en ik schaam mij er niet eens voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef mootie het volgende:
Nu weet iedereen dat Fann spannende topicjes wil lezen.
Heb je al toegang?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom kan ik hem dan niet zien?
FANN leest allesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef mootie het volgende:
Nu weet iedereen dat Fann spannende topicjes wil lezen.
En dan ben jij nog jongquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
keldertje
ik heb niet eens toegang tot KPD
Was reactie op chufi,link mag hier niet gepost wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en jij dacht dat ik dit snap?je lijkt chufi wel !
zo nieuw ben ik niet hoor, heb hier tijdje terug al eens gepostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een nieuwe !![]()
Welkom, stel jij je eens even voor aan tante FANN
Ah... okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Was reactie op chufi,link mag hier niet gepost worden
Oké Hoi Koen !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo nieuw ben ik niet hoor, heb hier tijdje terug al eens gepost
En als Fokker ben ik al aardig bejaard (jaja ook qua leeftijd)
Koen, 46 jaar, Zoetermeer, nu in Braamt
Alcohol?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn remmingen vallen weg
slecht, ook al ben ik getrouwdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké Hoi Koen !
Hoe staat het met jouw sexleven?
Als je die DM ban eems weghaalt had ik het je allang kunnen sturen en hoef je nu niet onwetend allerlei gpre dingen te aanschouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Was reactie op chufi,link mag hier niet gepost worden
Zal ik ze even oprapen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn remmingen vallen weg
Goed gedaan,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jah.. 2 witte wijntjes, om te vieren dat die kolere zooi af was
Ik ken hem Fann.. Goeie gast. prima gozerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo nieuw ben ik niet hoor, heb hier tijdje terug al eens gepost
En als Fokker ben ik al aardig bejaard (jaja ook qua leeftijd)
Koen, 46 jaar, Zoetermeer, nu in Braamt
Echt absoluut geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je die DM ban eems weghaalt had ik het je allang kunnen sturen en hoef je nu niet onwetend allerlei gpre dingen te aanschouwen
jah... als je maar niet gaat bombarderen met DM's daarnaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je die DM ban eems weghaalt had ik het je allang kunnen sturen en hoef je nu niet onwetend allerlei gpre dingen te aanschouwen
Je weet mijn DM te vinden toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... als je maar niet gaat bombarderen met DM's daarna![]()
Ik wil het weten GODVERDOMME !
KT, ook hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed gedaan,![]()
Kleren zooi? Wezen breien?
kAN JIJ DAT NIET DOEN DAN?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef remlof het volgende:
Van mij wel FANN, maar ik ga er niet over
Mail yvonne.
Ik beloof hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... als je maar niet gaat bombarderen met DM's daarna![]()
Ik wil het weten GODVERDOMME !
kerelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken hem Fann.. Goeie gast. prima gozer
Ik zou Danny mailenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kAN JIJ DAT NIET DOEN DAN?![]()
Ik ga Yvonne niet mailen nudie ligt misschien al in d'r nest
![]()
ik heb me aangemeld in dat topic
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms, ik ben fan van FANN zij is tevens mijn fok-moeder.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms, ik ben fan van FANN zij is tevens mijn fok-moeder.
neh... ik heb mij officieel aangemeld in het KPD topic, ik ga het slechte pad opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon forum@fok die gaat naar alle admins geloof ik.
speciaal op zoek naar iets daar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb mij officieel aangemeld in het KPD topic, ik ga het slechte pad op
mag niek klagen (al doe ik dat graag)quote:
Nee... ik dacht dat ik mij moest aanmelde om die link te zien van APK maar volgens mijquote:
Ja we gaan je nu echt zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb mij officieel aangemeld in het KPD topic, ik ga het slechte pad op
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... ik dacht dat ik mij moest aanmelde om die link te zien van APK maar volgens mij
heeft ie me erin geluisd de vuile gluiperd
Vakantie en toch Fokken, wat hebben Fokkers tock gemeen ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag niek klagen (al doe ik dat graag)
weekje vakantie in Braamt nu
Ja nu we in het overwicht zijn ... Trusten FANN... Ben ook zo weg btwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ga slapen heren!
Welterusten !
gratis wireless hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vakantie en toch Fokken, wat hebben Fokkers tock gemeen ?
er staat een foto on mijn fobo keurig aangekleed dat vind ik goed genoegquote:
Thanks to Muffinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er staat een foto on mijn fobo keurig aangekleed dat vind ik goed genoeg![]()
nah... nu slapendromen van homer
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef Karina het volgende:
Die TT. Ik wist niet dat je zo kinky was Fann
2 wijntjes over de hele avondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, drinken op een maandagavond.
En we hebben allemaal gezien wat er van komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 wijntjes over de hele avondom te vieren dat die zooi klaar was !
![]()
Had ik wel verdiend vond ik
ghehehehehe nah... ik zie het welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En we hebben allemaal gezien wat er van komt.
Je zal maar iets te vieren hebben op maandagavondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, drinken op een maandagavond.
Lien is een beetje strengquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal maar iets te vieren hebben op maandagavond
Het begrip 'uitzondering', zegt je dat wat, Dees?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal maar iets te vieren hebben op maandagavond
Niet zo doen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het begrip 'uitzondering', zegt je dat wat, Dees?
Iets vieren is toch een uitzondering? Je verjaardag vier je bijvoorbeeld ook niet elke dag, dus is dat een uitzonderingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het begrip 'uitzondering', zegt je dat wat, Dees?
Ben je weer aan de klus geweest of heeft de spierpijn met het keldertje te maken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde in dit topic !![]()
![]()
Ik ga zo heet mogelijk douchen tegen de spierpijn![]()
![]()
Nee in het keldertje ben ik nog niet eens geweest !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je weer aan de klus geweest of heeft de spierpijn met het keldertje te maken?
quote:
Goed zo, dat was nou precies wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets vieren is toch een uitzondering? Je verjaardag vier je bijvoorbeeld ook niet elke dag, dus is dat een uitzondering![]()
En verder snap ik je pinnigheid niet
Een hete douche en een borreltje doen wonderen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee in het keldertje ben ik nog niet eens geweest !Ken je nagaan
![]()
Neh... klussen is klaar, maar spierpijn nog niet over, hete douche zal wel helpen.
[..]
Ok, mooi zo.... denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goed zo, dat was nou precies wat ik bedoelde.
Wat bedoelde je hier nou eigenlijk mee?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Is er een verschil?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Bedoel je niet KPD, Fann? En niet het Keldertje.
Ja dat zijn twee verschillende dingen. Het keldertje kom je alleen in met een goede motivatie heb ik begrepen, KPD als je boven de 18 bent.quote:
Het is toch allebei smerigheid?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zijn twee verschillende dingen. Het keldertje kom je alleen in met een goede motivatie heb ik begrepen, KPD als je boven de 18 bent.
Ja, je hebt me tot diep in mijn hart gegriefdquote:
Ja zo kun je het ook zienquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, je hebt me tot diep in mijn hart gegriefd
Volgens mij biedt Chufi hier zijn prive-foto's aan zodat Fann niet het Keldertje in hoeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wat bedoelde je hier nou eigenlijk mee?
[..]
Maar om dat nou tegen mij te zeggen ipv tegen FANNquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij bied Chufi hier zijn prive-foto's aan zodat Fann niet het Keldertje in hoeft
Ja, dat snap ik ook niet, want jij hebt allang toegang.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef APK het volgende:
[..]
Maar om dat nou tegen mij te zeggen ipv tegen FANN
Een pleister op de wond, zo liefquote:
das lachenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef APK het volgende:
Hoe zou het eigenlijk zijn om Scrabble te spelen met een dyslectisch persoon?
Enorm frustrerend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef APK het volgende:
Ik doe niet aan prive fotos en ik heb een box.. Maar als FANN weer wat bij getrokken is zou ze die best mogen komen schilderen, maar ze had al aangegeven geen extern werk aan te nemen ... Dus dat zal hem wel niet worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij biedt Chufi hier zijn prive-foto's aan zodat Fann niet het Keldertje in hoeft
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met het reageren de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
Ik doe niet aan prive fotos en ik heb een box.. Maar als FANN weer wat bij getrokken is zou ze die best mogen komen schilderen, maar ze had al aangegeven geen extern werk aan te nemen ... Dus dat zal hem wel niet worden.
Zo'n beetje hetzelfde als memory met een demente bejaarde, denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef APK het volgende:
Wat zei je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n beetje hetzelfde als memory met een demente bejaarde, denk ik.
Monopoly met een filantroop...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Zo'n beetje hetzelfde als memory met een demente bejaarde, denk ik.
Ow... dan bedoel ik KPD !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zijn twee verschillende dingen. Het keldertje kom je alleen in met een goede motivatie heb ik begrepen, KPD als je boven de 18 bent.
jij weet waar het om ging , maar goed weinig anderen niet.. Maar waarschijnlijk bedoel je wat anders en begrijp je me weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met het reageren de laatste tijd
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... dan bedoel ik KPD !ik hoef niet in zo'n 50 shit's of grey tent
![]()
die tinten hebben mijn huis nu wel !
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dacht ik alJe leek me niet het type namelijk
Maardie tinten doen het goed daar bij jou thuisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... dan bedoel ik KPD !ik hoef niet in zo'n 50 shit's of grey tent
![]()
die tinten hebben mijn huis nu wel !
Het homerkutje. Hm.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow.. om alle verwarring te voorkomen chufi had mij de link gestuurd van het homerkutje![]()
dat was alles
En die was toch grappigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow.. om alle verwarring te voorkomen chufi had mij de link gestuurd van het homerkutje![]()
dat was alles
Je bedoelt Marge?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat was alles
Volgens mij had ik zo'n homerding een keer in de RLS gepost toen was het dusquote:
http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik wist niet dat er verschil was !
Ik weet niet wat een homerding is en ik denk ook niet dat ik het wil weten als er tattoo's van zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij had ik zo'n homerding een keer in de RLS gepost toen was het dus
écht iemand die zo'n tatoeage had daaro![]()
Maar ik moest de foto weghalen
Die onderste kom ik niet in idd .... Maar zoals ik al zij ik heb een boxquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
Het Keldertje
Ik durf bijna niet meer op jou te reageren, maar dit maakt het er niet duidelijker opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef chufi het volgende:
jij weet waar het om ging , maar goed weinig anderen niet.. Maar waarschijnlijk bedoel je wat anders en begrijp je me weer niet
Ah ! ik had geen idee, lekker dan, zit ik mooi met die TT in mijn mikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
Het Keldertje
Een garagebox?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die onderste kom ik niet in idd .... Maar zoals ik al zij ik heb een box
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die onderste kom ik niet in idd .... Maar zoals ik al zij ik heb een box
Iets met indexatie door google misschienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Raar waarom pakt hij bij de ene link de naam en bij de andere niet?
Geen idee. Zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Iets met indexatie door google misschien
ik word helemaal debiel, gebruik nu andere computer, andere browser, andere zoekmachine en zit nota bene tegelijkertijd voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Raar waarom pakt hij bij de ene link de naam en bij de andere niet?
En wat doe je dan in die box?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, gewoon een opslag box op de begane grond.. Garage plek heb ik ook maar die is leeg
Uh huh.quote:
Ah, toch met een e.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]http://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Bokse
week iets geleerd vandaag
Kom jij uit Twente?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Uh huh.
Wij woonden vroeger in Twente en mijn zus ging een keer een dagje met een bloedmooie vriendin shoppen in Amsterdam.
Iedereen kijken naar dat mooie meisje enzo, komen ze in een kledingwinken en trekt ze haar mond open: "Wat kost die box?"
Dan denk ik aan een boksemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Uh huh.
Wij woonden vroeger in Twente en mijn zus ging een keer een dagje met een bloedmooie vriendin shoppen in Amsterdam.
Iedereen kijken naar dat mooie meisje enzo, komen ze in een kledingwinken en trekt ze haar mond open: "Wat kost die box?"
Opzoeken: boksemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We moeten Chufiaans tot officiële taal dopen
Dan zat ik toch aardig in de buurtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Opzoeken: boksem
BOKSEM
1) Kledingstuk of schoeisel 2) Plaats in friesland
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/BOKSEM/1
Tip: dubbelklik op een woord om de definities daarvan te zien.
Ja maar.... Je zei dittequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Opzoeken: boksem
BOKSEM
1) Kledingstuk of schoeisel 2) Plaats in friesland
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/BOKSEM/1
Tip: dubbelklik op een woord om de definities daarvan te zien.
Dan snap ik helemaal niks meer van die zinquote:Ik doe niet aan prive fotos en ik heb een box..
quote:
ow......quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, champions league op telefesie
Ik reageerde op Keldertje ... als opslag .quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dan snap ik helemaal niks meer van die zin
Oh god.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reageerde op Keldertje ... als opslag .
ah..............................quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reageerde op Keldertje ... als opslag .
ik ben NOOIT tegen Barįaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet verdiend , maar goed ik ben momenteel ook tegen Barcelona...
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah..............................![]()
ik snap hem !
duurdt effe, maan dan hij je ook wat
nee, moet dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
ow......![]()
Ben jij een voetbalfan dan?
Je begint me te begrijpen:) Nu de rest nog :0quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah..............................![]()
ik snap hem !
duurdt effe, maan dan hij je ook wat
nee hoor, dat hoeft helemaal niet, simpel he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou meestal wel als je voetbal kijkt toch ?
Hoelang heeft het bij Fann geduurd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint me te begrijpen:) Nu de rest nog :0
oke.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, dat hoeft helemaal niet, simpel he?
Heb je enig idee waar het door komt? Bij sacha en FANN hoef ik me dat niet meer af te vragen. Maar waarom doe jij zo vaag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint me te begrijpen:) Nu de rest nog :0
Hoezo? Doe ik vaag dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar het door komt? Bij sacha en FANN hoef ik me dat niet meer af te vragen. Maar waarom doe jij zo vaag?
Volgens mij is het het juist Chufi die de boel hier heeft besmet met zijn vaagheidquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar het door komt? Bij sacha en FANN hoef ik me dat niet meer af te vragen. Maar waarom doe jij zo vaag?
ja, geef hem een Oscarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het het juist Chufi die de boel hier heeft besmet met zijn vaagheid
Denk dat ik vaak dubbel zinnig antwoord op reacties, het geen dan weer slaat op de op meldng van iemand anders of een paar posts terug... Maar pin me hier niet aan vast want zelfs ik weet niet of dat de juiste verklaring is Het blijft ook een Forum waardoor niet alles altijd waar isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jah, dubbelzinnig. Dus ik denk die chufi doet spannende dingen in die box. Maar nee, alleen opslag. En dat duurt dan een paar bladzijdes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik vaak dubbel zinnig antwoord op reacties, het geen dan weer slaat op de op merling can iemand anders of een paar posts terug... Maar pin me hier niet aan vast want zelfs ik weet niet of dat de juiste verklaring is Het blijft ook een Forum waardoor niet alles altijd waar is
Nee, anders 'gek'.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo? Doe ik vaag dan?
Neh.. ik ga slapenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef mootie het volgende:
Oh Fann, het lijkt me nu wel een goed moment om pruimenjam te gaan maken. Doe je mee?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh.. ik ga slapen![]()
Truste Mootz
Stiekem eet ik het met yoghurt, ik ben niet zo van jam op het brood. En ik vind het heerlijk, je hoeft het niet zo mierzoet te maken als potjesjam.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijl nooit pruimenjam geproefd.... Is dat de moeite waard ?
Dus het is mierzoet want je gebruikt het als zoetstof voor je Yoghurtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekem eet ik het met yoghurt, ik ben niet zo van jam op het brood. En ik vind het heerlijk, je hoeft het niet zo mierzoet te maken als potjesjam.
Neeeeeeeeee, gewoon pruimen gekookt en ingedikt, met alleen de suiker die al in den pruimpjes zat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het is mierzoet want je gebruikt het als zoetstof voor je Yoghurt
Ah OK ... Mn moeder deed daar dan idd nog extra suiker bij ... Niet mijn ding dus....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, gewoon pruimen gekookt en ingedikt, met alleen de suiker die al in den pruimpjes zat.
Begreep je mijn verwarring of de zooi die daarna volgde?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
Ha, ik begreep de postverwarring van APK de hele tijd al
Beide, maar ik begreep de foute quote in de eerste opmerking ook al, Fann was op een gegeven moment pissig en had haar DM dichtgegooid, ze wilde gisteravond echter wel heel graag dat plaatje zien, en Chufi kon hem dus niet sturen omdat ze hem geblokt had.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Begreep je mijn verwarring of de zooi die daarna volgde?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Drank maakt meer kapot dan je lief is
![]()
Als ik iets NIET ben dan is het wel kinky, volgens mij ben ik gewoon een hele saaie
huis, tuin en keuken muts, alléén ik heb geen tuin !
Laatste reactie is dat ze me toch weer vragen om te bellen. Grmfl.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:30 schreef Leandra het volgende:
Ah, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
Waar zijn Nick en Simon van de Rabo-webcare als je ze nodig hebt? Het was waarschijnlijk de enige vraag die ze anders konden beantwoorden dan "Ga naar je lokale Rabobank".
En heb je gebeld?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laatste reactie is dat ze me toch weer vragen om te bellen. Grmfl.
Nee, zo belangrijk vind ik het niet. Maar zo'n klantenservice per e-mail vind ik op deze manier een aanfluiting.quote:
Het gaat vnl om je login/password en pin-codes die je niet moet mailen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zo belangrijk vind ik het niet. Maar zo'n klantenservice per e-mail vind ik op deze manier een aanfluiting.
Maar een beetje gek dat ze eerst mailen dat ze geen persoonlijke gegevens per e-mail vragen en dan in een vervolgmail daar wel om vragen? Dat is gewoon tegenstrijdig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat vnl om je login/password en pin-codes die je niet moet mailen...
Ik dacht al een bekende langs te zien rijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef Leandra het volgende:
Zo, rondje NL gedaan.... zeven provincies gehad; begonnen in Zuid-Holland, toen Noord-Holland (om 11.41 uur naar Chufi gezwaaid), via de afsluitdijk naar de 1ste bestemming in Friesland, daarvandaan naar bestemming 2 in Drenthe, en via de A28 en A12 terug, dus dat werd Overijssel, Gelderland, Utrecht en weer Zuid-Holland
6 uur gereden, 472 km afgelegd.... en nou ben ik een paar dagen blegh
Ik las in OUD dat iemand een kindje verwacht en op basis van een aantal andere topics had ik al kunnen concluderen dat wat hulp qua spullen waarschijnlijk wel gewaardeerd zou worden, dus ik had onze box en het babybadje aangeboden, en dat werd erg op prijs gesteld.quote:
Ha, kan niet, ik was met de Audiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht al een bekende langs te zien rijden
Ik had je laatste post van gisteren niet eens gelezen, anders was ik langs de A10 gaan staanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ik net zo goed niet kunnen zwaaien
LOL.... We gingen wel wat later weg dan de bedoeling was, had je daar een hele tijd voor nop gestaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had je laatste post van gisteren niet eens gelezen, anders was ik langs de A10 gaan staan
Ja en dan maar hopen dat je de west-route van de A10 zou nemen ... Hetgeen me qua route wel waarschijnlijk lijktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... We gingen wel wat later weg dan de bedoeling was, had je daar een hele tijd voor nop gestaan.
Ja, als ik oost had moeten gaan dan was er of iets aan de hand geweest op west, of ik had er sowieso niets te zoeken gehad, want dan was het de verkeerde route geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan maar hopen dat je de west-route van de A10 zou nemen ... Hetgeen me qua route wel waarschijnlijk lijkt
J Smit is bij mij wel het onderwerp van de dag... maar goed daar ga ik hier niet over roddelen over mn collega met dezelfde initialen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als ik oost had moeten gaan dan was er of iets aan de hand geweest op west, of ik had er sowieso niets te zoeken gehad, want dan was het de verkeerde route geweest.
Oost was alleen logisch geweest als ik vanuit S'veen naar Noord-Holland had gemoeten.
Koffie drinken bij Jan Smit ofzo
Niet dat ik weet, maar soms schijnen collegas verborgen talenten te zijn.... Maar nu heeft ie andere dingen aan zn hoofd.quote:
Ja, dat kon ik je ook wel vertellen dat hij niet meer terug zou komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef chufi het volgende:
Ik wist al gelijk dat ie niet meer terug zou komen vandaag... En warempel later melde hij zich af voor de rest van de dag en dat ie volgende week toch op vakantie (of vrij af) gaat ...
Dat is het mooie, je kan het helemaal zelf invullenquote:
Vrouwen hč.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat het nu weer goed is? en dat ze samen op vakantie gaan?
Of dat hij haar nu definitief een schop onder d'r kont heeft gegeven en lekker alleen op vakantie gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat het nu weer goed is? en dat ze samen op vakantie gaan?
Slettebakken zijn het meneer ! Ik zeg het u!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Vrouwen hč.
Verschrikkelijk manipulatief en ze doen alles voor een vakantie
Neh... dat denk is nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat hij haar nu definitief een schop onder d'r kont heeft gegeven en lekker alleen op vakantie gaat.
Nu wordt het wel héél ingewikkeld !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:59 schreef chufi het volgende:
maar om de Jan Smit terug te komen ... na het het eerste belletje van de receptie melde een andere collega even een headline van de Telegraaf over een J S die overbodig was vermoord of zo ... Toen was onze JS nog niet binnen ...
Jij bent helemaal erg door met zo'n wandelende vakantie aan te pappenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Slettebakken zijn het meneer ! Ik zeg het u!
Vooral de rol van de receptie is opmerkelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu wordt het wel héél ingewikkeld !
jah...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent helemaal erg door met zo'n wandelende vakantie aan te pappen
Daarom was het ook onderwerp van de dag.... Daarnaast is/was zn vriendin een moslima dus daar waren we ook zoet meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu wordt het wel héél ingewikkeld !
Ow.. ja maar, is het nu weer goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom was het ook onderwerp van de dag.... Daarnaast is/was zn vriendin een moslima dus daar waren we ook zoet mee
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom was het ook onderwerp van de dag.... Daarnaast is/was zn vriendin een moslima dus daar waren we ook zoet mee
nee, ik wacht vol spanningquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik snap de clou niet, maar jij wel?
nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zal ik nu eens iets leuks vertellen?
en wat is het secret woord?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:10 schreef chufi het volgende:
De clou is r niet want niemand heeft hem vandaag meer gezien dus morgen wachten we met vol verwachting af... Maar daarnaast had we wel een secret woord afgesproken om ff buiten te gaan roken
echt heel bijzonderquote:Daarnaast is/was zn vriendin een moslima
Kameel!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat is het secret woord?
Ja nee dat klopt ... kan het artikel ff niet zo snel terugvinden... Maar ging om een 86 jarige man met dezelfde naam ... Maar het was gewoon grappig zo'n gewone naam en dan toevallig zo'n headline.. terwijl hij nog niet op zn werk was ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een zeker J.S
dacht ik hoor
Volgens de Televaag de 86-jarige John Smidt....quote:
okéeeeeeequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dat klopt ... kan het artikel ff niet zo snel terugvinden... Maar ging om een 86 jarige man met dezelfde naam ... Maar het was gewoon grappig zo'n gewone naam en dan toevallig zo'n headline.. terwijl hij nog niet op zn werk was ...
Nog niet met pensioen op z'n 86ste?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dat klopt ... kan het artikel ff niet zo snel terugvinden... Maar ging om een 86 jarige man met dezelfde naam ... Maar het was gewoon grappig zo'n gewone naam en dan toevallig zo'n headline.. terwijl hij nog niet op zn werk was ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |