abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118310732

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118310919
Het valt me wel op dat hoe hoger je in elo komt, hoe wilder die geeks worden van een 'easy'. Dus ik kan geen easy meer zeggen vanaf dit elo. :')
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:06:50 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118311182
wat moet mijn naam tezamen met yolo en swag..

(en dan nieteens epic)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_118311206
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:01 schreef dustbrain het volgende:
Het valt me wel op dat hoe hoger je in elo komt, hoe wilder die geeks worden van een 'easy'. Dus ik kan geen easy meer zeggen vanaf dit elo. :')
Ik vind het een beetje jammer als mensen het uit het niets zeggen zonder aanleiding. Maar als de tegenstanders de hele tijd zitten te flamen in de chat wil ik nog welleens een easy eruit gooien :@
pi_118311285
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje jammer als mensen het uit het niets zeggen zonder aanleiding. Maar als de tegenstanders de hele tijd zitten te flamen in de chat wil ik nog welleens een easy eruit gooien :@
Dat zijn ook de scenario's waarin ik het zeg, behalve die keer met veigar.

Verder snap ik echt niet wat je moet voelen bij een enemy easy. Ik zit weliswaar met bezwete bilspleet achter mijn pc, maar na een dikke loss kan het me niks schelen of de enemy het makkelijk vond of mijn moeder geneukt heeft.
pi_118312188
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat zijn ook de scenario's waarin ik het zeg, behalve die keer met veigar.

Verder snap ik echt niet wat je moet voelen bij een enemy easy. Ik zit weliswaar met bezwete bilspleet achter mijn pc, maar na een dikke loss kan het me niks schelen of de enemy het makkelijk vond of mijn moeder geneukt heeft.
Begin je er weer over :'(

Ps: je warming is terecht en je Engels is om te huilen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_118312221
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef znarch het volgende:

[..]

Begin je er weer over :'(

Ps: je warming is terecht en je Engels is om te huilen.
Ik weet, ik sla heel veel woorden over en kort alles af omdat ik praat onder het lanen. Typ jij alles zo snel grammaticaal correct dan?
pi_118312310
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:32 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik weet, ik sla heel veel woorden over en kort alles af omdat ik praat onder het lanen. Typ jij alles zo snel grammaticaal correct dan?
De fouten die jij maakt maak ik niet idd. En die komen echt niet allemaal door snel typen. _O-
pi_118312503
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef znarch het volgende:

[..]

De fouten die jij maakt maak ik niet idd. En die komen echt niet allemaal door snel typen. _O-
Die jongen is ook pas 19 joh, nog alle tijd om fatsoenlijk engels te leren.

Bron:

19 en nog steeds mijn pikkie nergens ingestopt hebben!
pi_118312539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef kensei het volgende:

[..]

Bron:

keihard gedisst :P
pi_118312761
pi_118312981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef kensei het volgende:

[..]

Bron:

kipfilet schijnt het te benaderen. Succes.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_118313272
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef znarch het volgende:

[..]

Kijk, als jij met je professionele analyses graag wilt geloven dat jouw engels superieur is moet jij dat gewoon geloven man. :-)

en niet mij pesten om mijn maagdelijkheid! :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef nyny83 het volgende:

[..]

kipfilet schijnt het te benaderen. Succes.
Dan voel ik me als die gast van american pie the book of nogwattes.
pi_118313934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef BaajGuardian het volgende:
wat moet mijn naam tezamen met yolo en swag..

(en dan nieteens epic)
Hey, ik las dat je schreef dat je op hoog niveau speelt. Hoezo geloof je dan in elo hell? gr gr
pi_118317132
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef eMazing het volgende:

[..]

Hey, ik las dat je schreef dat je op hoog niveau speelt. Hoezo geloof je dan in elo hell? gr gr
Jonge hij krijgt altijd de noobs in zijn team, het is allemaal 1 groot complot om zijn Elo laag te houden. Dat snap je toch wel?

Verder speelt hij op hoog niveau want hij kan 1500 Elo halen als hij duoqueuet met een 2k+ Elo AD carry zijn smurf en zelf support speelt, dus dan weet je het wel. Dikke pro.
pi_118318555
anywho, wat vinden we van de CLGna changes? Om het maar weer es over LoL te hebben
pi_118319645
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
anywho, wat vinden we van de CLGna changes? Om het maar weer es over LoL te hebben
Retarded. Jungle is enige role die Chauster nog niet gespeeld heeft, en locodoco support? Weet niet wat ik hiervan moet denken :P
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_118320278
Sowieso dom dat ze steeds de betere spelers kicken en dat Hotshit maar in het team blijft. Voyboy is vele malen beter top dan Hotshot.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:02:07 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118320496
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef eMazing het volgende:

[..]

ik geloof niet in elo hell?

heel ranked is hell :')
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:04:45 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118320572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:38 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Jonge hij krijgt altijd de noobs in zijn team, het is allemaal 1 groot complot om zijn Elo laag te houden. Dat snap je toch wel?

Verder speelt hij op hoog niveau want hij kan 1500 Elo halen als hij duoqueuet met een 2k+ Elo AD carry zijn smurf en zelf support speelt, dus dan weet je het wel. Dikke pro.
good luck met een team van 4 carryen als support leaguebrah. (vooral het soort dat niet luisterd of uberhaupt je wards aprecieerd, dus houd je algemene nikszeggende plaagerijtjes maar mooi voor je.)

Ik heb nog meer tegen 2k+ gespeeld dan met overigens. Moeten we deze onnodige discussie weer gaan houden? Wat mij betreft niet iig.
pi_118320642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Keselo het volgende:
Sowieso dom dat ze steeds de betere spelers kicken en dat Hotshit maar in het team blijft. Voyboy is vele malen beter top dan Hotshot.
Hotshot = CLG , dat is het probleem. Hotshot vind zichzelf ook veels te goed om CLG te laten aan betere spelers.
pi_118321631
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Hotshot = CLG , dat is het probleem. Hotshot vind zichzelf ook veels te goed om CLG te laten aan betere spelers.
Moet gewoon manager worden.
pi_118321679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

good luck met een team van 4 carryen als support leaguebrah. (vooral het soort dat niet luisterd of uberhaupt je wards aprecieerd, dus houd je algemene nikszeggende plaagerijtjes maar mooi voor je.)

Ik heb nog meer tegen 2k+ gespeeld dan met overigens. Moeten we deze onnodige discussie weer gaan houden? Wat mij betreft niet iig.
Je kan prima carrien als Support.. Ik heb laatst als support meerdere games gecarried waarbij ik in een team zat met 1100-1400 spelers.
pi_118321681
Is zn ma al

helaas true story
pi_118321755
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Compleet retarded. Van de NA spelers is Voyboy een van de beteren, alleen zijn stijl lijkt niet helemaal te passen bij CLG NA. Komt echter ook doordat Voyboy vanuit zijn jungle veel minder support krijgt dan zijn tegenstander, want Hotshot is gewoon een heel matige jungler. Tevens is Chau een van de betere supports en werkte de botlane als en van de weinigen juist wel prima. Als laatste is locodoco een onwijze troll, naar mijn mening geen bijzondere speler en al helemaal geen support. Ik snap er geen kut van waarom ze dit doen en naar mijn mening gaan ze hard falen.
pi_118322658
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:36 schreef Keselo het volgende:

[..]

Je kan prima carrien als Support.. Ik heb laatst als support meerdere games gecarried waarbij ik in een team zat met 1100-1400 spelers.
Goede post, met jouw mensenkennis voorspel je dat BG overtuigd wordt van jouw niks zeggende en onbewezen zelfverheerlijking.
pi_118322725
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:02 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Goede post, met jouw mensenkennis voorspel je dat BG overtuigd wordt van jouw niks zeggende en onbewezen zelfverheerlijking.
Nee want zijn post was zo prachtig gestructureerd en vol met bewijzen. Leuk wel hoe je gelijk zo in de aanval springt, gaat het niet zo goed thuis jongen?

:')
pi_118322824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:04 schreef Keselo het volgende:

[..]

Nee want zijn post was zo prachtig gestructureerd en vol met bewijzen. Leuk wel hoe je gelijk zo in de aanval springt, gaat het niet zo goed thuis jongen?

:')
Ik vind het gewoon komisch dat je met zo'n post komt waarvan je hopelijk weet dat die de 'discussie' niet naar een hoger niveau tilt en waarmee je geen enkele progressie maakt.

Leuk hoe je meteen in de verdediging springt, gaat het goed op school?
pi_118323202
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:07 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon komisch dat je met zo'n post komt waarvan je hopelijk weet dat die de 'discussie' niet naar een hoger niveau tilt en waarmee je geen enkele progressie maakt.

Leuk hoe je meteen in de verdediging springt, gaat het goed op school?
Maakte denk ik wel duidelijk dat het mogelijk is om te carrien als support, zeker wanneer je onder je niveau speelt.

Gaat goed met de studie ja, lekker aan het studeren voor mijn midterm van vanavond, leuk dat je ernaar vraagt :)
pi_118323212
mensen, net zoveel kills als deaths is niet pro

:') hopeloze suicide noobs
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_118323774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Keselo het volgende:

[..]

Maakte denk ik wel duidelijk dat het mogelijk is om te carrien als support, zeker wanneer je onder je niveau speelt.

Gaat goed met de studie ja, lekker aan het studeren voor mijn midterm van vanavond, leuk dat je ernaar vraagt :)
Mwah, ik was de discussie aan het volgen en had eigenlijk op wat meers gehoopt dan zomaar uit moeten gaan van wat jij over je eigen ervaringen zegt. Het kan namelijk net zo goed een zwakke poging zijn om met gelijk te komen. Dit is een forum hè?
pi_118323802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:17 schreef Ame_thyst het volgende:
mensen, net zoveel kills als deaths is niet pro

:') hopeloze suicide noobs
en negatief staan is niet altijd slecht. Heel veel mensen die ik in realife ken gaan altijd zo: "NEE NIET SURR IK GA NEGATIEF KONDEN WE BETER 10 MIN SURRENDEREN" ;(
pi_118324360
Ik heb verdacht vaak teams tegen met van die honorable opponent tagjes. In mijn eigen team zitten ze nooit. Toeval of worden die expres bij elkaar geplaatst?
pi_118324489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb verdacht vaak teams tegen met van die honorable opponent tagjes. In mijn eigen team zitten ze nooit. Toeval of worden die expres bij elkaar geplaatst?
jij ziet honorable opponent van je teammates neit. Gaan ze aanpassen.
pi_118324598
waarde hechten aan honor. :')

Toch heel blij dat ze het toegevoegd hebben. Haast geen agressieve rage troll meer gezien sinds die patch.
Misschien als ze +5%IP aan honorable opponents geven en -5% IP aan mensen die veel gerepord worden gaan alle trolls weg.
pi_118324674
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef dustbrain het volgende:

Toch heel blij dat ze het toegevoegd hebben. Haast geen agressieve rage troll meer gezien sinds die patch.
Misschien als ze +5%IP aan honorable opponents geven en -5% IP aan mensen die veel gerepord worden gaan alle trolls weg.
Hahahha noob zonder ribbon, ik ben lekker een great teammate ( :') )
pi_118326578
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef dustbrain het volgende:

Dit inderdaad. Hoewel ze absoluut niet verdwenen zijn is het wel sterk verminderd.

Vraag me trouwens nog steeds af wanneer ik nou zelf zo'n tagje krijg. Mijn honorpool staat momenteel op 14 friendly, 2 helpful, 27 teamwork en 17 honorable opponent. Dit had ongetwijfeld meer kunnen zijn als ik honor zou traden of erom zou schooien na een goeie pot, maar daar doe ik niet aan :P
pi_118326691
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:38 schreef nyny83 het volgende:

[..]

ok dankje gr gr
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:56:17 #39
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118326908
of je speelt vaak support en je krijgt nooit honor :')
Wat doe ik hier?
pi_118327496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:56 schreef tdrone het volgende:
of je speelt vaak support en je krijgt nooit honor :')
Ik krijg altijd honour als ik support speel :@
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:11:19 #41
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118327538
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik krijg altijd honour als ik support speel :@
ik duo que vaak met een vriend en het aantal keren dat hij honor krijgt is veel hoger dan dat van mij

Merk je ook vaak in games als mensen alleen de ad carry prijzen en niet de support (die vaak ook veel werk doe)
Wat doe ik hier?
pi_118328104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef tdrone het volgende:

[..]

ik duo que vaak met een vriend en het aantal keren dat hij honor krijgt is veel hoger dan dat van mij

Merk je ook vaak in games als mensen alleen de ad carry prijzen en niet de support (die vaak ook veel werk doe)
Mja ik krijg vaak teamwork als ik dik zit te ownen, dat terwijl ik dan echt niet meer als een team ga spelen ofzo (integendeel).

Ben in paar dagen paar honderd ELO gestegen, benieuwd hoe ver ik kom :)
pi_118328263
Klopt, mensen geven je honor als je 99-00-99 gaat en elke 10 min "GG guys, we can win" zegt
pi_118328571
Een support die goed speelt en 0/0/5 staat kan zijn lane enorm hard carrien maar wordt dan nog outshined door de AD carry die 5/0/0 staat. Puur omdat kills. Support is ondergewaardeerd, maar desalniettemin een erg leuke en bevredigende rol.
pi_118330380
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef dustbrain het volgende:
Klopt, mensen geven je honor als je 99-00-99 gaat en elke 10 min "GG guys, we can win" zegt
Nou ik heb het net uitgeprobeerd, maar t werk mooi nie o|O
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:31:20 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118330455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef Keselo het volgende:
Een support die goed speelt en 0/0/5 staat kan zijn lane enorm hard carrien maar wordt dan nog outshined door de AD carry die 5/0/0 staat. Puur omdat kills. Support is ondergewaardeerd, maar desalniettemin een erg leuke en bevredigende rol.
tot de enemy top, mid en jungler die alle 3 tot de dop toe vol gefeed zijn je met zn 5en komen towerjumpen en de rest van je team nieteens komt helpen bot.

daar sta je dan met je 5/0 adc en 0/0/5 support.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:17:27 #47
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118332401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

tot de enemy top, mid en jungler die alle 3 tot de dop toe vol gefeed zijn je met zn 5en komen towerjumpen en de rest van je team nieteens komt helpen bot.

ha ik laatst in een ranked potje met een vriend in duo que ik stond 0/1/4 vriend 4/0/0

top0/6
mid2/6
jungle 0/6

dat potje duurde maar 20 minuten :')
Wat doe ik hier?
pi_118332712
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat gebeurt je natuurlijk iedere game :')
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:27:36 #49
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_118332815
Teamgenoten die lopen te zeuren dat ik slecht gank, terwijl ik in 8 ganks, 3 kills en 3 assists had (heb bot 1x gegankt en haalde er niets uit) met 0 deaths, terwijl de andere jungle zo'n 15x gankt en 1 assist en 3 deaths eruit haalt...
Was in de eerste 20min btw, daarna surrenderen ze.
Mensen van mijn team waren heletijd tower pushen, op top na, daar waren 4 van mijn ganks, mid 3 en bot dus 1.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:33:50 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118333105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:25 schreef Keselo het volgende:

[..]

Dat gebeurt je natuurlijk iedere game :')
wel in ranked, mischien had ik pech. Maar dat doet niet af aan hoe het mn moreel verkracht tot het punt dat ik geen zin meer had in ranked, dat ik met calsot samen speelde was niet 'om me te laten carryen' maar gewoon omdat het leuk is met hem samen te spelen daar we op elkaar zijn afgestemd en ik geen zin heb om met een of andere random auto attacker te spelen, ik zit zelf al veel veel veel verder skillwise dan me dat soort types te supporten.
pi_118333620
En ga je aan het begin van S3 dan wel actief ranked spelen? Dan zit iedereen in hetzelfde schuitje voor een week en dan is toch weer het kaf van het koren gescheiden.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:52:08 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118333877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef Keselo het volgende:
En ga je aan het begin van S3 dan wel actief ranked spelen? Dan zit iedereen in hetzelfde schuitje voor een week en dan is toch weer het kaf van het koren gescheiden.
nee.

spelen om elo vind ik nutteloos, ik speel alleen voor de rewards ranked, ik speel gewoon normals en arams verder dat vind ik leuk en ik speel omdat ik het leuk vind niet omdat ik een bokaal wil vasthouden in een of andere loods.
pi_118333910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee.

spelen om elo vind ik nutteloos, ik speel alleen voor de rewards ranked, ik speel gewoon normals en arams verder dat vind ik leuk en ik speel omdat ik het leuk vind niet omdat ik een bokaal wil vasthouden in een of andere loods.
Duidelijk.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:53:58 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118333940
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Keselo het volgende:

[..]

Duidelijk.
als er een reward komt voor platinum of diamond oid aan het einde van S3 dan doe ik dan wel ranked, eerder niet.
pi_118334048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

als er een reward komt voor platinum of diamond oid aan het einde van S3 dan doe ik dan wel ranked, eerder niet.
Maar ja, dat weet je dan ook pas aan het einde van het seizoen. Dan moet je plots hard grinden.

Zelf vind ik ranked wel fijn omdat je toch uiteindelijk bij en tegen mensen van je eigen niveau komt, die hun best doen, en dus is het (voor mij althans) de beste manier om beter te worden in dit spel.
pi_118334242
Zo epic _O_
Ik speel met mijn favoriete champ, MF tegen Vayne en Blitzcrank. Blitz faalt met zijn pull waardoor ik samen met mijn support vervolgens op hem in begin te hakken. Blitz de slimmerd zet zijn speedz0r aan waardoor ik hem nét niet dood krijg. Maar gelukkig is daar Vayne die hem precies ver genoeg achterna loopt waardoor ik met een gemikt Q-schot (bounced naar een 2e enemy) op haar alsnog onze ijzeren vriend neerhaal, precies onder zijn eigen turret _O_

Als dit soort dingen lukken dan telt het wat mij betreft voor 10, heerlijk gewoon :D
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:44:47 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118335576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:57 schreef Keselo het volgende:

[..]

Maar ja, dat weet je dan ook pas aan het einde van het seizoen. Dan moet je plots hard grinden.

Zelf vind ik ranked wel fijn omdat je toch uiteindelijk bij en tegen mensen van je eigen niveau komt, die hun best doen, en dus is het (voor mij althans) de beste manier om beter te worden in dit spel.
ik vind het persoonlijk fijner om als het echt ergens voor is alles te geven, dan om met een neutrale mindset door hordes aan sub optimale comps heen te graven.
pi_118336197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik vind het persoonlijk fijner om als het echt ergens voor is alles te geven, dan om met een neutrale mindset door hordes aan sub optimale comps heen te graven.
En ranked 5? Dat is waarschijnlijk de meest gecoördineerde vorm van 5s maar wel ranked. Plus je loopt veel minder het risico tegen 5 randoms te komen die je in 10 minuten stompt.
pi_118336502
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee.

Blij voor je, zolang je maar leert en onthoudt dat je maximaal een 1650 speler bent. Tot die tijd blijven we ons rot lachen om je. Groetjes
pi_118336524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hoezo? Diamond haal je never
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:09:47 #61
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118336542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:00 schreef Keselo het volgende:

[..]

En ranked 5? Dat is waarschijnlijk de meest gecoördineerde vorm van 5s maar wel ranked. Plus je loopt veel minder het risico tegen 5 randoms te komen die je in 10 minuten stompt.
dat wilde ik een tijdje ook doen maar die spelers groep is wat uitmekaar gevallen (geen idee waarom)

(was met strawhatbro, exturien, inpanix etc)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:10:44 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118336582
Gemiddeld spelletje van een nagger na de introductie van het honorsysteem:

X: KS noob
X: my farm fucktard
X: <champion> sucks ass!!!
X: report <champion> for feeding
X: easy
X: you r all noobs
X: OMG YOU SUCK, REPORTED

X: gg wp honor
pi_118336801
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat wilde ik een tijdje ook doen maar die spelers groep is wat uitmekaar gevallen (geen idee waarom)

(was met strawhatbro, exturien, inpanix etc)
Wow zieke ouwe, je speelt met je 1800 rated vriendjes. Jij zit sowieso dan ook op dat niveau! En het contribute ook fucking veel aan je post! Hé goed man, sowieso dat jij een pro speler had kunnen zijn als je 'wat meer je best had gedaan'. Echte baas.
pi_118337482
Sletjes wie heeft al een ribbon dan?
pi_118337898
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:33 schreef Lamabal het volgende:
Ik heb de groene great teammate ribbon :P
pi_118338191
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef yamiown het volgende:
Teamgenoten die lopen te zeuren dat ik slecht gank, terwijl ik in 8 ganks, 3 kills en 3 assists had (heb bot 1x gegankt en haalde er niets uit) met 0 deaths, terwijl de andere jungle zo'n 15x gankt en 1 assist en 3 deaths eruit haalt...
Was in de eerste 20min btw, daarna surrenderen ze.
Mensen van mijn team waren heletijd tower pushen, op top na, daar waren 4 van mijn ganks, mid 3 en bot dus 1.
In blind pick is het altijd de jungler zijn shuld. Ook als bot als een dikke malloot zit te pushen tot het punt dat ze beide gekilt worden door de enemy jungler is het jouw schuld.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:38:08 #67
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_118340439
Onze Olaf had op lvl 30 binnen 21 minuten, 13 deaths, waarvan 9 tegen andere Olaf, tegenstander gankte die lane expres niet.
pi_118341591
Waarom is Lee Sin zo populair op mid tegenwoordig?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:59:44 #69
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_118341729
500 normal wins *O*.
pi_118342453
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:45 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik heb de groene great teammate ribbon :P
Hoe krijg je die dan? Ik en vrienden proberen het uit te vogelen. Niet dat ik hem wil hebben per sé maar ik krijg altijd veel honor en ik vroeg me af :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:33 schreef Lamabal het volgende:
Ik ben honorable \o/
pi_118342879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef znarch het volgende:
Waarom is Lee Sin zo populair op mid tegenwoordig?
Froggen heeft hem onlangs populair gemaakt door goede plays (penta's enzo) met lee sin mid. Hij is hem gaan spelen als counter voor Eve mid.
pi_118342993
Die gespeelde poesliefheid die je sinds dat honor systeem af en toe krijgt van teammates. _O- Hartstikke fijn dat mensen minder flamen maar wellicht prefereer ik toch de flames boven dat overdreven vriendelijke gedoe.

Gebitch en gewhine is tenminste eerlijk :P
Conscience do cost.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:39:11 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118343996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef ems. het volgende:
Die gespeelde poesliefheid die je sinds dat honor systeem af en toe krijgt van teammates. _O- Hartstikke fijn dat mensen minder flamen maar wellicht prefereer ik toch de flames boven dat overdreven vriendelijke gedoe.

GOOD GAME VER YNICE GANK THANKS

pls honor btw
pi_118344161
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef ems. het volgende:

No kidding, ik had iemand die het hele spel over jankte, schold en vloekte op alle goden en terminale ziektes.
Op het eind in de chat:

"U fckng suk fukn losers
..
..
Still gave u honor pls return"
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:46:03 #75
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_118344308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:04 schreef GlenSpey het volgende:
Zo epic _O_
Ik speel met mijn favoriete champ, MF tegen Vayne en Blitzcrank. Blitz faalt met zijn pull waardoor ik samen met mijn support vervolgens op hem in begin te hakken. Blitz de slimmerd zet zijn speedz0r aan waardoor ik hem nét niet dood krijg. Maar gelukkig is daar Vayne die hem precies ver genoeg achterna loopt waardoor ik met een gemikt Q-schot (bounced naar een 2e enemy) op haar alsnog onze ijzeren vriend neerhaal, precies onder zijn eigen turret _O_

Als dit soort dingen lukken dan telt het wat mij betreft voor 10, heerlijk gewoon :D
Dat zijn de lekkerste kills inderdaad.
Dat ze dan denken dat ze het hebben overleefd en je ze dan ineens gankt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:46:51 #76
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_118344346
You all suck!
Honor = honor back :*
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:48:37 #77
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_118344430

De nieuwe Neutral in TT2
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_118345605
Ik ben momenteel weer met een nieuw account bezig om 2 spelers te helpen met het spel en hoe ze moeten spelen. Pff ik wist niet dat ik al zover gevorderd was :') ik herinner mijn dagen nog op NA als mid fiddlesticks xD wist ik veel wat alles was.

Toch maar kata op mid zodat ik in iedergeval de meeste games kan winnen voor mijn team :')

Laatste potjes kata:
13/1/3
22/6/14
10/5/10

arme tegenstander ;(
pi_118347004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef totalvamp het volgende:
Ik ben momenteel weer met een nieuw account bezig om 2 spelers te helpen met het spel en hoe ze moeten spelen. Pff ik wist niet dat ik al zover gevorderd was :') ik herinner mijn dagen nog op NA als mid fiddlesticks xD wist ik veel wat alles was.

Toch maar kata op mid zodat ik in iedergeval de meeste games kan winnen voor mijn team :')

Laatste potjes kata:
13/1/3
22/6/14
10/5/10

arme tegenstander ;(
idd, vieze smurf. Speel dan bot support met je matties, leren zij nog wat
pi_118347005
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

Hoe krijg je die dan? Ik en vrienden proberen het uit te vogelen. Niet dat ik hem wil hebben per sé maar ik krijg altijd veel honor en ik vroeg me af :P

[..]

Ik ben honorable \o/
Enige wat ik erover gehoord heb is dat je bij bepaald percentage van je games gehonoreerd ( :') ) moet worden in die betreffende categorie
pi_118347132
Trouwens als je veel honour wil moet je dit op het einde zeggen: WP team, I honour you all :P
pi_118349220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef dustbrain het volgende:

[..]

idd, vieze smurf. Speel dan bot support met je matties, leren zij nog wat
Ze spelen samen :) ik geef ze tips en shit :P is een koppel die samen LoL speelt xD
pi_118349295
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ze spelen samen :) ik geef ze tips en shit :P is een koppel die samen LoL speelt xD
Romantisch hoor... ow wacht zo ken ik ook een koppel, dus tja. :P
pi_118350301
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Romantisch hoor... ow wacht zo ken ik ook een koppel, dus tja. :P
haha ja, ik ben er alleen voor de zekerheid dat we ook echt winnen xD
pi_118354294
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef kensei het volgende:

[..]

Enige wat ik erover gehoord heb is dat je bij bepaald percentage van je games gehonoreerd ( :') ) moet worden in die betreffende categorie
Las ergens dat je een win streak moest hebben. Ik zag laatst iemand die zelfs 'great leader' was :O
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:12:57 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118354960
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:10 schreef totalvamp het volgende:
) ik herinner mijn dagen nog op NA als mid fiddlesticks xD wist ik veel wat alles was.
middlesticks!
pi_118356801
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

middlesticks!
I zei altijd als ik een kill maakte "I love to fiddle with my stick" :')
rasechte noob
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:49:38 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118357161
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:43 schreef totalvamp het volgende:

[..]

I zei altijd als ik een kill maakte "I love to fiddle with my stick" :')
rasechte noob
ík noemde hem altijd dicklesticks ;l

p.s. ik net ff wotd doen zit er xin in mn team die (ja tegen bots nou en) een quadra heeft en op de 5e van enimi team afspringt en em bijna dood heeft, kom ik aan met karma ult+shield op em (expres :D )

'ace'

:D
pi_118357338
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ík noemde hem altijd dicklesticks ;l

p.s. ik net ff wotd doen zit er xin in mn team die (ja tegen bots nou en) een quadra heeft en op de 5e van enimi team afspringt en em bijna dood heeft, kom ik aan met karma ult+shield op em (expres :D )

'ace'

:D
Krijg je niet minder ip van die wotd bonus als je een bot game doet ipv normals/ranked? Of is het evenveel?
pi_118357732
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef apenkont het volgende:

[..]

Krijg je niet minder ip van die wotd bonus als je een bot game doet ipv normals/ranked? Of is het evenveel?
minder want 25% ip reduction van bot game.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 00:22:49 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118358714
volgens mij evenveel, ipboost is minder indd, wotd is altijd 150.
pi_118359473
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Xetran het volgende:

[..]

Las ergens dat je een win streak moest hebben. Ik zag laatst iemand die zelfs 'great leader' was :O
Lijkt me sterk... heb er eerder vandaag 4 achterelkaar gewonnen maar een tagje heb ik niet gekregen.

Net een lekkere afsluiter van de dag gehad. 17-0 :) voel me weer helemaal op en top carrier! En ondanks dat het me is afgeraden speel ik nog steeds met Wriggles :@ man wat is dat item prettig tijdens earlygame _O_
pi_118359767
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 00:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Lijkt me sterk... heb er eerder vandaag 4 achterelkaar gewonnen maar een tagje heb ik niet gekregen.

Net een lekkere afsluiter van de dag gehad. 17-0 :) voel me weer helemaal op en top carrier! En ondanks dat het me is afgeraden speel ik nog steeds met Wriggles :@ man wat is dat item prettig tijdens earlygame _O_
Ja, wij hadden dan ook gehoord van iets van rond de 10-15 winning spree
pi_118360101
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef Xetran het volgende:

[..]

Dat zou onlogisch zijn :?
pi_118360716
Mordekaiser gehaald, wat een toffe champ in teamfights :D
pi_118360981
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef znarch het volgende:

[..]

Dat zou onlogisch zijn :?
Er is zoveel onlogisch in dit kutspel :P
pi_118366027
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef Xetran het volgende:

[..]

Dat is veel te veel, zoiets haalt niemand...
pi_118368075
ik had een ribbon maar zie em nooit, gaat die weer weg na een dag ?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_118368277
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
ik had een ribbon maar zie em nooit, gaat die weer weg na een dag ?
die van honorable opponent zie je niet bij jezelf in load screen. Je tegenstander ziet hem als het goed is wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')