Nou helaas heb ik pas met mijn behandeld arts een afspraak de 11e... en volgens mij kan ze niet eerder... dus ik probeer zo veel mogelijk op dit moment met mijn vriend te praten omdat dat echt mijn steun is... hij is er voor me en zowat de enige die er voor me is...quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En als je de GGZ zelf opbelt, of langs komt?
Bel anders de crisisdienst als het heel slecht gaat.
Ben je suicidaal aangelegd?
Moeilijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:12 schreef 7upOrange het volgende:
[..]
Nou helaas heb ik pas met mijn behandeld arts een afspraak de 11e... en volgens mij kan ze niet eerder... dus ik probeer zo veel mogelijk op dit moment met mijn vriend te praten omdat dat echt mijn steun is... hij is er voor me en zowat de enige die er voor me is...
Ik heb gelukkig geen zelfmoord neigingen ( Nou ja... ik zou het soms best willen maar ik schijt er gelukkig voor in mijn broek, en ik kan mijn vriend niet alleen achterlaten... )
maar het gaat op het moment verre van goed, het enige wat ik kan is huilen... en dan krijgen we godverdomme vanavond bezoek ik kan dit helemaal niet aan ik heb RUST NODIG!!!!Op dit moment wil ik gewoon even helemaal niks meer en naar mijn vriend, waarom woont hij godverdomme ongeveer 55 km van me af, ik mis hem zo verschrikkelijk....
Het bezoek is mijn (half)broer en zijn vriendin, en mijn ouders hebben het schijt aan mij, ze begrijpen er niks van... ik heb toch geen zin als ik hier zo verschrikkelijk onverzorgd bij loop, hun onder ogen te moeten komen?! zijn vriendin is sowieso al iemand die stiekem is, straks loopt ze over me te lullen ofzo ergens van ja haha ze kon alleen maar janken en ze zag er lelijk uit, ik heb er gewoon geen zin in, dit is echt een drama voor mij.. daarom wil ik zo graag op mezelf... hoef ik alleen met mezelf rekening te houden, ik heb rust nodig, en vooral haar niet met haar stiekeme gedrag... ik heb vannacht nogal een rot nacht gehad, heb niet eens kunnen slapen.... ik heb dan geen zin om aardig te gaan lopen doen over iemand die achter mijn rug om rare dingen over me zegt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moeilijk.
Kan je het bezoek niet afbellen? Zo niet, het is wel weer even afleiding.
En je ouders, heb je daar steun aan?
Het komt wel goed.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:21 schreef 7upOrange het volgende:
[..]
Het bezoek is mijn (half)broer en zijn vriendin, en mijn ouders hebben het schijt aan mij, ze begrijpen er niks van... ik heb toch geen zin als ik hier zo verschrikkelijk onverzorgd bij loop, hun onder ogen te moeten komen?! zijn vriendin is sowieso al iemand die stiekem is, straks loopt ze over me te lullen ofzo ergens van ja haha ze kon alleen maar janken en ze zag er lelijk uit, ik heb er gewoon geen zin in, dit is echt een drama voor mij.. daarom wil ik zo graag op mezelf... hoef ik alleen met mezelf rekening te houden, ik heb rust nodig, en vooral haar niet met haar stiekeme gedrag... ik heb vannacht nogal een rot nacht gehad, heb niet eens kunnen slapen.... ik heb dan geen zin om aardig te gaan lopen doen over iemand die achter mijn rug om rare dingen over me zegt.
Ik weet het gewoon allemaal niet meer... echt bedankt voor de steun iedereen, jullie zijn echt lief...
Ik vind het heel lief van je/jullie dat je/jullie dat doet/doen, ik ben allang blij dat iemand een beetje met me wilt praten... ik ben gewoon ingestort en iedereen lijkt over me heen te lopen alsof er niks gebeurd is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het komt wel goed.
Ik kan je helaas niets anders dan sterkte wensen
Slapen doe ik wel, ik moet wel... gefiets heb ik net naar de huisarts gedaan maar voelde me niet prettig want zit op dit moment onder de puisten van de stress... helaas geen hondje ofzo, anders lag ik daar de hele dag mee te knuffelen..quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Probeer anders overdag wat te slapen, te fietsen of wandelen.
Heb je een dier? Die kan je uitlaten of bezig houden.
Ken ik ook regelmatig. Mensen nemen je niet serieus en denken dat je overdrijft.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:25 schreef 7upOrange het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief van je/jullie dat je/jullie dat doet/doen, ik ben allang blij dat iemand een beetje met me wilt praten... ik ben gewoon ingestort en iedereen lijkt over me heen te lopen alsof er niks gebeurd is.
Dankjewel iedereen, het steunt me enorm om te zien dat ik er niet alleen voor sta en mijn verhaal kwijt kan zonder dat iemand zegt dat ik me aanstel...
Ja, zo ook bij mijn zus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ken ik ook regelmatig. Mensen nemen je niet serieus en denken dat je overdrijft.
Makkelijk toch; als het in HUN leven wél zo makkelijk gaat!
Ik kan mezelf herkennen in jouw schilderij.. schilder je zelf schilderijenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat je moeder je nu toch serieus lijkt te nemen! En idd misschien goed om een second opinion te vragen.
Hier wil het vandaag echt niet. Dit schilderij wat ik vanochtend gemaakt hebt geeft mijn gevoel wel goed weer:
[ afbeelding ]
Ja, ik schilder dit zelf ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:26 schreef 7upOrange het volgende:
[..]
Ik kan mezelf herkennen in jouw schilderij.. schilder je zelf schilderijen?
Mooi dat je zo je gevoelens kunt uiten, vind het wel een mooie manier.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik schilder dit zelf ja.
Nijna
Hey 7upOrange,quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:31 schreef 7upOrange het volgende:
[..]
Ja, zo ook bij mijn zus.
Bij haar is het ALTIJD erger, zeg ik een keer van pff ik ben moe.
JA NEEM JIJ MAAR EENS 2 KINDEREN.
en dan zeg ik op mijn beurt; daar heb jij ZELF voor gekozen!
Verder werkt ze niet en heeft ze alleen haar kinderen waar ze voor op moet draaien waar ze zelf voor gekozen heeft.
Ik heb er niet voor gekozen om mezelf zo te voelen...Ik haat het als mensen denken van: Ah, je ziet het niet dus is het er niet!
Je kan ook dingen hebben die niet zichtbaar zijn en daar kun je je toch verschrikkelijk lamlendig van voelen! Zowel geestelijk als lichamelijk... ik kan mijn bed niet eens meer uit, ik heb over aankleden gewoon 2 uur gedaan! en dat deed ik in bed en dat alleen omdat ik naar de huisarts moest, was blij toen ik weer binnen was.
Ze horen je gewoon serieus te nemen. De leeftijd van 18 is zeker geen rare leeftijd om psychische problemen te ontwikkelen.quote:Update: Ik ben vandaag naar mijn huisarts geweest die mij niet echt serieus nam...Het was zo van: Oh, je bent 18 nahh jij kan nergens last van hebben.
Ik schilder (of teken) ook graag, Prima manier inderdaad om je gevoelens te uiten of je hoofd leeg te maken..quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:51 schreef 7upOrange het volgende:
[..]
Mooi dat je zo je gevoelens kunt uiten, vind het wel een mooie manier.
Het is moeilijk uit te leggen aan mensen die het niet kennen. Ik zou het haar niet heel erg kwalijk nemen want jezelf inleven in een situatie en gevoel wat je helemaal niet kent is heel lastig. Er zijn ook gewoon veel mensen die denken dat er iets erg moet gebeuren om je rot te voelen. Als je een ernstige ziekte hebt kan iedereen het wel inzien... Depressie is ook een ziekte, maar helaas voor veel mensen een zwaktequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:31 schreef 7upOrange het volgende:
[..]
Ja, zo ook bij mijn zus.
Bij haar is het ALTIJD erger, zeg ik een keer van pff ik ben moe.
JA NEEM JIJ MAAR EENS 2 KINDEREN.
en dan zeg ik op mijn beurt; daar heb jij ZELF voor gekozen!
Verder werkt ze niet en heeft ze alleen haar kinderen waar ze voor op moet draaien waar ze zelf voor gekozen heeft.
Ik heb er niet voor gekozen om mezelf zo te voelen...Ik haat het als mensen denken van: Ah, je ziet het niet dus is het er niet!
Je kan ook dingen hebben die niet zichtbaar zijn en daar kun je je toch verschrikkelijk lamlendig van voelen! Zowel geestelijk als lichamelijk... ik kan mijn bed niet eens meer uit, ik heb over aankleden gewoon 2 uur gedaan! en dat deed ik in bed en dat alleen omdat ik naar de huisarts moest, was blij toen ik weer binnen was.
Dankjewel en ja het is fijn om soms niet te hoeven praten, maar door creatief bezig te zijn wel je gevoel te kunnen uitenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:51 schreef 7upOrange het volgende:
[..]
Mooi dat je zo je gevoelens kunt uiten, vind het wel een mooie manier.
Zie mijn sig. Zo erg verlangen naar 'normaal' zijn voedt de depressie enorm. Het is op dit moment een hel, maar het is niet anders. Je kan niet meer doen dan je kan...quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:32 schreef cafpow het volgende:
even een berichtje..lees nu niet terug meer, want ik ben kapot.
Ik heb het idee dat ik zowel fysiek als emotioneel op mijn grens zit. Er is in een paar maanden tijd veel te veel gebeurd..en ben echt kapot. Iedere dag is het een gevecht om mijn bed uit te komen ook al ben ik wakker. En alles kost 10x meer moeite dan normaal.
Deels weet ik dat dit normaal is, maar tegelijkertijd verlang ik zo erg weer naar "normaal"...maar aan de andere kant ren ik ook weg van het normaal
Ik ben normaal..tenminste voor zover dat mogelijk is met een vorm van autisme. Heb sneller last van sommige doen, maar ben echt 100% normaal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zie mijn sig. Zo erg verlangen naar 'normaal' zijn voedt de depressie enorm. Het is op dit moment een hel, maar het is niet anders. Je kan niet meer doen dan je kan...
Idd; het wordt wel vaker afgedaan als "Je bent nog jong, het is normaal" en zulks. Echt frustrerend en triest, zo'n lui.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:40 schreef Sterrenstof86 het volgende:
Zelfmoord is de meest voorkomende doodsoorzaak onder meisjes van 7uporange's leeftijd. Een huisarts die signalen van depressie niet serieus neemt op basis van iemands leeftijd is iemand die gevaarlijk bezig is en absoluut niet geschikt is voor zijn vak.
Ik zou me zo snel mogelijk inschrijven bij een andere huisarts..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |