Denk je niet dat ik die allang gezien hebquote:
Nee solly, speel BFBC2 Vietnamquote:
Ik ook niet, heb al een half uur een waas voor mijn ogen zie geen flikker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:27 schreef Michhas het volgende:
Wtf is this shit, ik kan écht niet wakker worden vandaag.
Zatlap.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb al een half uur een waas voor mijn ogen zie geen flikker.
Past wel bij dit topic.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb 5 minuten holland in da hood gekeken, maar vinden jullie dat serieus leuk en grappig? Ik vond het echt tv voor randdebielen, oh oh cherso niveau zeg maar.
Verkapte "kijk-mijn-ex-vriendin-lekker-zijn post".quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Vrijwel alles wat je op tv ziet is nep, zelfs talentenjachten.
Zo weet ik dat de eerste winnares van Popstars (de dochter van een ex-collega) mee moest doen van haar manager omdat ze zo goede publiciteit voor een platendeal kon krijgen.
Mijn ex-vriendin is ooit ingehuurd om mee te doen met Veronica's lekkerste etc.
TV is zulke bagger
Gelukkig heb ik net lekker gepoept op werk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb me goed vermaakt met HITH,maar mijn vriendin en ik hadden ook zoiets van dit kan toch niet echt zijn... zo wel,dan is mijn beeld dat het grootste deel van Nederland te dom is om te poepen weer bevestigd
Ik denk dan vaak: "Shit... deze mongolen hebben ook gewoon stemrecht..."quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb me goed vermaakt met HITH,maar mijn vriendin en ik hadden ook zoiets van dit kan toch niet echt zijn... zo wel,dan is mijn beeld dat het grootste deel van Nederland te dom is om te poepen weer bevestigd
Zelfstandig? Of met instructie?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net lekker gepoept op werk.
Inderdaad. "The best argument against democracy is a 5 minute chat with the average voter"quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: "Shit... deze mongolen hebben ook gewoon stemrecht..."
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Goed nieuws voor jou stoma, volgende maand komt Crysis naar de 360
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |