Eerst de distels. En goed om te lezen dat je van de slangetjes en toestanden af bent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:56 schreef Chastity. het volgende:
RYAN3 en staal...wil graag met een baby en hond een uurtje zeelucht...helaas veel zooi..baby hond en dikzak in rolstoel...valtt er iets te organiseren? Ben van alle infusen af..alleen noodzakelijke pillen en megaveel eten..b12 injectie foliumzuur betablokkers en no wat rommel..wil geenpijnbestrijding alleen als ik echt niet meer kan.ben altijd nogal antipil geweest en slik nu in een week meer dan inn hele leven
Tof!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is in principe wel te regelen, moet je even met staal kortsluiten. Zeg, volgende week zaterdag, dan ben ik vrij.
Zaterdag naar de kust is echt een fijn idee.quote:
Even kijken welke kust hè.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Zaterdag naar de kust is echt een fijn idee.
Eerst maandag even lekker naar buiten en als het aan mij ligt gaan we woensdag ook. Gewoon rustig aan en weer opbouwen.
Zee en zeewind is zee en zeewind. Dikke jassen aan en fris uitwaaien.quote:
We zitten niet zo dichtbij de zee hè. Je kunt naar Vlissingen, Domburg, Vrouwenpolder, Cadzand gaan...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Zee en zeewind is zee en zeewind. Dikke jassen aan en fris uitwaaien.
So be it...quote:Gekker vind ik dat we zo posten. Jij zit beneden uit je werk een biertje te drinken en ik lig al in ons nest boven.
Jot.quote:Tot zo.
Dan gaan we daarheen want als er een auto op het strand kan, kunnen we ook rolstoelcrossen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zitten niet zo dichtbij de zee hè. Je kunt naar Vlissingen, Domburg, Vrouwenpolder, Cadzand gaan....
Enfin roggel het maandag maar... O, en op de Groe kun je met de auto op het strand hè.
[..]
So be it.... Is nu eenmaal een gek leven met die onregelmatige diensten.
[..]
Jot..
Ja, dat ken je toch, is een boulevard voor auto's, je kunt dan niet echt op het zand, maar je kunt met de auto achter de duinen. Dat is waar die zwart-witte vuurtoren staat, we zijn er vaak geweest...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan gaan we daarheen want als er een auto op het strand kan, kunnen we ook rolstoelcrossen.
We zijn niet aan het slowchatten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef remlof het volgende:
Hey als jullie willen slowchatten kom dan naar het POLCafé
Ja, weet het. Maar als je naar een strand gaat moet er er zand zijn dat je dat drie dagen later nog in je oren vindt. Jjj mag rijden en ik zoek het strand uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat ken je toch, is een boulevard voor auto's, je kunt dan niet echt op het zand, maar je kunt met de auto achter de duinen. Dat is waar die zwart-witte vuurtoren staat, we zijn er vaak geweest...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zijn niet aan het slowchatten.
Ze ligt in het ziekenhuis met echt een kloteziekte en wil naar de kust. We zitten ons af te vragen welke kust.
Ja, okee, maar met een rolstoel is dat niet eenvoudig natuurlijk. Ben zelf nog nooit op de boulevard in Vlissingen geweest trouwens...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, weet het. Maar als je naar een strand gaat moet er er zand zijn dat je dat drie dagen later nog in je oren vindt. Jjj mag rijden en ik zoek het strand uit.
En op de terugweg ergens een visje eten.
Ik lurk nog even kort rond hier en dan maffen.
Eens. Verder in POL cafe. Ryan, schiet op.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar toch lijkt het nog verdacht veel op slowchat.
Nee, dat is het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar toch lijkt het nog verdacht veel op slowchat.
Ik ga niet slowchatten in POLcafé hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens. Verder in POL cafe. Ryan, schiet op.
Heb vandaag een.klapband.gehad....1 Enorme.knal.op.de.gang...alsof.iemand.een.schot.had.gelostquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan gaan we daarheen want als er een auto op het strand kan, kunnen we ook rolstoelcrossen.
Ah, nu snap ik waarom jij graag van die taaie distels wilt. Beetje Schumacheren op die gangen daar he.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:53 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Heb vandaag een.klapband.gehad....1 Enorme.knal.op.de.gang...alsof.iemand.een.schot.had.gelost
Direct tumult op de.gang want.alles.wat kan.bewegen.stomd.ineens.buiten.de.zalen...verplegers.daxten.dat er.eem.sch .ot.was.gelost. als mn nieuwe kamer klaar isag.ikmhier.weg!!
mijn huis. opgezegd.em.trek in bij mijn.zoon.pendel.dan.tussemn.de.chemos.door.afwiselend.bij.hem.en.mn ouders enag zels in.groningem.of.leeuwarden.chemo en
Neen.Daar zullen wel regeltjes zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga niet slowchatten in POLcafé hoor.
Eerst aansterken en aangezien ik hier hyperen op alle fronten kan dat.beter tussen mensen waar ik.van.hou..ken.hier verder in.het dorp.veel.mensen.maar er is er geeneetje die.dixht genoeg bij mij staat om te gaan.logeren :-)Mijn.ex.collega kwam wel.met siw.optie.maar daar.lopen.drie.adhd ers rond.dan.was er.nog.en.optie.via DRazzy om.in.hetbhuis van.zijn.vader te gaan.relaxen.op.de grens van.België.Sauna in.huis...lekker.vooralle.spieren.die.pijn.doen.waardoor.ik.in.een.rolstoel.hang en.ze ool.weer.willen.ondrzoeken...kan.lopen.hoor.maar.lucille.werner.is.er.nix.bij...en.dat is te vermoeiend..en.dat mag werk niétquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom jij graag van die taaie distels wilt. Beetje Schumacheren op die gangen daar he.
Maar, je hebt besloten voor chemo te gaan begrijp ik? Wanneer begin je daarmee?
Ik weet niet veel maar het gaat om een chemo om af te remmen. Je mag dan niet met kou in aanraking komen. Je mag niet eens iets uit de ijskast pakken of een koude deurklink aanraken.
Dat moet je wel zeggen he?
Verder begrijp ik dat je ouders klaar staan. En dan van de zomer lekker naar de Veluwe.
Laat het los. Je hebt genoeg gedaan en afgevangen en nou moet je eens even niks doen behalve zorgen dat je naar huis kan.. Ik hoop dat je snel naar huis mag. Lekker op je eigen tempo thuis klooien is beter dan beleefd klooien in een ziekenhuis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Neen.Daar zullen wel regeltjes zijn
denk niet dat dat deze week lsm.plaatsvinden.jlhoop eigenlijk dat ik donderdag.naar huis mag....mn kamer inkan...mn hond van kop tot staart mag aflikken en samen met de kleine heerlijk kan bijkomen in en stofvrije kamer zodat de kids de verhuizing kunnen uitboren...Pffffff...de eerste keer in mn leven dat il zoiets totaal niét zelf doe.moeilijk!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |