Welke windows heb je draaien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 04:22 schreef Chastity. het volgende:
[..]
interne firewall kan ik niét vnden...
thuis btw..tot de 5e en een gsm gebruik van....$$$$$$$$ dus kap f met belken de kokende maanden...;-)Nog géén interney denk ik...modem Ziggo staat in het andere huis
Kun je niet gewoon beter een kabeltje in de muur pluggen om van het hele gedonder af te zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, je had een firewall en antivirus... Dat zou eventueel nog voor problemen kunnen zorgen, maar je hebt ze al verwijderd zo te lezen, dus dat zit wel goed denk ik.
Als je een screenshot maakt van wat je voor je krijgt in Google Chrome kan ik gerichter zoeken. Of desnoods plak je de melding hier (in een spoiler).
ja zonde dat ze dit onkruid hebben gered..kyn je zoveel andrer betere doelen v vindenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:23 schreef opdekorrel het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon beter een kabeltje in de muur pluggen om van het hele gedonder af te zijn?![]()
Die aansluiting zal daar toch wel ergens zitten zeker?![]()
Weet je wat dat kost,zo´n dagje ziekenhuis.
![]()
Daar kun je wel 10 jaar van internetten denk ik... nhù
Yep..wil als ik het niét voorelkaar krijg vanavond gebruil maken van torestrnburd verhaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, dat moet kunnen. En daarom dacht ik dus aan dat toetsenbordje. Dat is nog niet ideaal maar die kun je aan je telefoon hangen en dan kun je gewoon makkelijk typen en dat zal ook al schelen.
Maar kan wel begrijpen dat je boel aan de praat wilt krijgen zoals het gewoon moet kunnen he. Je hebt dat niet voor niks gekocht.
Ja, ik rook. Overdag, sigaartjes. Ga dat uiteraard nooit rondom jou doen he.
Het is best erg om dit juist tegen jou te zeggen maar blijkbaar moet er bij mij eerst iets een beetje misgaan eer ik die krengen laat liggen en eigenlijk ben je dan altijd te laat.
je bedoelt...awwwww wat zieiig ik ga dr rolstoel duwen terwijl t loeder zelf kan lipen en tillen maar via dr arts misbruik maakt v de situatie en een prinsshe denkt te zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Staal het volgende:
Toch maar even een kleine update.
Ze heeft losgepeuterd dat ze vanavond al naar huis is/gaat.
Het is even onzeker omdat het tegelijkertijd een verhuizing naar het nieuwe huis betreft of internet het al doet. Even afwachten eerst.
Ik ga trouwens hier natuurlijk niet beweren dat het krengetje eigenlijk een lieve innemende schat is he, dat begrijpen jullie wel.
achter bed zitten die gaatjes voor de artsen...heb géén kabeltjeeeee en.ben thuis met gsm nu..mot plassen..brbquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:45 schreef opdekorrel het volgende:
[..]
Nou ja, das nie zo erg, als je eerst maar een aansluiting hebt om hem in te stoppen..![]()
die kabel
dat weet ik toch ... dat hebben we nou juist gemist in NWSquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:42 schreef Chastity. het volgende:
[..]
sp3c. vanwaar edith??
kan mondje roeren hoor babe....
surequote:btw daten?
Wow, dat is een behoorlijk verschil.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:38 schreef Chastity. het volgende:
tel rek v bijna 200 TERWIJL ik normaal mn 34 overhoudt elke mnd helaas gen spaarssysteem dus dit about bverloopt in april z2013...en tiot die tijd afsliireen
b nomaliter eeinnig maar dit was een uitzien
ga actie voeren voor asociaal beleid ziekenhuis hierbt internet...longarts staat achter mij en wil zelfserdoen bij mediagerelateerde acties..hoop op.medewerking danny ipv sbs ogen gs
grapjas.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:23 schreef opdekorrel het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon beter een kabeltje in de muur pluggen om van het hele gedonder af te zijn?![]()
Die aansluiting zal daar toch wel ergens zitten zeker?![]()
Weet je wat dat kost,zo´n dagje ziekenhuis.
![]()
Daar kun je wel 10 jaar van internetten denk ik... nhù
Sowieso een firewall installeren. Die van windows Dekken het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef FAUSTINO het volgende:
Vergeet even niet weer de firewall aan te zetten na het hele gebeuren
Klopt wat ben jij slimquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Sowieso een firewall installeren. Die van windows Dekken het niet.
quote:
Dank jequote:
is goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:42 schreef Chastity. het volgende:
[..]
sp3c. vanwaar edith??
kan mondje roeren hoor babe....btw daten?
Wil wel ere mod worden hoor :-Bquote:Op woensdag 31 oktober 2012 04:49 schreef sp3c het volgende:
dat weet ik toch ... dat hebben we nou juist gemist in NWS
quote:ik zet het weer terug
daar zul je het met Paddy over moeten hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |