Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:28 schreef m.k het volgende:
Kijk ik zou ook admin kunnen worden, gewoon de hele tijd nee zeggen
Nicequote:
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:50 schreef Schild het volgende:
Hij zal wel weer priveberichten naar mods/FA hebben gestuurd.
Neequote:
vertaald in buitenlander taal:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga jullie doodschieten met mijn waterpistool!!!
Waz met jouquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:19 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
vertaald in buitenlander taal:
yk ga jou poppen met muh blackatolie
Что джокер?quote:
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef yvonne het volgende:
Ga es weg met die rare topicreports jeweetwelwie
Hoezo, dacht dat er herhaaldelijk aan users gevraagd werd of ze TR's wouden doen bij ongepast gedrag. Ik heb een hoop geleerd van mijn vorige ban en probeer mij te beteren doe ik het weer niet goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef yvonne het volgende:
Ga es weg met die rare topicreports jeweetwelwie
Niet mierenneukenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoezo, dacht dat er herhaaldelijk aan users gevraagd werd of ze TR's wouden doen bij ongepast gedrag. Ik heb een hoop geleerd van mijn vorige ban en probeer mij te beteren doe ik het weer niet goed
Dat lijkt mij ook bijzonder moeilijk.quote:
Ach gooooos, koetsiekoetjsiekroelquote:
Jou lukt hetquote:
Ik ben hier zo enorm ongevoelig voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:29 schreef m.k het volgende:
Wat kan ik doen om u te pleasen? yvonne oh geweldige yvonne
Nou, mijn vorige ervaring doet mij anders gelovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier zo enorm ongevoelig voor.
WOUW wat een mooie ding!!quote:
En nog mét pet op ookquote:
Is het een politie pet?quote:
Je zou natuurlijk ook minder neerbuigende opmerkingen kunnen maken en je gewoon als een admin kunnen gedragen. Maarja, gezien jouw historie met denigrerende, irrelevante, nutteloze opmerkingen zonder enige nuance zie ik dat nog niet snel gebeuren.quote:
Njet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook minder neerbuigende opmerkingen kunnen maken en je gewoon als een admin kunnen gedragen. Maarja, gezien jouw historie met denigrerende, irrelevante, nutteloze opmerkingen zonder enige nuance zie ik dat nog niet snel gebeuren.
Oja: doe maar meteen permban voor crewbash
Komt eraanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook minder neerbuigende opmerkingen kunnen maken en je gewoon als een admin kunnen gedragen. Maarja, gezien jouw historie met denigrerende, irrelevante, nutteloze opmerkingen zonder enige nuance zie ik dat nog niet snel gebeuren.
Gewoon doen alsof er niks aan de hand isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses heb een ban aan zijn taas, laten wij nu gewoon verder gaan tot de orde van de dag.
Psstttt, FAL 7,62 kopen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef Thaboel het volgende:
Wat een ontiegelijk hoog niveau van Yvonne weer. Oh en Netsplitter niet te vergeten in de fb.
Oke, nu ga ik weer met mn leger auotjes spelen.
als het hele admin team zo denkt, komt fok er wel. Achterlijk wijfquote:
qftquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef gerco94 het volgende:
[..]
als het hele admin team zo denkt, komt fok er wel. Achterlijk wijf
¤800quote:
quote:
Ik geef je 25!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
¤800
Helaas is de wetgeving veranderd, en mag men geen semi-automatisch wapen meer aanshaffen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vanwege zijn biologie en natuurkundig geneuzel zekerquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Word wel lekker rustig hierzoDe twee DEF-druktemakers er ff lekker uit. En Gerco die er lekker achteraan vliegt.
Zo meteen heb jij vrijbaan om heel DEF vol te laten lopen met militaire marsen....quote:
Hier pak aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Zo meteen heb jij vrijbaan om heel DEF vol te laten lopen met militaire marsen....
Wacht... im on to something here
Die Fahne hoch... ow wacht straks vlieg ik er ook uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Zo meteen heb jij vrijbaan om heel DEF vol te laten lopen met militaire marsen....
Wacht... im on to something here
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die Fahne hoch... ow wacht straks vlieg ik er ook uit
Als jullie nou even 10 minuten onder een waterplant gaan zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Thaboel het volgende:
Wat een enorme berg stierenpoep zeg. Echt top weer admin team!
Wel schuin afsnijden he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie nou even 10 minuten onder een waterplant gaan zitten
Njet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie nou even 10 minuten onder een waterplant gaan zitten
Plukken mag ook.quote:
Zal vast heel veel gepost wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Lotusss het volgende:
Zijn we nu klaar?
Nu verder met de orde van de dag.
Prima. Straks mn vlekkenpak weer aantrekken. Zo eerst ff zelfgemaakte hamburger fixen: Italiaanse bol, hambo van 150gr rundergehakt, beetje sla, bacon etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Lotusss het volgende:
Zijn we nu klaar?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Prima. Straks mn vlekkenpak weer aantrekken. Zo eerst ff zelfgemaakte hamburger fixen: Italiaanse bol, hambo van 150gr rundergehakt, beetje sla, bacon etc.
Tripple Whopper zonder ui je weets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Prima. Straks mn vlekkenpak weer aantrekken. Zo eerst ff zelfgemaakte hamburger fixen: Italiaanse bol, hambo van 150gr rundergehakt, beetje sla, bacon etc.
Moet ik ff drie bollen kopen om te gaan stapelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tripple Whopper zonder ui je weets.
Belachelijke bans zijn ondertussen toch de orde van de dag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Lotusss het volgende:
Zijn we nu klaar?
# crewbash: banquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Belachelijke bans zijn ondertussen toch de orde van de dag?
En de volgende ban is voor.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Belachelijke bans zijn ondertussen toch de orde van de dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |