SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
3. Peter Profiel | History | Fotoboek
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
5. DuTank Profiel | History | Fotoboek
6. Fogel Profiel | History | Fotoboek
7. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
8. Gomi Profiel | History | Fotoboek
9. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
10. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
11. Bart Profiel | History | Fotoboek
12. DrNick Profiel | History | Fotoboek
13. Crutch Profiel | History | Fotoboek
14. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
15. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
16. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
17. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
18. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
19. lynda Profiel | History | Fotoboek
20. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
21. Soempie Profiel | History | Fotoboek
22. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
23. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
24. Majo Profiel | History | Fotoboek
25. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
26. Disana Profiel | History | Fotoboek
27. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
28. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
[ Bericht 10% gewijzigd door Crutch op 23-10-2012 11:32:03 ]Je moeder is een hamster
Dat is lover. Ik zou twins gewoon eruit gooien en lover doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Andere optie is om de gewone twins pakken zoals in de rolbeschrijving, maar dan met de aanvulling dat ze allebei sterven als er eentje wordt gekilled/gelynched. Dan ben je alleen niet afhankelijk van het wel/niet stemmen van je twin.
Dat weet hij niet en andere nieuwen ook niet, hij is er één ronde bij en in die ronde gold het niet omdat Tim en ik beide blauw waren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:23 schreef tdrone het volgende:
uhh je weet dat de SL's het nieuwe topic normaal aanmaken
checkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is lover. Ik zou twins gewoon eruit gooien en lover doen.
Graag beetje inlezen en inleven dan he, die newbies. Anders wordt het bij voorbaat al niks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat weet hij niet en andere nieuwen ook niet, hij is er één ronde bij en in die ronde gold het niet omdat Tim en ik beide blauw waren.
Ik weet niets, leer dat nou eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:23 schreef tdrone het volgende:
uhh je weet dat de SL's het nieuwe topic normaal aanmaken
Alle rollen staan uitgelegd in de OP (in de spoiler)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Graag beetje inlezen en inleven dan he, die newbies. Anders wordt het bij voorbaat al niks.
Wat betekent burgemeester zijn eigenlijk? En maffia?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
Alle rollen staan uitgelegd in de OP (in de spoiler)
PP is van de oude garde en doet een grapseltje.quote:
haphaphaphaphapquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
PP is van de oude garde en doet een grapseltje.
Precies en daarnaast ben ik gewoon een vuige topickapert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat weet hij niet en andere nieuwen ook niet, hij is er één ronde bij en in die ronde gold het niet omdat Tim en ik beide blauw waren.
nog circa 8 uur geduld voordat je een PM krijgtquote:
Zoek er nog wat mensen bijquote:
maffiaquote:
MAar met de lover kan je toch ook aan een maffia gekoppelt zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is lover. Ik zou twins gewoon eruit gooien en lover doen.
Mwah ik vrees dat de helft sneuvelt omdat ze vinden dat ze een kutrol hebben en vervolgens maar niet meer reageren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het gewoon zo tegen de 30 mensen wel genoeg, aangezien ik al die profielen, fotoboeken en pohi's moet gaan doorspitten.
hoe lang wil je leven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe intensief moet je dit topic volgen als je meedoet?
Lover kiest zelf aan wie hij vast zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
MAar met de lover kan je toch ook aan een maffia gekoppelt zijn?
Ik zou twins maken en deze qua dood niet aan elkaar koppelen
Maar weet toch neem ik aan niet of dat mafia is of niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Lover kiest zelf aan wie hij vast zit.
Klopt. Maar dat hoor je snel genoeg van diegenequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar weet toch neem ik aan niet of dat mafia is of niet?
Als je mazzel hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hoor je snel genoeg van diegene.
Wat zou een mafialid er voor baat bij hebben om zijn lover niet te vertellen dat ie mafia is?quote:
Je wil hoe dan ook zolang mogelijk uit the picture blijven van überhaupt maffia zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat zou een mafialid er voor baat bij hebben om zijn lover niet te vertellen dat ie mafia is?
Niet met je lover. Je lover kan meestemmen met de mafia, alleen maar handig om het wel te vertellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je wil hoe dan ook zolang mogelijk uit the picture blijven van überhaupt maffia zijn.
Je lover vertelt je dat allemaal, omdat jullie samen winnen, los van dorp of mafia.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je wil hoe dan ook zolang mogelijk uit the picture blijven van überhaupt maffia zijn.
Je krijgt soms nog leukere dingen te horen ook die je als maffia geen moer aan gaan enzovoorts enzovoorts![]()
ik vind het juist ene leuke twist dat je die ander volledig kan vertrouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef TheVulture het volgende:
dat is juist de leuke twist bij een lover... ik heb zo zelf eens als maffia aan een townie vast gezeten, en dan moet je toch anders spelen
Je lover bespelen dat er meer townies doodgaan zodat je sneller/makkelijk wintquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat zou een mafialid er voor baat bij hebben om zijn lover niet te vertellen dat ie mafia is?
Niet voor je lover. Als die niet weet dat je mafia bent, stemt je lover op je mafiamaatjes voor de lynch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je krijgt soms nog leukere dingen te horen ook die je als maffia geen moer aan gaan enzovoorts enzovoorts![]()
Nee, tweeling is de lame versie van lover.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik was ooit tweeling met Maarten-Pieter (dorp) toen ik maffia-BM was... vraag me af hoe dat ook al weer zat...volgens mij was het toen niet zo dat we allebei doodgingen als een van ons iets overkwam
Helaas wel ja. Je valt negatief op voor de maffia want je onderzoekt te veel, en het dorp vindt je verdacht omdat je zo actief meedoetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat hoe actiever je bent hoe eerder je eraan gaat.
Heb hem gevonden, magistrale ronde was dat trouwens, binnen 3 dagen het hele dorp in de tangquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, tweeling is de lame versie van lover.
Iedereen mot gewoon zun bek houwequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Je valt negatief op voor de maffia want je onderzoekt te veel, en het dorp vindt je verdacht omdat je zo actief meedoet.
Wij hebben er, als mafia zijnde, rekening mee geprobeerd te houden om juist de actieve spelers in leven te houden, sowieso aan het begin van het spelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat hoe actiever je bent hoe eerder je eraan gaat.
Jullie waren lovely als mafia.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hebben er, als mafia zijnde, rekening mee geprobeerd te houden om juist de actieve spelers in leven te houden, sowieso aan het begin van het spel
Ik vind dat ook het leukst als maffia. Je speelt het spel toch om het spel te spelen (quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hebben er, als mafia zijnde, rekening mee geprobeerd te houden om juist de actieve spelers in leven te houden, sowieso aan het begin van het spel
Ik vond mezelf nogal lastig met mijn in scene gezette moordaanslagquote:
Too bad I sucked with the strategiesquote:
Volgens mij herinner ik die ronde. En volgens mij hadden de SL dat toen niet helemaal lekker uitgedacht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik was ooit tweeling met Maarten-Pieter (dorp) toen ik maffia-BM was... vraag me af hoe dat ook al weer zat...volgens mij was het toen niet zo dat we allebei doodgingen als een van ons iets overkwam
Ja precies, dat was ook onze redenatie. Een doodstil topic (harhar, dood), is gewoon saai. Oók als mafia zijnde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook het leukst als maffia. Je speelt het spel toch om het spel te spelen (), en niet om op het eind maar een stil topic te hebben
. Althans, ik dan.
Ik heb toen wel heerlijk gelachen met de maffia... BM geworden, boduguards en tweelingbroertje in de tang en met de maffia het dorp uitmoorden en telkens de verkeerde laten lynchen... en met klap op de vuurpijl Timmmmm die mij bijna iets aandeed omdat ik geen dubbele lynch wilde... (omdat ik al wist dat we zouden winnen bij een enkele lynch van een dorpje)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik die ronde. En volgens mij hadden de SL dat toen niet helemaal lekker uitgedacht.
hehe met pen en papier uittekenen en narekenen toch om te kijken of maffia echt gewonnen hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik die ronde. En volgens mij hadden de SL dat toen niet helemaal lekker uitgedacht.
had mij dan ff langer laten leven dan 1 dagjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK3!#12311quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
waarom staat dit topic niet in myat
jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe met pen en papier uittekenen en narekenen toch om te kijken of maffia echt gewonnen had
Ik vertrouwde je niet, dus je moest dood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe met pen en papier uittekenen en narekenen toch om te kijken of maffia echt gewonnen had
maar ik ben goudeerlijk enzo hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vertrouwde je niet, dus je moest dood.
Uh... Nouja,, mijn post moest bij een andere quote van jou.. haha!
Je was doctor... Heeft de maffia niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ben goudeerlijk enzo he
lil leek me idd al zo raar die reply
Hahhahahhahahahaha, echt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
moesten we zelf nog doorgeven toch dat we wss gewonnen hadden
was wel een leuke ronde idd
in retrospectief vond ik t nog raar dat jullie me al kilden met al mn fout gevonden hintsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je was doctor... Heeft de maffia niet zo veel aan.
MIJN INSTINCT IS GEWOON GOED
yeah, maar wij zaten ook zo van hmm hebben we nu gewonnen of niet?quote:
Briljantquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
moesten we zelf nog doorgeven toch dat we wss gewonnen hadden
was wel een leuke ronde idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |