abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118315972
Hoi.

Situatie kan.worden.toegelicht door een.fokker....

Het gaat om het volgemde...draadloos.internetten.en.tv.kijken.kan.hier......tv 3 euro per.dag....interney.....10????????.. De dame.van.de.receptie vertelde dit zonder.blikken.of.blozen...je kreeg dan.een.laptop van.t huis.

op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom
.

lang verhaal onsamenhamgend.kort.maken...zit op.gsm...zie letters.amper door.medicatie...ben een communicatie

[ Bericht 11% gewijzigd door Chastity. op 23-10-2012 04:18:00 ]
pi_118316052
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:09 schreef Chastity. het volgende:
zie letters.amper door.medicatie..
Kun je dan niet beter iets anders gaan doen dan midden in de nacht liggen internetten?
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_118316059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:25 schreef John5 het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter iets anders gaan doen dan midden in de nacht liggen internetten?
ja...ruilen????
pi_118316062
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:26 schreef Chastity. het volgende:

[..]

ja...ruilen????
:') Ja hoor, kom maar.
pi_118316065
Hoe lang ga je daar nog liggen dan?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 04:29:05 #6
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118316067
Of een fokker in de buurt wat netwerk over heeft :?
pi_118316082
concrete vraag

goede stabiele.provider....prpaiad géén.abbo want.dan.zitten.amderen.strax met opzegproblemen

gebruil. is géén.beeld.maar dat

gebruikster is.communicatiebeest....gek.op.kranten en.nieuws...non en verbale communicatie..en.online discussies.zoals.fokker..

tv kijken.haat ik...luisterde alleen.maar pw.e.d
lezen gaat al.hel.lang.niét meer....na onderzoek.nlijlt.ok.waarom

gsm.internetten.zoals.nu is onleesbare rotpuzzel en amper te edottem.em.dodelijk vermoeiend.omdat het er.moet uitziey

wie wet een.goede.goedkope.oplossing.op.losrte termijn want.ik lig alleen...zodra ik.nix doe.ga il.malen...hyperenin.een.bed.is.....nou jah...niét relaxte

help!

tips welkom.in.dit.topic...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 04:40:41 #8
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118316114
Je hebt een laptop thuis? en dan zon dongel?? erbij?
pi_118316124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:28 schreef zarGon het volgende:
Hoe lang ga je daar nog liggen dan?
af en.toe.uitstapjes.andere.ziekenhuis....dus.is.het wel.handig.datd d
w.il.sdan.owveral.kan.intmetten...em.soms.ff naar.huis.daaar.heb ik imyetmey.em.ga.ik mn hond d.doodknuffelen
pi_118316129
Koop gewoon een dongel? Al vraag ik me af of het wel wat is want je lijkt niet echt helder te denken.
pi_118316131
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:40 schreef Life2.0 het volgende:
Je hebt een laptop thuis? en dan zon dongel?? erbij?
jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungel
pi_118316132
ja niet helder heej dit, maar ok, ik zit hier ook zonder internet en heb vodafone dongle 2gb/pm 20 euro. en eerste half jaar korting dus 15. nog te duur als je het mij vraagt maar ok het werkt, duurt je 3 dagen om te regelen.
\
succes en sterkte
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 04:47:04 #13
141854 John5
Coujonjeur
pi_118316133
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:46 schreef Chastity. het volgende:

[..]

jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungel
Maar voordat we gaan ruilen, waarvoor lig je in het ziekenhuis dan?
pi_118316142
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:44 schreef Xetran het volgende:
Koop gewoon een dongel? Al vraag ik me af of het wel wat is want je lijkt niet echt helder te denken.
mrfine.maakt.dizzy maar daar ben ik.een.dag vanaf..
denelen.gaat goed...alleen.uitvoering van.wat ik.wil.niét...type.perfect..maar niét op een veeg gsm
letters zoelem.en aamrakem is bagger zo
pi_118316145
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:46 schreef Chastity. het volgende:

[..]

WTF? :?.

Waar gaat dit over joh.
pi_118316148
hij/zij zit aan de morfine ofzo begrijp ik.

Dus de vertaling is, hij kan internetten en tv kijken maar daar betaald ie te veel voor.
(en lijkt me trouwens ook als ik het goed begrijp)

Hij kan een laptop lenen van iemand.

Dus ok goedkoopste oplossing een dongle zoals ik hiervoor al zei wat ik ook heb hier.
Ik zit alleen niet in een ziekenhuis, gelukkig maar.
pi_118316149
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

WTF? :?.

Waar gaat dit over joh.
Laat ts maar even kleppen tot de morfine uitgewerkt is. :+
pi_118316151
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:47 schreef John5 het volgende:

[..]

Maar voordat we gaan ruilen, waarvoor lig je in het ziekenhuis dan?
ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????
en.jij mijn situagie...klaarwalker enniet uit je.bed.mogen...wel.willen.maar das niét zo.gezond.enOrme
pi_118316154
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef kree het volgende:
hij/zij zit aan de morfine ofzo begrijp ik.

Dus de vertaling is, hij kan internetten en tv kijken maar daar betaald ie te veel voor.
(en lijkt me trouwens ook als ik het goed begrijp)

Hij kan een laptop lenen van iemand.

Dus ok goedkoopste oplossing een dongle zoals ik hiervoor al zei wat ik ook heb hier.
Ik zit alleen niet in een ziekenhuis, gelukkig maar.
Wat ik er van begrijp is dat ts juist gedwongen de laptop van het ziekenhuis moet gebruiken.
pi_118316155
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef Chastity. het volgende:

[..]

ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????
en.jij mijn situagie...klaarwalker enniet uit je.bed.mogen...wel.willen.maar das niét zo.gezond.enOrme
Tja nou lees wat ik zei want dat helpt voor wat je vroeg.

Maar iedereen wil nu ook weten waarom denk ik?
pi_118316157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat ik er van begrijp is dat ts juist gedwongen de laptop van het ziekenhuis moet gebruiken.
Nou dat nooit want het is zij trouwens denk haha, kan er 1 lenen, nou neem usb dongle is ze goedkoper uit als wat ze moet betalen daar. ;)
pi_118316158
KPN - maandelijks: http://www.kpn.com/mobiel(...)AyUadKgAAAEei60DwbFU.

Albert Heijn heeft ook een dongel, maar staat verder niets op het internet (misschien even bellen?). http://www.ah.nl/mobiel/.

T-Mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm(...)2is.html?ab_agid=412. Prepaid! 30 euro voor apparaat + maximaal 4,50 euro per dag.

Even snel bekeken. Minimale kosten zijn toch wel 30 euro (voor de dongel, dus los van inernet).

Wat ook kan is je het internet van je mobiel doorlussen naar je laptop, maar dat moet iemand met verstand daarover dan maar even voor je doen. Kan wel enorm veel data verbruiken en dus (onvoorziene) kosten met zich mee brengen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 04:56:38 ]
pi_118316161
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Laat ts maar even kleppen tot de morfine uitgewerkt is. :+
Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.
pi_118316162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:55 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat nooit want het is zij trouwens denk haha, kan er 1 lenen, nou neem usb dongle is ze goedkoper uit als wat ze moet betalen daar. ;)
op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom Ze zei dat dat niet kon.

Dacht ik :@

[ Bericht 0% gewijzigd door mootie op 23-10-2012 05:44:23 ]
pi_118316163
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef Chastity. het volgende:

[..]

Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.
Je kunt het swipen trouwens wel uitzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')