SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef vandermar het volgende:
Echt wtf, ik vind toch een partij lange bruine haren in mijn boxervolgens mij heb ik niets gedaan vorige week en in de familie zit niemand met lang bruin haar.
Mijn godquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lang en bruin. Dat klinkt als tarrels.
Jij kan er ook wat van hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bedenkelijke plaatjes sturen via WA
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef badboynova het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU KUT hoer HEEFT ALLEEN ALCOHOL VRIJ BIER IN HUIS GEHAALD, ze moet dood
Dat voelt zo kut he, ik heb dat ook eens gehad. Vooral die eerste slok is dan echt smerig, omdat je totaal iets anders verwachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook eens gehad dacht ik normale Bavaria te hebben was het AV
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op die l33t speler PierreTT die ik ken
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gast die altijd zegt dat ie gaat snipen maar de hele tijd met een PP2000 rondloopt?
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dan zeg hohohohohoho 27-9 met de Intervention terwijl ik nooit snipe is niet gek!
Briljantquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De saus vol op het patat squirten.
En dan ook direct doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Briljant
Mooiste was toen die kneus van een BzP die beweerde dat je skill nodig had om een quadfeed te halen met een sniper in MW3
Dat waren tijden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Briljant
Mooiste was toen die kneus van een BzP die beweerde dat je skill nodig had om een quadfeed te halen met een sniper in MW3
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:39 schreef Bozz187 het volgende:
Hahah op de radio: wie zou jij redden tijdens een aardbeving? Antwoord er iemand: mijn vrouw, iemand moet die troep toch opruimen
Pareltjes in de oude topicsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
GoW3 kreeg ik niet mee, is PEGI 18.
7 frietjes en de saus is wegquote:
Lik eens aan de linker teen van je moeder!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat net zo smerig als raspatat?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aaah bezuinig het weg!! Mijn ogen!
Tauch gaat over de meet, heb niks gehoord verderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Was er trouwens niet ergens een meet gepland deze maand die iedereen vergeten is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |