quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook minder neerbuigende opmerkingen kunnen maken en je gewoon als een admin kunnen gedragen. Maarja, gezien jouw historie met denigrerende, irrelevante, nutteloze opmerkingen zonder enige nuance zie ik dat nog niet snel gebeuren.
Oja: doe maar meteen permban voor crewbash
Vanwege zijn biologie en natuurkundig geneuzel zekerquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Word wel lekker rustig hierzoDe twee DEF-druktemakers er ff lekker uit. En Gerco die er lekker achteraan vliegt.
Zo meteen heb jij vrijbaan om heel DEF vol te laten lopen met militaire marsen....quote:
Hier pak aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Zo meteen heb jij vrijbaan om heel DEF vol te laten lopen met militaire marsen....
Wacht... im on to something here
Die Fahne hoch... ow wacht straks vlieg ik er ook uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Zo meteen heb jij vrijbaan om heel DEF vol te laten lopen met militaire marsen....
Wacht... im on to something here
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die Fahne hoch... ow wacht straks vlieg ik er ook uit
Als jullie nou even 10 minuten onder een waterplant gaan zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Thaboel het volgende:
Wat een enorme berg stierenpoep zeg. Echt top weer admin team!
Wel schuin afsnijden he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie nou even 10 minuten onder een waterplant gaan zitten
Njet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie nou even 10 minuten onder een waterplant gaan zitten
Plukken mag ook.quote:
Zal vast heel veel gepost wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Lotusss het volgende:
Zijn we nu klaar?
Nu verder met de orde van de dag.
Prima. Straks mn vlekkenpak weer aantrekken. Zo eerst ff zelfgemaakte hamburger fixen: Italiaanse bol, hambo van 150gr rundergehakt, beetje sla, bacon etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Lotusss het volgende:
Zijn we nu klaar?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Prima. Straks mn vlekkenpak weer aantrekken. Zo eerst ff zelfgemaakte hamburger fixen: Italiaanse bol, hambo van 150gr rundergehakt, beetje sla, bacon etc.
Tripple Whopper zonder ui je weets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Prima. Straks mn vlekkenpak weer aantrekken. Zo eerst ff zelfgemaakte hamburger fixen: Italiaanse bol, hambo van 150gr rundergehakt, beetje sla, bacon etc.
Moet ik ff drie bollen kopen om te gaan stapelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tripple Whopper zonder ui je weets.
Belachelijke bans zijn ondertussen toch de orde van de dag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Lotusss het volgende:
Zijn we nu klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |