Zaterdag naar de kust is echt een fijn idee.quote:
Even kijken welke kust hè.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Zaterdag naar de kust is echt een fijn idee.
Eerst maandag even lekker naar buiten en als het aan mij ligt gaan we woensdag ook. Gewoon rustig aan en weer opbouwen.
Zee en zeewind is zee en zeewind. Dikke jassen aan en fris uitwaaien.quote:
We zitten niet zo dichtbij de zee hè. Je kunt naar Vlissingen, Domburg, Vrouwenpolder, Cadzand gaan...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Zee en zeewind is zee en zeewind. Dikke jassen aan en fris uitwaaien.
So be it...quote:Gekker vind ik dat we zo posten. Jij zit beneden uit je werk een biertje te drinken en ik lig al in ons nest boven.
Jot.quote:Tot zo.
Dan gaan we daarheen want als er een auto op het strand kan, kunnen we ook rolstoelcrossen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zitten niet zo dichtbij de zee hè. Je kunt naar Vlissingen, Domburg, Vrouwenpolder, Cadzand gaan....
Enfin roggel het maandag maar... O, en op de Groe kun je met de auto op het strand hè.
[..]
So be it.... Is nu eenmaal een gek leven met die onregelmatige diensten.
[..]
Jot..
Ja, dat ken je toch, is een boulevard voor auto's, je kunt dan niet echt op het zand, maar je kunt met de auto achter de duinen. Dat is waar die zwart-witte vuurtoren staat, we zijn er vaak geweest...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan gaan we daarheen want als er een auto op het strand kan, kunnen we ook rolstoelcrossen.
We zijn niet aan het slowchatten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef remlof het volgende:
Hey als jullie willen slowchatten kom dan naar het POLCafé
Ja, weet het. Maar als je naar een strand gaat moet er er zand zijn dat je dat drie dagen later nog in je oren vindt. Jjj mag rijden en ik zoek het strand uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat ken je toch, is een boulevard voor auto's, je kunt dan niet echt op het zand, maar je kunt met de auto achter de duinen. Dat is waar die zwart-witte vuurtoren staat, we zijn er vaak geweest...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zijn niet aan het slowchatten.
Ze ligt in het ziekenhuis met echt een kloteziekte en wil naar de kust. We zitten ons af te vragen welke kust.
Ja, okee, maar met een rolstoel is dat niet eenvoudig natuurlijk. Ben zelf nog nooit op de boulevard in Vlissingen geweest trouwens...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, weet het. Maar als je naar een strand gaat moet er er zand zijn dat je dat drie dagen later nog in je oren vindt. Jjj mag rijden en ik zoek het strand uit.
En op de terugweg ergens een visje eten.
Ik lurk nog even kort rond hier en dan maffen.
Eens. Verder in POL cafe. Ryan, schiet op.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar toch lijkt het nog verdacht veel op slowchat.
Nee, dat is het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar toch lijkt het nog verdacht veel op slowchat.
Ik ga niet slowchatten in POLcafé hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens. Verder in POL cafe. Ryan, schiet op.
Heb vandaag een.klapband.gehad....1 Enorme.knal.op.de.gang...alsof.iemand.een.schot.had.gelostquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan gaan we daarheen want als er een auto op het strand kan, kunnen we ook rolstoelcrossen.
Ah, nu snap ik waarom jij graag van die taaie distels wilt. Beetje Schumacheren op die gangen daar he.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:53 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Heb vandaag een.klapband.gehad....1 Enorme.knal.op.de.gang...alsof.iemand.een.schot.had.gelost
Direct tumult op de.gang want.alles.wat kan.bewegen.stomd.ineens.buiten.de.zalen...verplegers.daxten.dat er.eem.sch .ot.was.gelost. als mn nieuwe kamer klaar isag.ikmhier.weg!!
mijn huis. opgezegd.em.trek in bij mijn.zoon.pendel.dan.tussemn.de.chemos.door.afwiselend.bij.hem.en.mn ouders enag zels in.groningem.of.leeuwarden.chemo en
Neen.Daar zullen wel regeltjes zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga niet slowchatten in POLcafé hoor.
Eerst aansterken en aangezien ik hier hyperen op alle fronten kan dat.beter tussen mensen waar ik.van.hou..ken.hier verder in.het dorp.veel.mensen.maar er is er geeneetje die.dixht genoeg bij mij staat om te gaan.logeren :-)Mijn.ex.collega kwam wel.met siw.optie.maar daar.lopen.drie.adhd ers rond.dan.was er.nog.en.optie.via DRazzy om.in.hetbhuis van.zijn.vader te gaan.relaxen.op.de grens van.België.Sauna in.huis...lekker.vooralle.spieren.die.pijn.doen.waardoor.ik.in.een.rolstoel.hang en.ze ool.weer.willen.ondrzoeken...kan.lopen.hoor.maar.lucille.werner.is.er.nix.bij...en.dat is te vermoeiend..en.dat mag werk niétquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom jij graag van die taaie distels wilt. Beetje Schumacheren op die gangen daar he.
Maar, je hebt besloten voor chemo te gaan begrijp ik? Wanneer begin je daarmee?
Ik weet niet veel maar het gaat om een chemo om af te remmen. Je mag dan niet met kou in aanraking komen. Je mag niet eens iets uit de ijskast pakken of een koude deurklink aanraken.
Dat moet je wel zeggen he?
Verder begrijp ik dat je ouders klaar staan. En dan van de zomer lekker naar de Veluwe.
Laat het los. Je hebt genoeg gedaan en afgevangen en nou moet je eens even niks doen behalve zorgen dat je naar huis kan.. Ik hoop dat je snel naar huis mag. Lekker op je eigen tempo thuis klooien is beter dan beleefd klooien in een ziekenhuis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Neen.Daar zullen wel regeltjes zijn
denk niet dat dat deze week lsm.plaatsvinden.jlhoop eigenlijk dat ik donderdag.naar huis mag....mn kamer inkan...mn hond van kop tot staart mag aflikken en samen met de kleine heerlijk kan bijkomen in en stofvrije kamer zodat de kids de verhuizing kunnen uitboren...Pffffff...de eerste keer in mn leven dat il zoiets totaal niét zelf doe.moeilijk!!!!!!
Klinkt goed om te kunnen slapen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:29 schreef Chastity. het volgende:
Yik.ga liggem...zie nie veel meer ma em.prik van een.uur heledtjnx iedereen
ouders zeer.heavymediwiet had de arts het ook.al over...maar.ben.gestopt.met roken..en.koffiequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Eerst de distels. En goed om te lezen dat je van de slangetjes en toestanden af bent.
Wat dacht je van om te beginnen maandag even lekker naar buiten? Als het kan he? Ik vind het echt positief dat je uit die luchtbuis bent.
Zeelucht komt wel. Jij bent echt niet zomaar weg hoor.
Ik vind eigenlijk dat je juist wel moet nadenken over pijnbestrijding. Maar dan niet in de zin van dat je zo verdoofd bent dat je een zombie wordt. Pijnbestrijding om het maximale eruit te halen. Even inlezen over dat mediwiet en geen troep uit coffeeshops.
Hoe ging het vandaag? Waren je ouders er? Zal niet mals zijn geweest.
Ik heb er geen verstand van maar ik vermoed dat je de klein cellige vorm hebt en dan werkt chemo goed om het te remmen maar wat ik gelezen hebt is het daarom ook zo snel uitgezaaid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:35 schreef Chastity. het volgende:
[..]
ouders zeer.heavymediwiet had de arts het ook.al over...maar.ben.gestopt.met roken..en.koffie
Hoi Mirjam,quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:55 schreef Mirjam het volgende:
Mediwiet, neem het, en zoek even een aardige smartshop/headshop owner die een paar stickies voor je wil draaien met kruiden!
Geen nicotine, geen teer, geen troep, wel de THC en bijbehorende werking
Dat dacht ik ook!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:20 schreef Mirjam het volgende:
Voor zover ik weet is mediwiet wel anders dan conventionele wiet, gecontroleerd gegroeid en verwerkt. Het moet altijd aan bepaalde eisen voldoen.
Heb geslapen die.laatste postings.tot.net maaaaaar...de klok aan.de.muur zegt dat het tien.over 4 is en.mn telefoon.heeft t drie.uur.quote:
Ka en.nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoi Mirjam,
Ik praat nu even voor mijn beurt. Die THC is wel waar ze bang voor is.denk ik.
Wiet is tegenwoordig zo verziekt. Laat ik het zo zeggen als je tegenwoordig wiet haalt bij een shop is dat niet dezelfde wiet als die mijn vader rookte in zijn hippietijd.
Ze is bang voor troep. En ze is bang voor roken omdat het achteraf gezien in haar longen begonnen is.
Het is aan jou he maar overweeg toch eens om de foto's te bekijken. Dat je ziet wat er gaande is in je lichaam. Niet om dat op te dringen want de een wil het juist zien en de ander helemaal niet. Denk er over na maar misschien helpt het je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:17 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Ka en.nee.
Het schijnt vanuit het hart te komen.hoorde.ik.giateren.aanden.pijn.en.in.rust een.hartslag v 120...af en.toe.een.kwqrtier tot half.uur dubbelgevouwen.vd pijn..steken.naar oor..messteken schouder...etc...volgens.huisarts stress na.een.verbroken.relatie en.verhuizing naar een.buurt waar ik achteraf beer.niét had kunnnen.zitten omdat het te dichtbij was. ben.daar juist gaannwonen.met de illussie van een.latrelatie.en.omdat ik.dan.voor.de.hondje.mocht zorgen.die.bij hem.waren vamwege zijn onregelmatige diensten bij een.overheidsinstantie
neen...ik.edit alles.zodra.ik.thuis ben...ik.heb alles.op.een.rijtje...dit.is.wat ik.wil...fok.is.een.deel.vam.mijn.leven.en.ik.wil.geen.domme.blog of.dagboek....buitwn.mijn.werk.speelde.mijn.sociale.leven.zixh hier af staal...yvonne.en.danny Ullen.hwt anapenn....communicatiea.mondelindg vrbaal.non.verbaal fyaiek muziekian.mijn.leven..kleding.mimimiek alles.....mijn.ex.ben.ik.eeuqig dankbaar voor.het cadeautje.op.vier.poootjea.....echt...dat hetvtusaen.onaardig.om.een.of.andere.kutresen.niét werkte is.jammer maar nix.aan.te doen..hij hweft.mij.gemaild.en.gezegd dat ie t veaxhrikkelijk vind.en.ons.veel kracht toewenst....dus inborst ian.goed...vanmiddag was hier.Wendy.collega van.Is22 die werkbouwtkundige atudie.soeteman....praxhtjomg...zijn ma.lag hier.onlanga.tegenover..met longontsteling.STTaal.pak.mij dit.niét af....ik.ben.communicatiegeil...wil veel.dingen.bewaren...wil.communicerwn..en.onder.mijn.eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 04:17 schreef Staal het volgende:
Chastity, post dit in een Pm of bel. Ben blij dat je dit post onder een kloon want anders zou ik nu aan de bel trekken op FOK! Je slaapt niet goed, zware medicatie en je maakt je zo druk over dingen die gebeurd zijn. Je bent verdrietig.
Als je nog wakker bent laat mijn telefoon even overgaan dan bel ik je terug. Stop even met posten.
Het spijt me maar ik heb een topicreport gedaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 04:36 schreef Chastity. het volgende:
Ik edit de posten.zodra ik internet heb in mijn nieuwe kamer. Weet niet of ze het hebben aangevraagd maar dat komt goed en leesbaar.
mediwiet minder thc...roken no way..dampen in obwrlwg mwt RE hier op.fokker....graag vontact via pb oid. zoeken.om.jou gaat niét....maar jij.snapt.als.géén.ander.waarom.ok.info.wil. koffiw.en.roken.doe.em.wil.ik.echt.niét meer want ik kan niét matigen.lixhamelijk.afkicken.ben.ik.af..giaterenhyperen.omdat ik.toch zin.in.een.peuk.kreeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:20 schreef Mirjam het volgende:
Hmmm, dat maakt het inderdaad een moeilijker vraagstuk.
Voor zover ik weet is mediwiet wel anders dan conventionele wiet, gecontroleerd gegroeid en verwerkt. Het moet altijd aan bepaalde eisen voldoen.
Maar ik kan me de twijfels zeker goed voorstellen.
Wat het roken betreftkan vaporizen een optie zijn. verdampen, niet roken. Je ademt enkel de luchtdampen in .
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen, TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |