SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een beetje jammer als mensen het uit het niets zeggen zonder aanleiding. Maar als de tegenstanders de hele tijd zitten te flamen in de chat wil ik nog welleens een easy eruit gooienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef dustbrain het volgende:
Het valt me wel op dat hoe hoger je in elo komt, hoe wilder die geeks worden van een 'easy'. Dus ik kan geen easy meer zeggen vanaf dit elo.
Dat zijn ook de scenario's waarin ik het zeg, behalve die keer met veigar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer als mensen het uit het niets zeggen zonder aanleiding. Maar als de tegenstanders de hele tijd zitten te flamen in de chat wil ik nog welleens een easy eruit gooien
Begin je er weer overquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat zijn ook de scenario's waarin ik het zeg, behalve die keer met veigar.
Verder snap ik echt niet wat je moet voelen bij een enemy easy. Ik zit weliswaar met bezwete bilspleet achter mijn pc, maar na een dikke loss kan het me niks schelen of de enemy het makkelijk vond of mijn moeder geneukt heeft.
Ik weet, ik sla heel veel woorden over en kort alles af omdat ik praat onder het lanen. Typ jij alles zo snel grammaticaal correct dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Begin je er weer over![]()
Ps: je warming is terecht en je Engels is om te huilen.
De fouten die jij maakt maak ik niet idd. En die komen echt niet allemaal door snel typen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:32 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik weet, ik sla heel veel woorden over en kort alles af omdat ik praat onder het lanen. Typ jij alles zo snel grammaticaal correct dan?
Die jongen is ook pas 19 joh, nog alle tijd om fatsoenlijk engels te leren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef znarch het volgende:
[..]
De fouten die jij maakt maak ik niet idd. En die komen echt niet allemaal door snel typen.
keihard gedisstquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Die jongen is ook pas 19 joh, nog alle tijd om fatsoenlijk engels te leren.
Bron:
19 en nog steeds mijn pikkie nergens ingestopt hebben!
kipfilet schijnt het te benaderen. Succes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Die jongen is ook pas 19 joh, nog alle tijd om fatsoenlijk engels te leren.
Bron:
19 en nog steeds mijn pikkie nergens ingestopt hebben!
Kijk, als jij met je professionele analyses graag wilt geloven dat jouw engels superieur is moet jij dat gewoon geloven man. :-)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef znarch het volgende:
[..]
De fouten die jij maakt maak ik niet idd. En die komen echt niet allemaal door snel typen.
Dan voel ik me als die gast van american pie the book of nogwattes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kipfilet schijnt het te benaderen. Succes.
Hey, ik las dat je schreef dat je op hoog niveau speelt. Hoezo geloof je dan in elo hell? gr grquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef BaajGuardian het volgende:
wat moet mijn naam tezamen met yolo en swag..
(en dan nieteens epic)
Jonge hij krijgt altijd de noobs in zijn team, het is allemaal 1 groot complot om zijn Elo laag te houden. Dat snap je toch wel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef eMazing het volgende:
[..]
Hey, ik las dat je schreef dat je op hoog niveau speelt. Hoezo geloof je dan in elo hell? gr gr
Retarded. Jungle is enige role die Chauster nog niet gespeeld heeft, en locodoco support? Weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
anywho, wat vinden we van de CLGna changes? Om het maar weer es over LoL te hebben
ik geloof niet in elo hell?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef eMazing het volgende:
[..]
Hey, ik las dat je schreef dat je op hoog niveau speelt. Hoezo geloof je dan in elo hell? gr gr
good luck met een team van 4 carryen als support leaguebrah. (vooral het soort dat niet luisterd of uberhaupt je wards aprecieerd, dus houd je algemene nikszeggende plaagerijtjes maar mooi voor je.)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jonge hij krijgt altijd de noobs in zijn team, het is allemaal 1 groot complot om zijn Elo laag te houden. Dat snap je toch wel?
Verder speelt hij op hoog niveau want hij kan 1500 Elo halen als hij duoqueuet met een 2k+ Elo AD carry zijn smurf en zelf support speelt, dus dan weet je het wel. Dikke pro.
Hotshot = CLG , dat is het probleem. Hotshot vind zichzelf ook veels te goed om CLG te laten aan betere spelers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Keselo het volgende:
Sowieso dom dat ze steeds de betere spelers kicken en dat Hotshit maar in het team blijft. Voyboy is vele malen beter top dan Hotshot.
Moet gewoon manager worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Hotshot = CLG , dat is het probleem. Hotshot vind zichzelf ook veels te goed om CLG te laten aan betere spelers.
Je kan prima carrien als Support.. Ik heb laatst als support meerdere games gecarried waarbij ik in een team zat met 1100-1400 spelers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
good luck met een team van 4 carryen als support leaguebrah. (vooral het soort dat niet luisterd of uberhaupt je wards aprecieerd, dus houd je algemene nikszeggende plaagerijtjes maar mooi voor je.)
Ik heb nog meer tegen 2k+ gespeeld dan met overigens. Moeten we deze onnodige discussie weer gaan houden? Wat mij betreft niet iig.
Compleet retarded. Van de NA spelers is Voyboy een van de beteren, alleen zijn stijl lijkt niet helemaal te passen bij CLG NA. Komt echter ook doordat Voyboy vanuit zijn jungle veel minder support krijgt dan zijn tegenstander, want Hotshot is gewoon een heel matige jungler. Tevens is Chau een van de betere supports en werkte de botlane als en van de weinigen juist wel prima. Als laatste is locodoco een onwijze troll, naar mijn mening geen bijzondere speler en al helemaal geen support. Ik snap er geen kut van waarom ze dit doen en naar mijn mening gaan ze hard falen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
anywho, wat vinden we van de CLGna changes? Om het maar weer es over LoL te hebben
Goede post, met jouw mensenkennis voorspel je dat BG overtuigd wordt van jouw niks zeggende en onbewezen zelfverheerlijking.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:36 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je kan prima carrien als Support.. Ik heb laatst als support meerdere games gecarried waarbij ik in een team zat met 1100-1400 spelers.
Nee want zijn post was zo prachtig gestructureerd en vol met bewijzen. Leuk wel hoe je gelijk zo in de aanval springt, gaat het niet zo goed thuis jongen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:02 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Goede post, met jouw mensenkennis voorspel je dat BG overtuigd wordt van jouw niks zeggende en onbewezen zelfverheerlijking.
Ik vind het gewoon komisch dat je met zo'n post komt waarvan je hopelijk weet dat die de 'discussie' niet naar een hoger niveau tilt en waarmee je geen enkele progressie maakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Nee want zijn post was zo prachtig gestructureerd en vol met bewijzen. Leuk wel hoe je gelijk zo in de aanval springt, gaat het niet zo goed thuis jongen?
Maakte denk ik wel duidelijk dat het mogelijk is om te carrien als support, zeker wanneer je onder je niveau speelt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon komisch dat je met zo'n post komt waarvan je hopelijk weet dat die de 'discussie' niet naar een hoger niveau tilt en waarmee je geen enkele progressie maakt.
Leuk hoe je meteen in de verdediging springt, gaat het goed op school?
Mwah, ik was de discussie aan het volgen en had eigenlijk op wat meers gehoopt dan zomaar uit moeten gaan van wat jij over je eigen ervaringen zegt. Het kan namelijk net zo goed een zwakke poging zijn om met gelijk te komen. Dit is een forum hè?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Maakte denk ik wel duidelijk dat het mogelijk is om te carrien als support, zeker wanneer je onder je niveau speelt.
Gaat goed met de studie ja, lekker aan het studeren voor mijn midterm van vanavond, leuk dat je ernaar vraagt
en negatief staan is niet altijd slecht. Heel veel mensen die ik in realife ken gaan altijd zo: "NEE NIET SURR IK GA NEGATIEF KONDEN WE BETER 10 MIN SURRENDEREN"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:17 schreef Ame_thyst het volgende:
mensen, net zoveel kills als deaths is niet prohopeloze suicide noobs
jij ziet honorable opponent van je teammates neit. Gaan ze aanpassen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb verdacht vaak teams tegen met van die honorable opponent tagjes. In mijn eigen team zitten ze nooit. Toeval of worden die expres bij elkaar geplaatst?
Hahahha noob zonder ribbon, ik ben lekker een great teammate (quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef dustbrain het volgende:
waarde hechten aan honor.![]()
Toch heel blij dat ze het toegevoegd hebben. Haast geen agressieve rage troll meer gezien sinds die patch.
Misschien als ze +5%IP aan honorable opponents geven en -5% IP aan mensen die veel gerepord worden gaan alle trolls weg.
Dit inderdaad. Hoewel ze absoluut niet verdwenen zijn is het wel sterk verminderd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef dustbrain het volgende:
waarde hechten aan honor.![]()
Toch heel blij dat ze het toegevoegd hebben. Haast geen agressieve rage troll meer gezien sinds die patch.
Misschien als ze +5%IP aan honorable opponents geven en -5% IP aan mensen die veel gerepord worden gaan alle trolls weg.
ok dankje gr grquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jonge hij krijgt altijd de noobs in zijn team, het is allemaal 1 groot complot om zijn Elo laag te houden. Dat snap je toch wel?
Verder speelt hij op hoog niveau want hij kan 1500 Elo halen als hij duoqueuet met een 2k+ Elo AD carry zijn smurf en zelf support speelt, dus dan weet je het wel. Dikke pro.
Ik krijg altijd honour als ik support speelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:56 schreef tdrone het volgende:
of je speelt vaak support en je krijgt nooit honor
ik duo que vaak met een vriend en het aantal keren dat hij honor krijgt is veel hoger dan dat van mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik krijg altijd honour als ik support speel
Mja ik krijg vaak teamwork als ik dik zit te ownen, dat terwijl ik dan echt niet meer als een team ga spelen ofzo (integendeel).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik duo que vaak met een vriend en het aantal keren dat hij honor krijgt is veel hoger dan dat van mij
Merk je ook vaak in games als mensen alleen de ad carry prijzen en niet de support (die vaak ook veel werk doe)
Nou ik heb het net uitgeprobeerd, maar t werk mooi niequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef dustbrain het volgende:
Klopt, mensen geven je honor als je 99-00-99 gaat en elke 10 min "GG guys, we can win" zegt
tot de enemy top, mid en jungler die alle 3 tot de dop toe vol gefeed zijn je met zn 5en komen towerjumpen en de rest van je team nieteens komt helpen bot.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef Keselo het volgende:
Een support die goed speelt en 0/0/5 staat kan zijn lane enorm hard carrien maar wordt dan nog outshined door de AD carry die 5/0/0 staat. Puur omdat kills. Support is ondergewaardeerd, maar desalniettemin een erg leuke en bevredigende rol.
ha ik laatst in een ranked potje met een vriend in duo que ik stond 0/1/4 vriend 4/0/0quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tot de enemy top, mid en jungler die alle 3 tot de dop toe vol gefeed zijn je met zn 5en komen towerjumpen en de rest van je team nieteens komt helpen bot.
daar sta je dan met je 5/0 adc en 0/0/5 support.
Dat gebeurt je natuurlijk iedere gamequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tot de enemy top, mid en jungler die alle 3 tot de dop toe vol gefeed zijn je met zn 5en komen towerjumpen en de rest van je team nieteens komt helpen bot.
daar sta je dan met je 5/0 adc en 0/0/5 support.
wel in ranked, mischien had ik pech. Maar dat doet niet af aan hoe het mn moreel verkracht tot het punt dat ik geen zin meer had in ranked, dat ik met calsot samen speelde was niet 'om me te laten carryen' maar gewoon omdat het leuk is met hem samen te spelen daar we op elkaar zijn afgestemd en ik geen zin heb om met een of andere random auto attacker te spelen, ik zit zelf al veel veel veel verder skillwise dan me dat soort types te supporten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:25 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dat gebeurt je natuurlijk iedere game
nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef Keselo het volgende:
En ga je aan het begin van S3 dan wel actief ranked spelen? Dan zit iedereen in hetzelfde schuitje voor een week en dan is toch weer het kaf van het koren gescheiden.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee.
spelen om elo vind ik nutteloos, ik speel alleen voor de rewards ranked, ik speel gewoon normals en arams verder dat vind ik leuk en ik speel omdat ik het leuk vind niet omdat ik een bokaal wil vasthouden in een of andere loods.
als er een reward komt voor platinum of diamond oid aan het einde van S3 dan doe ik dan wel ranked, eerder niet.quote:
Maar ja, dat weet je dan ook pas aan het einde van het seizoen. Dan moet je plots hard grinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als er een reward komt voor platinum of diamond oid aan het einde van S3 dan doe ik dan wel ranked, eerder niet.
ik vind het persoonlijk fijner om als het echt ergens voor is alles te geven, dan om met een neutrale mindset door hordes aan sub optimale comps heen te graven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:57 schreef Keselo het volgende:
[..]
Maar ja, dat weet je dan ook pas aan het einde van het seizoen. Dan moet je plots hard grinden.
Zelf vind ik ranked wel fijn omdat je toch uiteindelijk bij en tegen mensen van je eigen niveau komt, die hun best doen, en dus is het (voor mij althans) de beste manier om beter te worden in dit spel.
En ranked 5? Dat is waarschijnlijk de meest gecoördineerde vorm van 5s maar wel ranked. Plus je loopt veel minder het risico tegen 5 randoms te komen die je in 10 minuten stompt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk fijner om als het echt ergens voor is alles te geven, dan om met een neutrale mindset door hordes aan sub optimale comps heen te graven.
Blij voor je, zolang je maar leert en onthoudt dat je maximaal een 1650 speler bent. Tot die tijd blijven we ons rot lachen om je. Groetjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee.
spelen om elo vind ik nutteloos, ik speel alleen voor de rewards ranked, ik speel gewoon normals en arams verder dat vind ik leuk en ik speel omdat ik het leuk vind niet omdat ik een bokaal wil vasthouden in een of andere loods.
Hoezo? Diamond haal je neverquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als er een reward komt voor platinum of diamond oid aan het einde van S3 dan doe ik dan wel ranked, eerder niet.
dat wilde ik een tijdje ook doen maar die spelers groep is wat uitmekaar gevallen (geen idee waarom)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:00 schreef Keselo het volgende:
[..]
En ranked 5? Dat is waarschijnlijk de meest gecoördineerde vorm van 5s maar wel ranked. Plus je loopt veel minder het risico tegen 5 randoms te komen die je in 10 minuten stompt.
Wow zieke ouwe, je speelt met je 1800 rated vriendjes. Jij zit sowieso dan ook op dat niveau! En het contribute ook fucking veel aan je post! Hé goed man, sowieso dat jij een pro speler had kunnen zijn als je 'wat meer je best had gedaan'. Echte baas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat wilde ik een tijdje ook doen maar die spelers groep is wat uitmekaar gevallen (geen idee waarom)
(was met strawhatbro, exturien, inpanix etc)
In blind pick is het altijd de jungler zijn shuld. Ook als bot als een dikke malloot zit te pushen tot het punt dat ze beide gekilt worden door de enemy jungler is het jouw schuld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef yamiown het volgende:
Teamgenoten die lopen te zeuren dat ik slecht gank, terwijl ik in 8 ganks, 3 kills en 3 assists had (heb bot 1x gegankt en haalde er niets uit) met 0 deaths, terwijl de andere jungle zo'n 15x gankt en 1 assist en 3 deaths eruit haalt...
Was in de eerste 20min btw, daarna surrenderen ze.
Mensen van mijn team waren heletijd tower pushen, op top na, daar waren 4 van mijn ganks, mid 3 en bot dus 1.
Hoe krijg je die dan? Ik en vrienden proberen het uit te vogelen. Niet dat ik hem wil hebben per sé maar ik krijg altijd veel honor en ik vroeg me afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb de groene great teammate ribbon
Ik ben honorable \o/quote:
Froggen heeft hem onlangs populair gemaakt door goede plays (penta's enzo) met lee sin mid. Hij is hem gaan spelen als counter voor Eve mid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef znarch het volgende:
Waarom is Lee Sin zo populair op mid tegenwoordig?
GOOD GAME VER YNICE GANK THANKSquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef ems. het volgende:
Die gespeelde poesliefheid die je sinds dat honor systeem af en toe krijgt van teammates.Hartstikke fijn dat mensen minder flamen maar wellicht prefereer ik toch de flames boven dat overdreven vriendelijke gedoe.
Gebitch en gewhine is tenminste eerlijk
No kidding, ik had iemand die het hele spel over jankte, schold en vloekte op alle goden en terminale ziektes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef ems. het volgende:
Die gespeelde poesliefheid die je sinds dat honor systeem af en toe krijgt van teammates.Hartstikke fijn dat mensen minder flamen maar wellicht prefereer ik toch de flames boven dat overdreven vriendelijke gedoe.
Gebitch en gewhine is tenminste eerlijk
Dat zijn de lekkerste kills inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:04 schreef GlenSpey het volgende:
Zo epic
Ik speel met mijn favoriete champ, MF tegen Vayne en Blitzcrank. Blitz faalt met zijn pull waardoor ik samen met mijn support vervolgens op hem in begin te hakken. Blitz de slimmerd zet zijn speedz0r aan waardoor ik hem nét niet dood krijg. Maar gelukkig is daar Vayne die hem precies ver genoeg achterna loopt waardoor ik met een gemikt Q-schot (bounced naar een 2e enemy) op haar alsnog onze ijzeren vriend neerhaal, precies onder zijn eigen turret
Als dit soort dingen lukken dan telt het wat mij betreft voor 10, heerlijk gewoon
idd, vieze smurf. Speel dan bot support met je matties, leren zij nog watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef totalvamp het volgende:
Ik ben momenteel weer met een nieuw account bezig om 2 spelers te helpen met het spel en hoe ze moeten spelen. Pff ik wist niet dat ik al zover gevorderd wasik herinner mijn dagen nog op NA als mid fiddlesticks xD wist ik veel wat alles was.
Toch maar kata op mid zodat ik in iedergeval de meeste games kan winnen voor mijn team
Laatste potjes kata:
13/1/3
22/6/14
10/5/10
arme tegenstander
Enige wat ik erover gehoord heb is dat je bij bepaald percentage van je games gehonoreerd (quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoe krijg je die dan? Ik en vrienden proberen het uit te vogelen. Niet dat ik hem wil hebben per sé maar ik krijg altijd veel honor en ik vroeg me af
[..]
Ik ben honorable \o/
Ze spelen samenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef dustbrain het volgende:
[..]
idd, vieze smurf. Speel dan bot support met je matties, leren zij nog wat
Romantisch hoor... ow wacht zo ken ik ook een koppel, dus tja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ze spelen samenik geef ze tips en shit
is een koppel die samen LoL speelt xD
haha ja, ik ben er alleen voor de zekerheid dat we ook echt winnen xDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Romantisch hoor... ow wacht zo ken ik ook een koppel, dus tja.
Las ergens dat je een win streak moest hebben. Ik zag laatst iemand die zelfs 'great leader' wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Enige wat ik erover gehoord heb is dat je bij bepaald percentage van je games gehonoreerd () moet worden in die betreffende categorie
middlesticks!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef totalvamp het volgende:
) ik herinner mijn dagen nog op NA als mid fiddlesticks xD wist ik veel wat alles was.
ík noemde hem altijd dicklesticks ;lquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
I zei altijd als ik een kill maakte "I love to fiddle with my stick"
rasechte noob
Krijg je niet minder ip van die wotd bonus als je een bot game doet ipv normals/ranked? Of is het evenveel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ík noemde hem altijd dicklesticks ;l
p.s. ik net ff wotd doen zit er xin in mn team die (ja tegen bots nou en) een quadra heeft en op de 5e van enimi team afspringt en em bijna dood heeft, kom ik aan met karma ult+shield op em (expres)
'ace'
minder want 25% ip reduction van bot game.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef apenkont het volgende:
[..]
Krijg je niet minder ip van die wotd bonus als je een bot game doet ipv normals/ranked? Of is het evenveel?
Lijkt me sterk... heb er eerder vandaag 4 achterelkaar gewonnen maar een tagje heb ik niet gekregen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Xetran het volgende:
[..]
Las ergens dat je een win streak moest hebben. Ik zag laatst iemand die zelfs 'great leader' was
Ja, wij hadden dan ook gehoord van iets van rond de 10-15 winning spreequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Lijkt me sterk... heb er eerder vandaag 4 achterelkaar gewonnen maar een tagje heb ik niet gekregen.
Net een lekkere afsluiter van de dag gehad. 17-0voel me weer helemaal op en top carrier! En ondanks dat het me is afgeraden speel ik nog steeds met Wriggles
man wat is dat item prettig tijdens earlygame
![]()
Dat zou onlogisch zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, wij hadden dan ook gehoord van iets van rond de 10-15 winning spree
Dat is veel te veel, zoiets haalt niemand...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, wij hadden dan ook gehoord van iets van rond de 10-15 winning spree
die van honorable opponent zie je niet bij jezelf in load screen. Je tegenstander ziet hem als het goed is wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
ik had een ribbon maar zie em nooit, gaat die weer weg na een dag ?
nou ik heb weleens een 10 win spree in dominion gehaald.. Maar ook eens een met winstreak in ranked, was toen een wedstrijdje voor etc dat je met 5 verschillende champs een 5 win streak moest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is veel te veel, zoiets haalt niemand...
Heb wel eens mijn scherm vol wins gehad hoor, maar ik ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is veel te veel, zoiets haalt niemand...
tja mensen wilden achievements/trophys, nu heb je ze.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Heb wel eens mijn scherm vol wins gehad hoor, maar ik ben het wel met je eens.
Nouuuuuu bij een win krijg je over het algemeen meer honor dan bij een loss vanwege al die frusties in je team.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lekker boeiend...
Aantal wins heeft trouwens geen invloed op honorbadges.
Nee niet echt, ik krijg meer honor door losses. Enemy geeft dan wel aardig wat honorable opponentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouuuuuu bij een win krijg je over het algemeen meer honor dan bij een loss vanwege al die frusties in je team.
Helaas komt die laatste situatie bij jou nooit voor ^^quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik bedoel dat het niet uitmaakt of je wint of verliest qua hoe snel je die badges krijgt. Het gaat om toegekende honor van niet-premade mensen uit je eigen team of van tegenstanders. Of je wint en hoeveel op rij heeft hier totaal geen invloed op.
Krijg zelf meeste honor door hard te trollen, blijkbaar ben je dan honorable genoeg voor tegenstanders en grappig genoeg voor medespelers. Maar met 15/0 carryen krijg je dan weer niets voor
Voor de meeste potjes krijg ik eigelijk niets. Ja soms 1 of 2 teamworkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik bedoel dat het niet uitmaakt of je wint of verliest qua hoe snel je die badges krijgt. Het gaat om toegekende honor van niet-premade mensen uit je eigen team of van tegenstanders. Of je wint en hoeveel op rij heeft hier totaal geen invloed op.
Krijg zelf meeste honor door hard te trollen, blijkbaar ben je dan honorable genoeg voor tegenstanders en grappig genoeg voor medespelers. Maar met 15/0 carryen krijg je dan weer niets voor
Goeie vraag, blijkbaar nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:17 schreef Zith het volgende:
Goeie scores halen is leuk, maar ben je wel een honorable opponent?
Dit. Iemand die Nice roept ipv luck als je ze outplayed bv.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:47 schreef Djurres het volgende:
Op het moment van fatsoenlijk spelen. Er zitten mongolen tussen die je gaan uitschelden als je beter bent dan hen, maar er zitten ook "gezellige" tegestanders tussen. Die honour ik meestal
Stond laatts 9-0 in ranked met orianna. En toch nog verliezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Eerste 2 potjes ranked.
14-5-12
12-1-10
Met Orianna, zo hard gecarried
Pff ja weet je die ene nog die tegen mij ging zeikenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:47 schreef Djurres het volgende:
Op het moment van fatsoenlijk spelen. Er zitten mongolen tussen die je gaan uitschelden als je beter bent dan hen, maar er zitten ook "gezellige" tegestanders tussen. Die honour ik meestal
Dat zijn idd players die ik honour! Zelf ben ik ook van de nice partij. Ik ben zelf nog niet zo goed, (al wordt ik steeds beter vind ik zelf :d) Daarbij is het ook nog maar een spelletje, en als je zoiets ga spelen en niet tegen je verlies kan, dan kan je beter uninstallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:25 schreef znarch het volgende:
[..]
Dit. Iemand die Nice roept ipv luck als je ze outplayed bv.
Pardon? Van OP champ naar nerf.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:55 schreef Thanatos45 het volgende:
Yay, ze hebben Rengar volledig verneuktVan gewoon goeie champ naar volledig nutteloos gegaan, gg Riot.
quote:Rengar
Base Health Regeneration reduced to 4 from 8
Health Regeneration per level reduced to 0.4 from 0.8
Bonetooth Necklace no longer grants a base +10 Attack Damage
Savagery Empowered Attack Damage ratio reduced to 2.0 from 2.5
Thrill of the Hunt
Stealth duration reduced to 5 seconds from 7
Cooldown increased to 140/105/70 seconds from 120/85/50
als je lanemate taric neemt, kies dan sivir.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:01 schreef DjNivek het volgende:
Hopelijk krijgen we dan wat meer verschillende AD carries te zien. Zo'n beetje iedere game had wel een Ezreal erin, dat wordt ook een beetje vermoeiend. Zou me niks verbazen als Twitch wat populairder gaat worden nu Aphromoo er zo hard mee loopt te ownen.
Sowieso moet ik mijn AD horizon nog iets gaan verbreden, ik speel nu met name Graves, maar ook Corki kan ik wel ok spelen. Iets minder falen in last hits nog, en dan kom ik er wel. Laatste tijd toch gewoon in normals aan het kutten met random champions, iedereen pikt toch wat los en vast zit.
Sona/Sivir is ook leuk. Ook harde burst maar dan met meer range en zonder gevaar. Zeker als de tegenstander geen gapclosers heeft (laten we zeggen bijv. Ashe/Soraka ofzo) kun je dan de lane volgens mij niet verliezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je lanemate taric neemt, kies dan sivir.
dat burst :>
Graves Taric is sterker imo. Op level 6 is iedere stun een kill.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat burst mages itt dps mages mid en Lategame niets tegen tanks kunnen doen. Deels dankzij dfg waren deze viable.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef Lamabal het volgende:
DFG moeten ze gewoon helemaal weg halen. Waarom zou je een AP nog een nuke geven?
En nu niet meer, nu word je genuked als tank. en je moet de tanks ook niet focussen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:06 schreef znarch het volgende:
[..]
Omdat burst mages itt dps mages mid en Lategame niets tegen tanks kunnen doen. Deels dankzij dfg waren deze viable.
Sivir is erg leuk iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Had gisteren 1 potje gespeeld, kwam met een Pantheon in de bottom lane te staan tegen een Ezreal en Nidalee. Pantheon was overal en nergens, maar telkens bij een stun was ik erbij om wat autoattacks + een q minimaal te landen. Verder was ik best redelijk on de toren aan het farmen, constant skillshots aan het dodgen, en de enige kills op me waren towerdives van een fed katarina/rengar. Beetje jammer dat je dat dan verliestquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef Salamando het volgende:
van die AD carries die niet weten wanneer ze er in moeten gaan, zo moe word ik ervan, verneuken heel je lane.
klopt geen reet van. Ik voerde 700 wins en 690 losses in (gewoon random numbers) en kwam op 1389 uit. Vervolgens verhoogde ik de losses naar 702 en liet ik wins op 700 staan en had ik 1650 elo. Dus met een 12 lose streak verhoog ik mijn elo met bijna 300!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Sivir is erg leuk idd. Ga ik ook zeker meer spelen. Ook Ashe heb ik veels te weinig gespeeld, en Vayne wil ik ook onder de knie krijgen. Zeker nu de top 3 carries toch wel iets generfed zijn is het wel leuk om de andere carries wat te spelen.
Ik wil toch de meeste lanes wel goed onder controle hebben met meerdere characters. ADC ben ik niet slecht in, maar m'n last hitting moet echt veel beter, zeker als we onder de toren staan. Dat ging gisteren juist weer goed, maar toen was een andere lane aan het feeden. Support vind ik met de wat tanky spelende supports wel leuk (Leona, Blitzcrank), Jungle kan ik met een hele reeks aan champions succesvol doen (en ben ik de laatste tijd met name met Shyvana aan het doen, had d'r al een hele tijd niet meer gebruikt, maar ze wordt me een potje sterk). Alleen top lane en mid zijn bij mij nog problematisch. Voor toplane heb ik wel wat goede champions, maar ik kom er nooit te spelen, dus krijg die ervaring niet. En met mid kom ik er ook vrijwel nooit te staan, en is mijn champion select wat magertjes.
Iemand trouwens ervaring met lolcave? Kreeg het laatst doorgelinkt via-via omdat je daar schijnbaar een estimate van je hidden elo kan berekenen. Was wel benieuwd, volgens dat ding zit ik op ~1450 (en dan ben ik nog niet zo lang 30 - Ik heb wel ong. 30 meer wins dan losses).
Tuurlijk klopt zon rekendingetje nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
klopt geen reet van. Ik voerde 700 wins en 690 losses in (gewoon random numbers) en kwam op 1389 uit. Vervolgens verhoogde ik de losses naar 702 en liet ik wins op 700 staan en had ik 1650 elo. Dus met een 12 lose streak verhoog ik mijn elo met bijna 300!
Dafuq.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Skarner
Impale will no longer finish casting if the target escapes the range during the cast time
Echt
Flash must counter everything?
Hoe kan je nu gvd nog ganken met skarner
Moet zeggen het was wel OPquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Skarner
Impale will no longer finish casting if the target escapes the range during the cast time
Echt
Flash must counter everything?
Hoe kan je nu gvd nog ganken met skarner
Goeie argumentatiequote:
Zo werken discussies ja, argumenten voor anderen bedenkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Of je denkt niet hard genoeg na.
Niet als je QSS bouwt. Of gewoon zorgt dat je niet in range komt. Ik zou de ult van Amumu of Malphite dan eerder OP willen noemen. En het was ook een ult. Geen abilitie die je iedere 10 seconden kunt spammen.quote:
Of die van Zyra, om er maar wat te noemen. Bedoel de grab van Blitz heeft al meer range dan de ulti van Skarner (loopafstand na impale is niet bepaald lang)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet als je QSS bouwt. Of gewoon zorgt dat je niet in range komt. Ik zou de ult van Amumu of Malphite dan eerder op willen noemen.
Pcies. Dat wordt geen Skarner meer spelen dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Of die van Zyra, om er maar wat te noemen. Bedoel de grab van Blitz heeft al meer range dan de ulti van Skarner
Sterkere Creap score dan ulti? En champions champignons noemen damnn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zo werken discussies ja, argumenten voor anderen bedenken
Zijn heel wat champignons met sterkere CS dan de ulti van skarner. Hoe kan je dat OP noemen
waarom niet? Komt misschien in 1 op de 3 games voor dat je iemand grabt TERWIJL hij flasht. Sommige mensen overdrijven veel te hard op de kleinste nerf. Die van Rengar en Sona vallen ook reuze mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pcies. Dat wordt geen Skarner meer spelen dus.
QFT my frand.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
waarom niet? Komt misschien in 1 op de 3 games voor dat je iemand grabt TERWIJL hij flasht. Sommige mensen overdrijven veel te hard op de kleinste nerf. Die van Rengar en Sona vallen ook reuze mee.
bedoelde crowd control, jeetje wat doe jij moeilijk zeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sterkere Creap score dan ulti? En champions champignons noemen damnn.
Maar het is net als de fling van singed alleen langer. En je kan niks meer doen, je de AD er zo uithalen.
Oh, ga maar is in een teamfight tegen singed. Als hij een beetje goed is flinged hij je zo die kant op.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
bedoelde crowd control, jeetje wat doe jij moeilijk zeg.![]()
En wat doet de AD in de range van singed / skarner etc?
Precies dan kan je niets meer, daarom is het een ulti met bijna 90 seconden cd.
Haha, dat is idd wel een faal. Ik ga er dan geen waarde aan hechtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
klopt geen reet van. Ik voerde 700 wins en 690 losses in (gewoon random numbers) en kwam op 1389 uit. Vervolgens verhoogde ik de losses naar 702 en liet ik wins op 700 staan en had ik 1650 elo. Dus met een 12 lose streak verhoog ik mijn elo met bijna 300!
JE wilt kills hebben om een game leuk te houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lelijkkk, je wilt toch wel een beetje escape hebben.
Als je goed gankt en hij heeft flash, flasht hij al voordat jij je ulti kan gebruiken. Dan kom je gewoon nog een keer top en pak je hem.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
JE wilt kills hebben om een game leuk te houden
Je wilt dat fouten afgestraft worden ipv dat je je dik verkeerd positioneert en dan een lange neus trekt met je escapes
Precies iemand met ogen in zijn hoofd en flash wordt dus überhaupt nooit ge-impaled.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als je goed gankt en hij heeft flash, flasht hij al voordat jij je ulti kan gebruiken. Dan kom je gewoon nog een keer top en pak je hem.
Omdat ganks dan een stuk makkelijker te ontkomen zijn, zeker in laning phase. Van een Amumu, Lee of Malphite is dan een stuk moeilijker weg te komen, ook met flash.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
waarom niet? Komt misschien in 1 op de 3 games voor dat je iemand grabt TERWIJL hij flasht. Sommige mensen overdrijven veel te hard op de kleinste nerf. Die van Rengar en Sona vallen ook reuze mee
My point exactly.quote:@hierboven: het is een ULTIMATE. De ult van Malphite kan er 4 knockuppen, dikke damage doen en JE KAN ER NIET EENS TENACITY OF QSS TEGEN BOUWEN. OP! SCHANDALIG!
Hoezo dan? Dan moet je je flash wel HEEL goed timen op precies hetzelfde moment dat Skarner je pakt met zijn ulti. Volgens mij kunnen maar heel weinig spelers dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat ganks dan een stuk makkelijker te ontkomen zijn, zeker in laning phase. Van een Amumu, Lee of Malphite is dan een stuk moeilijker weg te komen, ook met flash.
this, daarom ben ik ook voor dat flash geblocked word als je net gehit bent tot 1.5 sec.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
JE wilt kills hebben om een game leuk te houden
Je wilt dat fouten afgestraft worden ipv dat je je dik verkeerd positioneert en dan een lange neus trekt met je escapes
1000x dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
this, daarom ben ik ook voor dat flash geblocked word als je net gehit bent tot 1.5 sec.
dan is het een juke/ganktool ipv een correct mistake tool.
frappant dat niemand van je team je hielp in die exodus helemaal naar je toren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:29 schreef Drakire het volgende:
Vandaag jonge ik speelde zo Varus bot lane ik sta zo rustig minions te farmen komt er ineens een gank van Amummu en irelia (niemand zei ss) support dus dood ik weet onze jungle in te vluchten maar die klote mumu blijft volgen... ik kite hem terwijl ik via de jungle naar onze tower loop maar hij blijft volgen. ik flash over de bomen naar onze tower hij banadged tossed door de bomen naar toe ik ben gestunned hij hit mij maar staat nu onder de tower wanneer stun is afgelopen heb ik nog 100hp ik gooi mn ulti op hem en loop casually weg naar base krijg ik 2 seconden later te zien "you have slain an enemy" zat ie lang genoeg vast in de ulti onder die towerecht mensen die je minuten lang blijven achtervolgen verdienen dit gewoon
.
Ik vind het frappanter dat hij dit allemaal in 2 zinnen geperst kreegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
frappant dat niemand van je team je hielp in die exodus helemaal naar je toren.
Ik heb wel eens mid met caitlyn (ja kut compo) tegen Katarina gespeeld ik moest echt bij alles wat ik deed 2x meer effort erin stoppen dan normaal. Nog nooit zo op mijn hoede geweest elke shunpo kon een initiate voor haar ult zijn uiteindelijk hebben wel elkaar 0 keer in lane phase gekilled en ze kon niet roamen omdat de lane telkens onder pressure stond. Ben ik trotser op dan games die ik met 15-2 heb gecarried.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:06 schreef GlenSpey het volgende:
Jammer dat ze tijdens het nerfen Katarina vergeten zijn. Wat een kankerding is dat zeg
Als je dat ding op botlane tegenkomt is er earlygame geen drol tegen te beginnen.
matchmaking matcht je gewoon met andere smurfs. Nieuwe spelers verliezen meer dan ze winnen dus die komen ook bij elkaar. Zo had een 2,5k speler laatst een normal game op zijn smurf en moest tegen Rainman etc. terwijl hij nog maar level 11 wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:11 schreef Drakire het volgende:
Ik speel nu trouwens even op NA servers geen ranked, maar het verbaast me dat er op deze levels
(15) al gecounterjungled wordt en er early invades zijn.
wel een verassingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:56 schreef Jajong het volgende:
Ben weer es gebanned voor een week. Gelukkig ben ik net verhuisd en heb ik nog geen internet thuis huehuehue
Rofl, vond het al zo raar dat je nooit meer on wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:56 schreef Jajong het volgende:
Ben weer es gebanned voor een week. Gelukkig ben ik net verhuisd en heb ik nog geen internet thuis huehuehue
Met MF heb je het sowieso lastiger tegen d'r omdat je totaal geen escape mogelijkheden hebt behalve flash. Met een Ez/Graves/Corki en zelfs Cait gaat het wel wat makkelijker omdat je weg kan springen. Wat voor mij nog wel eens werkt is haar weg te pushen bij jouw minions door constant te harassen, zodat ze haar knives als last-hit moet gebruiken ipv harass op jou. En je had het nadeel van die Nunu. Nunu had constant op haar moeten zitten, constant bombarderen met snowballs (of Talon), en jou de speed buff moeten geven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef GlenSpey het volgende:
Jaja, iedereen hier vind Katie natuurlijk weer niks voorstellenhet was te verwachten. Nou ik had er grote moeite mee (en dit was niet de eerste keer).
Ditmaal was het ook wel een rotcomp namelijk met Talon als support. Dat was dus dubbel teleport en allemaal tegen mij (MF) gericht, omdat ik zat opgescheept met een laffe Nunu.
In het after-match scherm, daar zie je 2 getallen boven de scores zien waarvan er eentje wat gloeit (lijkt wel). De linker zijn je wins, de rechter je losses.quote:
En daarbij nog smurfs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:56 schreef Jajong het volgende:
Ben gisteren pas gebanned, maar zit al een week in verhuizing. Vind t ook wel chill, had volgens mij iets van 15 ranked op rij verloren ofzo en had wel een break nodig LoLquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Rofl, vond het al zo raar dat je nooit meer on was
IDD onze darius was kkslecht lande 0 hooks maar in teamfights ksed ie allesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 04:15 schreef Skillstorm het volgende:
Darius is werkelijk een tumor in LoL.
Zo lastig zijn die figuren, laatst zat ik in een game met een Lux die constant de tegenstander (en ons) zat te flamen. Feed ze Talon, vraagt ze om een gank. Komen we als botlane naar top (Lux top samen met een Garen, yep.), initiaten ze al zonder hen te laten pushen. Gaan ze allebei dood, maar we krijgen die 2 ook dood, worden we kapot geflamed dat we niet kunnen ganken en we noob ks'ers zijn. Veel plezier dan. 2 minuten later 'Gank top plx'. Ook die Garen zat de tegenstanders uit te maken voor 'lows' om een of andere reden en wilde constant 1v1's.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:56 schreef Drakire het volgende:
Ik ben trouwens nog nooit gebanned maar heb 2 lvl 30 accounts spare als ik ooit word gebanned
Als iemand me outplayed wat in mijn eigen lane (ad carry) eigenlijk niet veel voorkomt dan geef ik dat gewoon toe.
Ik speelde laatst met varus tegen een caitlyn waren allebei laag op hp ze miste haar piltover pacemaker en deed daarna ulti ik was net niet dood, ging ze zo huilen want ze dacht dat die pacemaker was geland (dan had ze me gehad.)Ik zeg dat ze moet leren wat de range van haar skills zijn, vervolgens zegt ze dat ie raak was maar door me heen ging(piltover pacemaker) en dat ze al 100 matches van caitlyn heeft gespeeld (gg overigens want ik heb er veel meer dan 100 met cait opzitten maar dat terzijde.
2e keer heb ik haar laag probeert ze via de bosjes te ontsnappen ik richt gewoon mijn q op waar ik denk dat ze zit.. en hoppa kill. gaat ze zeggen "that luck"
3e keer stond onze warwick te wachten voor een gank ik initiate doe alles fout (starten met q, ulti mis) maar ww was er die pakt haar en ik leef nog toen deed ze ragequit.
Echt wat een simpele mensen, niets van deze kills was luck ook niet die laatste moet haar support maar beter warden, maar volgens haar was alles luck.
valt tegen, je merkt dat je niet echt een ulti hebt nadat anderen wel ineens er eentje hebben. Die rappel is wel leuk, maar lange cd en te baitenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:48 schreef benx het volgende:
En weer een champiemand al tegen gespeeld? Dik op zeker
Ik was even tempted om d'r te halen om in de jungle mee te kutten, maar ik twijfel toch nog sterk. Volgens mij is die IP/RP beter te bestedenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
valt tegen, je merkt dat je niet echt een ulti hebt nadat anderen wel ineens er eentje hebben. Die rappel is wel leuk, maar lange cd en te baiten
quote:
Klopt, Zyra is in ieder opzicht beter. (Als het gaat om support)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zou in principe op een zeer zwakke versie van zyrah/lux uitkomen.
Zyra blijft toch beste uncommon support E op
Guide ploxquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:19 schreef Skillstorm het volgende:
Ik haat mensen die instalocken zo erg, ZO erg....
Geen wonder dat je nog steeds single bentquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zonet een mooie poem getiept naar een meisje in mn friendlist
"(insert naam) i love you, i will show you zombie brand when we play, this is only part of what i wanted to say, roses are red and teemo lies dead, please come to holland and well go to look at windmills."
vond em zelf wel geslaagd, ze vond em zelf ook mooi trouwens.
mission complet.
:/quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nog steeds single bent
Je bent abnormaal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Doosopwielen het volgende:
ik heb 440 wins en 390 loses is dat redelijk??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je bent abnormaal.is dat slecht of gewoon normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🔒
Fucking slecht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
is dat slecht of gewoon normaal?
?quote:
Het is pas net ingegaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:55 schreef BaajGuardian het volgende:
"You haven't voted in any cases yet, or the cases you have voted in are not currently available. Visit The Tribunal to vote now."
dit krijg ik..
vreemd want heb wel geregeld getribunald, alleen niet recent.
Ik heb ook cases waar niemand het met mee eens was (punish) wat ik erg apart vind.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/justice-review/1/
Kan je zien hoe succesvol je votes zijn, of de meerderheid het eens was en wat de reactie van Riot is.
Blijkt wel dat je behoorlijk streng kan zijn en dat de meerderheid dat ook is.
Heeft niks met Elise te makenquote:
ohh!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:03 schreef BaajGuardian het volgende:
zonet weer een erg mooi ranked potje gehad! hele goeie, tevens aardige teammaten, pro plays en natuurlijk ook gewonnen!
league of legends is zo'n mooi spel met dit soort potjes!!!!!!!
Vooral die link daaronder klikken, gratis virusquote:
kijk maar wat een mooi potje het was, mooiste ooit echt ik heb nognooit zon goed team gehad sta versteld ik vind het werkelijk jammer dat ik niet meer honor kon geven, heb iedereen natuurlijk honor gegeven van mn team.quote:
Ben je nu sarcastisch of wat? AD sona, kan wel, maar een beetje normale tegenstander moet dat winnen. Een lux met smite/revive? Zou me juist verbazen als je deze niet zou winnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kijk maar wat een mooi potje het was, mooiste ooit echt ik heb nognooit zon goed team gehad sta versteld ik vind het werkelijk jammer dat ik niet meer honor kon geven, heb iedereen natuurlijk honor gegeven van mn team.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/2328610/
Ja, door die minion collisionquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:30 schreef Salamando het volgende:
Hebben ze Hecarim in het geheim gebuffed ofzo?
Janna says hi!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, door die minion collisionHecarim heeft daar als enige geen last van!
zou mij ook verbazen als we dat niet wonnen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:51 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ben je nu sarcastisch of wat? AD sona, kan wel, maar een beetje normale tegenstander moet dat winnen. Een lux met smite/revive? Zou me juist verbazen als je deze niet zou winnen.
Je kan ook te streng zijn. Het helpt meestal om te kijken waarom mensen ragen. Vaak gaan mensen schelden tegen anderen die ermee begonnen. Voor mij is het dan geen punish. Iedereen weet hoe moeilijk het soms is om jezelf rustig te houden als andere gaan flamen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik heb ook cases waar niemand het met mee eens was (punish) wat ik erg apart vind.
Ps: weet iemand hoe je streams kijkt op HD met je adblock aan? Ik krijg dat kutfilmpje van high dus echt 6x per minuut ofzo, tyfuszooi.
Die punish ik gewoon inderdaad. Het "hij doet het dus mag in het ook" argument heb ik altijd al bs gevonden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je kan ook te streng zijn. Het helpt meestal om te kijken waarom mensen ragen. Vaak gaan mensen schelden tegen anderen die ermee begonnen. Voor mij is het dan geen punish. Iedereen weet hoe moeilijk het soms is om jezelf rustig te houden als andere gaan flamen.
Heb er tot nu toe 1 van de 28 fout gevote.
Ranking![]()
29
is het ook ja, maar ja wie zijn wijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Die punish ik gewoon inderdaad. Het "hij doet het dus mag in het ook" argument heb ik altijd al bs gevonden.
real? welk elo?quote:
quote:SavagePrisonerSP:
How do you play ranked solo all the time with the high chance of getting noobs for teammates?! I'm in elo hell because of this! AHHHHHhh sorry, just venting because i'm on a losing streak. :\ I've watched multiple videos for tips on how to get out of elo hell... but it ain't working for me. HIGH ELO HOw?!
BG:
"The secret is: this is a teamgame, and you will be stuck in elo hell for aslong as you play like it is a teamgame even though its a teamgame.
make this teamgame a solo player game and you will stop trying to carry your uncarryable team and just outwit everyone by yourself.
because you cant carry the uncarryable, you cant make them understand basic plays, you cant make them work together unless you're all on a lan or on ts3 or something, if you play soloq its all about YOU, not about the team. end of story.
so all in all: dont depend on the jungler for kills, dont depend on teamfights, dont depend on wards (place em yourself you dumbass) and definately dont depend on anyone elses reaction speed whatsoever, you make the plays, if your team follows you in it it will just make 'your' game easier.
idc if anyone disagrees, this is the truth in how to do it. And yes you will lose, but not as much as you would lose if you played passively and depended on your team."
(:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Was gewone draft, kon er geen zak tegen beginnen als Zyra spelende.
Al kwam ik in de buurt van een creep kreeg ik al een kogel / q door mijn hoofd
zegt iemand stuck in 1200 die ook nog eens gebanned is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:00 schreef Jajong het volgende:
Jij roept al maanden dat Hecarim jungle zo goed is en snel populair gaat worden maar sorry nee.
In ARAM ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef BaajGuardian het volgende:
adc: sona, meer en meer 2k+jes spelen dit.
Hecarim is een van de meest ondergewaardeerde champions. Snap zelf ook niet waarom hij niet meer gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:00 schreef Jajong het volgende:
Jij roept al maanden dat Hecarim jungle zo goed is en snel populair gaat worden maar sorry nee.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:00 schreef Jajong het volgende:
Omdat hij niks doet wat anderen niet beter kunnen. Hij is een initiator die niet kan tankenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hecarim is een van de meest ondergewaardeerde champions. Snap zelf ook niet waarom hij niet meer gespeeld wordt.
Ik meng me erin omdat ik eindeloos veel slimmer dan jij ben, en ook theoretisch gezien meer van League begrijp dan jij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zegt iemand stuck in 1200 die ook nog eens gebanned is.
waarom meng jij je hier uberhaupt in, tis een beetje alsof je het hoofdkantoor van nasa binnenstapt en daar praatjes gaat maken, way over your head etc.
Hij is een initiator die door je hele team kan rennen, je AD en AP carry kan fearen en deze vervolgens in 2 seconde om kan leggen. Verder zijn zijn ganks enorm sterk door zijn hoge MS en heeft hij in 5v5 teamfights de AoE die hem voor ontiegelijk veel hp healed. Ondergewaardeerde champion.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat hij niks doet wat anderen niet beter kunnen. Hij is een initiator die niet kan tanken
Opposite dag vandaag? dan maakt het wel sense wat je tiept namelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik meng me erin omdat ik eindeloos veel slimmer dan jij ben, en ook theoretisch gezien meer van League begrijp dan jij.
Yep, imo een soort van renekton in een raceauto.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hij is een initiator die door je hele team kan rennen, je AD en AP carry kan fearen en deze vervolgens in 2 seconde om kan leggen. Verder zijn zijn ganks enorm sterk door zijn hoge MS en heeft hij in 5v5 teamfights de AoE die hem voor ontiegelijk veel hp healed. Ondergewaardeerde champion.
Zijn ganks zijn juist superzwak pre-6. Afgezien van 1 zwakke knockback waarvoor je letterlijk tegen iemand aan moet rennen heeft hij geen CC en geen burst. Hoe je erbij komt dat hij carries in 2 seconden kan omleggen? Hecarim ult is nog makkelijker te dodgen dan een Malphite ult, en daarnaast kan je tenacity bouwen tegen zijn ult, en niet tegen Malphite ult. Na zijn initiate ligt Heca binnen een mum van tijd om als ie dmg bouwt, en als ie tanky bouwt kan je m gewoon negeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hij is een initiator die door je hele team kan rennen, je AD en AP carry kan fearen en deze vervolgens in 2 seconde om kan leggen. Verder zijn zijn ganks enorm sterk door zijn hoge MS en heeft hij in 5v5 teamfights de AoE die hem voor ontiegelijk veel hp healed. Ondergewaardeerde champion.
Nee, het is vandaag reality check dag. En op deze dag realiseren we ons dat jij niets meer dan een werkloze Wajong-trekkert zonder diploma bent die niks anders doet de hele dag dan gamen en furry-porn kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Opposite dag vandaag? dan maakt het wel sense wat je tiept namelijk.
Zoals ik zei, als Heca dmg bouwt, ie een Triforce, wordt ie gewoon gefocused en gaat ie dood.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:27 schreef Keselo het volgende:
Ik ben het dus totaal niet eens met dat hij een slechte ganker is, zelfs pre6. Met E heb je 500 movespeed als je met boots begint, Q is spammable en doet enorm hoge damage en als je flasht komt hij je 30 seconde later alsnog een keer ganken.
Zijn ult is alleen echt te dodgen met Flash (tenzij dat Heca slecht ult). Het moment dat hij je ult heb je al 500 dmg gekregen, dan Q + Sheen proc voor 400 extra damage, E voor 300, W die al de hele tijd aan staat en dan nog een Q + Sheen. 3 seconde werk en de AD moet flashen om dit te overleven.
Jij hebt altijd babbels over ELO dit dat, noob dit dat maar je gaat nooit in op de materie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
1200 elo theorycrafting, bedankt jajong.
correctie, ik ga juist altijd elaboraat in op de materie, jij bent het soort tokkiegepeupel wat iets neerpleurt wat totaal niet klopt en is daar kritiek op dan tracht je mensen naar je niveau te trekken met persoonlijke aanvalletjes (waar je 'slachtoffers' enkel om moeten lachen)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt altijd babbels over ELO dit dat, noob dit dat maar je gaat nooit in op de materie.
Verder dan mord es op huehue of iets vergelijkbaars kom jij niet.
En nogmaals, de enige reden waarom jouw ELO hoger is dan dat van mij is omdat jij alleen maar DUO'd met 2k+ lui die je op 't gay-furry forum hebt ontmoet ofzo.
Please quote me en vertel me waar wat ik zeg niet 'klopt' volgens jou. Make my day.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
correctie, ik ga juist altijd elaboraat in op de materie, jij bent het soort tokkiegepeupel wat iets neerpleurt wat totaal niet klopt en is daar kritiek op dan tracht je mensen naar je niveau te trekken met persoonlijke aanvalletjes (waar je 'slachtoffers' enkel om moeten lachen)
Ik kan je beter vertellen wat wel klopt, dan ben ik sneller klaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Please quote me en vertel me waar wat ik zeg niet 'klopt' volgens jou. Make my day.
Zoals verwacht. Je hebt geen idee. Thanks for making my pointquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan je beter vertellen wat wel klopt, dan ben ik sneller klaar.
Je moet eerst een punt hebben voordat iemand het kan maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals verwacht. Je hebt geen idee. Thanks for making my point
Video's over je aram wins pl0xquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je moet eerst een punt hebben voordat iemand het kan maken.
Minder woorden, meer daden!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan je beter vertellen wat wel klopt, dan ben ik sneller klaar.
dat komt omdat amper nog iemand het aan heeft gedurft tot nu toe, comfortzone/metas etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |