en ik schaam mij er niet eens voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef mootie het volgende:
Nu weet iedereen dat Fann spannende topicjes wil lezen.
Heb je al toegang?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom kan ik hem dan niet zien?
FANN leest allesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef mootie het volgende:
Nu weet iedereen dat Fann spannende topicjes wil lezen.
En dan ben jij nog jongquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
keldertje
ik heb niet eens toegang tot KPD
Was reactie op chufi,link mag hier niet gepost wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en jij dacht dat ik dit snap?je lijkt chufi wel !
zo nieuw ben ik niet hoor, heb hier tijdje terug al eens gepostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een nieuwe !![]()
Welkom, stel jij je eens even voor aan tante FANN
Ah... okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Was reactie op chufi,link mag hier niet gepost worden
Oké Hoi Koen !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo nieuw ben ik niet hoor, heb hier tijdje terug al eens gepost
En als Fokker ben ik al aardig bejaard (jaja ook qua leeftijd)
Koen, 46 jaar, Zoetermeer, nu in Braamt
Alcohol?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn remmingen vallen weg
slecht, ook al ben ik getrouwdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké Hoi Koen !
Hoe staat het met jouw sexleven?
Als je die DM ban eems weghaalt had ik het je allang kunnen sturen en hoef je nu niet onwetend allerlei gpre dingen te aanschouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Was reactie op chufi,link mag hier niet gepost worden
Zal ik ze even oprapen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn remmingen vallen weg
Goed gedaan,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jah.. 2 witte wijntjes, om te vieren dat die kolere zooi af was
Ik ken hem Fann.. Goeie gast. prima gozerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo nieuw ben ik niet hoor, heb hier tijdje terug al eens gepost
En als Fokker ben ik al aardig bejaard (jaja ook qua leeftijd)
Koen, 46 jaar, Zoetermeer, nu in Braamt
Echt absoluut geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je die DM ban eems weghaalt had ik het je allang kunnen sturen en hoef je nu niet onwetend allerlei gpre dingen te aanschouwen
jah... als je maar niet gaat bombarderen met DM's daarnaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je die DM ban eems weghaalt had ik het je allang kunnen sturen en hoef je nu niet onwetend allerlei gpre dingen te aanschouwen
Je weet mijn DM te vinden toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... als je maar niet gaat bombarderen met DM's daarna![]()
Ik wil het weten GODVERDOMME !
KT, ook hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed gedaan,![]()
Kleren zooi? Wezen breien?
kAN JIJ DAT NIET DOEN DAN?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef remlof het volgende:
Van mij wel FANN, maar ik ga er niet over
Mail yvonne.
Ik beloof hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... als je maar niet gaat bombarderen met DM's daarna![]()
Ik wil het weten GODVERDOMME !
kerelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken hem Fann.. Goeie gast. prima gozer
Ik zou Danny mailenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kAN JIJ DAT NIET DOEN DAN?![]()
Ik ga Yvonne niet mailen nudie ligt misschien al in d'r nest
![]()
ik heb me aangemeld in dat topic
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms, ik ben fan van FANN zij is tevens mijn fok-moeder.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms, ik ben fan van FANN zij is tevens mijn fok-moeder.
neh... ik heb mij officieel aangemeld in het KPD topic, ik ga het slechte pad opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon forum@fok die gaat naar alle admins geloof ik.
speciaal op zoek naar iets daar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb mij officieel aangemeld in het KPD topic, ik ga het slechte pad op
mag niek klagen (al doe ik dat graag)quote:
Nee... ik dacht dat ik mij moest aanmelde om die link te zien van APK maar volgens mijquote:
Ja we gaan je nu echt zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb mij officieel aangemeld in het KPD topic, ik ga het slechte pad op
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... ik dacht dat ik mij moest aanmelde om die link te zien van APK maar volgens mij
heeft ie me erin geluisd de vuile gluiperd
Vakantie en toch Fokken, wat hebben Fokkers tock gemeen ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag niek klagen (al doe ik dat graag)
weekje vakantie in Braamt nu
Ja nu we in het overwicht zijn ... Trusten FANN... Ben ook zo weg btwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ga slapen heren!
Welterusten !
gratis wireless hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vakantie en toch Fokken, wat hebben Fokkers tock gemeen ?
er staat een foto on mijn fobo keurig aangekleed dat vind ik goed genoegquote:
Thanks to Muffinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er staat een foto on mijn fobo keurig aangekleed dat vind ik goed genoeg![]()
nah... nu slapendromen van homer
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef Karina het volgende:
Die TT. Ik wist niet dat je zo kinky was Fann
2 wijntjes over de hele avondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, drinken op een maandagavond.
En we hebben allemaal gezien wat er van komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 wijntjes over de hele avondom te vieren dat die zooi klaar was !
![]()
Had ik wel verdiend vond ik
ghehehehehe nah... ik zie het welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En we hebben allemaal gezien wat er van komt.
Je zal maar iets te vieren hebben op maandagavondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, drinken op een maandagavond.
Lien is een beetje strengquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal maar iets te vieren hebben op maandagavond
Het begrip 'uitzondering', zegt je dat wat, Dees?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal maar iets te vieren hebben op maandagavond
Niet zo doen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het begrip 'uitzondering', zegt je dat wat, Dees?
Iets vieren is toch een uitzondering? Je verjaardag vier je bijvoorbeeld ook niet elke dag, dus is dat een uitzonderingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het begrip 'uitzondering', zegt je dat wat, Dees?
Ben je weer aan de klus geweest of heeft de spierpijn met het keldertje te maken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde in dit topic !![]()
![]()
Ik ga zo heet mogelijk douchen tegen de spierpijn![]()
![]()
Nee in het keldertje ben ik nog niet eens geweest !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je weer aan de klus geweest of heeft de spierpijn met het keldertje te maken?
quote:
Goed zo, dat was nou precies wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets vieren is toch een uitzondering? Je verjaardag vier je bijvoorbeeld ook niet elke dag, dus is dat een uitzondering![]()
En verder snap ik je pinnigheid niet
Een hete douche en een borreltje doen wonderen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee in het keldertje ben ik nog niet eens geweest !Ken je nagaan
![]()
Neh... klussen is klaar, maar spierpijn nog niet over, hete douche zal wel helpen.
[..]
Ok, mooi zo.... denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goed zo, dat was nou precies wat ik bedoelde.
Wat bedoelde je hier nou eigenlijk mee?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Is er een verschil?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Bedoel je niet KPD, Fann? En niet het Keldertje.
Ja dat zijn twee verschillende dingen. Het keldertje kom je alleen in met een goede motivatie heb ik begrepen, KPD als je boven de 18 bent.quote:
Het is toch allebei smerigheid?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zijn twee verschillende dingen. Het keldertje kom je alleen in met een goede motivatie heb ik begrepen, KPD als je boven de 18 bent.
Ja, je hebt me tot diep in mijn hart gegriefdquote:
Ja zo kun je het ook zienquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, je hebt me tot diep in mijn hart gegriefd
Volgens mij biedt Chufi hier zijn prive-foto's aan zodat Fann niet het Keldertje in hoeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wat bedoelde je hier nou eigenlijk mee?
[..]
Maar om dat nou tegen mij te zeggen ipv tegen FANNquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij bied Chufi hier zijn prive-foto's aan zodat Fann niet het Keldertje in hoeft
Ja, dat snap ik ook niet, want jij hebt allang toegang.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef APK het volgende:
[..]
Maar om dat nou tegen mij te zeggen ipv tegen FANN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |