abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:23:52 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118330152
Voordeel van paiq is dat je een match bij jou in de buurt krijgt. Wel zo makkelijk :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118330224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Voordeel van paiq is dat je een match bij jou in de buurt krijgt. Wel zo makkelijk :)
Weet niet waar je woont, maar woon zelf in het oosten, en krijg lang niet altijd een match binnen 30km rondom mijn woonplaats. }:|
pi_118330254
quote:
hangt volledig van je antwoorden af.
pi_118330285
quote:
Bij elke andere site kun je daar ook op selecteren. Nadeel van Paiq is dat je op die balkjes na, verder nul info hebt over iemand. Paiq is voor mij de enige site geweest (waar ik langer op gestaan heb) die nooit een date heeft opgeleverd, voornamelijk door gebrek aan lange mannen...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:27:59 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef practics het volgende:

[..]

Weet niet waar je woont, maar woon zelf in het oosten, en krijg lang niet altijd een match binnen 30km rondom mijn woonplaats. }:|
Moet je je instellingen wat wijzigen. ik had ze altij din mijn woonplaats.
Of je woont in een piepklein dorpje met geen normale stad eromheen :+
pi_118330418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moet je je instellingen wat wijzigen. ik had ze altij din mijn woonplaats.
Of je woont in een piepklein dorpje met geen normale stad eromheen :+
Ik woon in een stad, maar krijg juist mens uit dorpjes xxKM van me vandaan :')
Volgens mij staan alle instelling wel goed, heb wel aangegeven dat ik niet zo probleem vind als er wat afstand tussen zit. Maar schijnbaar is het alles of niks :Y)
pi_118330422
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Bij elke andere site kun je daar ook op selecteren. Nadeel van Paiq is dat je op die balkjes na, verder nul info hebt over iemand. Paiq is voor mij de enige site geweest (waar ik langer op gestaan heb) die nooit een date heeft opgeleverd, voornamelijk door gebrek aan lange mannen...
Dat gebrek aan info is wel erg kut daar. Zo vaak meegemaakt dat je aan de praat bent en er achter komt dat je echt 0,0 raakvlakken hebt. Zonde van mijn tijd.

Wel redelijk wat gedate via Paiq, maar dat betekende wel onevenredig vaak mensen wegklikken vanwege oninteressant.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:31:15 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330449
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef practics het volgende:

[..]

Ik woon in een stad, maar krijg juist mens uit dorpjes xxKM van me vandaan :')
Volgens mij staan alle instelling wel goed, heb wel aangegeven dat ik niet zo probleem vind als er wat afstand tussen zit. Maar schijnbaar is het alles of niks :Y)
Als je aangeeft helemaal geen afstandsverschil te hebben, heb je ze zo in je eigen stad. Had ik wel :Y
pi_118330494
Ohja, en ik kreeg via Speeddates altijd mensen uit Groningen. Altijd. En dat is nogal een eind weg. Daarna was er een hele periode met Ede en Wageningen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:33:40 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118330531
Ik vind het echt knap, ik kom niks leuks tegen op paiq. Ik ben nog altijd niet overtuigd van internet date :D

Moet zeggen dat ik ik er heel wenig tijd in steek, wegens tijd gebrek. Maar schiet vaak ook niet op die gesprekken. Niks zeggende saaie mensen :{

Maar de mensen die op paiq zitten, steken jullie er veel tijd in of juist helemaal niet?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118330548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je aangeeft helemaal geen afstandsverschil te hebben, heb je ze zo in je eigen stad. Had ik wel :Y
Zou dat misschien weer het verschil kunnen zijn tussen mannen en vrouwen? Ik kreeg hier in het Noorden ook altijd wel voldoende contacten met mannen uit mijn woonplaats, maar hoorde van de mannen dat er vaak maar weinig vrouwen waren.
Heb al wel gezien dat op de meeste sites het aanbod daters in het oosten en noorden van het land lager is dan in het westen en zuiden.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:35:15 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het echt knap, ik kom niks leuks tegen op paiq. Ik ben nog altijd niet overtuigd van internet date :D
Geen date geregeld met .. Sekmet was thet toch? Of belde je uren met een ander?
Fok is ook internetdating :P
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:35:46 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zou dat misschien weer het verschil kunnen zijn tussen mannen en vrouwen? Ik kreeg hier in het Noorden ook altijd wel voldoende contacten met mannen uit mijn woonplaats, maar hoorde van de mannen dat er vaak maar weinig vrouwen waren.
Heb al wel gezien dat op de meeste sites het aanbod daters in het oosten en noorden van het land lager is dan in het westen en zuiden.
Misschien wel. Je hoort het zo vaak, dus er zit vast een kern van waarheid in.

Dat er minder aanbod is van oosten/noorden lijkt mij logisch door de lagere bevolkingsdichtheid en dergelijke factoren
pi_118330607
quote:

Moet zeggen dat ik ik er heel wenig tijd in steek, wegens tijd gebrek. Maar schiet vaak ook niet op die gesprekken. Niks zeggende saaie mensen :{

Maar de mensen die op paiq zitten, steken jullie er veel tijd in of juist helemaal niet?
Minder Fokken, meer paiqen?! (kan ook op mobiel ^O^ )
pi_118330614
quote:

Naah ben vanaf het begin actief daar, was niet heel erg actief, alleen maar als er een leuke match was. Paiq heeft me dan ook letterlijk 1 relatie opgeleverd, en een goed contact. Laten we zeggen dat ik normaal nog geen uur in de week op Paiq zit.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:36:45 #41
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118330633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Huidige locatie gebruiken en dan de dichtsbijzijnde zoeken...

Heeft'ie ook zo'n functie? Wel handig _O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_118330747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Huidige locatie gebruiken en dan de dichtsbijzijnde zoeken...

Heeft'ie ook zo'n functie? Wel handig _O-
Badoo had dat wel idd. Zo ook wel eens berichten gekregen van "ik ben vanavond in Groningen, lijkt het je leuk om wat af te spreken". Zo een paar keer gezellig wat gedronken in de stad. Ik vind het wel handig eigenlijk. Kun je altijd en overal een date zoeken :7 voor de echte hosselaars onder ons.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:41:20 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118330808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen date geregeld met .. Sekmet was thet toch? Of belde je uren met een ander?
Fok is ook internetdating :P
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!

Ze had het me netjes verteld en vind het alleen maar leuk voor haar :)

Fok en daten, ik heb het nooit zo op meeten gehad en dit was iets spontaans en tikje brutaal :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ja maar het is zoooo saaai :{
pi_118330822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Badoo had dat wel idd. Zo ook wel eens berichten gekregen van "ik ben vanavond in Groningen, lijkt het je leuk om wat af te spreken". Zo een paar keer gezellig wat gedronken in de stad. Ik vind het wel handig eigenlijk. Kun je altijd en overal een date zoeken :7 voor de echte hosselaars onder ons.
Je viel op lange mannen he? Aah misschien kom ik ook nog wel keer in Groningen O-) :P
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:42:28 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118330843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef practics het volgende:

[..]

Naah ben vanaf het begin actief daar, was niet heel erg actief, alleen maar als er een leuke match was. Paiq heeft me dan ook letterlijk 1 relatie opgeleverd, en een goed contact. Laten we zeggen dat ik normaal nog geen uur in de week op Paiq zit.
Laat me niet beginnen over het match systeem, als iets slecht werkt..... :D
pi_118330846
quote:

ik stuur nu 2 of 3 oneliners per week
als je nooit tegelijk online bent mail uitwisselen en fotos mailen
snel naar whatsapp
en dan snel afspreken of dikke doei
I think I'm in love
(probably just hungry)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:43:11 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118330877
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!

Fok en daten, ik heb het nooit zo op meeten gehad en dit was iets spontaans en tikje brutaal :D

Ah zo , oke :)

Dat zijn de leukste meets :Y
pi_118330914
quote:

Ik heb er nooit veel tijd in gestoken. Als ik eens een avondje thuis was dan zette ik de site wel eens open en dan ging ik ondertussen wat anders doen. Dan krijg je wel een paar speeddates, en soms zat daar wat tussen.
pi_118330919
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Laat me niet beginnen over het match systeem, als iets slecht werkt..... :D
Nou als ik naar de relatie kijk die er uit voort kwam. scoorde ik 98% met haar. Het was dan ook een goede relatie. Dus het kan wel echt. :6 (was trouwens ook de enigste keer dat paiq gelijk had.)
pi_118330948
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze had het me netjes verteld en vind het alleen maar leuk voor haar :)

[..]

Ja maar het is zoooo saaai :{

En je kan je mobiel ook gewoon aanzetten zodat je op online staat, dan hoor je vanzelf wel wanneer er een bericht binnenkomt (en hoef je dus niet continu met je telefoon in je hand te zitten).

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef practics het volgende:

[..]

Je viel op lange mannen he? Aah misschien kom ik ook nog wel keer in Groningen O-) :P
Ben even daten af.
En ga verhuizen...ga mij maar eens naar de grote aantallen vrijgezelle mannen begeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')