Jup.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff serieus gast, is Esses gebanned?
Ik vermoed iemand van het 3e peloton 602 sqn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef m.k het volgende:
Welke ongelimiteerde kneus is daar verantwoordelijk voor?
Ik zat ff Esses postgeschiedenis door te nemen, ik zag daar niks blaartrekkends in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef m.k het volgende:
Welke ongelimiteerde kneus is daar verantwoordelijk voor?
Was ook al aan het zoeken, kwam ook niks bijzonders tegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat ff Esses postgeschiedenis door te nemen, ik zag daar niks blaartrekkends in.
Dat is er ook niet, maar de mods mogen hem niet. dat is al genoeg reden tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat ff Esses postgeschiedenis door te nemen, ik zag daar niks blaartrekkends in.
Een user niet mogen is wat anders dan legitiem iemand een ban aannaaien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is er ook niet, maar de mods mogen hem niet. dat is al genoeg reden tegenwoordig.
Mensen kunnen het dan ook meestal slecht hebben als ze op hun ongelijk worden gewezen, en dat ook nog eens beargumenteerd word.quote:
Goed, daar zeur ik dan niet over, en al heul nie een TR van maken, dan hou ik m'n klep gewoon en ga ik iets anders doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:45 schreef m.k het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 23 oktober 2012 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
betweterige van Esses
Mensen kunnen het dan ook meestal slecht hebben als ze op hun ongelijk worden gewezen, en dat ook nog eens beargumenteerd word.
Wedde dat wij niet waardig genoeg zijn om een reden te horen van de elite modjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, eerst maar eens afwachten of hij echt een permban heeft, ik kan echt niks vinden wat kan leiden tot een ban.
Thaboelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:46 schreef Schild het volgende:
Thaboel, originaliteit een 4, maar uitvoering dikke 10.
quote:
Dat schijnt dus een raadsel te zijn, maar volgens mij lult Thaboel uit zijn Indo nekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oh shi- wat heeft ie gedaan dan?
Nee Esses heeft een permbanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat schijnt dus een raadsel te zijn, maar volgens mij lult Thaboel uit zijn Indo nek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |