Dat lijkt mij ook bijzonder moeilijk.quote:
Ach gooooos, koetsiekoetjsiekroelquote:
Jou lukt hetquote:
Ik ben hier zo enorm ongevoelig voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:29 schreef m.k het volgende:
Wat kan ik doen om u te pleasen? yvonne oh geweldige yvonne
Nou, mijn vorige ervaring doet mij anders gelovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier zo enorm ongevoelig voor.
WOUW wat een mooie ding!!quote:
En nog mét pet op ookquote:
Is het een politie pet?quote:
Je zou natuurlijk ook minder neerbuigende opmerkingen kunnen maken en je gewoon als een admin kunnen gedragen. Maarja, gezien jouw historie met denigrerende, irrelevante, nutteloze opmerkingen zonder enige nuance zie ik dat nog niet snel gebeuren.quote:
Njet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook minder neerbuigende opmerkingen kunnen maken en je gewoon als een admin kunnen gedragen. Maarja, gezien jouw historie met denigrerende, irrelevante, nutteloze opmerkingen zonder enige nuance zie ik dat nog niet snel gebeuren.
Oja: doe maar meteen permban voor crewbash
Komt eraanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook minder neerbuigende opmerkingen kunnen maken en je gewoon als een admin kunnen gedragen. Maarja, gezien jouw historie met denigrerende, irrelevante, nutteloze opmerkingen zonder enige nuance zie ik dat nog niet snel gebeuren.
Oja: doe maar meteen permban voor crewbash
Gewoon doen alsof er niks aan de hand isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses heb een ban aan zijn taas, laten wij nu gewoon verder gaan tot de orde van de dag.
Psstttt, FAL 7,62 kopen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef Thaboel het volgende:
Wat een ontiegelijk hoog niveau van Yvonne weer. Oh en Netsplitter niet te vergeten in de fb.
Oke, nu ga ik weer met mn leger auotjes spelen.
als het hele admin team zo denkt, komt fok er wel. Achterlijk wijfquote:
qftquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef gerco94 het volgende:
[..]
als het hele admin team zo denkt, komt fok er wel. Achterlijk wijf
¤800quote:
quote:
Ik geef je 25!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
¤800
Helaas is de wetgeving veranderd, en mag men geen semi-automatisch wapen meer aanshaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |