Ja, en dan nog even op FOK! terug checken aangezien ik maar 4 minuten van te voren weghoef. ^^quote:
Mijn lunch smeer ik altijd de avond van te voren op ingevroren brood jonguh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is je mama al op, of moet je zelf een boterham smeren?
Klein maar fijn idd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dit was ook niet zo groot, denk een man of 150 plus partners. Had het vrouwtje ook mee, die gehoopt had dat we tijd zouden hebben om naar Bush Gardens te gaan. Maar dat is er dus niet van gekomen.
Ja Bush Gardens is wel leuk, zeker ook omdat we geen tickets hadden hoeven te kopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klein maar fijn idd.
Het is elke keer weer leuk, maten die je in jaren niet gezien hebt, maar ook de Afghanistan vets die zo langzaamaan ook op komen draven.
Bush Gardens, ben ik in FL eens geweest.
Bush Gardens FL is dan wel weer erg lang geleden, in 1994 toen ik na missie FL aandeed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Bush Gardens is wel leuk, zeker ook omdat we geen tickets hadden hoeven te kopen.
Wij waren van het weekend in Williamsburg, VA. Maar het maakt niets uit naar welke Bush Gardens we zouden gaan, want we hebben dus gratis toegang. Is trouwens ook zo met Seaworld en Sesame Place.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bush Gardens FL is dan wel weer erg lang geleden, in 1994 toen ik na missie FL aandeed.
Kijk, en dat zou nog eens mogen veranderen in Nederand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wij waren van het weekend in Williamsburg, VA. Maar het maakt niets uit naar welke Bush Gardens we zouden gaan, want we hebben dus gratis toegang. Is trouwens ook zo met Seaworld en Sesame Place.
Ja is dus niet voor vets, is enkel voor actuief dienende militaire (en tot drie "dependents" ), en men moet de ID card laten zien. Hier krijg je als veteraan wel op bv. Veterans Day kortingen, en kan je bv. bij Golden Coral gratis eten etc. En buiten Veterans Day kan je bij verschillende zaken wat korting krijgen (bv. Lowe's hardware. etc) Maar als militair heb je toch wat vaker en meer kortingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk, en dat zou nog eens mogen veranderen in Nederand.
Als je al korting ergens krijgt voor vets dan, dan moeten ze dat navragen.
En als je korting vraagt door je veteranenpas te laten zien dan lachen ze je haast uit.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja is dus niet voor vets, is enkel voor actuief dienende militaire (en tot drie "dependents" ), en men moet de ID card laten zien. Hier krijg je als veteraan wel op bv. Veterans Day kortingen, en kan je bv. bij Golden Coral gratis eten etc. En buiten Veterans Day kan je bij verschillende zaken wat korting krijgen (bv. Lowe's hardware. etc) Maar als militair heb je toch wat vaker en meer kortingen.
trusten Sine, en straks gezond weer opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga eens maffe, over 4 uurtjes gaat de wekker af.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja jammer voor je, maar je bent dus niet de eerste
Ga je je televisie terugeisen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
trusten Sine, en straks gezond weer op
Ik ga zo een incasso bureau bellen
Smartassquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja jammer voor je, maar je bent dus niet de eerste
Ik kreeg het te horen via elfjes...quote:
Schijnbaar jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef Schild het volgende:
Thaboel heeft vanochtend z'n lolbroek aangedaan.
ff serieus gast, is Esses gebanned?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen via elfjes...
Of word dit weer zoiets waarbij de desbetreffende mods/admins weer niks laten horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |