abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118315972
Hoi.

Situatie kan.worden.toegelicht door een.fokker....

Het gaat om het volgemde...draadloos.internetten.en.tv.kijken.kan.hier......tv 3 euro per.dag....interney.....10????????.. De dame.van.de.receptie vertelde dit zonder.blikken.of.blozen...je kreeg dan.een.laptop van.t huis.

op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom
.

lang verhaal onsamenhamgend.kort.maken...zit op.gsm...zie letters.amper door.medicatie...ben een communicatie

[ Bericht 11% gewijzigd door Chastity. op 23-10-2012 04:18:00 ]
pi_118316052
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:09 schreef Chastity. het volgende:
zie letters.amper door.medicatie..
Kun je dan niet beter iets anders gaan doen dan midden in de nacht liggen internetten?
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_118316059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:25 schreef John5 het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter iets anders gaan doen dan midden in de nacht liggen internetten?
ja...ruilen????
pi_118316062
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:26 schreef Chastity. het volgende:

[..]

ja...ruilen????
:') Ja hoor, kom maar.
pi_118316065
Hoe lang ga je daar nog liggen dan?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 04:29:05 #6
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118316067
Of een fokker in de buurt wat netwerk over heeft :?
pi_118316082
concrete vraag

goede stabiele.provider....prpaiad géén.abbo want.dan.zitten.amderen.strax met opzegproblemen

gebruil. is géén.beeld.maar dat

gebruikster is.communicatiebeest....gek.op.kranten en.nieuws...non en verbale communicatie..en.online discussies.zoals.fokker..

tv kijken.haat ik...luisterde alleen.maar pw.e.d
lezen gaat al.hel.lang.niét meer....na onderzoek.nlijlt.ok.waarom

gsm.internetten.zoals.nu is onleesbare rotpuzzel en amper te edottem.em.dodelijk vermoeiend.omdat het er.moet uitziey

wie wet een.goede.goedkope.oplossing.op.losrte termijn want.ik lig alleen...zodra ik.nix doe.ga il.malen...hyperenin.een.bed.is.....nou jah...niét relaxte

help!

tips welkom.in.dit.topic...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 04:40:41 #8
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118316114
Je hebt een laptop thuis? en dan zon dongel?? erbij?
pi_118316124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:28 schreef zarGon het volgende:
Hoe lang ga je daar nog liggen dan?
af en.toe.uitstapjes.andere.ziekenhuis....dus.is.het wel.handig.datd d
w.il.sdan.owveral.kan.intmetten...em.soms.ff naar.huis.daaar.heb ik imyetmey.em.ga.ik mn hond d.doodknuffelen
pi_118316129
Koop gewoon een dongel? Al vraag ik me af of het wel wat is want je lijkt niet echt helder te denken.
pi_118316131
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:40 schreef Life2.0 het volgende:
Je hebt een laptop thuis? en dan zon dongel?? erbij?
jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungel
pi_118316132
ja niet helder heej dit, maar ok, ik zit hier ook zonder internet en heb vodafone dongle 2gb/pm 20 euro. en eerste half jaar korting dus 15. nog te duur als je het mij vraagt maar ok het werkt, duurt je 3 dagen om te regelen.
\
succes en sterkte
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 04:47:04 #13
141854 John5
Coujonjeur
pi_118316133
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:46 schreef Chastity. het volgende:

[..]

jammeer.dat andere.reacties.weg zijn...hou van.open.en.directe.communicatie....zo.ben.ik.ooit.begonnenen.op.fokker...wil.een.moderne.alle.reacties.terug.zetten?? ook die van.die.johnny.die.wilde.ruilen??Please....moest er.namelijk.om.lachen...hou van.die.humor...ben.ziek.maar.niét gek.....kom.ook terug onder.mn oude.nick indien ik bij passmail en.oude emailadres kan komen en.normaal.kan typen want.schaam mij rot voor dit geklungel
Maar voordat we gaan ruilen, waarvoor lig je in het ziekenhuis dan?
pi_118316142
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:44 schreef Xetran het volgende:
Koop gewoon een dongel? Al vraag ik me af of het wel wat is want je lijkt niet echt helder te denken.
mrfine.maakt.dizzy maar daar ben ik.een.dag vanaf..
denelen.gaat goed...alleen.uitvoering van.wat ik.wil.niét...type.perfect..maar niét op een veeg gsm
letters zoelem.en aamrakem is bagger zo
pi_118316145
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:46 schreef Chastity. het volgende:

[..]

WTF? :?.

Waar gaat dit over joh.
pi_118316148
hij/zij zit aan de morfine ofzo begrijp ik.

Dus de vertaling is, hij kan internetten en tv kijken maar daar betaald ie te veel voor.
(en lijkt me trouwens ook als ik het goed begrijp)

Hij kan een laptop lenen van iemand.

Dus ok goedkoopste oplossing een dongle zoals ik hiervoor al zei wat ik ook heb hier.
Ik zit alleen niet in een ziekenhuis, gelukkig maar.
pi_118316149
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

WTF? :?.

Waar gaat dit over joh.
Laat ts maar even kleppen tot de morfine uitgewerkt is. :+
pi_118316151
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:47 schreef John5 het volgende:

[..]

Maar voordat we gaan ruilen, waarvoor lig je in het ziekenhuis dan?
ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????
en.jij mijn situagie...klaarwalker enniet uit je.bed.mogen...wel.willen.maar das niét zo.gezond.enOrme
pi_118316154
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef kree het volgende:
hij/zij zit aan de morfine ofzo begrijp ik.

Dus de vertaling is, hij kan internetten en tv kijken maar daar betaald ie te veel voor.
(en lijkt me trouwens ook als ik het goed begrijp)

Hij kan een laptop lenen van iemand.

Dus ok goedkoopste oplossing een dongle zoals ik hiervoor al zei wat ik ook heb hier.
Ik zit alleen niet in een ziekenhuis, gelukkig maar.
Wat ik er van begrijp is dat ts juist gedwongen de laptop van het ziekenhuis moet gebruiken.
pi_118316155
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef Chastity. het volgende:

[..]

ik.jouw situatie....jij mag wel.internetten.en.wakke zijn nu...waarpom.jij wel.eigenlijk????
en.jij mijn situagie...klaarwalker enniet uit je.bed.mogen...wel.willen.maar das niét zo.gezond.enOrme
Tja nou lees wat ik zei want dat helpt voor wat je vroeg.

Maar iedereen wil nu ook weten waarom denk ik?
pi_118316157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat ik er van begrijp is dat ts juist gedwongen de laptop van het ziekenhuis moet gebruiken.
Nou dat nooit want het is zij trouwens denk haha, kan er 1 lenen, nou neem usb dongle is ze goedkoper uit als wat ze moet betalen daar. ;)
pi_118316158
KPN - maandelijks: http://www.kpn.com/mobiel(...)AyUadKgAAAEei60DwbFU.

Albert Heijn heeft ook een dongel, maar staat verder niets op het internet (misschien even bellen?). http://www.ah.nl/mobiel/.

T-Mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm(...)2is.html?ab_agid=412. Prepaid! 30 euro voor apparaat + maximaal 4,50 euro per dag.

Even snel bekeken. Minimale kosten zijn toch wel 30 euro (voor de dongel, dus los van inernet).

Wat ook kan is je het internet van je mobiel doorlussen naar je laptop, maar dat moet iemand met verstand daarover dan maar even voor je doen. Kan wel enorm veel data verbruiken en dus (onvoorziene) kosten met zich mee brengen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 04:56:38 ]
pi_118316161
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Laat ts maar even kleppen tot de morfine uitgewerkt is. :+
Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.
pi_118316162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:55 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat nooit want het is zij trouwens denk haha, kan er 1 lenen, nou neem usb dongle is ze goedkoper uit als wat ze moet betalen daar. ;)
op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom Ze zei dat dat niet kon.

Dacht ik :@

[ Bericht 0% gewijzigd door mootie op 23-10-2012 05:44:23 ]
pi_118316163
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef Chastity. het volgende:

[..]

Die werkt.niét meer.ASLK snakey voor.bijval....die weet hoe.t.zit...ik kan nix zo. een.nette sms.van.twee regels.Onder.fouten.op.een.samsung.galaxy.losten mij tevel.moeite.edith.doen.op.fokker.is.met deze.gsm.een.ramen...postimg.nog.erger.heeft geeneens.iets met dit alles.te.maken.
Je kunt het swipen trouwens wel uitzetten.
pi_118316165
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef zarGon het volgende:

Albert Heijn heeft ook een dongel, maar staat verder niets op het internet (misschien even bellen?). http://www.ah.nl/mobiel/.

T-Mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm(...)2is.html?ab_agid=412. Prepaid!

Even snel bekeken. Minimale kosten zijn toch wel 30 euro (voor de dongel, dus los van inernet).

Wat ook kan is je het internet van je mobiel doorlussen naar je laptop, maar dat moet iemand met verstand daarover dan maar even voor je doen. Kan wel enorm veel data verbruiken en dus (onvoorziene) kosten met zich mee brengen.
Ik had hetzelfde want geen internet hier, vodafone bellen is een gratis nummer en moet zeggen dat ik daar snel geholpen was, tja of het het goedkoopste is weet ik niet, maar lijkt me een gemiddelde prijs voor wat ik nu heb.

En simpel usb stick dr in met sim en gaan en het werkte gelijk.
Aflevering was heel snel trouwens en precies op de hoogte gehouden qua levertijd.

Maarja das mijn ervaring ermee bij vodafone weet niet hoe het met andere gaat ook.
pi_118316166
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef Chastity. het volgende:

[..]

Die werkt niet meer. Iets met "snakey". Die weet wel hoe het ziet. Ik kan niet zo. Een nette sms van twee regels zonder fouten op een Samsung Galaxy kosten mij te veel moeite. Een post wijzigen op dit toestel is een ramp. Iets met posten (of het posten van plaatjes) is nog erger. En dat heeft niet eens iets te maken met dit alles.

Dit is wat ik ervan maak. :').

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 04:59:30 ]
pi_118316169
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:58 schreef kree het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde want geen internet hier, vodafone bellen is een gratis nummer en moet zeggen dat ik daar snel geholpen was, tja of het het goedkoopste is weet ik niet, maar lijkt me een gemiddelde prijs voor wat ik nu heb.

En simpel usb stick dr in met sim en gaan en het werkte gelijk.
Aflevering was heel snel trouwens en precies op de hoogte gehouden qua levertijd.

Maarja das mijn ervaring ermee bij vodafone weet niet hoe het met andere gaat ook.
Ik keek op de website van Vodafone, maar kreeg een melding dat er onderhoud was (de website was in ieder geval niet toegankelijk). Even nogmaals kijken.

Edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 05:01:19 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 05:00:52 #29
141854 John5
Coujonjeur
pi_118316171
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:53 schreef Chastity. het volgende:

[..]

Jaahaaa, maar waarom lig je in het ziekenhuis?
pi_118316174
kan het nog een beetje begrijpen van hoe de TS typt want als ik dik lam ben dan lukt het ook niet echt op mobiel.

Maargoed, ok ik denk dat ik wel het juiste heb gezegd dus TS ga lekker slapen en lees het morgen dan nog ff terug. :)

Heb echt mn best gedaan en denk ook (tenminste zoals jij het het omschrijft dat dat het beste is voor je) maarja dat moet je zelf zien natuurlijk :)
pi_118316179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik keek op de website van Vodafone, maar kreeg een melding dat er onderhoud was (de website was in ieder geval niet toegankelijk). Even nogmaals kijken.

Edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toeval dan, denk dat ze morgen wel weer te bereiken zijn. En het nummer is gratis sowieso dus kun je altijd ff vragen.
pi_118316181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:02 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is toeval dan, denk dat ze morgen wel weer te bereiken zijn. En het nummer is gratis sowieso dus kun je altijd ff vragen.
Post het nummer hier dan, :P. Kan TS of een kennis/familie van TS bellen voor meer informatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 05:03:42 ]
pi_118316183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef zarGon het volgende:

T-Mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm(...)2is.html?ab_agid=412. Prepaid! 30 euro voor apparaat + maximaal 4,50 euro per dag.

kijk!Zoiets haal ik.normaal.in.een.minuut naar noven maar niét op.deze telefoon

doorlussen dacht ik ook aan maar dan.staat er weer een..dan.weer.lading.amderen.zooitje.open.dradem.van.infusen.maar ook van.laptop.telefoon etc etc
lig.muur al.tijden.alleen.maarw ga uiterard ook wel.maar zaal als het kan...nu totale chaos door.onverwachte situatie en aansterken tussen de dingen.door...afleiding is belangrijk...sociaal.netwerk.nihil....werkte voorheen.40/50 uur.per.week..relatie heb ik.niet sinds.vorig jaar..liefde van.mijn.leven.bleek andere.prioriteitem.e hebben..drugs en.rpg
pi_118316184
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Edit:
SPOILER
Doet het hier wel trouwens:

voor TS:

Telefonisch bestellen (gratis)

Stel een vraag over een abonnement of toestel, of bestel direct

0800 - 0560

Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur
Status en wijzigen van je online bestelling (gratis)

Heb je een vraag over de status van je online bestelling of wil je je bestelling wijzigen? Bekijk ook de status van je order online.

0800 - 020 00 43

Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 05:07:03 #35
141854 John5
Coujonjeur
pi_118316185
Om toch maar iets nuttigs te zeggen; Je hebt een Samsung Galaxy? Door die met een USB kabeltje aan je laptop te hangen kun je die toch gebruiken om te internetten?
pi_118316186
terug.naar advies...ha strax.tmobile.bekijlen...lijlt.mij ideaal...jam...heb het liefste een.vertrouwde.lapptop.opvalt.een.ander..kan.miet uitleggen.waarom..

xargon..ben je dankbaar
pi_118316187
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:04 schreef Chastity. het volgende:

[..]

kijk!Zoiets haal ik.normaal.in.een.minuut naar noven maar niét op.deze telefoon

doorlussen dacht ik ook aan maar dan.staat er weer een..dan.weer.lading.amderen.zooitje.open.dradem.van.infusen.maar ook van.laptop.telefoon etc etc
lig.muur al.tijden.alleen.maarw ga uiterard ook wel.maar zaal als het kan...nu totale chaos door.onverwachte situatie en aansterken tussen de dingen.door...afleiding is belangrijk...sociaal.netwerk.nihil....werkte voorheen.40/50 uur.per.week..relatie heb ik.niet sinds.vorig jaar..liefde van.mijn.leven.bleek andere.prioriteitem.e hebben..drugs en.rpg
Je bent wel lastig te begrijpen hoor, maar ok kan ik nog begrijpen als je dik aan de shizzle ligt.

\hoe oud ben je eigenlijk?
pi_118316188
Morgen even de nummers van Kree bellen, dan ben vast al een stuk verder!

En nogmaals, je kunt swipe uitzetten op een Galaxy, dan kun je gewoon typen. Degene die swype bedacht heeft zat met zijn hoofd bij heel andere zaken.
pi_118316189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:07 schreef John5 het volgende:
Om toch maar iets nuttigs te zeggen; Je hebt een Samsung Galaxy? Door die met een USB kabeltje aan je laptop te hangen kun je die toch gebruiken om te internetten?
Interwebz je dan via je telefoonabo op je laptop? Nooit geweten. :@
pi_118316190
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:04 schreef kree het volgende:

[..]

Doet het hier wel trouwens:

Niet alles. De hoofdpagina werkt, maar als je naar de shop (http://www.vodafone.nl/shop/) gaat, ontvang je zo'n melding.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 05:09:58 #41
141854 John5
Coujonjeur
pi_118316191
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Jup, hebben ze zelfs een heus woord voor uitgevonden: Tethering.

Handig voor dit soort situaties, al zijn niet alle providers er even blij mee.
pi_118316192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Yesh. Het kan, maar je moet oppassen ermee. Voor je het weet ben je over je databundel.
pi_118316193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:09 schreef John5 het volgende:

[..]

Jup, hebben ze zelfs een heus woord voor uitgevonden: Tethering.

Handig voor dit soort situaties, al zijn niet alle providers er even blij mee.
Dan kan ts de laptop van haar schoondochter gewoon aan haar telefoon hangen, en internetten. *O*
pi_118316194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:07 schreef mootie het volgende:
Morgen even de nummers van Kree bellen, dan ben vast al een stuk verder!

En nogmaals, je kunt swipe uitzetten op een Galaxy, dan kun je gewoon typen. Degene die swype bedacht heeft zat met zijn hoofd bij heel andere zaken.
Ja wacht ff het ligt er nog aan, als TS een beperkt abbo heeft qua mobiel internet en je gaat het aan je laptop koppelen dan kun je nog een dikke rekening verwachten.

Tenminste dat had ik wel, altijd leuk als windows ff tig honderd mb gaat ophalen, tja toen was die 200 mb pm wel gelijk al op, heeft me nog een dikke 50 euro extra gekost.

Dus dat is wel ff wat om op te letten, als je onbeperkt internet al hebt op je mobiel dan moet je die koppelen natuurlijk met je laptop, maar dat hangt er maar van af, en anders zou ik toch maar voor een usb stickje gaan, zit je trouwens wel een jaar aan vast, dat moet ik erbij zeggen. :)
pi_118316195
Ik ben een noob, dacht dat het mooi opgelost was. :{
pi_118316198
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:11 schreef mootie het volgende:
Ik ben een noob, dacht dat het mooi opgelost was. :{
Het kan wel, maar er is een maar. Die databundels zijn gemaakt voor telefoons. Niet voor laptops. Achter een laptop kun je uren doorgaan, meerdere dingen tegelijk doen en alles gemakkelijker doen (groter scherm + toetsenbord).

Dat kan echt aardig aantikken. En dan doel ik echt op honderden, zo niet duizenden euro's. Ligt er dus echt aan wat je op welke manier doet en hoelang je het doet. Niet aan te raden voor mensen die er geen verstand van hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 05:25:42 ]
pi_118316201
nou ik kan dat zo doen met mn telefoon en dan heb ik gewoon internet. maar kan je nu al vertellen dat mb's heel hard gaan via laptop en youtube bekijken etc kun je gelijk wel vergeten want dan ben je 200 mb verder voor een filmpje, maar ok facebook e-mail etc kan wel en dan kun je het ermee redden.

Tis gewoon duur mobiel en ik zou willen dat ik wifi had hier want dat is toch een stuk makkelijker, maar helaas moet het ook met zo'n dongle doen.

Maar zeg alleen maar, tis een oplossing maar geen uitkomst en dat moet je in de gaten houden :P
pi_118316203
trouwens pro tipje, regel een laptop en kijk je buurvrouw/buurman lief aan en vraag of ze ff het password willen geven van het draadloze internet daar, zullen ze vast wel willen doen. klaarrrrrr

Dat is je beste optie iig :)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 05:19:01 #49
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118316205
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef (misschien even bellen?).
Daar zou ik wel een verslag van willen zien. _O-
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118316206
weet niet hoe beveiligd het daar is maar zal wel niet gewoon standaard password vast.
Zeg dat je het ff vergeten bent, hmms best simpel eigenlijk dat zou ik eerst proberen.

En anders maar dongle want ben je goedkoper uit als wat je nu vertelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')