Verkapte "kijk-mijn-ex-vriendin-lekker-zijn post".quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Vrijwel alles wat je op tv ziet is nep, zelfs talentenjachten.
Zo weet ik dat de eerste winnares van Popstars (de dochter van een ex-collega) mee moest doen van haar manager omdat ze zo goede publiciteit voor een platendeal kon krijgen.
Mijn ex-vriendin is ooit ingehuurd om mee te doen met Veronica's lekkerste etc.
TV is zulke bagger
Gelukkig heb ik net lekker gepoept op werk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb me goed vermaakt met HITH,maar mijn vriendin en ik hadden ook zoiets van dit kan toch niet echt zijn... zo wel,dan is mijn beeld dat het grootste deel van Nederland te dom is om te poepen weer bevestigd
Ik denk dan vaak: "Shit... deze mongolen hebben ook gewoon stemrecht..."quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb me goed vermaakt met HITH,maar mijn vriendin en ik hadden ook zoiets van dit kan toch niet echt zijn... zo wel,dan is mijn beeld dat het grootste deel van Nederland te dom is om te poepen weer bevestigd
Zelfstandig? Of met instructie?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net lekker gepoept op werk.
Inderdaad. "The best argument against democracy is a 5 minute chat with the average voter"quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: "Shit... deze mongolen hebben ook gewoon stemrecht..."
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Goed nieuws voor jou stoma, volgende maand komt Crysis naar de 360
Lol.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:39 schreef Bozz187 het volgende:
Hahah op de radio: wie zou jij redden tijdens een aardbeving? Antwoord er iemand: mijn vrouw, iemand moet die troep toch opruimen
Ik heb dan wel weer de pech dat ik op verjaardag moetquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sterf aan een niet-dodelijke ziekte
gelukkig anders moest je dood.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer de pech dat ik op verjaardag moet
iedereen die eerder weekend heeft dan mij moet dood, en taalnazi die straks met een als/dan verbetering komen, moeten worden opgehangen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:54 schreef tliciouz het volgende:
Nou nou Boz, dat mag wel wat vriendelijker jongeman.
Het is verschrikkelijk, meid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer de pech dat ik op verjaardag moet
Michhas kom er maar in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
iedereen die eerder weekend heeft dan mij moet dood, en taalnazi die straks met een als/dan verbetering komen, moeten worden opgehangen.
Met vriendelijkgroet,
Ik zit liever op school wat te ouwehoeren dan dat ik met ouwe mensen moet gaan zittenquote:
Je hebt weekend motherfucker, en toch jank je als een klein meisje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit liever op school wat te ouwehoeren dan dat ik met ouwe mensen moet gaan zitten
Je lijkt mijn moeder welquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt weekend motherfucker, en toch jank je als een klein meisje.
Wtf, je hebt F1 2010?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
Niet veel gegamed vorige maand...
Total time on Xbox LIVE last month:
35 hours 20 minutes
Your most frequent activity last month:
Crysis 2
15 hours 08 minutes
Other activities you enjoyed last month:
F1 2010
9 hours 16 minutes
Battlefield: Bad Co. 2
4 hours 42 minutes
Omdat jij vast weer iets anders aan het doen was, ik heb met ik dacht 5 fokkers tegelijk wat races gedaan, was prachtig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wtf, je hebt F1 2010?
Waaaarom hebben wij nog niet tegen mekander geraced?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |