Ja, geweldig!quote:
Helaas nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Slaap lekker klein opdondertje. Geen vakantie meer ofzo?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Zorug dat je der bij komt, bij de marine, bij de marinuhh
Vanaf minuut 04:55
Is een lang verhaal, maaer zal het kort houden, ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Halleee Sine, alles okay daarzo?
Mooi, geen diensten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is een lang verhaal, maaer zal het kort houden, ja.
Ik ben vandaag en morgen nog ff vrij.quote:
Ik denk niet dat ik hier op wil/kan reageren omdat dit als militair niet gepast is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag en morgen nog ff vrij.
Hoe heb jij dat debat tussen Mitt en Obama ervaren?
hehe uiteraardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hier op wil/kan reageren omdat dit als militair niet gepast is.
Wat dacht je ervan om vroeger te vertrekken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Stond ik om 08:45 op om naar het responsiecollege te gaan.. mis ik m'n trein
Dan maar thuisblijven. Dayum son, ik mis steeds vaker m'n trein
Ik was nog geeneens vertrokken, maar ik zag op de klok dat het al nutteloos was om te gaan. Ik ga meestal 4/5 minuutjes voordat de trein vertrekt van huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om vroeger te vertrekken?
Ja in Nederland kan men koffie dik kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe uiteraard
In de NL pers is Obama in elk geval als winnaar uitgeroepen. Of dat in de USA ook zo is, dat zien we wel als men uiteindelijk moet gaan stemmen.
Mogguh Sine_Pari!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja in Nederland kan men koffie dik kijken.
En schuift dingen op de lange baanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja in Nederland kan men koffie dik kijken.
Lekker kut van de NS dat ze niet even op je luie donder wachten zeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik was nog geeneens vertrokken, maar ik zag op de klok dat het al nutteloos was om te gaan. Ik ga meestal 4/5 minuutjes voordat de trein vertrekt van huis.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Lekker kut van de NS dat ze niet even op je luie donder wachten zeg.
Dat wordt wat als je ooit een baan krijgt...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik was nog geeneens vertrokken, maar ik zag op de klok dat het al nutteloos was om te gaan. Ik ga meestal 4/5 minuutjes voordat de trein vertrekt van huis.
dat dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wordt wat als je ooit een baan krijgt...
Niet de NS, Syntus. De veevervoer maatschappij in de Achterhoek die nog rijdt met diesel treinenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Lekker kut van de NS dat ze niet even op je luie donder wachten zeg.
Had niks met de stiptheid van de Syntus te maken. Ik had gewoon eerder op moeten staan of pas daar naar de WC moeten gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry Sammy, je weet dat de NS niet altijd even stipt is, dus moet je daar rekening mee houden.
Dan nog, en je kent het begrip "militaire tijd"?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet de NS, Syntus. De veevervoer maatschappij in de Achterhoek die nog rijdt met diesel treinen.
Ja wie gaat er dan ook in de Achter(lijke)hoek wonen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet de NS, Syntus. De veevervoer maatschappij in de Achterhoek die nog rijdt met diesel treinen.
Hey, we zijn misschien technologisch achtergesteld maar hebben de aardigste mensen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja wie gaat er dan ook in de Achter(lijke)hoek wonen?
Schijnbaar niet, want ze wachten dus mooi niet op jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, we zijn misschien technologisch achtergesteld maar hebben de aardigste mensen!
En: mijn ouders kennelijk.
En daar hebben sie van de mötorcrus geheurdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, we zijn misschien technologisch achtergesteld maar hebben de aardigste mensen!
En: mijn ouders kennelijk.
En de luiste mensen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En daar hebben sie van de mötorcrus geheurd
Niet enkel aardige mensen in de Achter(lijke)hoek, maar ook nog eens de domste, die niet eens behoorlijk klok kunnen kijken. Maar ik zou zeggen gaan met die banaan. Wie wat worden wil, die zit niet stil. Dus in de benenwagen af naar het station.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:28 schreef samthegreat5 het volgende:
O..M..G
Mijn pa komt net mijn kamer binnen lopen: ''waarom ben je zo vroeg op?''
Ik kijk op de klok *08:30.. eh ik moet altijd de trein van 09:00 hebben*![]()
![]()
![]()
Quick march die kant op, dus!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:28 schreef samthegreat5 het volgende:
O..M..G
Mijn pa komt net mijn kamer binnen lopen: ''waarom ben je zo vroeg op?''
Ik kijk op de klok *08:30.. eh ik moet altijd de trein van 09:00 hebben*![]()
![]()
![]()
Eerst effe etenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Quick march die kant op, dus!!!
Dat heet "double time" druiloorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Quick march die kant op, dus!!!
Ik ken het, altijd gezellig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:35 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Was van het weekend op een veteranen event, lekker gratis zuipen, dus bar gezellig.
Ja dit was ook niet zo groot, denk een man of 150 plus partners. Had het vrouwtje ook mee, die gehoopt had dat we tijd zouden hebben om naar Bush Gardens te gaan. Maar dat is er dus niet van gekomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken het, altijd gezellig.
Waar het mij altijd om gaat is om dat kameraadschapsgevoel weer te zien en te ervaren.
Bij ons gaat het altijd om Cie's gewijze reunies, dus klein en bescheiden, met partners erbij.
Kachellam daar ter plekke blijven pitten.
Ik kijk er nu al naar uit, deze reunie, dat is van alle leden die bij de Bravo/Stier Coy (First In) hebben gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |