Och arm jong. Waar maak je je druk om - je weet toch hoe Guidetti denkt over Ajax en Feyenoord? Ik zou me focussen op je eigen club en hoe belabberd het daar gaat op dit moment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen maar de media opzoeken over ''ajax'', ik wil ajax ''uitlachen
al dat soort shit
Poe poe, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
al dat soort shit
Je vergeet geld, dat hebben ze ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, ze hebben al zo weinig in hun leven in rotterdam, geen succes, geen sfeer in de stad, geen uitgaansleven, geen veiligheid op straat.
Gun ze dit man.
En haat, heel veel haat jegens Amsterdamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Je vergeet geld, dat hebben ze ook niet.
Wat hebben ze dan wel?
-shag
-negers
-tokkies
buuuuhhhhuuu vroeger waren wij het economisch hart van Nederland buuuhhuuu en nu hebben we niks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En haat, heel veel haat jegens Amsterdam.
Oh, en ze hebben "kankah" bij elke zinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:57 schreef Abed het volgende:
[..]
buuuuhhhhuuu vroeger waren wij het economisch hart van Nederland buuuhhuuu en nu hebben we niks.
buuuuhuuuu de knvb is voor ajax buuuuuhhuuuuuu
Neuj das den Haagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en ze hebben "kankah" bij elke zin.
Jammer dit Stijn. Guidetti heeft het nooit over Ajax.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
al dat soort shit
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, ze hebben al zo weinig in hun leven in rotterdam, geen succes, geen sfeer in de stad, geen uitgaansleven, geen veiligheid op straat.
Gun ze dit man.
Oh, humor en zelfspot, hebben ze ook niet, was ik vergeten, bedanktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je met dat soort argumenten komt, zorg dan in ieder geval dat ze ook echt waar zijn. Succes, laatste jaren minder, oke. Geen sfeer in de stad, is jouw mening. Geen uitgaansleven? Is jouw mening. Geen veiligheid? http://nos.nl/artikel/376991-amsterdam-onveiligste-gemeente.html Amsterdam is volgens AD Misdaadmeter toch echt onveiliger.
En vorig jaar hoorden we de joden toch ook niet toen Van der Wiel wat dingetjes riep?
Soort Amsterdam dus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Je vergeet geld, dat hebben ze ook niet.
Wat hebben ze dan wel?
-shag
-negers
-tokkies
En er nog serieus op in gaan ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je met dat soort argumenten komt, zorg dan in ieder geval dat ze ook echt waar zijn. Succes, laatste jaren minder, oke. Geen sfeer in de stad, is jouw mening. Geen uitgaansleven? Is jouw mening. Geen veiligheid? http://nos.nl/artikel/376991-amsterdam-onveiligste-gemeente.html Amsterdam is volgens AD Misdaadmeter toch echt onveiliger.
En vorig jaar hoorden we de joden toch ook niet toen Van der Wiel wat dingetjes riep?
Ik mag best even jouw stompzinnige reactie onder uit halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, humor en zelfspot, hebben ze ook niet, was ik vergeten, bedankt.
Als iemand met dat soort achterlijke reacties komt moet ik daar wel even op in gaan ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En er nog serieus op in gaan ookPrachtig
Ja hoor, als je daarmee wederom aangeeft dat je schuimbekkend je stadje wil verdedigen, leef je uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik mag best even jouw stompzinnige reactie onder uit halen.
Ja, maar dan met iets meer haat en iets minder prijzen.quote:
True storyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij hebt gelukkig geen énkel recht van spreken in deze discussie
Vertelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij hebt gelukkig geen énkel recht van spreken in deze discussie
Het is mijn stad niet eens, louter mijn club. Maar je argumenten raken kant noch wal. Van een moderator mag je toch inhoudelijk wat sterkere reacties verwachten vind ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, als je daarmee wederom aangeeft dat je schuimbekkend je stadje wil verdedigen, leef je uit.
Vind jij, vind ik nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is mijn stad niet eens, louter mijn club. Maar je argumenten raken kant noch wal. Van een moderator mag je toch inhoudelijk wat sterkere reacties verwachten vind ik.
Wat leesvoer voor je: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=trollingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is mijn stad niet eens, louter mijn club. Maar je argumenten raken kant noch wal. Van een moderator mag je toch inhoudelijk wat sterkere reacties verwachten vind ik.
Haat tegen mongolen zoals jij, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En haat, heel veel haat jegens Amsterdam.
Ja, jij bent gelukkig niet enorm grappig om te "lezen" met je gehap en gejankquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:10 schreef E.H. het volgende:
[..]
Haat tegen mongolen zoals jij, dat dan weer wel.
Maar dat is meer omdat je een lachwekkend figuur bent.
Jullie worden kampioen en de enige mensen die bij de huldiging zijn, zijn een paar zestienjarige jochies.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:12 schreef Abed het volgende:
Jarenlang in de vernieling gezeten en och wat waren ze zielig. Altijd een beetje opkijken naar het grote Amsterdam. Dat misselijkmakende calimero gedrag altijd, behalve als ze winnen, dan worden er dvd's uitgebracht of zoals afgelopen jaar op een bus geklommen, om te vieren dat ze Europa toch niet in gingen, sneue mensen.
Kun je verwachten als je zo reageertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij bent gelukkig niet enorm grappig om te "lezen" met je gehap en gejank.
Mooi man, rotterdammers, geen grientje humor of relativeringsvermogen, meteen vol erop en haten.
Meer, meer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun je verwachten als je zo reageert
Ja en jullie hebben gemiddeld het verstandelijk vermogen van een tafelkleed, zo kun je nog ff doorgaan met cliches oplepelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jullie worden kampioen en de enige mensen die bij de huldiging zijn, zijn een paar zestienjarige jochies.
Denken dat ik me laat kennen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zeg, hoe erg kan je je laten kennen?.
Jij hebt een grote neus, HA-HAquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja en jullie hebben gemiddeld het verstandelijk vermogen van een tafelkleed, zo kun je nog ff doorgaan met cliches oplepelen.
Mensen op internet kanker toewensen? Ik vind het zielig genoegquote:
nee, dat snap ik, vechtuh!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik geef niet zoveel om kneuzen zoals jij. Ik vind het alleen geen negatieve eigenschappen die je daar aangeeft.
Ik zou mailenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen op internet kanker toewensen? Ik vind het zielig genoeg.
Waarom,, je gaat een mongooltje op straat toch ook niet aangeven als ie iets vervelends tegen je zegt, hij weet gewoon niet beterquote:
Jij iig niet in conclusies trekken, maar goed, wat moet je kunnen om balen katoen uit een containter te tillen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij was op de basisschool niet zo sterk in begrijpend lezen, of wel?
Ja, of ik vind het gewoon erg leuk om al die kakkerlakken te zien reageren alsof ik de Kuip het opgeblazen, dat zou natuurlijk ook nog kunnenquote:
Ok man.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of ik vind het gewoon erg leuk om al die kakkerlakken te zien reageren alsof ik de Kuip het opgeblazen, dat zou natuurlijk ook nog kunnen
Slechts de waarheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Woei, schelden, het wordt steeds leuker.
weg?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jammer dat je weg bent ouwe haakneus
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:36 schreef Afwazig het volgende:
Achja Guidetti. Die kerel is net zo dom als de gemiddelde Rotterdamse havenslaaf. Wie kan zich dit niet herinneren? Dan ben je echt kankerdom.
oei harde dissquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Kan me voorstellen dat dat een mooi momentje was voor jullie.
Doe mij toch dit maar :
[ afbeelding ]
En dan lekker liedjes zingen die worden ingezet door een speaker op het podiumquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
maar leuk hoor, 1 zo'n gewonnen wedstrijd.
Was dit P2 of dat grasveld naast de arena?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
maar leuk hoor, 1 zo'n gewonnen wedstrijd.
Kampioen is kampioenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dan lekker liedjes zingen die worden ingezet door een speaker op het podium
Haters gonna hate.gifquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:43 schreef satecl het volgende:
Toch weer leuk om te zien hoeveel Guidetti weer teweeg brengt. Wat een koning.
quote:“Ondanks dat we Kuipers hadden gewaarschuwd voor Guidetti tuimelt hij er toch in.”
— Jan Vertonghen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef Abed het volgende:
Ik snap wel dat Guidetti een held is voor ze, het is een volksmenner en hij scoort af en toe.
Je moet wat als je geen Suarez hebt gehad.
En dan met deze OP en dit onderwerpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Urgentie van het topic is verdwenen
Je bent overtuigd over dat Guidetti een held is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Urgentie van het topic is verdwenen
Maar speelt ie nou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent overtuigd over dat Guidetti een held is?
Ik vind hem de laatste tijd erg irritant. Ik wou weten of meer mensen erover dachtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent overtuigd over dat Guidetti een held is?
Maakt geen reet uit. Spelers kunnen helden zijn, als zich maar inzetten. Dat jullie nou zelfs jullie eigen spelers uitfluiten...quote:
quote:
Zolang hij jouw niveau nog niet heeft bereikt is er weinig aan de hand met John.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd erg irritant. Ik wou weten of meer mensen erover dachten
Zondag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Poging 2
Eerste beste die nu nog kankert of de andere uitscheld zoek ik op met een honkbalknuppel
Ontopic jij zuurpruimquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Poging 2
Eerste beste die nu nog kankert of de andere uitscheld zoek ik op met een honkbalknuppel
Niemand geeft iets om De Cler.quote:
Enige reden waarom ik het vind is omdat ie 020 zegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef ace_eleven het volgende:
On topic zou ik willen zeggen dat ik Guidetti niet zo een zielig zieltje vind, daar waar hij alleen maar steun geeft aan zijn oude clubliefde. Je zou kunnen zeggen dat het vreemd is dat hij zoveel clubliefde heeft opgedaan in 1 leenseizoen, maar ja, als je eenmaal in de armen gesloten wordt door de enige echte supportersschare van Nederland en op en ver buiten het veld gesteund wordt in alles wat je doet en laat, tsja, dan bouw je een band he.
Maar ja, wij uit Rotterdam snappen ook wel dat jullie moeite hebben dat te begrijpen, omdat jullie (Amsterdammers) alleen af en toe een speler toe juichen als hij een beetje arrogantie uitkotst
Dit soort populisme werkt enkel in Rotterdam. Na zoveel rampzalige seizoen begrijp ik ook wel dat je als Rotterdammer al snel voor dit soort one-liners valt en wanhopig opzoek bent naar een held. Maar als je niet inziet dat Guidetti weinig geeft om Feyenoord en dit enkel doet om een witvoetje te scoren vind ik je naief.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef ace_eleven het volgende:
On topic zou ik willen zeggen dat ik Guidetti niet zo een zielig zieltje vind, daar waar hij alleen maar steun geeft aan zijn oude clubliefde. Je zou kunnen zeggen dat het vreemd is dat hij zoveel clubliefde heeft opgedaan in 1 leenseizoen, maar ja, als je eenmaal in de armen gesloten wordt door de enige echte supportersschare van Nederland en op en ver buiten het veld gesteund wordt in alles wat je doet en laat, tsja, dan bouw je een band he.
Maar ja, wij uit Rotterdam snappen ook wel dat jullie moeite hebben dat te begrijpen, omdat jullie alleen af en toe een speler toe juichen als hij een beetje arrogantie uitkotst
Dat zei ik ook, maar nu ben ik een sukkel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Ik vind het sowieso maar een kansloos topic.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Ik vind het sowieso maar een kansloos topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |