SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef vandermar het volgende:
Echt wtf, ik vind toch een partij lange bruine haren in mijn boxervolgens mij heb ik niets gedaan vorige week en in de familie zit niemand met lang bruin haar.
Mijn godquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lang en bruin. Dat klinkt als tarrels.
Jij kan er ook wat van hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bedenkelijke plaatjes sturen via WA
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef badboynova het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU KUT hoer HEEFT ALLEEN ALCOHOL VRIJ BIER IN HUIS GEHAALD, ze moet dood
Dat voelt zo kut he, ik heb dat ook eens gehad. Vooral die eerste slok is dan echt smerig, omdat je totaal iets anders verwachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook eens gehad dacht ik normale Bavaria te hebben was het AV
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op die l33t speler PierreTT die ik ken
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gast die altijd zegt dat ie gaat snipen maar de hele tijd met een PP2000 rondloopt?
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dan zeg hohohohohoho 27-9 met de Intervention terwijl ik nooit snipe is niet gek!
Briljantquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De saus vol op het patat squirten.
En dan ook direct doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Briljant
Mooiste was toen die kneus van een BzP die beweerde dat je skill nodig had om een quadfeed te halen met een sniper in MW3
Dat waren tijden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Briljant
Mooiste was toen die kneus van een BzP die beweerde dat je skill nodig had om een quadfeed te halen met een sniper in MW3
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:39 schreef Bozz187 het volgende:
Hahah op de radio: wie zou jij redden tijdens een aardbeving? Antwoord er iemand: mijn vrouw, iemand moet die troep toch opruimen
Pareltjes in de oude topicsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
GoW3 kreeg ik niet mee, is PEGI 18.
7 frietjes en de saus is wegquote:
Lik eens aan de linker teen van je moeder!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat net zo smerig als raspatat?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aaah bezuinig het weg!! Mijn ogen!
Tauch gaat over de meet, heb niks gehoord verderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Was er trouwens niet ergens een meet gepland deze maand die iedereen vergeten is?
Een meet met mw2 sc!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Was er trouwens niet ergens een meet gepland deze maand die iedereen vergeten is?
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pierrie pierrie in het huis, maar zeker geen kip,
Kom maar lekker knallen, Bozz heeft genoeg clips,
En pas maar op voordat Frankert je hart uitript,
Samen komen we harden dan de L.A. Crips.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is je boy Dr. Pringels yo recht uit Almere,
Deze neger is zo dik, bitch je kan je kont niet keren,
Elke dag KFC maar hij kan het goed verteren,
Elke zaterdagnacht is de boy aan het rampeneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Pixell het volgende:
Deze tukker doet het even voor:
Jullie moet niet denken dat je kan spitten,
Luister allemaal, ga eerst even zitten.
Deze chat is gevuld met bazen,
Niet toegankelijk voor random dwazen.
We hebben boys die zijn redelijk koning,
Kijk naar Rossdale.. die woont in een miljoenen-woning.
We hebben oudjes, jonkies en studenten,
Allemaal met verschillende accenten.
Toch hebben we allen iets gemeen,
We spelen elke dag onze favoriete game.
Nu mogen jullie allemaal gaan staan en klappen,
Want deze hosselaar uit het Oosten stopt weer met rappen.
Je weet zellufquote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh shit
Natte Bob uit het Oosten,
Ik ga even op je toasten,
En als je het niet digt dan kun je zuigen aan mijn noten.
We spelen inderdaad onze favoriete game,
Maar daarnaast gaan we door voor de bitches en de fame,
Jullie weten hoe we rollen, geen Teun -1.
Thumbs up voor de man uit het hoge Noorden,
Huisman Mainframes, negers laat je horen,
Geen Henny Huisman bitch, maar wel op tv,
Elke avond op je beeldbuis van 8 tot half 1.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:09 schreef SoldMayor het volgende:
MW3 Fail Rap.
Ik ken een kanker spel.
De meeste kennen het wel.
Het is die M tot W tot 3.
Het gamed als,
Tieten zonder bier.
Dus weinig plezier.
Een hitmarker hier.
Een hitmarker daar.
Over campers niet gesproken,
Die zijn helemaal gaar.
Jongetjes van 10?
Nog nooit zoveel gezien,
Mooiste is de lag
Of gesniped worden door een kanker faq
Motherfucker i'm ill.
Peace.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Ja jongens (en tam) jullie weten hoe laat het is,
vroeg in de morgen komt die eckte Rossdale-dis.
Ooit waren we een echte bazengroep
we ownden MW2, ook al was de game zelf troep.
Maar nu met het nieuwste deel,
overigens alweer een fucking harde fail,
vertoont onze harde kern een barstje hier en daar.
Ja lieve kijkbuiskindertjes 't is heus echt waar!
Battlefield, Skyrim, Assassin's Creed, ik noem er maar een paar,
deze games trekken langzaam onze groep uit elkaar.
Nee hoor, gewoon een geintje van deze oude baas,
ik ben echt niet zo'n seniele dwaas.
Geen tryhard is meer veilig, we krijgen ze allemaal te pakken,
want dankzij deze games bazen we nu juist op véél méér vlakken.
Daarnaast versterken we ons met nieuwelingen als Ringbewoner en Natte Bob,
dus wees niet gevreesd, onze bazigheid blijft knoepertjeshard aan de top.
So if you think you can beat us, don't bother
we stand by eachother, as I chant: "One love my brother! (and sister)"Half bezopen is weggegooid geld.
Nielsquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef Rossdale het volgende:
God schiep de aarde
God schiep het woud
God schiep Doopstah
Ach iedereen maakt wel eens een fout
En dan die van mij vergetenquote:
de meeste users hier, kunnen dat nummer gewoon meezingen uit volle borstquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een string van mij liggen die eerst mooi wit was met kant enzo, en nu zit er een grote, bruine streep in
Ik weet het!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de meeste users hier, kunnen dat nummer gewoon meezingen uit volle borst
Nee dat maakt ons 1quote:
volgens mij ook niet in hetzelfde topicquote:
Precies!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de meeste users hier, kunnen dat nummer gewoon meezingen uit volle borst
Ok,ik skip ook hele tijd een topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij ook niet in hetzelfde topic
gewoon tussen 15 Nov en begin December de topics doorspittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef PierreTT het volgende:
Fuck,wie kan die Sinterklaasgedichten van Michhas nog vinden? Inclusief plaatjes
Heb daar nu geen tijd meer voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon tussen 15 Nov en begin December de topics doorspitten
En MW2quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vroeger was het hier veel toffer want toen speelde we nog allemaal BO
fixedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vroeger was het hier veel toffer want toen speelde we nog allemaal MW2
De tijd dat jij nog hetero was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vroeger was het hier veel toffer want toen speelde we nog allemaal BO
Bijna niemand van de oude groep haalt die game, dus lijkt me sterkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En MW2Misschien wakkert de liefde wel weer aan met BO2
![]()
godverquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De tijd dat jij nog hetero was.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is precies zoals opa zegt. Ik heb me lang genoeg rustig gehouden, heb altijd de mensen hier gerespecteerd, maar genoeg is genoeg. Vroeger sloeg ik mensen voor minder op hun bek.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Michhas het volgende:
Hoi,
Wij hebben voor de eerste keer spruitjes gezaaid en geplant. Nu zijn ze volgens ons klaar om te oogsten. Ze zien er al groot genoeg uit. We weten eigenlijk niet goed hoe eraan te beginnen. Zou het nog te vroeg zijn om te oogsten? Snij je die gewoon af van de stok? Iemand wat tips?
Alvast bedankt!
Groetjes
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Johan,
Pluk of snijd spruiten als ze nog mooi dicht en hard zijn, en zo'n 2-3 centimeter groot zijn. Verwijder ondertussen van de planten geel blad, en eventuele rotte en losse spruiten. Zoals gezegd, kun je ook de wat lossere spruitjes oogsten en eten in roerbak of stoofschotels. Gooi na de oogst de dikke stammen weg (dat doen we trouwens bij alle kolen): ze verteren niet op de composthoop omdat ze heel hard en dik zijn. Geplukte spruiten zijn in de koelkast nog een klein weekje houdbaar, losse spruiten zijn minder goed houdbaar en moet je binnen een dag of 3 eten.
Groetjes,
Bert
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Berte best,
Hartelijk dank voor je snelle berichtje. We hebben de spuiten geoogst, echter kwam er een wasbeer en die heeft ze gestolen. Helaas, we keken er erg naar uit ze op te eten.
Even een andere vraag waar je mij misschien mee kan helpen.
Ik en mijn partner gaan al jaren naar de Gereformeerde Kerk te Bilthoven. Ik ben daar pastoor, en ben vaak betrokken bij de zondagochtenmis.
Nou is het zo dat we altijd geholpen worden door koorjongens. Één knaap in het speciaal heeft mijn aandacht getrokken. Helaas heeft hij nog niks anders van mij getrokken. Heb jij misschien tips hoe ik deze jongen zeker maar discreet het bed in kan kletsen?
Ik hoor graag van je.
Groentjes,
Johan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Johan,
Ik dacht aan Uw schrijfstijl al te herkennen dat U pastoor bent van het plaatstelijke kerkgenootschap in Bilthoven. Ook voor deze delicate zaak heb ik een aantal tips voor U!
1. Beledig hem nooit
2. MSN, het is hartstikke leuk om uren met hem te MSN'en, maar je zet je mysterieusheid en onbereikbaarheid mee op het spel.
3. Te veel drank, absoluut niet doen.
4. Té uitdagend voor de dag komen, misschien dat sommige jongens het leuk vinden om halfnaakte pastoors te zien maar als jij daar met je stiletto hakken en minirok komt aanhuppelen zal hij je niet snel serieus nemen.
5. Iemand proberen te zijn die je niet bent, blijf altijd jezelf. Als je ineens heel anders blijkt te zijn dan hij dacht, is het nog maar de vraag of hij bij je blijft als je hem eenmaal aan de haak hebt geslagen.
6. Zijn koos naampjes gebruiken in het openbaar, jongens worden daar heel ongemakkelijk van.
7. Zeg niet gelijk geile dingen en zorg ervoor dat je je niet snel te laat inpalmen, zodra een jongen dat in de gaten heeft maakt hij daar misbruik van en zit jij later met een "kutgevoel"!
8. Jongens zijn vaak heel saai want ze zoeken je helemaal niet op maar als jij niks van je laat horen dan moet hij wel actie ondernemen als hij jou echt leuk vind!
9. Oogcontact is een van de belangrijkste signalen
10. Laat je niet verleiden door je vriendinnen!! Zij helpen je om van hem af te komen!! Don't do it!!
zorg dat je niet aan iedereen te veel dingen over hem vraagt, want als hij er achter komt kan het stalkerig over komen.
11. Als hij naar je toe komt, geef hem dan wel een beetje aandacht. Maar niet te veel. dan is hij snel klaar en heeft hij alles al.
12. Bots expres tegen hem aan en zeg dan gaat het het spijt me.
13. Leen je spulletjes aan hem uit dan kom je aardig en lief over.
14. Plagen mag op een grappig manier, probeer dan oogcontact te maken.
15. Speel een beetje hard to get maar neem het ook weet niet te serieus
Kom blij over, niet meteen over allemaal negatieve dingen gaan praten.
Succes !
Groetjes Bert
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Bert,
Daar was ik weer. Het lijkt bijna alsof we vrienden aan het worden zijn ha ha, zo kom je nog eens iemand tegen!
Bert ik moet je wat vertellen. Tot mijn grote spijt heb ik tegen je gelogen. Ik deed me voor als botanier en pastoor, maar dat ben ik eigenlijk helemaal niet. Er is echter wel een reden dat ik je gemaild heb.
Anderhalf jaar geleden heb ik via de site van marktplaats een mooie collectie Pink Floyd cd's besteld voor ¤ 53,86. De verkoper verzekerde mij dat ze in goede staat waren, en dat ik de cd's binnen enkele dagen zou ontvangen.
Ik heb de cd's nooit ontvangen Bert. Diverse malen heb ik contact gezocht met de verkoper, maar het leek een hopeloze zaak.
Die verkoper Bert, was jij.
Anderhalf jaar lang heb ik gewacht op dit moment. Het moment dat ik oog in oog met je zou staan, via de e-mail.
De cd's ben ik vergeten, het geld ben ik vergeten, maar het doet me nog steeds veel pijn. Dus ik wil je één ding vragen.
Waarom, Bert? Waarom?
Hopende op een spoedige en adequate reactie,
Johan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Johan,
Ergens had ik al het gevoel dat U geen spruitjesteler en/of pastoor was. Mij op deze manier voor het lapje houden, hoe durft U?! U krenkt mijn gevoel en beledigt mijn integriteit.
Ik heb nooit cd's van Pink Floyd gehad, daar ik een grote fan ben van Django Wagner, Zanger Julian en Zangeres Sharon. Engeltalige muziek komt er binnen dit huishouden niet in meneer, zeer zeker niet. Het idee alleen al.
Zodoende kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat U de verkeerde Bert voor U hebt. Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, weet U. Nee, als het nou ging om de eerste demotape van Django's nummer "Mijn naam dat is Marina", dan was het andere koek geweest. Die heb ik ooit verkocht aan Gerrit, ook wonende te Bilthoven. Wellicht bent U mij nu ook aan het testen en bent U eigenlijk Gerrit uit Bilthoven?
Minder vriendelijke groeten,
Bert
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste Bert,
Ik vind uw beschuldigen ronduit lachwekkend. U lult wel, maar u weet de weg niet!
Wij weten allebei dat u mij bedrogen en bestolen hebt, want zo zit het meneer! Ja! Ik draai mijn rug om er wordt hier gegoocheld met cijfertjes! Creatief boekhouden, dat is waar u een kei in bent meneer, en niks meer dan dat!
Ik weiger dit te accepteren. Zoals mijn grootmoeke altijd zei: 'Van een perenboom kun je geen planken zagen'. En zo is het maar net meneer Bert.
Ik denk dat u een hele hoop heeft om over na te denken wanneer u achter slot en grendel beland. Uitschot, u bent het! En daar betaal ik dan mijn belasting voor, het moet niet gekker worden!
U bent een dwaas en een clown, denkende dat uw e-mails mij afschrikken. Ik pik dit niet meneer Bert!
Acceptgiro groeten,
Meneer J. van Tongeren
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geachte heer van Tongeren,
Allereerst verbaast mij deze agressieve toon in Uw laatste mail. Ik ben geneigd om te zeggen "Wat kom jij", maar dat is slechts voorbehouden aan onze getinte medelanders. U meneer, verwijt mij de oplichter te zijn, echter is niets minder waar. Mijn moeder zei altijd: "In Bilthoven moet je peren stoven", en dat is precies wat er gedaan moet worden.
Ten tweede raaskalt U in het het wilde weg over creatief boekhouden. U weet net zoals ik dat ik niet creatief ben, maar wel een ster in boekhouden. Gezien mijn werk bij de Incasso Unie ben ik dan ook het een en ander te weten gekomen over U, meneer van Tongeren. Kunt U misschien uitleggen hoe het kan dat U onlangs voor meer dan 50000 euro hebt uitgegeven in lokale parenclub Bada Bing? En dat U daar zelfs bij Friesland Bank een persoonlijke lening voor hebt afgesloten? Wat zou Uw familie hiervan vinden meneer van Tongeren? Dat U nu in de schuldsanering zit vanwege een avondje plezier met dames van lichte zeden? Hoge bomen vangen veel wind, weet U?!
Voorts wil ik U wijzen op het feit dat bedreigingen aan mijn adres bij voorbaat een kansloze missie zijn. Dreigen is een vorm van onmacht, en ik weiger mij te laten intimideren door zulke kolder. U meneer, bent een randfiguur van de samenleving, waarvoor negatieve superlatieven tekort komen. U bent tuig van de richel, schorriemorrie, een schobbejak, een doerak, een schavuit.
Vriendelijke groet,
Bert van Haamstede
Chief Executive Incasso Unie B.V.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geachte heer van Haamstede,
Ik dacht zojuist te lezen dat u werkzaam bent bij Incasso Unie. U komt echter op mij over alsof u werkt bij de Melk Unie.
Uw gezever is neutraal, net als melk. Het deert mij totaal niet. U laat grote woorden vallen alsof het rauwe eieren zijn, vol salmonella en zonder enige smaak.
Ondanks ons meningsverschil had ik toch meer van u verwacht meneer van Haamstede.
U zou een voorbeeld aan mij moeten nemen. Ik eet mijn muesli met bier. Ik hak hout. Ik eet vlees. Waar u waarschijnlijk briketten koopt om uw voorgemarineerde kipdrumsticks mee te grillen.
U slaat om u heen als een koorjongen die voor het eerst 'op schoot' mag bij de pastoor (gelooft u mij beste man, ik heb hier ervaring mee). Waardeloze, zinloze en vooral betekenisloze woorden regenen neer in uw schrijven, als de zoete verlossing van de pastoor, die voor het eerst neerregent op het gezicht van diezelfde koorjongen.
Ik walg van u, en uw collega's! Pakken pakken pakken, maar niks geven! U bent waarschijnlijk de reden dat die hele graaicultuur is ontstaan! Onsmakelijke vent die je er bent! Gadverdegadverdegadver meneer Bert!
Met groete vriendelijkheid,
J. van Tongeren
Kunstenaar en ZZP-er.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geachte heer van Tongeren,
Hier komt de aap uit de mouw. U bent dus kunstenaar, en derhalve niet in staat Uw eigen broek op te houden. Vandaar de lening, vandaar de schuldsanering. U moet zich schamen, daar U niet alleen Uzelf dupeert maar ook Uw naasten.
Verder wil ik U graag dienen van verder repliek. U bazelt over dat U een echte vent bent. Echter, zelf met de riem der uitkeringen en de bretels der subsidies weet U Uw broek nog niet op te houden. Ik interesseer mij voorts ook weinig over Uw eetgewoonten of Uw dagelijkse bezigheden. Hout hakken kan iedereen en muesli met bier is niet stoer, louter smerig. Smerige gewoonten heer van Tongeren, ik zou moeten walgen van U!
Tevens insinueert U dat ik slechts een kantoorknul van beperkt intellect zou zijn. Meneer van Tongeren, U strooit met woorden alsof U een strooiwagen tijdens de winter bent, U bazelt alsof U een cabaretier aan de speed bent, derhalve weiger ik U verder serieus te nemen. U meneer, bent een paria van de samenleving. Uitgestoten, uitgekotst door het gewone volk. Mocht U nog steeds denken iets bij te dragen aan de samenleving, zet het uit uw hoofd. U heeft verkeerde keuzes gemaakt, die U op deze positie hebben laten belanden. Nodeloos te zeggen dat U een gefaald burger bent.
Met groetelijke vrienden,
Bert van Haamstede
Holy shitquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan de weledele heer van Haamstede.
Geachte heer van Haamstede,
Met referte aan uw schrijven van 18 november j.l., heeft zich tot mij gewend de heer van Tongeren, hierna te noemen 'reclamant'.
Mijn cliënt heeft mij aangegeven dat de toon waarop hij door u is aangesproken niet getolereerd wordt. Ik kan weinig anders dan het hier mee eens zijn.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend zo snel mogelijk de beloofde Pink Floyd cd's in goede staat bij de reclamant aan te leveren.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
E. Ratelband
Entrepreneur, mediamagnaat en de man van Tsjakka
SBS 6 Rechtsbijstand
Jammerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna niemand van de oude groep haalt die game, dus lijkt me sterk
Koop jij hem dan voor iedereen ouwequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna niemand van de oude groep haalt die game, dus lijkt me sterk
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:
The gamertag Ik hou van kip is available!
quote:
The gamertag Kippenvleugel is available!
quote:
The gamertag Kippenborst is available!
quote:
The gamertag Kip is heerlijk is available!
quote:
The gamertag Kip zoveel kip is available!
quote:
The gamertag Elke dag kip is available!
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:39 schreef PierreTT het volgende:
O jee kaassouffle! Hij komt uit Oss maar niemand kent dat!
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:40 schreef PierreTT het volgende:
O jee er is wat loos,we zitten in de Moos!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
Oh jee PierreTT
Geen bier maar honingthee
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh jee gekke Gert,
Je rapt niet net als Bert,
Je bent een baas maar niemand weet dat!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
Oh jee PierreTT
Jij komt met niemand mee.
Je bent zemmel en niemand kent je.
Oh jee PierreTT
Geen huis, geen tv
Je bent een zwerver en dat weet je.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:06 schreef PierreTT het volgende:
O jee Soldmayor
Je bent echt geen player
Je bent een faalhaas en dat weet je.
O wat doe je nou
Je toekomst in de bouw
Je gaat falen en dat weet je
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:08 schreef SoldMayor het volgende:
Maat wat kom je nou stoer?
Wat kom je buiten spelen dan he?
Het is dat ik nu moet slapen en shit aait jeweet.
Maar morgen, ik sweer het jou ik maak je dood.
Ik maak dikke dis terug, jij gaat huilen maat.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh jee SoldMajoor
Jij bent echt een domoor
Je kan toch niet slapen en dat weet je
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:14 schreef PierreTT het volgende:
O jee Soldmajoor
Ik heb je echt wel door
Je kan wel schreeuwen maar het werkt niet!
O wat moet ik nou
Ik ga maar heel erg gauw
Want straks zie ik nog die pipa
O jee geen plezier
Want straks dan sta jij hier
Met een tank en een AT-4!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:15 schreef PierreTT het volgende:
O jee wat doe je mal
Hier neem een bamibal
Lekker smullen en dat weet je!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh jee PierreTT
Kom jij ook ooit in een moskee
Je bent een turk en dat weet je
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:18 schreef PierreTT het volgende:
Oh jee lieve Gert,
Wanneer geef je een concert,
Want ik wil jou wel een keer live zien
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:19 schreef KneusTeun het volgende:
ohjee PierreTT
Jij gebruikt een rpg
Jij kan niet richten en dat weet je.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh jee lieve Gert
Jij lijkt wel een beetje op Bert
Je hebt een banaan in je oor en dat weet je
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:23 schreef PierreTT het volgende:
Oh jee gekke Teun,
Jij geeft mij weinig steun,
Je komt uit Twente maar dat geeft niet
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:24 schreef PierreTT het volgende:
Oh jee malle Teun,
Wanneer gebruik je eens een föhn,
Want die haren zijn om te huilen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh jee gekke Pieter
Jij gebruikt een proppenschieter
je bent een faalhaas en dat weet je
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:27 schreef PierreTT het volgende:
Oh jee Nicklas,
In de Moos nog een glas,
Boxtel-Oost is waar jij thuishoort
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:28 schreef SoldMayor het volgende:
Oh jee dit is gay..
al die rijjmpjes nee nee nee
Ik slapen en dat weet je.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh jee stomme Pieter,
Waarom beun jij bij als loodgieter
Je bent geen Mario en dat weet je
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh jee Soldmajoor,
Ik heb het ook wel door
Ga maar tukken dat is beter
Oh jee doe niet raar,
Ik ben nu ook wel klaar
Ik ga ook slapen als een malle
Oh jee om kwart voor elf,
Je weet het ook al zelf
Zit deze boy weer te studeren
Oh jee Nicklas,
Je zit soms krap bij kas
Maar dat komt wel goed hoor schatje
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ik ookquote:
Michhasquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik echt goed dronken ben kan ik echt niet neuken. Dan heb ik na een minuut alweer zo'n slap bierbommetje bungelen op de plek waar normaliter mijn epische lul hangt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 07:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
6-2 verliezen van je directe tegenstander na de "kampioenswedstrijd"
En weer geen kampioen in eihoven! Dat wordt weer geld vragen aan de gemeente! Maar misschien doet de zwemtak van jullie vereniging het wel goed!
Toen was Stef nog okequote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Michhas het volgende:
Komt allen dichterbij kinders,
en aanschouw deze dichterij vrinden.
Kutkabouter en Michhas zaten te denken,
wat ze de boys van het MW2 topic zouden schenken.
Ze kwamen erachter dat ieder wat anders wilde,
en dat de kado's van een ander ze niet zoveel scheelde.
Dus daarom hierbij voor ieder wat wils,
te beginnen met baas der bazen Rossdale.
Rossdale Rossdale, wat die jongen te geven,
misschien een mooie CD om lekker op te raven?
Neh dachten de jongens, dat vindt hij niet leuk,
Rossdale is meer van gegame en geneuk.
Daarom bij deze, voor onze Rossie,
een foto van een xbox en wat chicks, een hele posse.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende op de lijst, onze beste Koning Stoma.
Koning Stoma, Koning Stoma, jaag toch niet achter die dromen an,
want een spel zonder hitmarkers zal er nooit komen, swa.
Dus bij deze voor jou, een lekkere vrouw.
Koningin Stoma, om lekker mee te stoeien,
dan mag jij haar met andere soort hitmarkers besproeien.
[ afbeelding ]
En dan aangekomen bij onze Pierre,
not here, not there, deze boy is everywhere.
Wonende in Tilburg, achterstandswijkje alles,
Pierre kan daar laten zien we de fucking man is.
Zijn fiets werd gejat, dat had hij gehoord,
daarom stak deze man daar een stokkie voor.
Dus voor jou PierreTT, een fiets met bijgevoegde gay,
en niemand neemt ooit meer jouw fietsje mee.
[ afbeelding ]
Aangekomen bij Dr.Pringles AKA mist3r90,
deze boy weet te feesten als early in the 90's.
Drank, drugs, niks is te gek,
en doe je stoer tegen hem? BAM! Klap voor je bek.
Dus is er een dokter in de zaal?
Hell yeah, Dr.Pringles,
hierbij voor jou een assistente én Pringles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was het rijmpje voor vandaag beste vrinden,
Michhas geeft geen neuk om wat jullie er van vinden.
Blijf kijken, ga niet weg,
want de volgende op het lijstje zijn zeker niet vreg!
Volgende keer in 'The Awesome Lyrical Powers of Michhas':
-Tauchmeister
-Parvus
-Kneusteun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
snel een andere video pakken he ;pquote:
Deze was net iets beter!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
snel een andere video pakken he ;p
Volgens mij was 9 november het idee, maar ik weet niet of ik dan zelf kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef Michhas het volgende:
Welkom allen, bij wederom een nieuwe episode,
de tijd voor deel 2 is aangekomen.
Zoals ik eerder heb weten te vermelden,
vandaag hebben we het over andere helden.
Parvus, Kneusteun en Tauchmeister,
het is tijd dat ik jullie een gedicht ga schrijven.
Te beginnen met Parvus, McSkills ofwel Idovon,
welke naam ook, deze gast is de bom.
Hij heeft een kleine identiteitscrisis achter de rug,
maar nu is de boy weer helemaal terug.
Scheldend en tierend achter zijn xdoos,
nee nee, Parvus die wil je niet boos.
Kalmeer jezelf jongen, bedwing die scheldlust,
hierbij wat muziek voor je motherfucking rust.
Tweede aan beurt is onze tukker Kneusteun,
fris uit het oosten, hij komt met een dreun.
Gegarandeerd mooie oneliners als hij er bij is,
en soms ook een iets te makkelijke diss.
Grappen over moeders laat deze man niet liggen,
en hij bombardeert ons allen ermee, zonder te richten.
Aan een grap van Teun zal je echter niet zwichten,
de man bedoelt het goed,
schelden over moeders zit hem nou eenmaal in het bloed.
Michhas weet niet wat hij Kneusteun moet geven,
dus allee, wederom wat lekkere teven.
[ afbeelding ]
Last but not least, Tauchmeister alias Blazarr,
hij let op zijn woorden en gaat nooit too far.
Te weinig tijd, te druk met school,
desalniettemin heeft hij in dit topic een prachtige rol.
Voor jou beste man, wat extra vrije tijd,
ga lekker gamen en heb gewoon schijt,
want achter een xbox krijg je nooit spijt.
[ afbeelding ]
Als bonus vandaag in dit prachtige chanson,
Bozz187, oui oui, c'est bon!
Van mij persoonlijk een goede vriend,
maar hij heeft zijn plaats in deze rijm ook zeker verdiend!
Geouwehoer en veel fun staat bij Bozz centraal,
en hij zegt vaak tegen zichzelf 'Fuck jullie allemaal!'.
'Ik ga lekker shielden, ik doe lekker kut!',
en aan het eind van de ronde is zijn score dan ook flut.
Maar dat kan hem niet deren, gelach alom,
nee Bozz is geen man van het 'ik-speel-goed' rompslomp.
Probeer hem niet te tuben of te quickscopen,
want dan heb je aan Bozz een boze.
En als hij boos is, gaat hij loos,
dan toast hij noobs als een fucking broodrooster.
Zingen, daar houdt Bozz ook van,
jammer dat hij er geen zak van kan.
Dus jongen, hierbij puur als test,
voor jou een mooie zangles.
[ afbeelding ]
Dit was het rijmpje voor vandaag beste vrinden,
Michhas geeft geen neuk om wat jullie er van vinden.
Blijf kijken, ga niet weg,
want de volgende op het lijstje zijn zeker niet vreg!
Volgende keer in 'The Awesome Lyrical Powers of Michhas':
-Fsmxi
-Kutkabouter
-Frankii
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
gisteren met 3.2 2.3 promille afgevoerd naar het ziekenhuis, samen met een clubgenootje
KKquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik zie het niet als een faal, het stond nog op mijn to do list
Mauricequote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef Parvus het volgende:
Ik zit bij studentenvereniging Golden Shower, waar de mannen elke vrijdagavond elkaar onder plassen. En dat voor maar ¤ 1,20 per kwartaal!
Stoma, pak die code!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef ken1314142 het volgende:
Hey, I've just received a free Minecraft Giftcode!
You can get one too!
>> minecraftcodes.me <<
Okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef ken1314142 het volgende:
Hey, I've just received a free Minecraft Giftcode!
You can get one too!
>> minecraftcodes.me <<
volgens mij leeft dit topic ineens, daarom krijgen wij spamquote:
Jaaa, vroeger Stefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY FREE TITTY
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat zo'n bever avond KK?
Vroeger stonden die topics echt compleet vol met onzin heb ik wel gemerktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je nog naakt pics via dm
Toen was het mooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vroeger stonden die topics echt compleet vol met onzin heb ik wel gemerkt![]()
vroegerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vroeger stonden die topics echt compleet vol met onzin heb ik wel gemerkt![]()
Nog steedsquote:
Toen ik nog moeite deed om aan de algehele sfeer bij te dragenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nog steedsMaar het is wel briljant om die shit van 2 jaar terug te lezen
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen ik nog moeite deed om aan de algehele sfeer bij te dragen
Zondag weer toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Enige echte mooie wedstrijd in Nederland
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Michhas het volgende:
BAM BAM BAM NEGERS!
Dit is de mooiste dag van mijn leven
Ik dacht: Gelijk een potje knallen met de boysIs er niemand...
Ik was niet nuchter toen ik dit postte.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En het spel is achtelijk als je Crysis 2 gewend bent.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik was niet nuchter toen ik dit postte.![]()
Ik heb geen EredivisieLive... moet ook werken trouwens, kijken of er een livestream te vinden isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup vanaf 11 uur op eredivisie live
Sowieso. Of anders even sopcast op je werk installeren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
Ik heb geen EredivisieLive... moet ook werken trouwens, kijken of er een livestream te vinden is
O. My. God. De legende. Hij is terugquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef Parvus het volgende:
modrn wafare 3 is echt een vette spel ga denk ik taatoage van nemen
And he's gone.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O. My. God. De legende. Hij is terug![]()
![]()
![]()
Risotto met erwtjes, selderij en spekjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Stef, help mij. Ik heb totaal geen zin om te koken maar mijn vriendin verwacht dat ik eten gemaakt heb straks. Wat ga ik maken? Frituur geen optie. Pizza ook niet. En ook niet aankomen met boterhammen/gebak/koekjes/snoep aub
Vrouwen met een Vlaams accentquote:
Zemmel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrouwen met een Vlaams accent
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrouwen met een Vlaams accent
Goed op de maat allemaal.quote:
Teveel werk. Ik ben normaal zeer culinair maar nu even niet. Het moet binnen maximaal 10 minuten klaar zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Risotto met erwtjes, selderij en spekjes
Nou dit iig niet jezus kerel doe dan een lekkere bospaddestoelen risotto met lekker wat grana padano er doorheen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Risotto met erwtjes, selderij en spekjes
Bapao met jus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teveel werk. Ik ben normaal zeer culinair maar nu even niet. Het moet binnen maximaal 10 minuten klaar zijn.
Taco'squote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teveel werk. Ik ben normaal zeer culinair maar nu even niet. Het moet binnen maximaal 10 minuten klaar zijn.
En lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, of wraps. Dat is wel snel klaar en kost weinig moeite
Ik heb van jou nog geen suggestie gehad chef?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je bapao zelf maakt is het heerlijk jus mag je houden
En vetquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, of wraps. Dat is wel snel klaar en kost weinig moeite
Achso.. dan inderdaad tacos/wraps of hamburgertjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zit weinig anders op. Taco's lekker gratinerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Achso.. dan inderdaad tacos/wraps of hamburgertjes
Avocado, het enige waar ik echt niet van houquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En vetMan wat is het toch altijd briljant die dingen helemaal vol te stouwen met creme fraiche, kaas, guacemole etc
Nou, die Zinger is ook best lekker moet ik zeggen. Alhoewel ik niet zo vaak bij de KFC kom, want die wordt in Tilburg echt overspoeld met tuigquote:
Ook niet in guacemole-stijl? Ik kwam laatst trouwens iemand tegen die wel van gewone kaas hield, maar niet van gesmolten kaas. Wat is er dan mis met jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Avocado, het enige waar ik echt niet van hou
Vorige pagina zemmellllllquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog geen suggestie gehad chef?!
Ook lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zit weinig anders op. Taco's lekker gratineren
Ik heb geen zin en tijd om nu nog goulash te maken, en ik kom niet bij jou eten vanavond ben ik bangquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb goulash opstaan sinds gisteren piet als je dat nu opzet haal je het wel of doe zo'n pasta ovenschotel van bertolli zijn goed lekker
Teveel werk voor vandaagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ook lekker
Maar probeer die risotto ook een keer, beetje pecorino of padano eroverheen
Nee. Wat een vieze vrucht is datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook niet in guacemole-stijl? Ik kwam laatst trouwens iemand tegen die wel van gewone kaas hield, maar niet van gesmolten kaas. Wat is er dan mis met je
Stuur wel een kommetje op want #yoloquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen zin en tijd om nu nog goulash te maken, en ik kom niet bij jou eten vanavond ben ik bangZo'n pasta ovenschotel is ook nog wel een aardig idee, hoef je ook niet naar om te kijken
Extreem lekker, doch teveel tijd om te makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Michhas het volgende:
Getrancheerde hertenrug met frambozensaus.
Ik vind dat echt ontzettend smerig net zoals rauwe tomaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Wat een vieze vrucht is dat
Per postduifquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stuur wel een kommetje op want #yolo
Vanaf hoe laat kan ik je vanavond ongeveer in de borderlands verwachten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Michhas het volgende:
Getrancheerde hertenrug met frambozensaus.
Ik vind het wel prima, moet je ook eerlijk zeggen dat ik het alleen als guacemole eetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Wat een vieze vrucht is dat
Vier uur klaar, half vijf thuis, hele avond beschikbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat kan ik je vanavond ongeveer in de borderlands verwachten?Ik heb tijd van half 6 tot een uur of 9 denk ik
Fachets, kon gister jullie niet joinen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat kan ik je vanavond ongeveer in de borderlands verwachten?Ik heb tijd van half 6 tot een uur of 9 denk ik
Lekker boostenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vier uur klaar, half vijf thuis, hele avond beschikbaar
Oh? Staat je NAT wel open?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fachets, kon gister jullie niet joinen.
I'm downquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vier uur klaar, half vijf thuis, hele avond beschikbaar
Zeker weer bij KFC geweest, grease fingerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kon jou ook nier joinen, kreeg een of andere connection error.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze hebben echt duidelijk de verkeerde map gepakt voor de betaquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze hebben echt duidelijk de verkeerde map gepakt voor de beta
Doet me denken aan Homefront.quote:
Nouuuuuuuu...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Ziet er al 10 keer beter uit dan de beta idd.
Maargoed, volgens mij hebben ze de mp van battlefield ook als basis gebruikt
Alleen moet je nog even naar je render settings kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu...
Zoveel beter ziet het er niet uit dan de beta.
Alleen de maps die zich overdag afspelen zien er goed uit.
Trouwens die capturecard laat alles er mooier uit zien.
Volgens mij hoeft ie niet te renderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen moet je nog even naar je render settings kijken.
Export hoe je het ook wilt noemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft ie niet te renderen
Raspen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Export hoe je het ook wilt noemen.Of bewerkt hij die shit op youtube zelf?
El Gato eigen software denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Export hoe je het ook wilt noemen.Of bewerkt hij die shit op youtube zelf?
quote:
Die met dat zwartje truitje heeft 2 keer fun zelfs.quote:
quote:@lisa hudsen ze zijn ZEKER geen 23, ze zijn 18 en de titel: JUST FOR FUN!!!!!! EERST NADENKEN SUKKEL
Onder de 16 is te jong voor mijquote:
Haha ja die ook al een tijdje geleden gepost, lekker deuntjequote:
Zou ze beiden gevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die met dat zwartje truitje heeft 2 keer fun zelfs.
Ik heb nog een standaardquote:
smoke monster van Lostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://maps.google.com/ma(...)pn=0,359.997589&z=19
We're fucking doomed.
CRXquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:28 schreef Rensjebree het volgende:
kom niet fokken!
kijk mij en m'n niggahs!
https://maps.google.com/m(...)bp=13,326.78,,0,9.42
yup, als het goed is start ik 26-novquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je bij de marine komt bedoel je?
Pracht stad! Woon er met liefde!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup, als het goed is start ik 26-nov
Nee! ik woon daar!quote:
tis ondertussen een stuk beter hoor!quote:
Golf 0.3? er mist nogal wat....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:34 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
tis ondertussen een stuk beter hoor!
Je kan nu normaal de straat in rijden zonder eerst over een paar honda's of niggahs te rijden!
De enigste die nu voor een beetje overlast zorgt ben ik
[ afbeelding ]
Maak mijn Forza Drag Queen ervan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:39 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het is weer bijna een 1, bijna klaar met de voorkant.
aah de eerste 10 weken ga ik iig op de nieuwe haven wonen, daarna zie ik wel waar ik beland. kan maar zo zijn dat ik weer heel ergens anders FO hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:34 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
tis ondertussen een stuk beter hoor!
Je kan nu normaal de straat in rijden zonder eerst over een paar honda's of niggahs te rijden!
De enigste die nu voor een beetje overlast zorgt ben ik
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maak mijn Forza Drag Queen ervan!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Neehij gaat mat blauw, en natuurlijk plat op de vloer!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Cabelas_Dangerous_Hunts_2013_XBOX360-SPARE
jagen gvd
16 and bouncingquote:
Heeft ze jouw Desire nu?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn moeder heeft een smartphone en kan amper dr vorige Nokia bedienen
Die eerste death is wel awesomequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:48 schreef SoldMayor het volgende:
Dit is de grootste camp game mode ooit. Lijkt op Rush maar dan net wat anders.
Alle pauper campers er uit geknipt.
Bozzel, krijg nu 4500 a 5000xp bij Flesh-Stick.quote:
ben er zo, moet nog ff mar huis, douche en dan ben ik erquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bozzel, krijg nu 4500 a 5000xp bij Flesh-Stick.
Moet je wel doen,hele topic staat vol met pareltjes uit deze SC-reeks van vroegah!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Fuck, had geen zin topic door te zeulen toen ik thuis was
Sowieso toen iemand mij dat filmpje vanmiddag liet zien, prachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je wel doen,hele topic staat vol met pareltjes uit deze SC-reeks van vroegah!
Welke?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sowieso toen iemand mij dat filmpje vanmiddag liet zien, prachtig
Oh ik dacht ergens in het topic ofzoquote:
Neen, deze week weer bende nieuwe studieboeken bestellen, en daarna dus doorsparen voor nieuwe pc+monitor+speakers. Been aardige pcgamer weer tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ik dacht ergens in het topic ofzoDie Sinterklaasgedichten
Ga jij trouwens BO2 halen?
Door vrijheid en bier waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Morgen her van eerstejaars vak. Hoe heb ik dit ooit kunnen verneuken vorig jaar
Jammer,jij was toch een aardige RPG-knallert in BO!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen, deze week weer bende nieuwe studieboeken bestellen, en daarna dus doorsparen voor nieuwe pc+monitor+speakers. Been aardige pcgamer weer tegenwoordig
Plausibelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Door vrijheid en bier waarschijnlijk
LAMcommissie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Fsmxi het volgende:
Oh en als lid van de LANcomissie is het ook handig als ik een PC heb waarmee ik gamen kan
Van je vereniging? Of wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen, een heuzen LANcomissie. Zuipen zijn er al zat voor ja
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen, een heuzen LANcomissie. Zuipen zijn er al zat voor ja
Studievereniging ja. Als de beetje vroege planning/ideeën beetje goed lukken wordt het mooi weekend man.quote:
Die jongen op 3:45, prachtigquote:
Stoma gespot?quote:
Biton in Utrecht heeft ook een LANcommissie, wat een bazen daaro.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Fsmxi het volgende:
Oh en als lid van de LANcomissie is het ook handig als ik een PC heb waarmee ik gamen kan
Wat ga je doen dan? Als in: waar ga je heen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Studievereniging ja. Als de beetje vroege planning/ideeën beetje goed lukken wordt het mooi weekend man.
5.54quote:
9.30, stomamomentje?quote:
Oh nice! Mogen Mass Effect Michhas, Fifa Freek, Street Fighter Stef, Medal Maurice en ik, Portal Pierre ook langskomen voor de gezelligheid? Beetje schreeuwen, beetje zuipenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
9.30, stomamomentje?![]()
En qua planning staat er nog praktisch niks vast aangezien we net 1 keer tezamen zijn gekomen nu. Wat we willen is eigenlijk een plek waar 30 man tezamen kan verblijven een weekend lang omgeving Groningen. Maar ja, het staat ook pas in 2013, dus we hebben nog even, eerst tentamens over 2 weken alweer doorkomen
NFS nog welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef PierreTT het volgende:
Oh, en vergeet Gears Gert en NFS Nick niet! En Halo Hugo!
Hmm dan kies ik toch voor NHLquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef PierreTT het volgende:
Ninja Gaiden Nick? NBA Nick? NFL Nick? NHL Nick? Nascar Nick?
1/3 van de man MW2 slowchat? Klinkt legitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh nice! Mogen Mass Effect Michhas, Fifa Freek, Street Fighter Stef, Medal Maurice en ik, Portal Pierre ook langskomen voor de gezelligheid? Beetje schreeuwen, beetje zuipen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hugo Potter and the Order of the Pierre
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hugo Potter and the Order of the Pierre
Franks Final Fantasyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Franki Motorsport 4
Franki Fantasy XII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |