Weet niet waar je woont, maar woon zelf in het oosten, en krijg lang niet altijd een match binnen 30km rondom mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Voordeel van paiq is dat je een match bij jou in de buurt krijgt. Wel zo makkelijk
hangt volledig van je antwoorden af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Voordeel van paiq is dat je een match bij jou in de buurt krijgt. Wel zo makkelijk
Bij elke andere site kun je daar ook op selecteren. Nadeel van Paiq is dat je op die balkjes na, verder nul info hebt over iemand. Paiq is voor mij de enige site geweest (waar ik langer op gestaan heb) die nooit een date heeft opgeleverd, voornamelijk door gebrek aan lange mannen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Moet je je instellingen wat wijzigen. ik had ze altij din mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef practics het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont, maar woon zelf in het oosten, en krijg lang niet altijd een match binnen 30km rondom mijn woonplaats.
Ik woon in een stad, maar krijg juist mens uit dorpjes xxKM van me vandaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je je instellingen wat wijzigen. ik had ze altij din mijn woonplaats.
Of je woont in een piepklein dorpje met geen normale stad eromheen
Dat gebrek aan info is wel erg kut daar. Zo vaak meegemaakt dat je aan de praat bent en er achter komt dat je echt 0,0 raakvlakken hebt. Zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Bij elke andere site kun je daar ook op selecteren. Nadeel van Paiq is dat je op die balkjes na, verder nul info hebt over iemand. Paiq is voor mij de enige site geweest (waar ik langer op gestaan heb) die nooit een date heeft opgeleverd, voornamelijk door gebrek aan lange mannen...
Als je aangeeft helemaal geen afstandsverschil te hebben, heb je ze zo in je eigen stad. Had ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef practics het volgende:
[..]
Ik woon in een stad, maar krijg juist mens uit dorpjes xxKM van me vandaan![]()
Volgens mij staan alle instelling wel goed, heb wel aangegeven dat ik niet zo probleem vind als er wat afstand tussen zit. Maar schijnbaar is het alles of niks
Zou dat misschien weer het verschil kunnen zijn tussen mannen en vrouwen? Ik kreeg hier in het Noorden ook altijd wel voldoende contacten met mannen uit mijn woonplaats, maar hoorde van de mannen dat er vaak maar weinig vrouwen waren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je aangeeft helemaal geen afstandsverschil te hebben, heb je ze zo in je eigen stad. Had ik wel
Geen date geregeld met .. Sekmet was thet toch? Of belde je uren met een ander?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het echt knap, ik kom niks leuks tegen op paiq. Ik ben nog altijd niet overtuigd van internet date
Misschien wel. Je hoort het zo vaak, dus er zit vast een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou dat misschien weer het verschil kunnen zijn tussen mannen en vrouwen? Ik kreeg hier in het Noorden ook altijd wel voldoende contacten met mannen uit mijn woonplaats, maar hoorde van de mannen dat er vaak maar weinig vrouwen waren.
Heb al wel gezien dat op de meeste sites het aanbod daters in het oosten en noorden van het land lager is dan in het westen en zuiden.
Minder Fokken, meer paiqen?! (kan ook op mobielquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het echt knap, ik kom niks leuks tegen op paiq. Ik ben nog altijd niet overtuigd van internet date
Moet zeggen dat ik ik er heel wenig tijd in steek, wegens tijd gebrek. Maar schiet vaak ook niet op die gesprekken. Niks zeggende saaie mensen
Maar de mensen die op paiq zitten, steken jullie er veel tijd in of juist helemaal niet?
Naah ben vanaf het begin actief daar, was niet heel erg actief, alleen maar als er een leuke match was. Paiq heeft me dan ook letterlijk 1 relatie opgeleverd, en een goed contact. Laten we zeggen dat ik normaal nog geen uur in de week op Paiq zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Moet zeggen dat ik ik er heel wenig tijd in steek, wegens tijd gebrek. Maar schiet vaak ook niet op die gesprekken. Niks zeggende saaie mensen
Maar de mensen die op paiq zitten, steken jullie er veel tijd in of juist helemaal niet?
Huidige locatie gebruiken en dan de dichtsbijzijnde zoeken...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Minder Fokken, meer paiqen?! (kan ook op mobiel)
Badoo had dat wel idd. Zo ook wel eens berichten gekregen van "ik ben vanavond in Groningen, lijkt het je leuk om wat af te spreken". Zo een paar keer gezellig wat gedronken in de stad. Ik vind het wel handig eigenlijk. Kun je altijd en overal een date zoekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huidige locatie gebruiken en dan de dichtsbijzijnde zoeken...
Heeft'ie ook zo'n functie? Wel handig
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen date geregeld met .. Sekmet was thet toch? Of belde je uren met een ander?
Fok is ook internetdating
Ja maar het is zoooo saaaiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Minder Fokken, meer paiqen?! (kan ook op mobiel)
Je viel op lange mannen he? Aah misschien kom ik ook nog wel keer in Groningenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Badoo had dat wel idd. Zo ook wel eens berichten gekregen van "ik ben vanavond in Groningen, lijkt het je leuk om wat af te spreken". Zo een paar keer gezellig wat gedronken in de stad. Ik vind het wel handig eigenlijk. Kun je altijd en overal een date zoekenvoor de echte hosselaars onder ons.
Laat me niet beginnen over het match systeem, als iets slecht werkt.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef practics het volgende:
[..]
Naah ben vanaf het begin actief daar, was niet heel erg actief, alleen maar als er een leuke match was. Paiq heeft me dan ook letterlijk 1 relatie opgeleverd, en een goed contact. Laten we zeggen dat ik normaal nog geen uur in de week op Paiq zit.
ik stuur nu 2 of 3 oneliners per weekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Ah zo , okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!
Fok en daten, ik heb het nooit zo op meeten gehad en dit was iets spontaans en tikje brutaal
Ik heb er nooit veel tijd in gestoken. Als ik eens een avondje thuis was dan zette ik de site wel eens open en dan ging ik ondertussen wat anders doen. Dan krijg je wel een paar speeddates, en soms zat daar wat tussen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Nou als ik naar de relatie kijk die er uit voort kwam. scoorde ik 98% met haar. Het was dan ook een goede relatie. Dus het kan wel echt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat me niet beginnen over het match systeem, als iets slecht werkt.....
Thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja was spraken van maar ze heeft een hele leuke date gehad met iemand anders dus daar moet ze lekker voor gaan!
Ze had het me netjes verteld en vind het alleen maar leuk voor haar
Fok en daten, ik heb het nooit zo op meeten gehad en dit was iets spontaans en tikje brutaal
[..]
Ja maar het is zoooo saaai
Ben even daten af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef practics het volgende:
[..]
Je viel op lange mannen he? Aah misschien kom ik ook nog wel keer in Groningen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |