Dat doe ik elke dagquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:06 schreef Pixell het volgende:
Meerdere keren wakker worden deze ochtend en denken fuck deze shit, draai me om en toen was het ineens 3uur.. Kut ritme weer na al dat gamen de laatste tijd
quote:
Jij hebt ook het stoma-syndroom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:06 schreef Pixell het volgende:
Meerdere keren wakker worden deze ochtend en denken fuck deze shit, draai me om en toen was het ineens 3uur.. Kut ritme weer na al dat gamen de laatste tijd
Dadelijk raken we allemaal geïnfecteerdquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij hebt ook het stoma-syndroom.
Tuurlijk niet. Ga niet tryharden om een tijdscore.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dadelijk raken we allemaal geïnfecteerd
Heb je mijn score nu al kunnen verbeteren?
Bla bla bla.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ga niet tryharden om een tijdscore.![]()
Ga jij maar eens 48 sterren halen.
Nee joh.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Nou zeg, zijn jullie allemaal met het verkeerde been uit bed gestapt.
Allemaal? Jij ziet ze vliegen volgens mij!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Allemaal? Jij ziet ze vliegen volgens mij!
Neequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Zeer zeker nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Dat zijn echt je idolen he?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeer zeker niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat ben jijquote:
Like a baws inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat ben jij3-sterren Little Bros en Over Reactor like a baws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |