet weten, ik zit niet op een dating site met profiel teksten. Maar als ik me beden in de kroeg of tijdens stappen hoe ik dat doe is het puur uitstraling 1, kledingstijl 2 lichaam bouw 3.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou wel af kunnen knappen op een tekst hoor.
Hoe leuk het hoofd ook is
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zodanig lelijk dat ik gelijk begreep waarom hij zijn foto er niet bij plaatste...dan maar oppervlakkig, maar er zijn grenzen.
Ja viel me op gisteren even op lexa ingeschreven, zie daar ook vrouwen voorbij komen de zeggen dat ze 20-24 zijn, maar eerder uitzien als 30. Ook viel me op dat behoorlijk wat mensen echt KNETTER lelijk zijn, dat ik echt denk jezus, neem een andere site waar het minder om foto's draait dan hier. Totaal kansloos, volgens mij is lexa dan ook beetje het afvoerputje van lelijk Nederland.(op enkele uitzonderingen na)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op sites als Paiq zag je dit toch niet zo extreem, en leek het een heel ander slag volk wat daar kwam. Alleen vrouwen/mannen verhouding loopt compleet scheef daar.
Ik weet niet hoe het bij de vrouwen ligt op Badoo, maar daar was het inhoudsloze spierbundel type degene die de boventoon voerde. Veel foto's van naakte bovenlichamen zonder hoofd...en dan alleen reageren met "Ey schatje...neuke?"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef practics het volgende:
[..]
Ja viel me op gisteren even op lexa ingeschreven, zie daar ook vrouwen voorbij komen de zeggen dat ze 20-24 zijn, maar eerder uitzien als 30. Ook viel me op dat behoorlijk wat mensen echt KNETTER lelijk zijn, dat ik echt denk jezus, neem een andere site waar het minder om foto's draait dan hier. Totaal kansloos, volgens mij is lexa dan ook beetje het afvoerputje van lelijk Nederland.(op enkele uitzonderingen na)
Op sites als Paiq zag je dit toch niet zo extreem, en leek het een heel ander slag volk wat daar kwam. Alleen vrouwen/mannen verhouding loopt compleet scheef daar.
Ja maar als ze dan de smoel opentrekken ben je er soms toch ook snel klaar meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:
Echt? Hmm ik zou het als ik eerlijk ben niet weten, ik zit niet op een dating site met profiel teksten. Maar als ik me beden in de kroeg of tijdens stappen hoe ik dat doe is het puur uitstraling 1, kledingstijl 2 lichaam bouw 3.
Laatste is vaak door slag gevend.
HAhaha Badoo, nee daar begin ik niet eens over.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij de vrouwen ligt op Badoo, maar daar was het inhoudsloze spierbundel type degene die de boventoon voerde. Veel foto's van naakte bovenlichamen zonder hoofd...en dan alleen reageren met "Ey schatje...neuke?"
Nou op dat moment ga je ze in hokjes stoppen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan de smoel opentrekken ben je er soms toch ook snel klaar mee
Goede vriendin van me zit ook op paiq, ik zat ook te klagen dat je eigenlijk nooit speed of battle dates kreeg. Dat wou ze niet geloven, aangezien het bij haar altijd raak was. Toen heb ik haar eens een weekje op mijn account gelaten. Conclusie er zitten daar gewoon veel meer mannen als vrouwen, en door het systeem is het gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Profieltekst maakt niet zoveel uit als je maar weet te lullen en er gemiddeld tot bovengemiddeld uitziet.
Edit: maakt wel meer uit bij zo'n profielendatingsite natuurlijk, als dat het eerste is wat ze van je zien en op basis daarvan moeten besluiten je een berichtje te sturen of niet.
Paiq balkje weer op 100% ondertussen zonder meiden die wouden klikken
Ik denk dat het de wet van de grote aantallen isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik word altijd een beetje moedeloos als van die lelijke dikkies me aanspreken op badoo....dan denk ik bij mezelf: "ben ik dan ZO LELIJK dat die mormels denken dat ze mij wel kunnen krijgen!?"
Raar. Hoor dat zovaak. Dat vrouwen dat niet kunnen geloven. Vind ik altijd vrij dom. Moest het even zeggen omdat je je dat gewoon toch kan bedenken, is geen hogere wiskunde ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:14 schreef practics het volgende:
[..]
Goede vriendin van me zit ook op paiq, ik zat ook te klagen dat je eigenlijk nooit speed of battle dates kreeg. Dat wou ze niet geloven, aangezien het bij haar altijd raak was. Toen heb ik haar eens een weekje op mijn account gelaten. Conclusie er zitten daar gewoon veel meer mannen als vrouwen, en door het systeem is het gewoon niet leuk meer.
haha dat is wel een goede theorie misschien!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat het de wet van de grote aantallen is
Die dikkerds moeten net zoals mannen op datingsite vele lijntjes uitgooien voordat ze wat aan de haak kunnen slaan...
Eigenlijk kan je dus stellen dat dikke lelijke wijven gelijk staan aan mannen op datingsites
Mmm...profieltekst hoeft niet zo belangrijk te zijn, maar ik lette wel altijd erg op die standaard info die op de meeste sites ingevuld moet worden als leeftijd, lengte, woonplaats, opleiding en kinderen (vandaar dat ik paiq niks vind). Dat kon nog wel eens de doorslag geven voor wel of niet (terug)reageren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Profieltekst maakt niet zoveel uit als je maar weet te lullen en er gemiddeld tot bovengemiddeld uitziet.
Edit: maakt wel meer uit bij zo'n profielendatingsite natuurlijk, als dat het eerste is wat ze van je zien en op basis daarvan moeten besluiten je een berichtje te sturen of niet.
Paiq balkje weer op 100% ondertussen zonder meiden die wouden klikken
Weet niet waar je woont, maar woon zelf in het oosten, en krijg lang niet altijd een match binnen 30km rondom mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Voordeel van paiq is dat je een match bij jou in de buurt krijgt. Wel zo makkelijk
hangt volledig van je antwoorden af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Voordeel van paiq is dat je een match bij jou in de buurt krijgt. Wel zo makkelijk
Bij elke andere site kun je daar ook op selecteren. Nadeel van Paiq is dat je op die balkjes na, verder nul info hebt over iemand. Paiq is voor mij de enige site geweest (waar ik langer op gestaan heb) die nooit een date heeft opgeleverd, voornamelijk door gebrek aan lange mannen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Moet je je instellingen wat wijzigen. ik had ze altij din mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef practics het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont, maar woon zelf in het oosten, en krijg lang niet altijd een match binnen 30km rondom mijn woonplaats.
Ik woon in een stad, maar krijg juist mens uit dorpjes xxKM van me vandaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je je instellingen wat wijzigen. ik had ze altij din mijn woonplaats.
Of je woont in een piepklein dorpje met geen normale stad eromheen
Dat gebrek aan info is wel erg kut daar. Zo vaak meegemaakt dat je aan de praat bent en er achter komt dat je echt 0,0 raakvlakken hebt. Zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Bij elke andere site kun je daar ook op selecteren. Nadeel van Paiq is dat je op die balkjes na, verder nul info hebt over iemand. Paiq is voor mij de enige site geweest (waar ik langer op gestaan heb) die nooit een date heeft opgeleverd, voornamelijk door gebrek aan lange mannen...
Als je aangeeft helemaal geen afstandsverschil te hebben, heb je ze zo in je eigen stad. Had ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef practics het volgende:
[..]
Ik woon in een stad, maar krijg juist mens uit dorpjes xxKM van me vandaan![]()
Volgens mij staan alle instelling wel goed, heb wel aangegeven dat ik niet zo probleem vind als er wat afstand tussen zit. Maar schijnbaar is het alles of niks
Zou dat misschien weer het verschil kunnen zijn tussen mannen en vrouwen? Ik kreeg hier in het Noorden ook altijd wel voldoende contacten met mannen uit mijn woonplaats, maar hoorde van de mannen dat er vaak maar weinig vrouwen waren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je aangeeft helemaal geen afstandsverschil te hebben, heb je ze zo in je eigen stad. Had ik wel
Geen date geregeld met .. Sekmet was thet toch? Of belde je uren met een ander?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het echt knap, ik kom niks leuks tegen op paiq. Ik ben nog altijd niet overtuigd van internet date
Misschien wel. Je hoort het zo vaak, dus er zit vast een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou dat misschien weer het verschil kunnen zijn tussen mannen en vrouwen? Ik kreeg hier in het Noorden ook altijd wel voldoende contacten met mannen uit mijn woonplaats, maar hoorde van de mannen dat er vaak maar weinig vrouwen waren.
Heb al wel gezien dat op de meeste sites het aanbod daters in het oosten en noorden van het land lager is dan in het westen en zuiden.
Minder Fokken, meer paiqen?! (kan ook op mobielquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het echt knap, ik kom niks leuks tegen op paiq. Ik ben nog altijd niet overtuigd van internet date
Moet zeggen dat ik ik er heel wenig tijd in steek, wegens tijd gebrek. Maar schiet vaak ook niet op die gesprekken. Niks zeggende saaie mensen
Maar de mensen die op paiq zitten, steken jullie er veel tijd in of juist helemaal niet?
Naah ben vanaf het begin actief daar, was niet heel erg actief, alleen maar als er een leuke match was. Paiq heeft me dan ook letterlijk 1 relatie opgeleverd, en een goed contact. Laten we zeggen dat ik normaal nog geen uur in de week op Paiq zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Moet zeggen dat ik ik er heel wenig tijd in steek, wegens tijd gebrek. Maar schiet vaak ook niet op die gesprekken. Niks zeggende saaie mensen
Maar de mensen die op paiq zitten, steken jullie er veel tijd in of juist helemaal niet?
Huidige locatie gebruiken en dan de dichtsbijzijnde zoeken...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Minder Fokken, meer paiqen?! (kan ook op mobiel)
Badoo had dat wel idd. Zo ook wel eens berichten gekregen van "ik ben vanavond in Groningen, lijkt het je leuk om wat af te spreken". Zo een paar keer gezellig wat gedronken in de stad. Ik vind het wel handig eigenlijk. Kun je altijd en overal een date zoekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huidige locatie gebruiken en dan de dichtsbijzijnde zoeken...
Heeft'ie ook zo'n functie? Wel handig
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen date geregeld met .. Sekmet was thet toch? Of belde je uren met een ander?
Fok is ook internetdating
Ja maar het is zoooo saaaiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Minder Fokken, meer paiqen?! (kan ook op mobiel)
Je viel op lange mannen he? Aah misschien kom ik ook nog wel keer in Groningenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Badoo had dat wel idd. Zo ook wel eens berichten gekregen van "ik ben vanavond in Groningen, lijkt het je leuk om wat af te spreken". Zo een paar keer gezellig wat gedronken in de stad. Ik vind het wel handig eigenlijk. Kun je altijd en overal een date zoekenvoor de echte hosselaars onder ons.
Laat me niet beginnen over het match systeem, als iets slecht werkt.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef practics het volgende:
[..]
Naah ben vanaf het begin actief daar, was niet heel erg actief, alleen maar als er een leuke match was. Paiq heeft me dan ook letterlijk 1 relatie opgeleverd, en een goed contact. Laten we zeggen dat ik normaal nog geen uur in de week op Paiq zit.
ik stuur nu 2 of 3 oneliners per weekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Ah zo , okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!
Fok en daten, ik heb het nooit zo op meeten gehad en dit was iets spontaans en tikje brutaal
Ik heb er nooit veel tijd in gestoken. Als ik eens een avondje thuis was dan zette ik de site wel eens open en dan ging ik ondertussen wat anders doen. Dan krijg je wel een paar speeddates, en soms zat daar wat tussen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Nou als ik naar de relatie kijk die er uit voort kwam. scoorde ik 98% met haar. Het was dan ook een goede relatie. Dus het kan wel echt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat me niet beginnen over het match systeem, als iets slecht werkt.....
Thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!
Ze had het me netjes verteld en vind het alleen maar leuk voor haar
Fok en daten, ik heb het nooit zo op meeten gehad en dit was iets spontaans en tikje brutaal
[..]
Ja maar het is zoooo saaai
Ben even daten af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef practics het volgende:
[..]
Je viel op lange mannen he? Aah misschien kom ik ook nog wel keer in Groningen![]()
Misschien je vragenlijstje nog een keer herzien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
Miss ben ik ook te negatief over paiq
Maar ik heb het gevoel dat het echt niks voor mij is. En die 2 redelijk gezellige mensen vond ik de moeite niet om mee af te spreken.
Ik krijg ook alleen maar lijpe vrouwen. Echt als je wen verzameling gekke wilt? Ik heb ze
Al gedaan en het is iets piets beter geworden. Maar nog zit er een kloof waar je u tegen zegt tussen! Soms ben ik echt verbaast!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef practics het volgende:
[..]
Misschien je vragenlijstje nog een keer herzien?
vragenlijstje is volgens mij bullshitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al gedaan en het is iets piets beter geworden. Maar nog zit er een kloof waar je u tegen zegt tussen! Soms ben ik echt verbaast!
Heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
Miss ben ik ook te negatief over paiq
Maar ik heb het gevoel dat het echt niks voor mij is. En die 2 redelijk gezellige mensen vond ik de moeite niet om mee af te spreken.
duude die site ziet er dubieus uit!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zitter er ook mensen op flirtmee? Hoor telkens over paiq maar flirtmee vind ik wel chill opzich. Niet om mee af te spreken om te daten ofzo maar gewoon beetje cammen en chatten. Kan je gewoon de mensen direct zien...
Echt, he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef Ballard het volgende:
[..]
duude die site ziet er dubieus uit!zit je je af te trekken achter de cam?
Slowchat valt wel mee vind ik. Ik maar net hoe je het aan gaat pakken. Je kan zo een mail of 06 nummertje regelen. Ik heb alleen de pech dat het niet mijn type vrouwen zijn. En ik vind ze echt saai.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Paiq ontaardt echt in een soort slowchat, de kans dat jij en een match tegelijk online zijn is gewoon zo klein.
Gisteravond toevallig een match die vrijwel meteen nadat ik een bericht had gestuurd online kwam en 1,5 uur in de chat gezeten. Gesprek bleef ook na het tonen van de foto's goed op gang, aantal gezamenlijke interesses en woont bij mij in de buurt, dus zou iets kunnen zijn, afwachten. Ik vind het wel altijd leuk als een meid zelf ook wat initiatief blijft tonen, niet dat ik er telkens uit mezelf achteraan moet blijven berichten.
Het zou helemaal hilarisch zijn als hij nu komt melden "Oh, dat was me nog helemaal niet opgevallen!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.
"Gratis Webcam chat en Sexchat"
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.
"Gratis Webcam chat en Sexchat"
Werkt wel gewoon hoor en zitten genoeg 'normale' mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef Ballard het volgende:
[..]
duude die site ziet er dubieus uit!zit je je af te trekken achter de cam?
In een achterbuurt wonen ook wel normale mensen, maar dat betekent nog niet dat ik er wil wonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Werkt wel gewoon hoor en zitten genoeg 'normale' mensenAls in je kan elkaar zien en wat chatten. Daten weet ik zo niet maar lijkt me juist minder moeilijk daar
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een achterbuurt wonen ook wel normale mensen, maar dat betekent nog niet dat ik er wil wonen.
Oke dus die chat is niks? Of zit je het nu gewoon af te kraken voor de lol?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een achterbuurt wonen ook wel normale mensen, maar dat betekent nog niet dat ik er wil wonen.
Wat boeit het wat andere mensen vinden? Het gaat er toch om wat jij er zelf van vind?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dus die chat is niks? Of zit je het nu gewoon af te kraken voor de lol?
Het gaat hier inderdaad vaak alleen over de meer bekendere datingsites...of alleen de gratis datingsites. Maar er zijn nog zoveel meer...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zitter er ook mensen op flirtmee? Hoor telkens over paiq maar flirtmee vind ik wel chill opzich. Niet om mee af te spreken om te daten ofzo maar gewoon beetje cammen en chatten. Kan je gewoon de mensen direct zien...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat boeit het wat andere mensen vinden? Het gaat er toch om wat jij er zelf van vind?
Omdat ik ernaar vraag. Maar uh ja ik vind het wel oke om soms te chatten. Zitten genoeg rukkers maar die hoef je niet aan te klikken dus ja. Voor de rest is het wel okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het valt echt serieus wel meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef Ballard het volgende:
ik zal 't binnenkort proberen hiergaanwedanmaar er gaan wel al redelijk wat alarmbellen rinkelen bij het zien van die site
Krijg een beetje dit idee erbijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Omdat ik ernaar vraag. Maar uh ja ik vind het wel oke om soms te chatten. Zitten genoeg rukkers maar die hoef je niet aan te klikken dus ja. Voor de rest is het wel oke
Hehe.quote:
hehe lolquote:
Mmm, ik zou liever eerst contact leggen en als ik wil cammen nodig ik ze wel uit op msn of skype. Heb ook het idee dat het voornamelijk mannen zijn die zitten te rukken op dat soort sites...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
hehe lolmaar ja ach tjah kijk es gewoon zou ik zeggen
het is minder sexerig dan dat het zo lijkt in eerste instantie, of ik ben er overheen gaan kijken dat kan ook
Volgens mij kun je op relatie.nl ook chatten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:23 schreef Ballard het volgende:
dat camchatten lijkt me wel wat. weet iemand een site met camchatten (liefst zonder "sex" in de titel) waarbij je op lokatie kan screenen?
Denk dat de wat serieuzere mensen die willen daten, niet zitten te wachten op een camgesprek te hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Serieus zeg, niemand kijkt maar sluiten het al wel uit?Wat is dit nou mensen
Ja het is niet alles maar beter dan niks toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:30 schreef Ballard het volgende:
ok ik klik ff op de den haag chatroom
nu is het dinsdag middag natuurlijk, maar toch
15 gasten, waaronder 1 vrouwmet haar webcam uit
die zegt in de chat: Nee ik ben nie geil
en allemaal dudes die haar de hele tijd aanspreken achter elkaar door
Hoe is het met je meisje van 18?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:30 schreef Ballard het volgende:
ok ik klik ff op de den haag chatroom
nu is het dinsdag middag natuurlijk, maar toch
15 gasten, waaronder 1 vrouwmet haar webcam uit
die zegt in de chat: Nee ik ben nie geil
en allemaal dudes die haar de hele tijd aanspreken achter elkaar door
Nou ja ik zat in die laatste kamer waar niemand naakt is enzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Ballard het volgende:
lekker hoor, al die shirtless gasten met namen als befman, nikkie19cm
wtf dude waarom heb je die site nou aangeraden
Eens, meestal is dat niet voldoende interesse en anders zorgt die persoon er wel voor dat je weet dat hij/zij druk met werk is of iets dergelijks waardoor het even moeilijk is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
Om nog even terug te komen op iets van een paar pagina's geleden, dat mensen soms ineens niet meer reageren of dat er stiltes van een aantal dagen vallen... in my opinion is de interesse dan gewoon niet voldoende.
Als iemand je echt interessant vindt, vergeet die persoon jou niet, hoe druk hij/zij het ook heeft. Je hebt, vooral bij whatsapp, altijd wel even tijd in 2 a 3 dagen om een klein berichtje te sturen. Als je niks van iemand hoort of geen reactie meer krijgt op je berichtjes: move on!
Zelfs op de vraag 'dit werkt nogal onhandig, verder via de mail?' kun je 4 dagen wachten voor je antwoord hebt. Maar misschien sta ik daar anders in: als ik iemand zie die me wat lijkt en na een paar berichten over en weer is dat nog steeds zo, dan wil ik doorpakken en niet dagenlang wachten omdat iemand nooit online is/traag reageert. Want dan ben ik mijn eigen interesse ook snel kwijt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slowchat valt wel mee vind ik. Ik maar net hoe je het aan gaat pakken. Je kan zo een mail of 06 nummertje regelen. Ik heb alleen de pech dat het niet mijn type vrouwen zijn. En ik vind ze echt saai.
Ik hoorde die klacht ook dus ik heb het geprobeerd maar ik krijg bijna altijd een mail adres en iets minder vaak een 06 nummer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs op de vraag 'dit werkt nogal onhandig, verder via de mail?' kun je 4 dagen wachten voor je antwoord hebt. Maar misschien sta ik daar anders in: als ik iemand zie die me wat lijkt en na een paar berichten over en weer is dat nog steeds zo, dan wil ik doorpakken en niet dagenlang wachten omdat iemand nooit online is/traag reageert. Want dan ben ik mijn eigen interesse ook snel kwijt.
Natuurlijk is er een verschil tussen mensen enzo, maar over het algemeen denk ik dat als je al contact met iemand hebt en je hoort ineens zonder reden langer dan 3 dagen niks meer van die persoon, dat je het dan op kunt geven, vooral als het om whatsapp gaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eens, meestal is dat niet voldoende interesse en anders zorgt die persoon er wel voor dat je weet dat hij/zij druk met werk is of iets dergelijks waardoor het even moeilijk is.
Klopt. Maar er zit natuurlijk wel een verschil tussen of dit vóór een date of na een aantal dates gebeurt. Dan vind ik het gewoon onbeschoft en als ik inmiddels niet meer zoveel interesse heb of het toch uit het oog uit het hart blijkt schroom ik niet om dat te laten weten. Doe ik meer voor mezelf, wat die persoon er dan van vindt is verder niet belangrijk meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een verschil tussen mensen enzo, maar over het algemeen denk ik dat als je al contact met iemand hebt en je hoort ineens zonder reden langer dan 3 dagen niks meer van die persoon, dat je het dan op kunt geven, vooral als het om whatsapp gaat.
En een berichtje sturen als "dit wordt em niet he" is natuurlijk NOT DONE. Zelfs als Truus een goede reden had om niet meer te reageren, knapt ze hierdoor finaal op je af. Je kunt hooguit een berichtje sturen als "joh, poosje niks gehoord, hoe is het met je?" maar zelfs van zoiets vraag ik me af of je die energie er nog wel in moet stoppen. Vrouwen kunnen ook weer contact met jou opnemen als ze je wel leuk vonden en er is echt iets gebeurd.
Oneens. OK ik snap het ook niet helemaal wat er door de hoofden van die vrouwen gaat maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik op een vriendelijke manier volhield en alsnog op een succesvolle date ging..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
Om nog even terug te komen op iets van een paar pagina's geleden, dat mensen soms ineens niet meer reageren of dat er stiltes van een aantal dagen vallen... in my opinion is de interesse dan gewoon niet voldoende.
Als iemand je echt interessant vindt, vergeet die persoon jou niet, hoe druk hij/zij het ook heeft. Je hebt, vooral bij whatsapp, altijd wel even tijd in 2 a 3 dagen om een klein berichtje te sturen. Als je niks van iemand hoort of geen reactie meer krijgt op je berichtjes: move on!
En zijn die dates op meer dates uitgedraaid of is het bij 1 gebleven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:39 schreef Ballard het volgende:
[..]
Oneens. OK ik snap het ook niet helemaal wat er door de hoofden van die vrouwen gaat maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik op een vriendelijke manier volhield en alsnog op een succesvolle date ging..
Mwah, de meeste vrouwen ook (als je hier navraagt elke vrouw wel). Heb ook wel eens een date gehad dat ik niks meer van de man in kwestie hoorde, shit happens. En vriendlief heeft ook opgebiecht soms gewoon niks meer van zich te laten horen. Ik heb hem plaatsvervangend geslagen namens die vrouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mannen zijn meestal meer van de duidelijkheid, die willen weten waar ze aan toe zijn of het antwoord nou positief of negatief is. Ik wel tenminste
eentje wel gezoend maar het toch daar maar bij gelatenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En zijn die dates op meer dates uitgedraaid of is het bij 1 gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |