Kun je dan niet beter iets anders gaan doen dan midden in de nacht liggen internetten?quote:
ja...ruilen????quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:25 schreef John5 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter iets anders gaan doen dan midden in de nacht liggen internetten?
af en.toe.uitstapjes.andere.ziekenhuis....dus.is.het wel.handig.datd dquote:
jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:40 schreef Life2.0 het volgende:
Je hebt een laptop thuis? en dan zon dongel?? erbij?
Maar voordat we gaan ruilen, waarvoor lig je in het ziekenhuis dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:46 schreef Chastity. het volgende:
[..]
jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungel
mrfine.maakt.dizzy maar daar ben ik.een.dag vanaf..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:44 schreef Xetran het volgende:
Koop gewoon een dongel? Al vraag ik me af of het wel wat is want je lijkt niet echt helder te denken.
WTF?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:46 schreef Chastity. het volgende:
[..]
jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungel
ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:47 schreef John5 het volgende:
[..]
Maar voordat we gaan ruilen, waarvoor lig je in het ziekenhuis dan?
Wat ik er van begrijp is dat ts juist gedwongen de laptop van het ziekenhuis moet gebruiken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef kree het volgende:
hij/zij zit aan de morfine ofzo begrijp ik.
Dus de vertaling is, hij kan internetten en tv kijken maar daar betaald ie te veel voor.
(en lijkt me trouwens ook als ik het goed begrijp)
Hij kan een laptop lenen van iemand.
Dus ok goedkoopste oplossing een dongle zoals ik hiervoor al zei wat ik ook heb hier.
Ik zit alleen niet in een ziekenhuis, gelukkig maar.
Tja nou lees wat ik zei want dat helpt voor wat je vroeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef Chastity. het volgende:
[..]
ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????
en.jij mijn situagie...klaarwalker enniet uit je.bed.mogen...wel.willen.maar das niét zo.gezond.enOrme
Nou dat nooit want het is zij trouwens denk haha, kan er 1 lenen, nou neem usb dongle is ze goedkoper uit als wat ze moet betalen daar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp is dat ts juist gedwongen de laptop van het ziekenhuis moet gebruiken.
Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat ts maar even kleppen tot de morfine uitgewerkt is.
op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom Ze zei dat dat niet kon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat nooit want het is zij trouwens denk haha, kan er 1 lenen, nou neem usb dongle is ze goedkoper uit als wat ze moet betalen daar.
Je kunt het swipen trouwens wel uitzetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.
Ik had hetzelfde want geen internet hier, vodafone bellen is een gratis nummer en moet zeggen dat ik daar snel geholpen was, tja of het het goedkoopste is weet ik niet, maar lijkt me een gemiddelde prijs voor wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef zarGon het volgende:
KPN - maandelijks: http://www.kpn.com/mobiel(...)AyUadKgAAAEei60DwbFU.
Albert Heijn heeft ook een dongel, maar staat verder niets op het internet (misschien even bellen?). http://www.ah.nl/mobiel/.
T-Mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm(...)2is.html?ab_agid=412. Prepaid!
Even snel bekeken. Minimale kosten zijn toch wel 30 euro (voor de dongel, dus los van inernet).
Wat ook kan is je het internet van je mobiel doorlussen naar je laptop, maar dat moet iemand met verstand daarover dan maar even voor je doen. Kan wel enorm veel data verbruiken en dus (onvoorziene) kosten met zich mee brengen.
Die werkt niet meer. Iets met "snakey". Die weet wel hoe het ziet. Ik kan niet zo. Een nette sms van twee regels zonder fouten op een Samsung Galaxy kosten mij te veel moeite. Een post wijzigen op dit toestel is een ramp. Iets met posten (of het posten van plaatjes) is nog erger. En dat heeft niet eens iets te maken met dit alles.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.
Ik keek op de website van Vodafone, maar kreeg een melding dat er onderhoud was (de website was in ieder geval niet toegankelijk). Even nogmaals kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde want geen internet hier, vodafone bellen is een gratis nummer en moet zeggen dat ik daar snel geholpen was, tja of het het goedkoopste is weet ik niet, maar lijkt me een gemiddelde prijs voor wat ik nu heb.
En simpel usb stick dr in met sim en gaan en het werkte gelijk.
Aflevering was heel snel trouwens en precies op de hoogte gehouden qua levertijd.
Maarja das mijn ervaring ermee bij vodafone weet niet hoe het met andere gaat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 05:01:19 ]
Jaahaaa, maar waarom lig je in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef Chastity. het volgende:
[..]
ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????
en.jij mijn situagie...klaarwalker enniet uit je.bed.mogen...wel.willen.maar das niét zo.gezond.enOrme
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik keek op de website van Vodafone, maar kreeg een melding dat er onderhoud was (de website was in ieder geval niet toegankelijk). Even nogmaals kijken.
Edit:Dat is toeval dan, denk dat ze morgen wel weer te bereiken zijn. En het nummer is gratis sowieso dus kun je altijd ff vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Post het nummer hier dan,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is toeval dan, denk dat ze morgen wel weer te bereiken zijn. En het nummer is gratis sowieso dus kun je altijd ff vragen.
kijk!Zoiets haal ik.normaal.in.een.minuut naar noven maar niét op.deze telefoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef zarGon het volgende:
KPN - maandelijks: http://www.kpn.com/mobiel(...)AyUadKgAAAEei60DwbFU.
Albert Heijn heeft ook een dongel, maar staat verder niets op het internet (misschien even bellen?). http://www.ah.nl/mobiel/.
T-Mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm(...)2is.html?ab_agid=412. Prepaid! 30 euro voor apparaat + maximaal 4,50 euro per dag.
Even snel bekeken. Minimale kosten zijn toch wel 30 euro (voor de dongel, dus los van inernet).
Wat ook kan is je het internet van je mobiel doorlussen naar je laptop, maar dat moet iemand met verstand daarover dan maar even voor je doen. Kan wel enorm veel data verbruiken en dus (onvoorziene) kosten met zich mee brengen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik keek op de website van Vodafone, maar kreeg een melding dat er onderhoud was (de website was in ieder geval niet toegankelijk). Even nogmaals kijken.
Edit:Doet het hier wel trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor TS:
Telefonisch bestellen (gratis)
Stel een vraag over een abonnement of toestel, of bestel direct
0800 - 0560
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur
Status en wijzigen van je online bestelling (gratis)
Heb je een vraag over de status van je online bestelling of wil je je bestelling wijzigen? Bekijk ook de status van je order online.
0800 - 020 00 43
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uurDo what you love, love what you do!
Je bent wel lastig te begrijpen hoor, maar ok kan ik nog begrijpen als je dik aan de shizzle ligt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:04 schreef Chastity. het volgende:
[..]
kijk!Zoiets haal ik.normaal.in.een.minuut naar noven maar niét op.deze telefoon
doorlussen dacht ik ook aan maar dan.staat er weer een..dan.weer.lading.amderen.zooitje.open.dradem.van.infusen.maar ook van.laptop.telefoon etc etc
lig.muur al.tijden.alleen.maarw ga uiterard ook wel.maar zaal als het kan...nu totale chaos door.onverwachte situatie en aansterken tussen de dingen.door...afleiding is belangrijk...sociaal.netwerk.nihil....werkte voorheen.40/50 uur.per.week..relatie heb ik.niet sinds.vorig jaar..liefde van.mijn.leven.bleek andere.prioriteitem.e hebben..drugs en.rpg
Interwebz je dan via je telefoonabo op je laptop? Nooit geweten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:07 schreef John5 het volgende:
Om toch maar iets nuttigs te zeggen; Je hebt een Samsung Galaxy? Door die met een USB kabeltje aan je laptop te hangen kun je die toch gebruiken om te internetten?
Niet alles. De hoofdpagina werkt, maar als je naar de shop (http://www.vodafone.nl/shop/) gaat, ontvang je zo'n melding.quote:
Jup, hebben ze zelfs een heus woord voor uitgevonden: Tethering.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Interwebz je dan via je telefoonabo op je laptop? Nooit geweten.
Yesh. Het kan, maar je moet oppassen ermee. Voor je het weet ben je over je databundel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Interwebz je dan via je telefoonabo op je laptop? Nooit geweten.
Dan kan ts de laptop van haar schoondochter gewoon aan haar telefoon hangen, en internetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:09 schreef John5 het volgende:
[..]
Jup, hebben ze zelfs een heus woord voor uitgevonden: Tethering.
Handig voor dit soort situaties, al zijn niet alle providers er even blij mee.
Ja wacht ff het ligt er nog aan, als TS een beperkt abbo heeft qua mobiel internet en je gaat het aan je laptop koppelen dan kun je nog een dikke rekening verwachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:07 schreef mootie het volgende:
Morgen even de nummers van Kree bellen, dan ben vast al een stuk verder!
En nogmaals, je kunt swipe uitzetten op een Galaxy, dan kun je gewoon typen. Degene die swype bedacht heeft zat met zijn hoofd bij heel andere zaken.
Het kan wel, maar er is een maar. Die databundels zijn gemaakt voor telefoons. Niet voor laptops. Achter een laptop kun je uren doorgaan, meerdere dingen tegelijk doen en alles gemakkelijker doen (groter scherm + toetsenbord).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:11 schreef mootie het volgende:
Ik ben een noob, dacht dat het mooi opgelost was.
Daar zou ik wel een verslag van willen zien.quote:
Toevallig ligt mijn paps ook in het ziekenhuis nu, en met onze gsm's werd geen netwerk gevonden. We wilden hem ook zijn laptop brengen als afleiding.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:19 schreef kree het volgende:
weet niet hoe beveiligd het daar is maar zal wel niet gewoon standaard password vast.
Zeg dat je het ff vergeten bent, hmms best simpel eigenlijk dat zou ik eerst proberen.
En anders maar dongle want ben je goedkoper uit als wat je nu vertelde.
juist ja, aan de lijve ondervonden dit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het kan wel, maar er is een maar. Die databundels zijn gemaakt voor telefoons. Niet voor laptops. Achter een laptop kun je uren doorgaan, meerdere dingen tegelijk doen en alles gemakkelijker doen (groter scherm + toetsenbord).
Dat kan echt aardig aantikken. En dan doel ik echt op honderderen, zo niet duizenden euro's. Ligt er dus echt aan wat je op welke manier doet en hoelang je het doet. Niet aan te raden voor mensen die er geen verstand van hebben.
tja moet zeggen zo'n dongle werkt wel, maarja je moet het voor een jaar een abbo nemen ook gelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Toevallig ligt mijn paps ook in het ziekenhuis nu, en met onze gsm's werd geen netwerk gevonden. We wilden hem ook zijn laptop brengen als afleiding.
We hopen dat hij snel weer thuis is! Maar het is jammer dat het in ziekenhuizen niet wat beter en makkelijker geregeld kan worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:27 schreef kree het volgende:
[..]
tja moet zeggen zo'n dongle werkt wel, maarja je moet het voor een jaar een abbo nemen ook gelijk.
Trouwens mocht het niet werken dan kun je het terug sturen binnen een week bij vodafone, niet dat ik dat nu wil promoten, maar vond wel dat ze me goed hielpen.
Wilde eerst bij telfort maar die verbrak de verbinding meerdere keren en dat was een betaald nummer. en bij vodafone had ik gratis zo iemand aan de lijn.
Nouja tis kijken, ik heb het voor een jaar nu 2gb pm eerste 5 maanden 15 euro en de rest 20, tja wie weet is het wat voor jullie ook, zou ze eens bellen en het is een actie ofzo nu dus nouja toch gratis nummer dus vragen kan altijd
ben het helemaal met je eens, bedoel wat zou dat nou kosten he als je kijkt wat een ziekenhuis kost totaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:30 schreef mootie het volgende:
[..]
We hopen dat hij snel weer thuis is! Maar het is jammer dat het in ziekenhuizen niet wat beter en makkelijker geregeld kan worden.
Het kan voor patienten een heerlijke afleiding zijn om even wat mail te lezen of een beetje te surfen.
Of laat het een eurootje per dag kosten, dat is voor bijna iedereen wel te behappen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:32 schreef kree het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens, bedoel wat zou dat nou kosten he als je kijkt wat een ziekenhuis kost totaal.
beetje mensen met laptops ok, tja goh ik heb 1 nacht in een ziekenhuis gelegen en was zo blij dat ik er weer uit was, helemaal niks dus.
Maarja ok hmmms daar hebben wij dan weer niks over te zeggen.
hahahaha.....zo zou ik het ook.lezen nu ik terugleesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef mootie het volgende:
[..]
op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom Ze zij dat dat niet kon.
Dacht ik
Mijn hemel, ik lees nu dat ik 'ze zij' schreef!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:42 schreef Chastity. het volgende:
[..]
hahahaha.....zo zou ik het ook.lezen nu ik teruglees
commercie...managets...economnie..zelf de.clienenraadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:30 schreef mootie het volgende:
[..]
We hopen dat hij snel weer thuis is! Maar het is jammer dat het in ziekenhuizen niet wat beter en makkelijker geregeld kan worden.
Het kan voor patienten een heerlijke afleiding zijn om even wat mail te lezen of een beetje te surfen.
owh oeps ik noemde je man denk, maar ok dat maakt niet uit voor het onderwerp.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:54 schreef Chastity. het volgende:
Telefoon.is al.tweemaal.leeg geweest vandaar dat.het lang duurt....
weer.nadeel...komt een.zuser verschuift.iets..lader eruit.....was gisternacht een.uur bezig.om.hangend vanuit bd ales at ik.nodig had te zoeken van de.grond....hahahaha...wil die zusters.niét als.mijn personeel.gebruiken...maar gisteren.na wederom.een.ingreep.mag ik.nix tijdelijk dus heb ik.haar net tijdens prik en slik rondje gevraagd of ze ff.laders kon inpluggen.voor de prik
Overigens...ben.een.vrouw....lees.hier ergens dat ik.een.mannetje.ben :-(
Heeft die laptop ook een spatiebalk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:09 schreef Chastity. het volgende:
Hoi.
Situatie kan.worden.toegelicht door een.fokker....
Het gaat om het volgemde...draadloos.internetten.en.tv.kijken.kan.hier......tv 3 euro per.dag....interney.....10????????.. De dame.van.de.receptie vertelde dit zonder.blikken.of.blozen...je kreeg dan.een.laptop van.t huis.
op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom
.
lang verhaal onsamenhamgend.kort.maken...zit op.gsm...zie letters.amper door.medicatie...ben een communicatie
Wat heb je precies nodig om dat bliep te installeren en werkend te krijgen? En kan dat op iedere telefoon die internet heeft?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef DJSmiley het volgende:
Bliep nemen
Heb ik ook in m'n ipad zitten. Kun je per dag online activeren, 50 cent voor 384Kbit.
Voor 1 eur per dag heb je 3,6Mbit. Omgerekend dus 30 eur voor 1 maand met 2Gb datalimiet, zonder contract (Gewoon prepaid)
Loopt via T-Mobile netwerk, dus als je daar maar fatsoenlijk dekking hebt met 3G zit je prima.
Een umts stickje kun je op marktplaats oid wel scoren. Desnoods koop je een routertje met 3G support, dan ben je voor 50 eur ofzo klaar en heb je je eigen wifi netwerk met internet
Dit is gewoon een cadeautje. Dit is echt tof!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Chastity. het volgende:
Goedenavond,
Allereerst een verzoek aan een verhuismod om deze thread terug te plaatsen. Schreef al ergens dat ik graag zelf wil bepalen wat ik lees en waar iets staat, het Fokkers helpen Fokkers hoekje is geschikt voor deze vraag , DIG niet,
Toelichting wederom: Ik had thuis op m'n pc in 5 minuten gevonden wat ik wilde, met die stomme Samsung Galaxy ging dat niet, posten ging niet, iets lezen ging niet, opzoeken een ramp ( ja...zolang je thuis op de bank zit werken die schermen goed maar suf en moe door pijn of medicatie lukt je echt niets kan ik jullie uit ervaring vertellen)
Gekozen voor de Vodafone Prepaid USB Modem dankzij de tips afgelopen nacht,
Net met morfine de installatie gedaan dus voor de lieverds hier die dachten dat ik knetter was, eh...ja....eigenlijk wel want ik zie FOK! dubbel nu maar moest na deze enerverende zeer vermoeiende slecht nieuws dag even het internet op. werking spuiten is voornamelijk het trip effect, haat medicaties maar af en toe moet het.
Dat klinkt al stukken beter!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Chastity. het volgende:
Goedenavond,
Allereerst een verzoek aan een verhuismod om deze thread terug te plaatsen. Schreef al ergens dat ik graag zelf wil bepalen wat ik lees en waar iets staat, het Fokkers helpen Fokkers hoekje is geschikt voor deze vraag , DIG niet,
Toelichting wederom: Ik had thuis op m'n pc in 5 minuten gevonden wat ik wilde, met die stomme Samsung Galaxy ging dat niet, posten ging niet, iets lezen ging niet, opzoeken een ramp ( ja...zolang je thuis op de bank zit werken die schermen goed maar suf en moe door pijn of medicatie lukt je echt niets kan ik jullie uit ervaring vertellen)
Net met morfine de installatie gedaan dus voor de lieverds hier die dachten dat ik knetter was, eh...ja....eigenlijk wel want ik zie FOK! dubbel nu maar moest na deze enerverende zeer vermoeiende slecht nieuws dag even het internet op. werking spuiten is voornamelijk het trip effect, haat medicaties maar af en toe moet het.
Nou gelukkig maar dan, hoop dat je er wat aan hebt, ik in ieder geval wel, maar ok wil het niet lullig laten klinken, maar ben zo blij dat ik niet in en ziekenhuis lig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Chastity. het volgende:
Goedenavond,
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is gewoon een cadeautje. Dit is echt tof!
Niets frustrerender dan zo kut te moeten typen terwijl je zelfs met morfine gewoon bij zinnen bent.
Ben blij voor je in ieder geval.
Yep....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 04:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dan, hoop dat je er wat aan hebt, ik in ieder geval wel, maar ok wil het niet lullig laten klinken, maar ben zo blij dat ik niet in en ziekenhuis lig.
Wat een drama is dat zeg (ja megemaakt)
Maar succes ermee en sterkte verder TS, hou je ons nog een beetje op de hoogte hoe het over met je gaat?
nouja ik wil er niet meer drama van maken dan dat het voor mij was, het klinkt voor jou erger, het was trouwens mijn eigen schuld dat ik daar lag, maargoed ik wil er wel over praten met je, maar via DM dan, 't past sowieso niet in dit topicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 05:47 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Yep....
Afhankelijk zijn of dingen uit handen geven is niét te doen..
De onmacht.want.je.kan.immers alles.zelf...
wil voor iedereen.altijd alles regelen of helpen.of uit handen.nemen..zorgen...maar merk.nu pas dat er.buiten mijn kinderen nooit iemand was die dat deed..klinkt raar he...maar dat ziekenhuisverhaal wat jij beschrijft..géén.idee waarom.je er lag....pijn is ondergeschikt aan.het simpele.drullen.op.een.bel.omdat je.al.uren.niét bij je waterbekertje.kan.en.de.nachtdienst niét wilt.lastig vallen...
wil nog niet zeggen dat je er niet via DM over kan praten natuurlijk, maar tis aan jouquote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:44 schreef Chastity. het volgende:
Offtopic kan niét....de Ts en Op vinden van niet.
Wil er zelf ook niets meer.over kwijt hier ;-)
FOK! Dag....boekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
wil nog niet zeggen dat je er niet via DM over kan praten natuurlijk, maar tis aan jou
heb je nu zo'n usb stick dan met sim kaartje erin?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 06:00 schreef Chastity. het volgende:
[..]
FOK! Dag....boek
Hmg....TT Onkruid vergaat niét
Neh
vodafone.ding.jeeft even gewerkt...daarna moest er een.sms.komen.naar.het.nummer vn.de.usbodwm.via.eem.chatscherm...daar wacht ik op...m..a.w. dit gat vaniot.de.huidige sitiuatie noet lukken.dus.mpet.mn.zoon maar eens.kijken.zou dit mormalitwr Elf kunnen :-(:-(:-(
Hoi !quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:23 schreef lionessa het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom je internet zou moet "huren" in het ziekenhuis. Wat mij opvalt is nl dat de meeste ziekenhuizen een verbinding hebben voor hun patiënten en bezoekers, maar als je geen apparaat hebt waarop je kan internetten, zij aanbieden dat je het voor een bepaald bedrag kan huren.
Bij ons in het ziekenhuis waar ik werk, werkt dat iig zo en in het Sophia/Erasmus in Rotterdam ook.
Misschien kun je het gewoon proberen met je laptop met een wireless verbinding. Soms is het wel zo dat je niet in je hele kamer goed bereik hebt, maar bv alleen bij het raam ofzo en dan is het natuurlijk geen optie voor jou.
In iedere geval veel sterkte en succes.
Zie je PM box. Ik heb het gisteravond half 8 aan je gestuurd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef Chastity. het volgende:
.ik probeer mijn password van m'n orginele nick terug te krijgen en zal dan vrolijk en vol strijd doorgaan op FOK!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zie je PM box. Ik heb het gisteravond half 8 aan je gestuurd.
Zo dit typt al stukken beter he? Werkt dat kaartje? Of ben je weer aan het zwoegen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Hoi !
Wireless verbindingen zat maar helaas geen open netwerk, Ziekenhuis Lievensberg (tjah dan maar meteen het beestje bij de naam noemen)n staat keurig in het lijstje, vul hier uw gebruikersnaam een ww in. Morgen vraag ik tijdens de ritten naar beneden even of ze m'n bed bij de portier willen neerzetten. Denk wel dat ik als Gilf een code kan krijgen
Probleem met die Vodafone usb was dat je dat ding koopt en je kunt dan je tegoed ná registratie bijschrijven, Handig ! Aan je kaart hangt een telefoonnummer, zij sturen je dan een sms !!
Ja,,,als je chatsms-scherm werkt wel ! Helaas na tig keer kreeg ik duizelingen, zit al met een zonnebril op en vrijwel de hele dag in de schemer...internetten is dodelijk vermoeiend maar op dit moment handig voor afleiding, handig voor behandelmethodes met de meeste kansen waar dan ook, handig voor .....den dat iedereen dit wel in kan vullen als je familie aan de andere kant van Nederland woont , kinderen pas sinds een week de definitieve diagnose kennen middels slecht nieuws familiegesprekken die adhoc plaatsvinden en je alleen maar bezig bent met malen regelen denken pijn zuurstof operaties ambulanceritjes naar ziekenhuizen die bepaalde zaken mogen uitvoeren etc etc
Zo dit was in het kort mijn verhaal, wie meer wil weten mag het vragen, wie privé tips heeft of ervaringen of weet ik veel mag ook tegen mij aanlullen,....ik probeer mijn password van m'n orginele nick terug te krijgen en zal dan vrolijk en vol strijd doorgaan op FOK!
Specs dus via de pb mail of waar dan ook.
Iedereen bedankt voor de hulp , ben benieuwd hoelang ik online mag/kan blijven vandaag.
Té belachelijk voor woordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Toevallig ligt mijn paps ook in het ziekenhuis nu, en met onze gsm's werd geen netwerk gevonden. We wilden hem ook zijn laptop brengen als afleiding.
Hmmm...tijd voor actie o.i.d?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Van het weekend zijn we daar weer, dan zal ik in mijn beste Duits gaan informeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Té belachelijk voor woorden
Kun je niet voor je vader informeren hoe dat zit ? Zo dwingen ze je dus om telefoon van het huis te nemen?
Duitsland zelf?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Van het weekend zijn we daar weer, dan zal ik in mijn beste Duits gaan informeren.
Hehe ja, ze wonen net 3 km over de grens ;pquote:
Snakey is lief en discreet, Veel fa -dingen hier ken ik niet dus benader ik niet ( op Cynix na aangezien die mijn proefproject ooit was en ik hem leerde icq-en en flirten met Sanne/Sanshine..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Zo dit typt al stukken beter he? Werkt dat kaartje? Of ben je weer aan het zwoegen?
Die originele nick heb je zo terug met wat wat hulp van Yvonne of een andere bekende FA. Vind het dapper en tof dat je dat wel wilt trouwens. Deel het. Dat heeft niets met medelijden vragen te maken. Dat wij af en toe contact hebben heeft daar ook geen flikker mee te maken. Geschokt. En jij moet moet er mee dealen. En je bent zo sterk. Het moet wel zo verdomde moeilijk zijn.
Ik lul wel tegen je aan hoor.Niet belemmert door enige ervaring met die kloteziekte. .
Ben in ieder geval blij dat je ouders komen dit weekend en ze zich ook niet hoeven te houden aan bezoekuren. Dat moet wel fijn voor je zijn. Moeilijk maar fijn.
Hoor heel graag van je, op welke manier dan ook.
Hier staat nu net alsof alsofikz'nnickonthoudenhebhetboeitemegeendrolnamelijk zou inlichten over jou situatie.quote:Yvonne, bewuste keuze om haar ebuiten te laten omdat ik niet wil dat mijn ex waar ik veel van hou op de hoogte zou zijn.
Het staat er idd nogal Loederig..maar ja..er is hier in amper twee weken dan ook veel chaos.Bewuste nick weet het inmiddels en verder gaat het leven door.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:07 schreef yvonne het volgende:
Alle begrip en sterkte voor je situatie.,
[..]
Hier staat nu net alsof alsofikz'nnickonthoudenhebhetboeitemegeendrolnamelijk zou inlichten over jou situatie.
Denk het niet.
Verder uiteraard alle benodigde sterkte.
Is in principe wel te regelen, moet je even met staal kortsluiten. Zeg, volgende week zaterdag, dan ben ik vrij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:56 schreef Chastity. het volgende:
RYAN3 en staal...wil graag met een baby en hond een uurtje zeelucht...helaas veel zooi..baby hond en dikzak in rolstoel...valtt er iets te organiseren? Ben van alle infusen af..alleen noodzakelijke pillen en megaveel eten..b12 injectie foliumzuur betablokkers en no wat rommel..wil geenpijnbestrijding alleen als ik echt niet meer kan.ben altijd nogal antipil geweest en slik nu in een week meer dan inn hele leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |