SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
3. Peter Profiel | History | Fotoboek
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
5. DuTank Profiel | History | Fotoboek
6. Fogel Profiel | History | Fotoboek
7. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
8. Gomi Profiel | History | Fotoboek
9. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
10. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
11. Bart Profiel | History | Fotoboek
12. DrNick Profiel | History | Fotoboek
13. Crutch Profiel | History | Fotoboek
14. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
15. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
16. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
17. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
18. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
19. lynda Profiel | History | Fotoboek
20. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
21. Soempie Profiel | History | Fotoboek
22. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
23. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
24. Majo Profiel | History | Fotoboek
25. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
26. Disana Profiel | History | Fotoboek
27. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
28. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
[ Bericht 10% gewijzigd door Crutch op 23-10-2012 11:32:03 ]Je moeder is een hamster
Dat is lover. Ik zou twins gewoon eruit gooien en lover doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Andere optie is om de gewone twins pakken zoals in de rolbeschrijving, maar dan met de aanvulling dat ze allebei sterven als er eentje wordt gekilled/gelynched. Dan ben je alleen niet afhankelijk van het wel/niet stemmen van je twin.
Dat weet hij niet en andere nieuwen ook niet, hij is er één ronde bij en in die ronde gold het niet omdat Tim en ik beide blauw waren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:23 schreef tdrone het volgende:
uhh je weet dat de SL's het nieuwe topic normaal aanmaken
checkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is lover. Ik zou twins gewoon eruit gooien en lover doen.
Graag beetje inlezen en inleven dan he, die newbies. Anders wordt het bij voorbaat al niks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat weet hij niet en andere nieuwen ook niet, hij is er één ronde bij en in die ronde gold het niet omdat Tim en ik beide blauw waren.
Ik weet niets, leer dat nou eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:23 schreef tdrone het volgende:
uhh je weet dat de SL's het nieuwe topic normaal aanmaken
Alle rollen staan uitgelegd in de OP (in de spoiler)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Graag beetje inlezen en inleven dan he, die newbies. Anders wordt het bij voorbaat al niks.
Wat betekent burgemeester zijn eigenlijk? En maffia?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
Alle rollen staan uitgelegd in de OP (in de spoiler)
PP is van de oude garde en doet een grapseltje.quote:
haphaphaphaphapquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
PP is van de oude garde en doet een grapseltje.
Precies en daarnaast ben ik gewoon een vuige topickapert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat weet hij niet en andere nieuwen ook niet, hij is er één ronde bij en in die ronde gold het niet omdat Tim en ik beide blauw waren.
nog circa 8 uur geduld voordat je een PM krijgtquote:
Zoek er nog wat mensen bijquote:
maffiaquote:
MAar met de lover kan je toch ook aan een maffia gekoppelt zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is lover. Ik zou twins gewoon eruit gooien en lover doen.
Mwah ik vrees dat de helft sneuvelt omdat ze vinden dat ze een kutrol hebben en vervolgens maar niet meer reageren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het gewoon zo tegen de 30 mensen wel genoeg, aangezien ik al die profielen, fotoboeken en pohi's moet gaan doorspitten.
hoe lang wil je leven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe intensief moet je dit topic volgen als je meedoet?
Lover kiest zelf aan wie hij vast zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
MAar met de lover kan je toch ook aan een maffia gekoppelt zijn?
Ik zou twins maken en deze qua dood niet aan elkaar koppelen
Maar weet toch neem ik aan niet of dat mafia is of niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Lover kiest zelf aan wie hij vast zit.
Klopt. Maar dat hoor je snel genoeg van diegenequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar weet toch neem ik aan niet of dat mafia is of niet?
Als je mazzel hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hoor je snel genoeg van diegene.
Wat zou een mafialid er voor baat bij hebben om zijn lover niet te vertellen dat ie mafia is?quote:
Je wil hoe dan ook zolang mogelijk uit the picture blijven van überhaupt maffia zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat zou een mafialid er voor baat bij hebben om zijn lover niet te vertellen dat ie mafia is?
Niet met je lover. Je lover kan meestemmen met de mafia, alleen maar handig om het wel te vertellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je wil hoe dan ook zolang mogelijk uit the picture blijven van überhaupt maffia zijn.
Je lover vertelt je dat allemaal, omdat jullie samen winnen, los van dorp of mafia.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je wil hoe dan ook zolang mogelijk uit the picture blijven van überhaupt maffia zijn.
Je krijgt soms nog leukere dingen te horen ook die je als maffia geen moer aan gaan enzovoorts enzovoorts![]()
ik vind het juist ene leuke twist dat je die ander volledig kan vertrouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef TheVulture het volgende:
dat is juist de leuke twist bij een lover... ik heb zo zelf eens als maffia aan een townie vast gezeten, en dan moet je toch anders spelen
Je lover bespelen dat er meer townies doodgaan zodat je sneller/makkelijk wintquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat zou een mafialid er voor baat bij hebben om zijn lover niet te vertellen dat ie mafia is?
Niet voor je lover. Als die niet weet dat je mafia bent, stemt je lover op je mafiamaatjes voor de lynch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je krijgt soms nog leukere dingen te horen ook die je als maffia geen moer aan gaan enzovoorts enzovoorts![]()
Nee, tweeling is de lame versie van lover.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik was ooit tweeling met Maarten-Pieter (dorp) toen ik maffia-BM was... vraag me af hoe dat ook al weer zat...volgens mij was het toen niet zo dat we allebei doodgingen als een van ons iets overkwam
Helaas wel ja. Je valt negatief op voor de maffia want je onderzoekt te veel, en het dorp vindt je verdacht omdat je zo actief meedoetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat hoe actiever je bent hoe eerder je eraan gaat.
Heb hem gevonden, magistrale ronde was dat trouwens, binnen 3 dagen het hele dorp in de tangquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, tweeling is de lame versie van lover.
Iedereen mot gewoon zun bek houwequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Je valt negatief op voor de maffia want je onderzoekt te veel, en het dorp vindt je verdacht omdat je zo actief meedoet.
Wij hebben er, als mafia zijnde, rekening mee geprobeerd te houden om juist de actieve spelers in leven te houden, sowieso aan het begin van het spelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jullie waren lovely als mafia.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hebben er, als mafia zijnde, rekening mee geprobeerd te houden om juist de actieve spelers in leven te houden, sowieso aan het begin van het spel
Ik vind dat ook het leukst als maffia. Je speelt het spel toch om het spel te spelen (quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hebben er, als mafia zijnde, rekening mee geprobeerd te houden om juist de actieve spelers in leven te houden, sowieso aan het begin van het spel
Ik vond mezelf nogal lastig met mijn in scene gezette moordaanslagquote:
Too bad I sucked with the strategiesquote:
Volgens mij herinner ik die ronde. En volgens mij hadden de SL dat toen niet helemaal lekker uitgedacht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik was ooit tweeling met Maarten-Pieter (dorp) toen ik maffia-BM was... vraag me af hoe dat ook al weer zat...volgens mij was het toen niet zo dat we allebei doodgingen als een van ons iets overkwam
Ja precies, dat was ook onze redenatie. Een doodstil topic (harhar, dood), is gewoon saai. Oók als mafia zijnde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook het leukst als maffia. Je speelt het spel toch om het spel te spelen (), en niet om op het eind maar een stil topic te hebben
. Althans, ik dan.
Ik heb toen wel heerlijk gelachen met de maffia... BM geworden, boduguards en tweelingbroertje in de tang en met de maffia het dorp uitmoorden en telkens de verkeerde laten lynchen... en met klap op de vuurpijl Timmmmm die mij bijna iets aandeed omdat ik geen dubbele lynch wilde... (omdat ik al wist dat we zouden winnen bij een enkele lynch van een dorpje)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik die ronde. En volgens mij hadden de SL dat toen niet helemaal lekker uitgedacht.
hehe met pen en papier uittekenen en narekenen toch om te kijken of maffia echt gewonnen hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik die ronde. En volgens mij hadden de SL dat toen niet helemaal lekker uitgedacht.
had mij dan ff langer laten leven dan 1 dagjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK3!#12311quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
waarom staat dit topic niet in myat
jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe met pen en papier uittekenen en narekenen toch om te kijken of maffia echt gewonnen had
Ik vertrouwde je niet, dus je moest dood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe met pen en papier uittekenen en narekenen toch om te kijken of maffia echt gewonnen had
maar ik ben goudeerlijk enzo hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vertrouwde je niet, dus je moest dood.
Uh... Nouja,, mijn post moest bij een andere quote van jou.. haha!
Je was doctor... Heeft de maffia niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ben goudeerlijk enzo he
lil leek me idd al zo raar die reply
Hahhahahhahahahaha, echt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
moesten we zelf nog doorgeven toch dat we wss gewonnen hadden
was wel een leuke ronde idd
in retrospectief vond ik t nog raar dat jullie me al kilden met al mn fout gevonden hintsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je was doctor... Heeft de maffia niet zo veel aan.
MIJN INSTINCT IS GEWOON GOED
yeah, maar wij zaten ook zo van hmm hebben we nu gewonnen of niet?quote:
Briljantquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
moesten we zelf nog doorgeven toch dat we wss gewonnen hadden
was wel een leuke ronde idd
De eerste kills van ons waren gewoon een beetje zo van, die, die en die. Zonder redenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:10 schreef gomi het volgende:
[..]
in retrospectief vond ik t nog raar dat jullie me al kilden met al mn fout gevonden hints
1 tip, post en zeg niks in het topic, stem enkelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:17 schreef Disana het volgende:
Ik hoop alleen maar dat ik geen al te grote stommiteiten bega
IK MAAK JE KAPPPPPPPPPPOOOOOOOOOTquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop niet dat ik dorp ben en Hara en Timmmmm maffia.
Hush is the word.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
1 tip, post en zeg niks in het topic, stem enkel
Luister alsjeblieft niet naar Chuck.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
1 tip, post en zeg niks in het topic, stem enkel
want? ik post veel en krijg 19 stemmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Luister alsjeblieft niet naar Chuck.
Maar wel naar jouquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Luister alsjeblieft niet naar Chuck.
Nee! Actief meedoen is veel leuker. Als je gaat zitten niets doen kan je net zo goed niet meedoen. Nooit naar Chuck luisterenquote:
Jullie proberen de newbie's gek te maken, ik trap er niet in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee! Actief meedoen is veel leuker. Als je gaat zitten niets doen kan je net zo goed niet meedoen. Nooit naar Chuck luisteren
wat ik was nieuw, en deed zeer actief mee, gelijk de eerste lynch dood, jaaa werkt echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
We willen juist dat iedereen leuk actief meedoet, gaat die koekenbakker nieuwe mensen vertellen om niet mee te doen.
nee idd, als je stil bent zul je t mss langer overleven, maar t is gewoon veel minder leuk dan actief te spelen en te postenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee! Actief meedoen is veel leuker. Als je gaat zitten niets doen kan je net zo goed niet meedoen. Nooit naar Chuck luisteren
Je hebt actief meespelen en je hebt jezelf behoorlijk verdacht gedragen als mafia. Jij deed het laatste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat ik was nieuw, en deed zeer actief mee, gelijk de eerste lynch dood, jaaa werkt echt![]()
![]()
ok op mezelf stemmen was nou niet echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt actief meespelen en je hebt jezelf behoorlijk verdacht gedragen als mafia. Jij deed het laatste.
Ja, zo is het spel nou eenmaal. De ene keer ben je meteen dood, en de andere keer ga je tot het eind mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat ik was nieuw, en deed zeer actief mee, gelijk de eerste lynch dood, jaaa werkt echt![]()
![]()
dan ga je wel dood met een lynchquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
. Bovendien, stel je bent heel actief en gaat finaal toch de mist in qua verdenkingen, dan laat de maffia je misschien ook wel in leven omdat je het dorp zo lekker op een dwaalspoor zet
.
Als je het goed doet pas nadat er iemand anders gelyncht is (okay ook een onschuldigequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan ga je wel dood met een lynch
heb je die stemming tegen mij gezienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het goed doet pas nadat er iemand anders gelyncht is (okay ook een onschuldige), en dan overleef je gewoon de eerste nacht
. En een lynch kan je je met wat praatjes ook nog onderuit wurmen. Tenminste, ik ben daar niet zo goed in verder, maar in theorie kan het
.
En genoeg andere mensen die ook actief waren maar zich anders gedroegen en bleven leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
heb je die stemming tegen mij gezien![]()
Op weg, ANWB = onderweg
##vote chuck
....
#19, vote chuck![]()
geen houden aan, zelfs de maffia stemde op mij
Hopen dat je maffia bent en wraak kunt nemen dan hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
heb je die stemming tegen mij gezien![]()
Op weg, ANWB = onderweg
##vote chuck
....
#19, vote chuck![]()
geen houden aan, zelfs de maffia stemde op mij
Hij was mafiaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopen dat je maffia bent en wraak kunt nemen dan he.
En dat gezegd hebbende, ik deed de vorige ronde niet mee dus mij treft daarin geen blaam en dus geen wraak op mij svp!
worden geloot door koffiemanager of een vergelijkbaar programma.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:33 schreef Peter het volgende:
Loot de SL de rollen of wijst die bewust aan?
Wat huilt ie danquote:
Ook niet eerst alle speciale rollen uitdelen en dan pas de dorpelingen hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
worden geloot door koffiemanager of een vergelijkbaar programma.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet eerst alle speciale rollen uitdelen en dan pas de dorpelingen he, anders kunnen mensen aan de tijd dat hier gejubeld wordt aflezen of iemand een rol heeft
.
Joah ik SL met TV die heeft daar ervaring inquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet eerst alle speciale rollen uitdelen en dan pas de dorpelingen he, anders kunnen mensen aan de tijd dat hier gejubeld wordt aflezen of iemand een rol heeft
.
BM kiezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan komt straks die anticlimax dat we wel begonnen zijn maar dat er nauwelijks nog iets te doen is omdat er nog geen moorden zijn geweest en je eigenlijk weer moet wachten.
preciesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik doe deze ronde rustig aan. Timmmmm is mijn burgemeesterquote:
Jij hebt het nog langer overleefd dan ik joh, niet zeurenquote:
ja maar niet vanwege jouw kindnessquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij hebt het nog langer overleefd dan ik joh, niet zeuren
En chuck, je hebt jezelf zo verdacht gemaakt dat zelfs ik je mafia vond. En ja ik wist je rol, maar dan nog
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar niet vanwege jouw kindness
natuurlijk.quote:
Chuck? Als burgervader?quote:
hmmm okay. Misschien vind ik dan wel weer lief. Maar vervolgens probeerden jullie het de derde nachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wel
Ik had geroepen dat je we nog maar even moesten laten leven. Anders was je er met de 2de nacht al aangegaan
Calexquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm okay. Misschien vind ik dan wel weer lief. Maar vervolgens probeerden jullie het de derde nachtGelukkig had ik CaLex
Het meest erge was dat ik het echt heel naar vond om tegen je te moeten liegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm okay. Misschien vind ik dan wel weer lief. Maar vervolgens probeerden jullie het de derde nachtGelukkig had ik CaLex
Ahw nou ik vergeef je hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het meest erge was dat ik het echt heel naar vond om tegen je te moeten liegenIk zat echt te denken 'hoe kan ik hier nou antwoord op geven zonder echt antwoord te geven', maar als je rechtstreeks vraagt lukt dat niet meer hoor
quote:
tetten > lelijke kerelquote:
lijkt me ideaal!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Het zou tof zijn als we straks voor hetzelfde kamp strijden
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
tetten > lelijke kerel
Ik blijf bij mijn beslissing om mijn schatje te redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wantrouw je nu alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
TOWN TOWN TOOWN TOWN TOWN TOWN TOWN TOWN
HOE HARDER JE TOWN ROEPT> DES TE MEER MAFFIA JE BENT<quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
TOWN TOWN TOOWN TOWN TOWN TOWN TOWN TOWN
Omdat ik town wil zijn? Gee whizz, wat een sherlock! Als iemand dorp naar de overwinning moet brengen, dan ben jij het!quote:
nee gewoon omdat mensen die als een malle town town roepen gewoon het best af zijn als ze diep onder de grond liggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik town wil zijn? Gee whizz, wat een sherlock! Als iemand dorp naar de overwinning moet brengen, dan ben jij het!
Dit slaat werkelijk nergens op, hè.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
nee gewoon omdat mensen die als een malle town town roepen gewoon het best af zijn als ze diep onder de grond liggen
Oeeeeh ik schijt zeven kleuren van angstquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
niet lief zijn is round house kick
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeeeeh ik schijt zeven kleuren van angst.
Nee, toch niet, het was een Chuck-figurine die ik platstampte.quote:
Ik wil dat je dorp bent met mij. En PS. En Tim. En Crutch. En Isdatzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef MaJo het volgende:
Ik wil liever maffia zijn maar ben het volgens mij pas 1 of 2 keer geweestIk heb altijd dorpsrollen
Vooral omdat we nog niet eens begonnen zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk nergens op, hè..
Wat een stom vriendengroepjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil dat je dorp bent met mij. En PS. En Tim. En Crutch. En Isdatzo.
Wat een leuk vriendengroepjequote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die is altijd maffiaquote:
Oh god, begint dat nu ook weerquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh god, begint dat nu ook weer? Ik dacht dat ik die vloek nu wel kwijt was
.
nee en vooral ook vooral net zo serieus als de opmerkingen sinds gister over elkaar wantrouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral omdat we nog niet eens begonnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef MaJo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus mafia. Die krijgen altijd eerst PM.quote:
Ik deed de vorige ronde ook niet mee, en ik was er de vorige reeks spellen ook wel klaar mee, met maffia zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhIk heb vorige ronde niet meegedaan he
Maar come on, het was een paar ronde wel steeds zo
Eerste votequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus mafia. Die krijgen altijd eerst PM.
#vote mayo
Bij wie kan ik aansluiten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Bart het volgende:
Kliekjes.
Die zijn voor mensen die het zelf niet kunnen redden.
Mij.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
Fucking hilarisch, die neppe lijstjes
Terugkrabbelen omdat je besefte wat je gezegd hebt, daar trap ik niet in.quote:
Kom maar hoor, ik neem je onder mijn vleugels.quote:
Nekschotquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Terugkrabbelen omdat je besefte wat je gezegd hebt, daar trap ik niet in.
Ik zat erop te wachtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef MaJo het volgende:
Trouwens als jullie op me stemmen spel mijn naam dan even goed wil je
Anders telt het nietquote:
Had je verdientquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik ben het nog niet vergeten dat je op mij stemde
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had je verdienten met die gare uitdrukking verdien je het om de eerste nacht bloederig en homo-erotisch te worden afgemaakt
Anders denken we straks nog dat je 80% vet bevatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef MaJo het volgende:
Trouwens als jullie op me stemmen spel mijn naam dan even goed wil je
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders denken we straks nog dat je 80% vet bevat.
Is ook zo, het zit alleen allemaal in haar boezemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is ook zo, het zit alleen allemaal in haar boezem
Oh dat ligt wel lekker, een boezemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit al sinds vanochtend mijn PM-inbox te f5'enquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Ben op weg naae huis, omstreeks 20.45 thuis, be prepared
arbeit en zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit al sinds vanochtend mijn PM-inbox te f5'en.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Etcetera het volgende:
En dat is extreem naar als je geen abo hebt
Pics.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]en jij kan het weten
ze zijn inmiddels zeker nog een maatje groter
#unvote mayoquote:
Ohhw jaaaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, lijst met rollen ligt thuisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
TheVulture post overal behalve hier.
Leg vast een paardenhoofd klaar...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig woon je dicht bij het station.
In De Bilt?quote:
Hoofdstad Brabantquote:
Je bent al gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef DrNick het volgende:
Ik heb nog geen PM gehad trouwens. Klopt dit?
Sinds wanneer is De Bilt de hoofdstad van Brabant?quote:
quote:
En nog een oud potje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Inbox aan het legen. Kom nog PM's tegen van het sinterklaasspel van vorig jaar. Toen was ik na 2 dagen/nachten al dood blijkbaar.
Toen was Etc Sinterklaas en ik haar Trouwe Piet.
Haha, ook waar!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, zo is hier tenminste iets te doen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Ben op weg naae huis, omstreeks 20.45 thuis, be prepared
Be prepared to wait a little longer.quote:
En ik omdat dingen, meeste SL op mijn naam dus ik ken en kan allesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik meld me sowieso aan voor de BMverkiezingen, omdat ik awesome ben als ik weinig tijd heb, en ik nu vanaf de eerste kill zééën van tijd heb, dus dat gewoon perfect is. Ik ken het spel beter dan iedereen behalve hara (op wie ik dan ook sowieso ga stemmen), en ik ben als ik BM ben nog veel gezelliger dan normaal ook. En als ik mafia ben, zijn jullie sowieso gedoemd te sterven, of ik burgemeester ben of niet.
Dus stem op mij
Als iemand dit vanavond even wil quoten, als ik me kandidaat kan stellen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Dan ga ik jullie nu een hele dag verlaten
Meeste keren maffia ook jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik omdat dingen, meeste SL op mijn naam dus ik ken en kan alles![]()
Timmmm (1) Hara
Hara (1) Tim
Dutank (0)
Wat? Ik ben echt niet vaak mafia, gelukkig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meeste keren maffia ook ja
Ik ben gewoon weer een saaie Dorpeling
Oh shit, dat had ik niet moeten zeggen, nu ben ik zeker verdacht
Okee sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat? Ik ben echt niet vaak mafia, gelukkig.. Zit niet over me te liegen, stinkerd
Nee.quote:
Maffia krijgt altijd later. Dorpelingen eerst.quote:
Nee maar ongeduldig dus we beginnen vast.quote:
Volgens mij juist vaak eerst de speciale rollen en dan dorp? Dan is DuTank wel meteen verdachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maffia krijgt altijd later. Dorpelingen eerst.
Hoax.quote:
Wie zijn de SL's dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij juist vaak eerst de speciale rollen en dan dorp? Dan is DuTank wel meteen verdachtMaar ik denk dat het per SL verschilt wat ze eerst mailen?
quote:
sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie zijn de SL's dan?
Anders ben ik in de maling genomen
Ik maak alle pm's klaar, en verstuur ze dan allemaal achter elkaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij juist vaak eerst de speciale rollen en dan dorp? Dan is DuTank wel meteen verdachtMaar ik denk dat het per SL verschilt wat ze eerst mailen?
T-Dronequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie zijn de SL's dan?
Anders ben ik in de maling genomen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]Ben je er op uit om mij deze ronde verdacht te maken ofzo?
Kan je dan in 1x verschillende pm's versturen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik maak alle pm's klaar, en verstuur ze dan allemaal achter elkaar
Snel klikken, lijkt me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan je dan in 1x verschillende pm's versturen?
Ik open gewoon 30 pms, schrijf ze en ga ze dan heeeeeeeeeeeeeel snel bij langs achter elkaar om te versturen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon elke PM in een venster.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
wc-rol voor chuckquote:
Het is dat ik wist dat je geen SL bent en dat je pm erg summier was zonder uitleg maar anders was ik er wel ingetrapt. Oftewel: nietquote:
Ja die bedoel ikquote:
Maak dat liesje wijsquote:
Dat zei je de vorige keer ookquote:
lapo huntquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
Chuck, the boy who cried wolf.
Een SL het nieuwe deel laten openen, svp.
Niets lapo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |