Okay, als ik het goed begrijp, heb je dus al verbinding met Vodafone?quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:32 schreef Chastity. het volgende:
[..]
yep..gedaan...dan.krijg.je.dus.ook.dat sms.schermpje.voor.je.registrqtie.die.niet werkt...
modem.is.online
maaaaar google.chroome.niet
Hm, je had een firewall en antivirus... Dat zou eventueel nog voor problemen kunnen zorgen, maar je hebt ze al verwijderd zo te lezen, dus dat zit wel goed denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:38 schreef Chastity. het volgende:
[..]
al.drie.dagen...das.kut....want....alle.netwerkzooicontrole.gedaan
firewqll.anti.virus en.nog.meer.zooi erafof.uit..laninstellingen.vinljw.uitgevinlt
Wn.nu snap.ik.hwt al droe.dagwm nowwt
Mocht t niet lukken, dan kan ik misschien ook wel helpen. Als ze iig *enige* vorm van verbinding heeft en 't puur een softwareprobleem is, is dat misschien ook wel op afstand op te lossen. Als TS maar een werkende verbinding heeft kan ik op afstand meekijken. Een werkende browser is niet perse nodig. Als ze bijvoorbeeld www.nu.nl kan pingen vanuit een dosvenster is er verbinding, en da's alles wat in principe nodig is om een pc over te nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:04 schreef Staal het volgende:
Goedemorgen, tof dat je helpt, zarGon.
Hoop dat het haar lukt om een screenshot te maken en te uploaden. Als het niet lukt probeer ik het morgen te doen. Ze is absoluut geen digibeet en juist heel handig met computers dus dat maakt het extra vervelend als iets niet wil werken.
Ik maak hier weinig chocola van, maar wil je meer info over verdampen? Dat kan hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 05:20 schreef Chastity. het volgende:
[..]
mediwiet minder thc...roken no way..dampen in obwrlwg mwt RE hier op.fokker....graag vontact via pb oid. zoeken.om.jou gaat niét....maar jij.snapt.als.géén.ander.waarom.ok.info.wil. koffiw.en.roken.doe.em.wil.ik.echt.niét meer want ik kan niét matigen.lixhamelijk.afkicken.ben.ik.af..giaterenhyperen.omdat ik.toch zin.in.een.peuk.kreeg.
yepquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik maak hier weinig chocola van, maar wil je meer info over verdampen? Dat kan hoor
Je kan het ook via een pijpje doen, of volledig electrisch. het is maar net wat je eraan uit wil geven. een pijpje heb je al voor 15 euro, een electrische pas vanaf honderd euro tot heel erg veelquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef Chastity. het volgende:
[..]
yep
klinkt als.vermevelaar.....heb geen veratand van.wietwaterpijpen.zien.er.wel.mmoi iit.als.je.hier.langs de smartshpp in.BErgen.op.zoom loopt
over 5 min vraag il of hij fat ipv chemische pijnstillers kan advoseren
eind vd week.is mn kamer hopelikl klaata bij mn kimderen wonen.Ex van mn svhoondochtet helpt mee...bwn wcht superblij dat mijn.huis in goedw.handwn.is
Wwwt iemamd.ondertuaaen.al.een.oploaaing voor.vodafone.vwrbonong?Diw draaot alleen.allwwn chroom.niet...
Kun je wel naar buiten pingen? (vanuit een dos venster)quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef Chastity. het volgende:
Wwwt iemamd.ondertuaaen.al.een.oploaaing voor.vodafone.vwrbonong?Diw draaot alleen.allwwn chroom.niet...
time.outs...quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:04 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Kun je wel naar buiten pingen? (vanuit een dos venster)
Als je start - uitvoeren doet en dan CMD intikt (XP) of start en dan bij zoeken CMD intikken en dan enter.
dan ping www.google.nl intikken en enter. Als je dan dingen ziet als 'reply from' of 'antwoord van'... dan is er iig een (werkende) internetverbinding, en kan ik of iemand anders misschien wel even op afstand meekijken
LLIverd...erg lief.vam.jou en.je.doxhter.maar het is.niet nodig...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef Staal het volgende:
Ik heb eventueel nog een ander idee wat misschien even tijdelijk een oplossing kan zijn.
De kleine rups heeft een draadloos toetsenbordje dat werkt via bluetooth op haar Ipod.
Het is dan nog niet heel handig maar je kunt dan in ieder geval goed op dat toetsenbord kijken wat je intikt. Je mag hem van haar lenen hoor. Geen punt.
Kan.ook mn tel.doorlinken.met usb kabel.had.ik.ala van.iemand.begrepen...wil.dat sat bodafone.ding het soet...stom.he?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef Staal het volgende:
Ik heb eventueel nog een ander idee wat misschien even tijdelijk een oplossing kan zijn.
De kleine rups heeft een draadloos toetsenbordje dat werkt via bluetooth op haar Ipod.
Het is dan nog niet heel handig maar je kunt dan in ieder geval goed op dat toetsenbord kijken wat je intikt. Je mag hem van haar lenen hoor. Geen punt.
Hmz....zal.het onthouden.voor.als.het.nosig.is... ..voorlopig wil.ik.even.voelen.ZOdra ik naar mn.logeerqdres kan.begint.het opbouwen.vvd weerstand..krijg veeelel eten.hier...eiwitshaleteoep.en.wet ik.veel...moet daar mee.soorgaan.tot.xonsitie.p peil is..en.mag dan.paa.aan.de.eerste chemo.beginnen...wil vexhten.dus slik.alles.wat ik.krijg soor....zit prop.en.prp.vol maar aangenoden.voer sxhijnt er geOnd. te Ijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kan het ook via een pijpje doen, of volledig electrisch. het is maar net wat je eraan uit wil geven. een pijpje heb je al voor 15 euro, een electrische pas vanaf honderd euro tot heel erg veel
Ja, dat moet kunnen. En daarom dacht ik dus aan dat toetsenbordje. Dat is nog niet ideaal maar die kun je aan je telefoon hangen en dan kun je gewoon makkelijk typen en dat zal ook al schelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:55 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Kan.ook mn tel.doorlinken.met usb kabel.had.ik.ala van.iemand.begrepen...wil.dat sat bodafone.ding het soet...stom.he?
.
Rook.jij.?
...door.medicatie is het af en.toe moeilijk...door.de.betablokkers dove vingers..dacht eerts door t prilen...prednison ..nou in een.week.dertig.jaar erbij..je.wilt.niemand.onder.ogen komen...heb vandaag een.bezoekloze.dag en.ben.de.hele.dag al.aan.het organiseren...schoondochter uitelggen welke.rekeingen.direct de deur.uit moeten...zoon.moet ween.hoe.de. decoupeerzaag werkt..aieregels.die ze zelf.moeten.leggen...laminaat..er komt.in.1 klap.een.hele.verantwoorsing.op.iemands schouders..heb mijn zoon.best teveel.bemoederd.maar.opeens.blikt.dat hij hulpeloos.ia.maar toch zelf.actie.onderneemt...ze krijgen morgen.de.sleutel...hij heeft verkkopt.de de. Zooi.behalve de. dingen.die ze.willen.houden...nzelfs.zn.brommers.zijn verkoxht wanrt mn.kleinzoon.krijg.een.eigen kamer.etc etc....quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, dat moet kunnen. En daarom dacht ik dus aan dat toetsenbordje. Dat is nog niet ideaal maar die kun je aan je telefoon hangen en dan kun je gewoon makkelijk typen en dat zal ook al schelen.
Maar kan wel begrijpen dat je boel aan de praat wilt krijgen zoals het gewoon moet kunnen he. Je hebt dat niet voor niks gekocht.
moeilij
Ja, ik rook. Overdag, sigaartjes. Ga dat uiteraard nooit rondom jou doen he.
Het is best erg om dit juist tegen jou te zeggen maar blijkbaar moet er bij mij eerst iets een beetje misgaan eer ik die krengen laat liggen en eigenlijk ben je dan altijd te laat.
Boek.vooruitgang .LEer snel...nu de.liefde nog :-Dquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:18 schreef Staal het volgende:
Je schrijfstijl went en is vrijwel moeiteloos te lezen.
Blijf kijken naar wat je wel kan en niet naar wat niet meer gaat. Maak daarin plannen zodat je er naar uit kunt zien. Dat doe je al en je bent positief.
Dat blijkt ook uit het feit dat je geniet van het eten. Als het tussen je oren mis zou zijn zou je daar niet meer van kunnen genieten.
Even dat Chrome he, waarom gooi je dat er niet even af? En installeer je iets als Firefox?
Misschien een domme opmerking maar dit zou ik proberen.
interne firewall kan ik niét vnden...quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, je had een firewall en antivirus... Dat zou eventueel nog voor problemen kunnen zorgen, maar je hebt ze al verwijderd zo te lezen, dus dat zit wel goed denk ik.
Als je een screenshot maakt van wat je voor je krijgt in Google Chrome kan ik gerichter zoeken. Of desnoods plak je de melding hier (in een spoiler).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |