Kun je dan niet beter iets anders gaan doen dan midden in de nacht liggen internetten?quote:
ja...ruilen????quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:25 schreef John5 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter iets anders gaan doen dan midden in de nacht liggen internetten?
af en.toe.uitstapjes.andere.ziekenhuis....dus.is.het wel.handig.datd dquote:
jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:40 schreef Life2.0 het volgende:
Je hebt een laptop thuis? en dan zon dongel?? erbij?
Maar voordat we gaan ruilen, waarvoor lig je in het ziekenhuis dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:46 schreef Chastity. het volgende:
[..]
jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungel
mrfine.maakt.dizzy maar daar ben ik.een.dag vanaf..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:44 schreef Xetran het volgende:
Koop gewoon een dongel? Al vraag ik me af of het wel wat is want je lijkt niet echt helder te denken.
WTF?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:46 schreef Chastity. het volgende:
[..]
jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungel
ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:47 schreef John5 het volgende:
[..]
Maar voordat we gaan ruilen, waarvoor lig je in het ziekenhuis dan?
Wat ik er van begrijp is dat ts juist gedwongen de laptop van het ziekenhuis moet gebruiken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef kree het volgende:
hij/zij zit aan de morfine ofzo begrijp ik.
Dus de vertaling is, hij kan internetten en tv kijken maar daar betaald ie te veel voor.
(en lijkt me trouwens ook als ik het goed begrijp)
Hij kan een laptop lenen van iemand.
Dus ok goedkoopste oplossing een dongle zoals ik hiervoor al zei wat ik ook heb hier.
Ik zit alleen niet in een ziekenhuis, gelukkig maar.
Tja nou lees wat ik zei want dat helpt voor wat je vroeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef Chastity. het volgende:
[..]
ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????
en.jij mijn situagie...klaarwalker enniet uit je.bed.mogen...wel.willen.maar das niét zo.gezond.enOrme
Nou dat nooit want het is zij trouwens denk haha, kan er 1 lenen, nou neem usb dongle is ze goedkoper uit als wat ze moet betalen daar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp is dat ts juist gedwongen de laptop van het ziekenhuis moet gebruiken.
Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat ts maar even kleppen tot de morfine uitgewerkt is.
op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom Ze zei dat dat niet kon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat nooit want het is zij trouwens denk haha, kan er 1 lenen, nou neem usb dongle is ze goedkoper uit als wat ze moet betalen daar.
Je kunt het swipen trouwens wel uitzetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.
Ik had hetzelfde want geen internet hier, vodafone bellen is een gratis nummer en moet zeggen dat ik daar snel geholpen was, tja of het het goedkoopste is weet ik niet, maar lijkt me een gemiddelde prijs voor wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef zarGon het volgende:
KPN - maandelijks: http://www.kpn.com/mobiel(...)AyUadKgAAAEei60DwbFU.
Albert Heijn heeft ook een dongel, maar staat verder niets op het internet (misschien even bellen?). http://www.ah.nl/mobiel/.
T-Mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm(...)2is.html?ab_agid=412. Prepaid!
Even snel bekeken. Minimale kosten zijn toch wel 30 euro (voor de dongel, dus los van inernet).
Wat ook kan is je het internet van je mobiel doorlussen naar je laptop, maar dat moet iemand met verstand daarover dan maar even voor je doen. Kan wel enorm veel data verbruiken en dus (onvoorziene) kosten met zich mee brengen.
Die werkt niet meer. Iets met "snakey". Die weet wel hoe het ziet. Ik kan niet zo. Een nette sms van twee regels zonder fouten op een Samsung Galaxy kosten mij te veel moeite. Een post wijzigen op dit toestel is een ramp. Iets met posten (of het posten van plaatjes) is nog erger. En dat heeft niet eens iets te maken met dit alles.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef Chastity. het volgende:
[..]
Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.
Ik keek op de website van Vodafone, maar kreeg een melding dat er onderhoud was (de website was in ieder geval niet toegankelijk). Even nogmaals kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde want geen internet hier, vodafone bellen is een gratis nummer en moet zeggen dat ik daar snel geholpen was, tja of het het goedkoopste is weet ik niet, maar lijkt me een gemiddelde prijs voor wat ik nu heb.
En simpel usb stick dr in met sim en gaan en het werkte gelijk.
Aflevering was heel snel trouwens en precies op de hoogte gehouden qua levertijd.
Maarja das mijn ervaring ermee bij vodafone weet niet hoe het met andere gaat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 05:01:19 ]
Jaahaaa, maar waarom lig je in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef Chastity. het volgende:
[..]
ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????
en.jij mijn situagie...klaarwalker enniet uit je.bed.mogen...wel.willen.maar das niét zo.gezond.enOrme
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik keek op de website van Vodafone, maar kreeg een melding dat er onderhoud was (de website was in ieder geval niet toegankelijk). Even nogmaals kijken.
Edit:Dat is toeval dan, denk dat ze morgen wel weer te bereiken zijn. En het nummer is gratis sowieso dus kun je altijd ff vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Post het nummer hier dan,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is toeval dan, denk dat ze morgen wel weer te bereiken zijn. En het nummer is gratis sowieso dus kun je altijd ff vragen.
kijk!Zoiets haal ik.normaal.in.een.minuut naar noven maar niét op.deze telefoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef zarGon het volgende:
KPN - maandelijks: http://www.kpn.com/mobiel(...)AyUadKgAAAEei60DwbFU.
Albert Heijn heeft ook een dongel, maar staat verder niets op het internet (misschien even bellen?). http://www.ah.nl/mobiel/.
T-Mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm(...)2is.html?ab_agid=412. Prepaid! 30 euro voor apparaat + maximaal 4,50 euro per dag.
Even snel bekeken. Minimale kosten zijn toch wel 30 euro (voor de dongel, dus los van inernet).
Wat ook kan is je het internet van je mobiel doorlussen naar je laptop, maar dat moet iemand met verstand daarover dan maar even voor je doen. Kan wel enorm veel data verbruiken en dus (onvoorziene) kosten met zich mee brengen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik keek op de website van Vodafone, maar kreeg een melding dat er onderhoud was (de website was in ieder geval niet toegankelijk). Even nogmaals kijken.
Edit:Doet het hier wel trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor TS:
Telefonisch bestellen (gratis)
Stel een vraag over een abonnement of toestel, of bestel direct
0800 - 0560
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur
Status en wijzigen van je online bestelling (gratis)
Heb je een vraag over de status van je online bestelling of wil je je bestelling wijzigen? Bekijk ook de status van je order online.
0800 - 020 00 43
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uurDo what you love, love what you do!
Je bent wel lastig te begrijpen hoor, maar ok kan ik nog begrijpen als je dik aan de shizzle ligt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:04 schreef Chastity. het volgende:
[..]
kijk!Zoiets haal ik.normaal.in.een.minuut naar noven maar niét op.deze telefoon
doorlussen dacht ik ook aan maar dan.staat er weer een..dan.weer.lading.amderen.zooitje.open.dradem.van.infusen.maar ook van.laptop.telefoon etc etc
lig.muur al.tijden.alleen.maarw ga uiterard ook wel.maar zaal als het kan...nu totale chaos door.onverwachte situatie en aansterken tussen de dingen.door...afleiding is belangrijk...sociaal.netwerk.nihil....werkte voorheen.40/50 uur.per.week..relatie heb ik.niet sinds.vorig jaar..liefde van.mijn.leven.bleek andere.prioriteitem.e hebben..drugs en.rpg
Interwebz je dan via je telefoonabo op je laptop? Nooit geweten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:07 schreef John5 het volgende:
Om toch maar iets nuttigs te zeggen; Je hebt een Samsung Galaxy? Door die met een USB kabeltje aan je laptop te hangen kun je die toch gebruiken om te internetten?
Niet alles. De hoofdpagina werkt, maar als je naar de shop (http://www.vodafone.nl/shop/) gaat, ontvang je zo'n melding.quote:
Jup, hebben ze zelfs een heus woord voor uitgevonden: Tethering.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Interwebz je dan via je telefoonabo op je laptop? Nooit geweten.
Yesh. Het kan, maar je moet oppassen ermee. Voor je het weet ben je over je databundel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Interwebz je dan via je telefoonabo op je laptop? Nooit geweten.
Dan kan ts de laptop van haar schoondochter gewoon aan haar telefoon hangen, en internetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:09 schreef John5 het volgende:
[..]
Jup, hebben ze zelfs een heus woord voor uitgevonden: Tethering.
Handig voor dit soort situaties, al zijn niet alle providers er even blij mee.
Ja wacht ff het ligt er nog aan, als TS een beperkt abbo heeft qua mobiel internet en je gaat het aan je laptop koppelen dan kun je nog een dikke rekening verwachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:07 schreef mootie het volgende:
Morgen even de nummers van Kree bellen, dan ben vast al een stuk verder!
En nogmaals, je kunt swipe uitzetten op een Galaxy, dan kun je gewoon typen. Degene die swype bedacht heeft zat met zijn hoofd bij heel andere zaken.
Het kan wel, maar er is een maar. Die databundels zijn gemaakt voor telefoons. Niet voor laptops. Achter een laptop kun je uren doorgaan, meerdere dingen tegelijk doen en alles gemakkelijker doen (groter scherm + toetsenbord).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 05:11 schreef mootie het volgende:
Ik ben een noob, dacht dat het mooi opgelost was.
Daar zou ik wel een verslag van willen zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |