abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118328192

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 15% gewijzigd door Sekhmet op 23-10-2012 16:41:22 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:30:45 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118328282
Gek idee maar zal dat hele date profiel geen enkele kut uitmaken als je de persoon er leuk uit vind zien?

In de kroeg stap je toch ook op iemand af? Daar liggen toch ook geen bier viltjes met complete hoi ik ben teksten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118328376
Ik heb het idee dat het weinig uitmaakt. Vaak genoeg reacties gehad die alleen maar over de foto gingen en een vraag erbij waar ik vandaan kom of hoe oud ik ben..."DAT STAAT IN MIJN PROFIEL GVD!!"
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:35:30 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118328456
Mooi, dus de profiel tekst stress kan weg :D

Je kan ook alleen een 06 nummer neer zetten, stuur me een leuk whatsapje en wie weet :D prepaid nummertje gebruiken en maar zien wat er gebeurd :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118328473
Ik zou wel af kunnen knappen op een tekst hoor.
Hoe leuk het hoofd ook is :Y
pi_118328637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Mooi, dus de profiel tekst stress kan weg :D

Je kan ook alleen een 06 nummer neer zetten, stuur me een leuk whatsapje en wie weet :D prepaid nummertje gebruiken en maar zien wat er gebeurd :P
nummers/emails neerzetten mag meestal niet op profielen sites. flauw he
of je moet het zo vermommen als nul zes een twee drie enz en misschien dat ze eroverheen lezen
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118328853
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef Pvoesss het volgende:
Helemaal mee eens...maar krijg wel eens de indruk dat (sommige) mannen daar minder mee zitten.

En ik heb met hoge uitzondering ook wel eens terug gereageerd op iemand zonder foto, maar met een leuke tekst. (en dat ook gauw weer afgeleerd :') )
pi_118328986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...maar krijg wel eens de indruk dat (sommige) mannen daar minder mee zitten.

En ik heb met hoge uitzondering ook wel eens terug gereageerd op iemand zonder foto, maar met een leuke tekst. (en dat ook gauw weer afgeleerd :') )
Fake profiel van 1 of andere pedo, of gewoon oer lelijk?
pi_118328990
ik kijk naar de foto's, als die mij aanspreken dan wil ik best een gesprek aangaan. aan de hand van dat gesprek bepaal ik iets, niet aan de hand van de profieltekst. (dan zou die wel heel nega of positief moeten zijn, en dat zijn ze bijna nooit)
pi_118329150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef practics het volgende:

[..]

Fake profiel van 1 of andere pedo, of gewoon oer lelijk?
Zodanig lelijk dat ik gelijk begreep waarom hij zijn foto er niet bij plaatste...dan maar oppervlakkig, maar er zijn grenzen. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:57:10 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118329299
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:40 schreef Ballard het volgende:

[..]

nummers/emails neerzetten mag meestal niet op profielen sites. flauw he
of je moet het zo vermommen als nul zes een twee drie enz en misschien dat ze eroverheen lezen
Oh jammer :D

quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef Pvoesss het volgende:
Echt? Hmm ik zou het als ik eerlijk ben niet weten, ik zit niet op een dating site met profiel teksten. Maar als ik me beden in de kroeg of tijdens stappen hoe ik dat doe is het puur uitstraling 1, kledingstijl 2 lichaam bouw 3.

Laatste is vaak door slag gevend.
pi_118329344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zodanig lelijk dat ik gelijk begreep waarom hij zijn foto er niet bij plaatste...dan maar oppervlakkig, maar er zijn grenzen. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel me op gisteren even op lexa ingeschreven, zie daar ook vrouwen voorbij komen de zeggen dat ze 20-24 zijn, maar eerder uitzien als 30. Ook viel me op dat behoorlijk wat mensen echt KNETTER lelijk zijn, dat ik echt denk jezus, neem een andere site waar het minder om foto's draait dan hier. Totaal kansloos, volgens mij is lexa dan ook beetje het afvoerputje van lelijk Nederland.(op enkele uitzonderingen na)

Op sites als Paiq zag je dit toch niet zo extreem, en leek het een heel ander slag volk wat daar kwam. Alleen vrouwen/mannen verhouding loopt compleet scheef daar.
pi_118329389
Net een heel awkward gesprek gehad op Paiq, net een interview. _O-
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:00:00 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118329400
Wel eens gehad met stappen dat een vrouw vond dat ze er veel jonger uit zag, ik had haar hoger geschat dan haar leeftijd. Was ze echt boos! Was er direct klaar mee :{

Die had jaren geleden voor het laatst in de spiegel gekeken denk ik :D
pi_118329437
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef practics het volgende:

[..]

Ja viel me op gisteren even op lexa ingeschreven, zie daar ook vrouwen voorbij komen de zeggen dat ze 20-24 zijn, maar eerder uitzien als 30. Ook viel me op dat behoorlijk wat mensen echt KNETTER lelijk zijn, dat ik echt denk jezus, neem een andere site waar het minder om foto's draait dan hier. Totaal kansloos, volgens mij is lexa dan ook beetje het afvoerputje van lelijk Nederland.(op enkele uitzonderingen na)

Op sites als Paiq zag je dit toch niet zo extreem, en leek het een heel ander slag volk wat daar kwam. Alleen vrouwen/mannen verhouding loopt compleet scheef daar.
Ik weet niet hoe het bij de vrouwen ligt op Badoo, maar daar was het inhoudsloze spierbundel type degene die de boventoon voerde. Veel foto's van naakte bovenlichamen zonder hoofd...en dan alleen reageren met "Ey schatje...neuke?" :')
pi_118329469
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:

Echt? Hmm ik zou het als ik eerlijk ben niet weten, ik zit niet op een dating site met profiel teksten. Maar als ik me beden in de kroeg of tijdens stappen hoe ik dat doe is het puur uitstraling 1, kledingstijl 2 lichaam bouw 3.

Laatste is vaak door slag gevend.
Ja maar als ze dan de smoel opentrekken ben je er soms toch ook snel klaar mee :Y
pi_118329500
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij de vrouwen ligt op Badoo, maar daar was het inhoudsloze spierbundel type degene die de boventoon voerde. Veel foto's van naakte bovenlichamen zonder hoofd...en dan alleen reageren met "Ey schatje...neuke?" :')
HAhaha Badoo, nee daar begin ik niet eens over. :@
Dat is dan weer echt het andere uiterste :{w
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:05:50 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118329563
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja maar als ze dan de smoel opentrekken ben je er soms toch ook snel klaar mee :Y
Nou op dat moment ga je ze in hokjes stoppen!

Hokje 1
Leuke meid!

Hokje 2
Hmm gaat wel, je weet maar nooit

Hokje 3
Jezus wat een dom wij.

Hokje 3 is het scharrel a 1x neuken hokje

:+
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:10:46 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118329702
Profieltekst maakt niet zoveel uit als je maar weet te lullen en er gemiddeld tot bovengemiddeld uitziet.

Edit: maakt wel meer uit bij zo'n profielendatingsite natuurlijk, als dat het eerste is wat ze van je zien en op basis daarvan moeten besluiten je een berichtje te sturen of niet.

Paiq balkje weer op 100% ondertussen zonder meiden die wouden klikken
we dan
pi_118329813
Ik word altijd een beetje moedeloos als van die lelijke dikkies me aanspreken op badoo....dan denk ik bij mezelf: "ben ik dan ZO LELIJK dat die mormels denken dat ze mij wel kunnen krijgen!?"
pi_118329823
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Profieltekst maakt niet zoveel uit als je maar weet te lullen en er gemiddeld tot bovengemiddeld uitziet.

Edit: maakt wel meer uit bij zo'n profielendatingsite natuurlijk, als dat het eerste is wat ze van je zien en op basis daarvan moeten besluiten je een berichtje te sturen of niet.

Goede vriendin van me zit ook op paiq, ik zat ook te klagen dat je eigenlijk nooit speed of battle dates kreeg. Dat wou ze niet geloven, aangezien het bij haar altijd raak was. Toen heb ik haar eens een weekje op mijn account gelaten. Conclusie er zitten daar gewoon veel meer mannen als vrouwen, en door het systeem is het gewoon niet leuk meer.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:15:01 #22
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118329848
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik word altijd een beetje moedeloos als van die lelijke dikkies me aanspreken op badoo....dan denk ik bij mezelf: "ben ik dan ZO LELIJK dat die mormels denken dat ze mij wel kunnen krijgen!?"
Ik denk dat het de wet van de grote aantallen is :P
Die dikkerds moeten net zoals mannen op datingsite vele lijntjes uitgooien voordat ze wat aan de haak kunnen slaan...
Eigenlijk kan je dus stellen dat dikke lelijke wijven gelijk staan aan mannen op datingsites :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:15:54 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118329882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:14 schreef practics het volgende:

[..]

Goede vriendin van me zit ook op paiq, ik zat ook te klagen dat je eigenlijk nooit speed of battle dates kreeg. Dat wou ze niet geloven, aangezien het bij haar altijd raak was. Toen heb ik haar eens een weekje op mijn account gelaten. Conclusie er zitten daar gewoon veel meer mannen als vrouwen, en door het systeem is het gewoon niet leuk meer.
Raar. Hoor dat zovaak. Dat vrouwen dat niet kunnen geloven. Vind ik altijd vrij dom. Moest het even zeggen omdat je je dat gewoon toch kan bedenken, is geen hogere wiskunde ofzo
we dan
pi_118329891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk dat het de wet van de grote aantallen is :P
Die dikkerds moeten net zoals mannen op datingsite vele lijntjes uitgooien voordat ze wat aan de haak kunnen slaan...
Eigenlijk kan je dus stellen dat dikke lelijke wijven gelijk staan aan mannen op datingsites :P
haha dat is wel een goede theorie misschien! O+
pi_118329894
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Mmm...profieltekst hoeft niet zo belangrijk te zijn, maar ik lette wel altijd erg op die standaard info die op de meeste sites ingevuld moet worden als leeftijd, lengte, woonplaats, opleiding en kinderen (vandaar dat ik paiq niks vind). Dat kon nog wel eens de doorslag geven voor wel of niet (terug)reageren.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:23:52 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118330152
Voordeel van paiq is dat je een match bij jou in de buurt krijgt. Wel zo makkelijk :)
pi_118330224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Voordeel van paiq is dat je een match bij jou in de buurt krijgt. Wel zo makkelijk :)
Weet niet waar je woont, maar woon zelf in het oosten, en krijg lang niet altijd een match binnen 30km rondom mijn woonplaats. }:|
pi_118330254
quote:
hangt volledig van je antwoorden af.
pi_118330285
quote:
Bij elke andere site kun je daar ook op selecteren. Nadeel van Paiq is dat je op die balkjes na, verder nul info hebt over iemand. Paiq is voor mij de enige site geweest (waar ik langer op gestaan heb) die nooit een date heeft opgeleverd, voornamelijk door gebrek aan lange mannen...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:27:59 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef practics het volgende:

[..]

Weet niet waar je woont, maar woon zelf in het oosten, en krijg lang niet altijd een match binnen 30km rondom mijn woonplaats. }:|
Moet je je instellingen wat wijzigen. ik had ze altij din mijn woonplaats.
Of je woont in een piepklein dorpje met geen normale stad eromheen :+
pi_118330418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moet je je instellingen wat wijzigen. ik had ze altij din mijn woonplaats.
Of je woont in een piepklein dorpje met geen normale stad eromheen :+
Ik woon in een stad, maar krijg juist mens uit dorpjes xxKM van me vandaan :')
Volgens mij staan alle instelling wel goed, heb wel aangegeven dat ik niet zo probleem vind als er wat afstand tussen zit. Maar schijnbaar is het alles of niks :Y)
pi_118330422
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Bij elke andere site kun je daar ook op selecteren. Nadeel van Paiq is dat je op die balkjes na, verder nul info hebt over iemand. Paiq is voor mij de enige site geweest (waar ik langer op gestaan heb) die nooit een date heeft opgeleverd, voornamelijk door gebrek aan lange mannen...
Dat gebrek aan info is wel erg kut daar. Zo vaak meegemaakt dat je aan de praat bent en er achter komt dat je echt 0,0 raakvlakken hebt. Zonde van mijn tijd.

Wel redelijk wat gedate via Paiq, maar dat betekende wel onevenredig vaak mensen wegklikken vanwege oninteressant.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:31:15 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330449
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef practics het volgende:

[..]

Ik woon in een stad, maar krijg juist mens uit dorpjes xxKM van me vandaan :')
Volgens mij staan alle instelling wel goed, heb wel aangegeven dat ik niet zo probleem vind als er wat afstand tussen zit. Maar schijnbaar is het alles of niks :Y)
Als je aangeeft helemaal geen afstandsverschil te hebben, heb je ze zo in je eigen stad. Had ik wel :Y
pi_118330494
Ohja, en ik kreeg via Speeddates altijd mensen uit Groningen. Altijd. En dat is nogal een eind weg. Daarna was er een hele periode met Ede en Wageningen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:33:40 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118330531
Ik vind het echt knap, ik kom niks leuks tegen op paiq. Ik ben nog altijd niet overtuigd van internet date :D

Moet zeggen dat ik ik er heel wenig tijd in steek, wegens tijd gebrek. Maar schiet vaak ook niet op die gesprekken. Niks zeggende saaie mensen :{

Maar de mensen die op paiq zitten, steken jullie er veel tijd in of juist helemaal niet?
pi_118330548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je aangeeft helemaal geen afstandsverschil te hebben, heb je ze zo in je eigen stad. Had ik wel :Y
Zou dat misschien weer het verschil kunnen zijn tussen mannen en vrouwen? Ik kreeg hier in het Noorden ook altijd wel voldoende contacten met mannen uit mijn woonplaats, maar hoorde van de mannen dat er vaak maar weinig vrouwen waren.
Heb al wel gezien dat op de meeste sites het aanbod daters in het oosten en noorden van het land lager is dan in het westen en zuiden.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:35:15 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het echt knap, ik kom niks leuks tegen op paiq. Ik ben nog altijd niet overtuigd van internet date :D
Geen date geregeld met .. Sekmet was thet toch? Of belde je uren met een ander?
Fok is ook internetdating :P
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:35:46 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zou dat misschien weer het verschil kunnen zijn tussen mannen en vrouwen? Ik kreeg hier in het Noorden ook altijd wel voldoende contacten met mannen uit mijn woonplaats, maar hoorde van de mannen dat er vaak maar weinig vrouwen waren.
Heb al wel gezien dat op de meeste sites het aanbod daters in het oosten en noorden van het land lager is dan in het westen en zuiden.
Misschien wel. Je hoort het zo vaak, dus er zit vast een kern van waarheid in.

Dat er minder aanbod is van oosten/noorden lijkt mij logisch door de lagere bevolkingsdichtheid en dergelijke factoren
pi_118330607
quote:

Moet zeggen dat ik ik er heel wenig tijd in steek, wegens tijd gebrek. Maar schiet vaak ook niet op die gesprekken. Niks zeggende saaie mensen :{

Maar de mensen die op paiq zitten, steken jullie er veel tijd in of juist helemaal niet?
Minder Fokken, meer paiqen?! (kan ook op mobiel ^O^ )
pi_118330614
quote:

Naah ben vanaf het begin actief daar, was niet heel erg actief, alleen maar als er een leuke match was. Paiq heeft me dan ook letterlijk 1 relatie opgeleverd, en een goed contact. Laten we zeggen dat ik normaal nog geen uur in de week op Paiq zit.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:36:45 #41
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118330633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Huidige locatie gebruiken en dan de dichtsbijzijnde zoeken...

Heeft'ie ook zo'n functie? Wel handig _O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_118330747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Huidige locatie gebruiken en dan de dichtsbijzijnde zoeken...

Heeft'ie ook zo'n functie? Wel handig _O-
Badoo had dat wel idd. Zo ook wel eens berichten gekregen van "ik ben vanavond in Groningen, lijkt het je leuk om wat af te spreken". Zo een paar keer gezellig wat gedronken in de stad. Ik vind het wel handig eigenlijk. Kun je altijd en overal een date zoeken :7 voor de echte hosselaars onder ons.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:41:20 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118330808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen date geregeld met .. Sekmet was thet toch? Of belde je uren met een ander?
Fok is ook internetdating :P
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!

Ze had het me netjes verteld en vind het alleen maar leuk voor haar :)

Fok en daten, ik heb het nooit zo op meeten gehad en dit was iets spontaans en tikje brutaal :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ja maar het is zoooo saaai :{
pi_118330822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Badoo had dat wel idd. Zo ook wel eens berichten gekregen van "ik ben vanavond in Groningen, lijkt het je leuk om wat af te spreken". Zo een paar keer gezellig wat gedronken in de stad. Ik vind het wel handig eigenlijk. Kun je altijd en overal een date zoeken :7 voor de echte hosselaars onder ons.
Je viel op lange mannen he? Aah misschien kom ik ook nog wel keer in Groningen O-) :P
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:42:28 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118330843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef practics het volgende:

[..]

Naah ben vanaf het begin actief daar, was niet heel erg actief, alleen maar als er een leuke match was. Paiq heeft me dan ook letterlijk 1 relatie opgeleverd, en een goed contact. Laten we zeggen dat ik normaal nog geen uur in de week op Paiq zit.
Laat me niet beginnen over het match systeem, als iets slecht werkt..... :D
pi_118330846
quote:

ik stuur nu 2 of 3 oneliners per week
als je nooit tegelijk online bent mail uitwisselen en fotos mailen
snel naar whatsapp
en dan snel afspreken of dikke doei
I think I'm in love
(probably just hungry)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:43:11 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330877
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!

Fok en daten, ik heb het nooit zo op meeten gehad en dit was iets spontaans en tikje brutaal :D

Ah zo , oke :)

Dat zijn de leukste meets :Y
pi_118330914
quote:

Ik heb er nooit veel tijd in gestoken. Als ik eens een avondje thuis was dan zette ik de site wel eens open en dan ging ik ondertussen wat anders doen. Dan krijg je wel een paar speeddates, en soms zat daar wat tussen.
pi_118330919
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Laat me niet beginnen over het match systeem, als iets slecht werkt..... :D
Nou als ik naar de relatie kijk die er uit voort kwam. scoorde ik 98% met haar. Het was dan ook een goede relatie. Dus het kan wel echt. :6 (was trouwens ook de enigste keer dat paiq gelijk had.)
pi_118330948
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze had het me netjes verteld en vind het alleen maar leuk voor haar :)

[..]

Ja maar het is zoooo saaai :{

En je kan je mobiel ook gewoon aanzetten zodat je op online staat, dan hoor je vanzelf wel wanneer er een bericht binnenkomt (en hoef je dus niet continu met je telefoon in je hand te zitten).

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef practics het volgende:

[..]

Je viel op lange mannen he? Aah misschien kom ik ook nog wel keer in Groningen O-) :P
Ben even daten af.
En ga verhuizen...ga mij maar eens naar de grote aantallen vrijgezelle mannen begeven.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:49:33 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118331131
Miss ben ik ook te negatief over paiq :D
Maar ik heb het gevoel dat het echt niks voor mij is. En die 2 redelijk gezellige mensen vond ik de moeite niet om mee af te spreken.

Ik krijg ook alleen maar lijpe vrouwen. Echt als je wen verzameling gekke wilt? Ik heb ze :D
pi_118331193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
Maar ik heb het gevoel dat het echt niks voor mij is. En die 2 redelijk gezellige mensen vond ik de moeite niet om mee af te spreken.

Ik krijg ook alleen maar lijpe vrouwen. Echt als je wen verzameling gekke wilt? Ik heb ze :D
Misschien je vragenlijstje nog een keer herzien?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:53:08 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118331289
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef practics het volgende:

[..]

Misschien je vragenlijstje nog een keer herzien?
Al gedaan en het is iets piets beter geworden. Maar nog zit er een kloof waar je u tegen zegt tussen! Soms ben ik echt verbaast!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:54:36 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118331340
Paiq ontaardt echt in een soort slowchat, de kans dat jij en een match tegelijk online zijn is gewoon zo klein.

Gisteravond toevallig een match die vrijwel meteen nadat ik een bericht had gestuurd online kwam en 1,5 uur in de chat gezeten. Gesprek bleef ook na het tonen van de foto's goed op gang, aantal gezamenlijke interesses en woont bij mij in de buurt, dus zou iets kunnen zijn, afwachten. Ik vind het wel altijd leuk als een meid zelf ook wat initiatief blijft tonen, niet dat ik er telkens uit mezelf achteraan moet blijven berichten.
pi_118331354
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Al gedaan en het is iets piets beter geworden. Maar nog zit er een kloof waar je u tegen zegt tussen! Soms ben ik echt verbaast!
vragenlijstje is volgens mij bullshit
je moet hem zelf fine-tunen met beoordelingen. af en toe popt er zo'n verzoek om een beoordeling omhoog, en als de andere persoon te leip is moet je dat aangeven.

en one-liners sturen, er is een dagelijkse korting van 10 credits, dan is 1 berichtje per dag sturen bijna gratis
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118331470
bij profielensites vind ik op RP alle vrouwen in zuidholland niet mijn smaak en alle vrouwen op ematching ontzettend knap
I think I'm in love
(probably just hungry)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:57:44 #57
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118331479
Zitter er ook mensen op flirtmee? Hoor telkens over paiq maar flirtmee vind ik wel chill opzich. Niet om mee af te spreken om te daten ofzo maar gewoon beetje cammen en chatten. Kan je gewoon de mensen direct zien...
we dan
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:59:22 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118331540
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
Heb ik ook hoor ;)
De meeste gesprekken die ik heb gehad waren niet heel boeiend (kan ook aan mij liggen :+ )
En daarbij kost het vaak toch wel 2 inlogkeren in paiq voordat er meer zou uitkomen en meestal heb ik maar 1 avond zin :')
pi_118331767
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zitter er ook mensen op flirtmee? Hoor telkens over paiq maar flirtmee vind ik wel chill opzich. Niet om mee af te spreken om te daten ofzo maar gewoon beetje cammen en chatten. Kan je gewoon de mensen direct zien...
duude die site ziet er dubieus uit! :D zit je je af te trekken achter de cam?
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118331839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef Ballard het volgende:

[..]

Echt, he.
"Gratis Webcam chat en Sexchat"
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:06:41 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118331863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Paiq ontaardt echt in een soort slowchat, de kans dat jij en een match tegelijk online zijn is gewoon zo klein.

Gisteravond toevallig een match die vrijwel meteen nadat ik een bericht had gestuurd online kwam en 1,5 uur in de chat gezeten. Gesprek bleef ook na het tonen van de foto's goed op gang, aantal gezamenlijke interesses en woont bij mij in de buurt, dus zou iets kunnen zijn, afwachten. Ik vind het wel altijd leuk als een meid zelf ook wat initiatief blijft tonen, niet dat ik er telkens uit mezelf achteraan moet blijven berichten.
Slowchat valt wel mee vind ik. Ik maar net hoe je het aan gaat pakken. Je kan zo een mail of 06 nummertje regelen. Ik heb alleen de pech dat het niet mijn type vrouwen zijn. En ik vind ze echt saai.
pi_118331871
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt, he.
Het zou helemaal hilarisch zijn als hij nu komt melden "Oh, dat was me nog helemaal niet opgevallen!"
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:07:38 #63
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118331905
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt, he.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef Ballard het volgende:

[..]

Werkt wel gewoon hoor en zitten genoeg 'normale' mensen :P Als in je kan elkaar zien en wat chatten. Daten weet ik zo niet maar lijkt me juist minder moeilijk daar
we dan
pi_118331953
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

[..]

Werkt wel gewoon hoor en zitten genoeg 'normale' mensen :P Als in je kan elkaar zien en wat chatten. Daten weet ik zo niet maar lijkt me juist minder moeilijk daar
In een achterbuurt wonen ook wel normale mensen, maar dat betekent nog niet dat ik er wil wonen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:10:45 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118332036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In een achterbuurt wonen ook wel normale mensen, maar dat betekent nog niet dat ik er wil wonen.
:D scherp :D
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:15:02 #66
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118332259
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oke dus die chat is niks? Of zit je het nu gewoon af te kraken voor de lol?
we dan
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:15:59 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118332316
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke dus die chat is niks? Of zit je het nu gewoon af te kraken voor de lol?
Wat boeit het wat andere mensen vinden? Het gaat er toch om wat jij er zelf van vind?
pi_118332358
quote:
Het gaat hier inderdaad vaak alleen over de meer bekendere datingsites...of alleen de gratis datingsites. Maar er zijn nog zoveel meer...

Be2.nl, 50plusmatch.nl, Match4me.nl, Secondlove.nl, Dating.nl, Farmdate.nl, Christianmatch.nl, Metjou.nl, C-dating.nl, Funkyfish.nl, Datingeasy.nl, Gayparship.nl, Datingoost.nl, Relatie.nl, Match.com, Adultmatch.nl, Friendscout24.nl, Hetgrandcafe.nl, 41205.com, zoosk.com, Meetic.nl, Studentdating.eu, date.nl, en twoo.com

En dan nog een heleboel internationale datingsites, sociale netwerken en sexchats idd. Keuzes zat!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:17:18 #69
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118332398
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat boeit het wat andere mensen vinden? Het gaat er toch om wat jij er zelf van vind?
quote:
Omdat ik ernaar vraag. Maar uh ja ik vind het wel oke om soms te chatten. Zitten genoeg rukkers maar die hoef je niet aan te klikken dus ja. Voor de rest is het wel oke :')
we dan
pi_118332444
ik zal 't binnenkort proberen hiergaanwedan :P maar er gaan wel al redelijk wat alarmbellen rinkelen bij het zien van die site :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:19:37 #71
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118332490
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef Ballard het volgende:
ik zal 't binnenkort proberen hiergaanwedan :P maar er gaan wel al redelijk wat alarmbellen rinkelen bij het zien van die site :P
Het valt echt serieus wel mee :P Er is zelfs een kamer waarin je niet naakt mag dus ja :') Klotekamer, dat ze dat toelaten daar!
we dan
pi_118332501
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Omdat ik ernaar vraag. Maar uh ja ik vind het wel oke om soms te chatten. Zitten genoeg rukkers maar die hoef je niet aan te klikken dus ja. Voor de rest is het wel oke :')
Krijg een beetje dit idee erbij :D

pi_118332550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hehe. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:21:22 #74
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118332554
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

hehe lol :D maar ja ach tjah kijk es gewoon zou ik zeggen :P het is minder sexerig dan dat het zo lijkt in eerste instantie, of ik ben er overheen gaan kijken dat kan ook :P
we dan
pi_118332636
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

hehe lol :D maar ja ach tjah kijk es gewoon zou ik zeggen :P het is minder sexerig dan dat het zo lijkt in eerste instantie, of ik ben er overheen gaan kijken dat kan ook :P
Mmm, ik zou liever eerst contact leggen en als ik wil cammen nodig ik ze wel uit op msn of skype. Heb ook het idee dat het voornamelijk mannen zijn die zitten te rukken op dat soort sites...
pi_118332652
dat camchatten lijkt me wel wat. weet iemand een site met camchatten (liefst zonder "sex" in de titel) waarbij je op lokatie kan screenen?
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118332676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:23 schreef Ballard het volgende:
dat camchatten lijkt me wel wat. weet iemand een site met camchatten (liefst zonder "sex" in de titel) waarbij je op lokatie kan screenen?
Volgens mij kun je op relatie.nl ook chatten.

Edit: Net even gekeken en weet het niet meer zeker...ik heb iig ooit twee dagen ingeschreven gestaan op een gratis datingsite met mogelijkheden tot chatten. Er zat alleen (voor mij) echt niks leuks tussen. Kan het op de homepage iig niet terugvinden, maar ze zijn er dus wel.

[ Bericht 19% gewijzigd door Sekhmet op 23-10-2012 16:30:30 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:25:07 #78
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118332702
Serieus zeg, niemand kijkt maar sluiten het al wel uit? :D Wat is dit nou mensen
we dan
pi_118332922
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Serieus zeg, niemand kijkt maar sluiten het al wel uit? :D Wat is dit nou mensen
Denk dat de wat serieuzere mensen die willen daten, niet zitten te wachten op een camgesprek te hebben.
Ten minste mijn voorkeur gaat daar totaal niet naar uit. Of het nu netjes gaat of een nasty chick is, zit op beide niet te wachten. Wil gewoon degelijk contact en de ander leren kennen. Als een meid mij bevalt dan kan ik altijd nog cammen.
pi_118332934
ok ik klik ff op de den haag chatroom
nu is het dinsdag middag natuurlijk, maar toch
15 gasten, waaronder 1 vrouw :P met haar webcam uit
die zegt in de chat: Nee ik ben nie geil
en allemaal dudes die haar de hele tijd aanspreken achter elkaar door
I think I'm in love
(probably just hungry)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:31:02 #81
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118332974
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:30 schreef Ballard het volgende:
Ja het is niet alles maar beter dan niks toch?
we dan
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:32:24 #82
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118333034
Het zou wel helpen als de sekszoekers op datingsites zich in het vervolg gewoon op sekschatsites zouden verzamelen. Gelijk een beter aanbod op de reguliere sites en meer aanbod voor seksdaters.
pi_118333044
lekker hoor, al die shirtless gasten met namen als befman, nikkie19cm
wtf dude waarom heb je die site nou aangeraden :D
I think I'm in love
(probably just hungry)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:32:44 #84
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118333052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:30 schreef Ballard het volgende:
Hoe is het met je meisje van 18?
pi_118333053
Om nog even terug te komen op iets van een paar pagina's geleden, dat mensen soms ineens niet meer reageren of dat er stiltes van een aantal dagen vallen... in my opinion is de interesse dan gewoon niet voldoende.

Als iemand je echt interessant vindt, vergeet die persoon jou niet, hoe druk hij/zij het ook heeft. Je hebt, vooral bij whatsapp, altijd wel even tijd in 2 a 3 dagen om een klein berichtje te sturen. Als je niks van iemand hoort of geen reactie meer krijgt op je berichtjes: move on!
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:33:27 #86
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118333091
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Ballard het volgende:
lekker hoor, al die shirtless gasten met namen als befman, nikkie19cm
wtf dude waarom heb je die site nou aangeraden :D
Nou ja ik zat in die laatste kamer waar niemand naakt is enzo :P Daar is de verhouding wel normaal en mensen relatief gezien ook wel :P En voor mensen die een verzetje willen zijn er de andere kamers
we dan
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:34:08 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118333117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
Om nog even terug te komen op iets van een paar pagina's geleden, dat mensen soms ineens niet meer reageren of dat er stiltes van een aantal dagen vallen... in my opinion is de interesse dan gewoon niet voldoende.

Als iemand je echt interessant vindt, vergeet die persoon jou niet, hoe druk hij/zij het ook heeft. Je hebt, vooral bij whatsapp, altijd wel even tijd in 2 a 3 dagen om een klein berichtje te sturen. Als je niks van iemand hoort of geen reactie meer krijgt op je berichtjes: move on!
Eens, meestal is dat niet voldoende interesse en anders zorgt die persoon er wel voor dat je weet dat hij/zij druk met werk is of iets dergelijks waardoor het even moeilijk is.
pi_118333127
Ik blijf me altijd doodlachen om vrouwen die in hun profiel 'mooie vrouwelijke rondingen hebben staan' _O-
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:34:41 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118333154
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Slowchat valt wel mee vind ik. Ik maar net hoe je het aan gaat pakken. Je kan zo een mail of 06 nummertje regelen. Ik heb alleen de pech dat het niet mijn type vrouwen zijn. En ik vind ze echt saai.
Zelfs op de vraag 'dit werkt nogal onhandig, verder via de mail?' kun je 4 dagen wachten voor je antwoord hebt. Maar misschien sta ik daar anders in: als ik iemand zie die me wat lijkt en na een paar berichten over en weer is dat nog steeds zo, dan wil ik doorpakken en niet dagenlang wachten omdat iemand nooit online is/traag reageert. Want dan ben ik mijn eigen interesse ook snel kwijt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:36:02 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118333218
Is het een verkapte TMF chart? :D
Zo klinkt het wel haha
pi_118333228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe is het met je meisje van 18?
ik heb haar niet meer gesproken sindsdien
I think I'm in love
(probably just hungry)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:37:18 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118333273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zelfs op de vraag 'dit werkt nogal onhandig, verder via de mail?' kun je 4 dagen wachten voor je antwoord hebt. Maar misschien sta ik daar anders in: als ik iemand zie die me wat lijkt en na een paar berichten over en weer is dat nog steeds zo, dan wil ik doorpakken en niet dagenlang wachten omdat iemand nooit online is/traag reageert. Want dan ben ik mijn eigen interesse ook snel kwijt.
Ik hoorde die klacht ook dus ik heb het geprobeerd maar ik krijg bijna altijd een mail adres en iets minder vaak een 06 nummer.
pi_118333274
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eens, meestal is dat niet voldoende interesse en anders zorgt die persoon er wel voor dat je weet dat hij/zij druk met werk is of iets dergelijks waardoor het even moeilijk is.
Natuurlijk is er een verschil tussen mensen enzo, maar over het algemeen denk ik dat als je al contact met iemand hebt en je hoort ineens zonder reden langer dan 3 dagen niks meer van die persoon, dat je het dan op kunt geven, vooral als het om whatsapp gaat.

En een berichtje sturen als "dit wordt em niet he" is natuurlijk NOT DONE. Zelfs als Truus een goede reden had om niet meer te reageren, knapt ze hierdoor finaal op je af. Je kunt hooguit een berichtje sturen als "joh, poosje niks gehoord, hoe is het met je?" maar zelfs van zoiets vraag ik me af of je die energie er nog wel in moet stoppen. Vrouwen kunnen ook weer contact met jou opnemen als ze je wel leuk vonden en er is echt iets gebeurd.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:39:31 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118333364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Natuurlijk is er een verschil tussen mensen enzo, maar over het algemeen denk ik dat als je al contact met iemand hebt en je hoort ineens zonder reden langer dan 3 dagen niks meer van die persoon, dat je het dan op kunt geven, vooral als het om whatsapp gaat.

En een berichtje sturen als "dit wordt em niet he" is natuurlijk NOT DONE. Zelfs als Truus een goede reden had om niet meer te reageren, knapt ze hierdoor finaal op je af. Je kunt hooguit een berichtje sturen als "joh, poosje niks gehoord, hoe is het met je?" maar zelfs van zoiets vraag ik me af of je die energie er nog wel in moet stoppen. Vrouwen kunnen ook weer contact met jou opnemen als ze je wel leuk vonden en er is echt iets gebeurd.
Klopt. Maar er zit natuurlijk wel een verschil tussen of dit vóór een date of na een aantal dates gebeurt. Dan vind ik het gewoon onbeschoft en als ik inmiddels niet meer zoveel interesse heb of het toch uit het oog uit het hart blijkt schroom ik niet om dat te laten weten. Doe ik meer voor mezelf, wat die persoon er dan van vindt is verder niet belangrijk meer.
pi_118333377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Spirit82 het volgende:

Oneens. OK ik snap het ook niet helemaal wat er door de hoofden van die vrouwen gaat maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik op een vriendelijke manier volhield en alsnog op een succesvolle date ging..
I think I'm in love
(probably just hungry)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:42:22 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118333492
Mannen zijn meestal meer van de duidelijkheid, die willen weten waar ze aan toe zijn of het antwoord nou positief of negatief is. Ik wel tenminste :)
pi_118333523
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:39 schreef Ballard het volgende:

[..]

Oneens. OK ik snap het ook niet helemaal wat er door de hoofden van die vrouwen gaat maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik op een vriendelijke manier volhield en alsnog op een succesvolle date ging..
En zijn die dates op meer dates uitgedraaid of is het bij 1 gebleven?
Sarcasme. Herken het.
pi_118333659
Heb even een poll in de OP gezet om mogelijk vragen te beantwoorden over welke nou als de beste site gezien wordt. Dus voor alle ervaren internetdaters hier...invullen maar!
pi_118333670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mannen zijn meestal meer van de duidelijkheid, die willen weten waar ze aan toe zijn of het antwoord nou positief of negatief is. Ik wel tenminste :)
Mwah, de meeste vrouwen ook (als je hier navraagt elke vrouw wel). Heb ook wel eens een date gehad dat ik niks meer van de man in kwestie hoorde, shit happens. En vriendlief heeft ook opgebiecht soms gewoon niks meer van zich te laten horen. Ik heb hem plaatsvervangend geslagen namens die vrouwen :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118333691
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En zijn die dates op meer dates uitgedraaid of is het bij 1 gebleven?
eentje wel gezoend maar het toch daar maar bij gelaten
eentje vier dates mee gehad

ik heb het geluk dat ik in het echt veel leuker ben dan online ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')