abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118316210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:19 schreef kree het volgende:
weet niet hoe beveiligd het daar is maar zal wel niet gewoon standaard password vast.
Zeg dat je het ff vergeten bent, hmms best simpel eigenlijk dat zou ik eerst proberen.

En anders maar dongle want ben je goedkoper uit als wat je nu vertelde.
Toevallig ligt mijn paps ook in het ziekenhuis nu, en met onze gsm's werd geen netwerk gevonden. We wilden hem ook zijn laptop brengen als afleiding.
pi_118316213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het kan wel, maar er is een maar. Die databundels zijn gemaakt voor telefoons. Niet voor laptops. Achter een laptop kun je uren doorgaan, meerdere dingen tegelijk doen en alles gemakkelijker doen (groter scherm + toetsenbord).

Dat kan echt aardig aantikken. En dan doel ik echt op honderderen, zo niet duizenden euro's. Ligt er dus echt aan wat je op welke manier doet en hoelang je het doet. Niet aan te raden voor mensen die er geen verstand van hebben.
juist ja, aan de lijve ondervonden dit.
Weet nu wel beter, maar het ging zo makkelijk he ff usb telefoon mobile hotspot, hoppa klaar gelijk verbinding helemaal super.... tja totdat ik de rekening kreeg dan.

Waarschuwing voor iedereen pas daar maar ff mee op :)
Do what you love, love what you do!
pi_118316214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Toevallig ligt mijn paps ook in het ziekenhuis nu, en met onze gsm's werd geen netwerk gevonden. We wilden hem ook zijn laptop brengen als afleiding.
tja moet zeggen zo'n dongle werkt wel, maarja je moet het voor een jaar een abbo nemen ook gelijk.

Trouwens mocht het niet werken dan kun je het terug sturen binnen een week bij vodafone, niet dat ik dat nu wil promoten, maar vond wel dat ze me goed hielpen.

Wilde eerst bij telfort maar die verbrak de verbinding meerdere keren en dat was een betaald nummer. en bij vodafone had ik gratis zo iemand aan de lijn.

Nouja tis kijken, ik heb het voor een jaar nu 2gb pm eerste 5 maanden 15 euro en de rest 20, tja wie weet is het wat voor jullie ook, zou ze eens bellen en het is een actie ofzo nu dus nouja toch gratis nummer dus vragen kan altijd
pi_118316217
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:27 schreef kree het volgende:

[..]

tja moet zeggen zo'n dongle werkt wel, maarja je moet het voor een jaar een abbo nemen ook gelijk.

Trouwens mocht het niet werken dan kun je het terug sturen binnen een week bij vodafone, niet dat ik dat nu wil promoten, maar vond wel dat ze me goed hielpen.

Wilde eerst bij telfort maar die verbrak de verbinding meerdere keren en dat was een betaald nummer. en bij vodafone had ik gratis zo iemand aan de lijn.

Nouja tis kijken, ik heb het voor een jaar nu 2gb pm eerste 5 maanden 15 euro en de rest 20, tja wie weet is het wat voor jullie ook, zou ze eens bellen en het is een actie ofzo nu dus nouja toch gratis nummer dus vragen kan altijd
We hopen dat hij snel weer thuis is! Maar het is jammer dat het in ziekenhuizen niet wat beter en makkelijker geregeld kan worden.
Het kan voor patienten een heerlijke afleiding zijn om even wat mail te lezen of een beetje te surfen.
pi_118316220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:30 schreef mootie het volgende:

[..]

We hopen dat hij snel weer thuis is! Maar het is jammer dat het in ziekenhuizen niet wat beter en makkelijker geregeld kan worden.
Het kan voor patienten een heerlijke afleiding zijn om even wat mail te lezen of een beetje te surfen.
ben het helemaal met je eens, bedoel wat zou dat nou kosten he als je kijkt wat een ziekenhuis kost totaal.
beetje mensen met laptops ok, tja goh ik heb 1 nacht in een ziekenhuis gelegen en was zo blij dat ik er weer uit was, helemaal niks dus.

Maarja ok hmmms daar hebben wij dan weer niks over te zeggen. :(
pi_118316224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:32 schreef kree het volgende:

[..]

ben het helemaal met je eens, bedoel wat zou dat nou kosten he als je kijkt wat een ziekenhuis kost totaal.
beetje mensen met laptops ok, tja goh ik heb 1 nacht in een ziekenhuis gelegen en was zo blij dat ik er weer uit was, helemaal niks dus.

Maarja ok hmmms daar hebben wij dan weer niks over te zeggen. :(
Of laat het een eurootje per dag kosten, dat is voor bijna iedereen wel te behappen.
pi_118316237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:56 schreef mootie het volgende:

[..]

op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom Ze zij dat dat niet kon.

Dacht ik :@
hahahaha.....zo zou ik het ook.lezen nu ik teruglees
pi_118316239
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:42 schreef Chastity. het volgende:

[..]

hahahaha.....zo zou ik het ook.lezen nu ik teruglees
Mijn hemel, ik lees nu dat ik 'ze zij' schreef! :@
pi_118316245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:30 schreef mootie het volgende:

[..]

commercie...managets...economnie..zelf de.clienenraad

ze kunnen.hier goed.op verdienen...hangen.oude tvs..met beeldbuis....van.die kleintjes....3 euro.p dag...kopywlefoon....gewonene.telefoon......

en.dan.nu....wij hebben.wifi.....

lees...als.je.hier ee.maand bent..tv wil...telefonie wil....en internetten wil....de kapper laat komen etc...dan ben.je grof weg...400 kwijt...je vast lasten.thuis gaan.door he....oppas.adres hond.....etc etc etc

je eet wel gratis....dus die.uitgaves heb je.niét....maar je.leeft.ok.anders...ik.had géén.nachtkleding.toen.ze.mijn.afvoerden met de.ambulanced
pi_118316251
Telefoon.is al.tweemaal.leeg geweest vandaar dat.het lang duurt....

weer.nadeel...komt een.zuser verschuift.iets..lader eruit.....was gisternacht een.uur bezig.om.hangend vanuit bd ales at ik.nodig had te zoeken van de.grond....hahahaha...wil die zusters.niét als.mijn personeel.gebruiken...maar gisteren.na wederom.een.ingreep.mag ik.nix tijdelijk dus heb ik.haar net tijdens prik en slik rondje gevraagd of ze ff.laders kon inpluggen.voor de prik

Overigens...ben.een.vrouw....lees.hier ergens dat ik.een.mannetje.ben :-(
pi_118316255
Hoe lang denk je nog in het ziekenhuis te moeten blijven?
pi_118316571
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 05:54 schreef Chastity. het volgende:
Telefoon.is al.tweemaal.leeg geweest vandaar dat.het lang duurt....

weer.nadeel...komt een.zuser verschuift.iets..lader eruit.....was gisternacht een.uur bezig.om.hangend vanuit bd ales at ik.nodig had te zoeken van de.grond....hahahaha...wil die zusters.niét als.mijn personeel.gebruiken...maar gisteren.na wederom.een.ingreep.mag ik.nix tijdelijk dus heb ik.haar net tijdens prik en slik rondje gevraagd of ze ff.laders kon inpluggen.voor de prik

Overigens...ben.een.vrouw....lees.hier ergens dat ik.een.mannetje.ben :-(
owh oeps ik noemde je man denk, maar ok dat maakt niet uit voor het onderwerp.
Hoop maar dat het dan goed met je gaat en kijk eens naar dat vodafone dan, bedoel je kunt ze gratis bellen en het zelf horen hoe het zit. ;)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:57:50 #63
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_118322452
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 04:09 schreef Chastity. het volgende:
Hoi.

Situatie kan.worden.toegelicht door een.fokker....

Het gaat om het volgemde...draadloos.internetten.en.tv.kijken.kan.hier......tv 3 euro per.dag....interney.....10????????.. De dame.van.de.receptie vertelde dit zonder.blikken.of.blozen...je kreeg dan.een.laptop van.t huis.

op mijn ow dat hoeftt niét kan eennlaptop van.mn schoondochter leencin...nen...beetje oud maar.prima voor datagebruik...zeo.at niét.kom
.

lang verhaal onsamenhamgend.kort.maken...zit op.gsm...zie letters.amper door.medicatie...ben een communicatie
Heeft die laptop ook een spatiebalk?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_118329587
Ik stuur deze van FHF naar DIG, ik denk dat daar meer deskundigen zitten. Sterkte TS!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:09:16 #65
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118329656
Dus TS wil een prepaid data-iets voor op een laptop? Goedkoop maar wel stabiel?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:24:13 #66
65252 Bart
pi_118330170
https://www.vodafone.nl/s(...)nternet/sku53310019/

30 euro voor een usb-dongel, inclusief 15 euro datategoed. Als dat op is dan kun je opwaarderen:

http://www.vodafone.nl/in(...)prepaid/opwaarderen/

Maandbundel 20 euro voor 700MB.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:27:00 #67
65252 Bart
pi_118330289
UPC Mobiel internet:
http://www.upc.nl/interne(...)b/#tab-specificaties
15,50 voor 500MB. 25,50 voor 2000MB. Gaat over netwerk Vodafone. Moet je wel bij UPC zitten voor tv. En het is een abo voor 12 maanden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bart op 23-10-2012 15:33:06 ]
pi_118340082
Bliep nemen

Heb ik ook in m'n ipad zitten. Kun je per dag online activeren, 50 cent voor 384Kbit.

Voor 1 eur per dag heb je 3,6Mbit. Omgerekend dus 30 eur voor 1 maand met 2Gb datalimiet, zonder contract (Gewoon prepaid)

Loopt via T-Mobile netwerk, dus als je daar maar fatsoenlijk dekking hebt met 3G zit je prima.

Een umts stickje kun je op marktplaats oid wel scoren. Desnoods koop je een routertje met 3G support, dan ben je voor 50 eur ofzo klaar en heb je je eigen wifi netwerk met internet ;)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:17:05 #69
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118346088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef DJSmiley het volgende:
Bliep nemen

Heb ik ook in m'n ipad zitten. Kun je per dag online activeren, 50 cent voor 384Kbit.

Voor 1 eur per dag heb je 3,6Mbit. Omgerekend dus 30 eur voor 1 maand met 2Gb datalimiet, zonder contract (Gewoon prepaid)

Loopt via T-Mobile netwerk, dus als je daar maar fatsoenlijk dekking hebt met 3G zit je prima.

Een umts stickje kun je op marktplaats oid wel scoren. Desnoods koop je een routertje met 3G support, dan ben je voor 50 eur ofzo klaar en heb je je eigen wifi netwerk met internet ;)
Wat heb je precies nodig om dat bliep te installeren en werkend te krijgen? En kan dat op iedere telefoon die internet heeft?

Het zijn misschien hele domme vragen maar ik ben hier niet in thuis en een umts stickje zegt me al niets. Het klonk erg goed totdat je begon over een routertje en umtsstick.

Want even een routertje in een ziekenhuis, dat zullen ze echt niet accepteren. TS heeft een telefoon met internet, prepaid om de kosten in kaart te houden en ook heeft TS een eigen laptop. De hardware is de basis aanwezig.

Wat verder geopperd werd zijn dongels maar die gaan ook met abonnementen. Ik wil niet voor TS spreken maar ik denk dat als er een tijdelijke oplossing gezocht wordt iemand niet zit te wachten op abonnementen voor 12 maanden en nog andere eisen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118352636
Goedenavond,

Allereerst een verzoek aan een verhuismod om deze thread terug te plaatsen. Schreef al ergens dat ik graag zelf wil bepalen wat ik lees en waar iets staat, het Fokkers helpen Fokkers hoekje is geschikt voor deze vraag , DIG niet,

Toelichting wederom: Ik had thuis op m'n pc in 5 minuten gevonden wat ik wilde, met die stomme Samsung Galaxy ging dat niet, posten ging niet, iets lezen ging niet, opzoeken een ramp ( ja...zolang je thuis op de bank zit werken die schermen goed maar suf en moe door pijn of medicatie lukt je echt niets kan ik jullie uit ervaring vertellen)

Gekozen voor de Vodafone Prepaid USB Modem dankzij de tips afgelopen nacht,

Net met morfine de installatie gedaan dus voor de lieverds hier die dachten dat ik knetter was, eh...ja....eigenlijk wel want ik zie FOK! dubbel nu maar moest na deze enerverende zeer vermoeiende slecht nieuws dag even het internet op. werking spuiten is voornamelijk het trip effect, haat medicaties maar af en toe moet het.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:54:54 #71
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:18:47 #72
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118355333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Chastity. het volgende:
Goedenavond,

Allereerst een verzoek aan een verhuismod om deze thread terug te plaatsen. Schreef al ergens dat ik graag zelf wil bepalen wat ik lees en waar iets staat, het Fokkers helpen Fokkers hoekje is geschikt voor deze vraag , DIG niet,

Toelichting wederom: Ik had thuis op m'n pc in 5 minuten gevonden wat ik wilde, met die stomme Samsung Galaxy ging dat niet, posten ging niet, iets lezen ging niet, opzoeken een ramp ( ja...zolang je thuis op de bank zit werken die schermen goed maar suf en moe door pijn of medicatie lukt je echt niets kan ik jullie uit ervaring vertellen)

Net met morfine de installatie gedaan dus voor de lieverds hier die dachten dat ik knetter was, eh...ja....eigenlijk wel want ik zie FOK! dubbel nu maar moest na deze enerverende zeer vermoeiende slecht nieuws dag even het internet op. werking spuiten is voornamelijk het trip effect, haat medicaties maar af en toe moet het.
Dit is gewoon een cadeautje. Dit is echt tof!

Niets frustrerender dan zo kut te moeten typen terwijl je zelfs met morfine gewoon bij zinnen bent.
Ben blij voor je in ieder geval.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118355889
quote:
Goedenavond,

Dat klinkt al stukken beter!
pi_118362259
quote:
Goedenavond,

Nou gelukkig maar dan, hoop dat je er wat aan hebt, ik in ieder geval wel, maar ok wil het niet lullig laten klinken, maar ben zo blij dat ik niet in en ziekenhuis lig.

Wat een drama is dat zeg (ja megemaakt)

Maar succes ermee en sterkte verder TS, hou je ons nog een beetje op de hoogte hoe het over met je gaat?
pi_118362299
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Staal het volgende:

[..]

Dit is gewoon een cadeautje. Dit is echt tof!

Niets frustrerender dan zo kut te moeten typen terwijl je zelfs met morfine gewoon bij zinnen bent.
Ben blij voor je in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')