Och arm jong. Waar maak je je druk om - je weet toch hoe Guidetti denkt over Ajax en Feyenoord? Ik zou me focussen op je eigen club en hoe belabberd het daar gaat op dit moment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen maar de media opzoeken over ''ajax'', ik wil ajax ''uitlachen
al dat soort shit
Poe poe, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
al dat soort shit
Je vergeet geld, dat hebben ze ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, ze hebben al zo weinig in hun leven in rotterdam, geen succes, geen sfeer in de stad, geen uitgaansleven, geen veiligheid op straat.
Gun ze dit man.
En haat, heel veel haat jegens Amsterdamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Je vergeet geld, dat hebben ze ook niet.
Wat hebben ze dan wel?
-shag
-negers
-tokkies
buuuuhhhhuuu vroeger waren wij het economisch hart van Nederland buuuhhuuu en nu hebben we niks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En haat, heel veel haat jegens Amsterdam.
Oh, en ze hebben "kankah" bij elke zinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:57 schreef Abed het volgende:
[..]
buuuuhhhhuuu vroeger waren wij het economisch hart van Nederland buuuhhuuu en nu hebben we niks.
buuuuhuuuu de knvb is voor ajax buuuuuhhuuuuuu
Neuj das den Haagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en ze hebben "kankah" bij elke zin.
Jammer dit Stijn. Guidetti heeft het nooit over Ajax.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
al dat soort shit
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, ze hebben al zo weinig in hun leven in rotterdam, geen succes, geen sfeer in de stad, geen uitgaansleven, geen veiligheid op straat.
Gun ze dit man.
Oh, humor en zelfspot, hebben ze ook niet, was ik vergeten, bedanktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je met dat soort argumenten komt, zorg dan in ieder geval dat ze ook echt waar zijn. Succes, laatste jaren minder, oke. Geen sfeer in de stad, is jouw mening. Geen uitgaansleven? Is jouw mening. Geen veiligheid? http://nos.nl/artikel/376991-amsterdam-onveiligste-gemeente.html Amsterdam is volgens AD Misdaadmeter toch echt onveiliger.
En vorig jaar hoorden we de joden toch ook niet toen Van der Wiel wat dingetjes riep?
Soort Amsterdam dus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Je vergeet geld, dat hebben ze ook niet.
Wat hebben ze dan wel?
-shag
-negers
-tokkies
En er nog serieus op in gaan ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je met dat soort argumenten komt, zorg dan in ieder geval dat ze ook echt waar zijn. Succes, laatste jaren minder, oke. Geen sfeer in de stad, is jouw mening. Geen uitgaansleven? Is jouw mening. Geen veiligheid? http://nos.nl/artikel/376991-amsterdam-onveiligste-gemeente.html Amsterdam is volgens AD Misdaadmeter toch echt onveiliger.
En vorig jaar hoorden we de joden toch ook niet toen Van der Wiel wat dingetjes riep?
Ik mag best even jouw stompzinnige reactie onder uit halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, humor en zelfspot, hebben ze ook niet, was ik vergeten, bedankt.
Als iemand met dat soort achterlijke reacties komt moet ik daar wel even op in gaan ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En er nog serieus op in gaan ookPrachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |