quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef henkde_j het volgende:
0 inspiratie voor TT![]()
Fucking last posts
Daarom kijk ik ook altijd of ik niet toevallig het topic sluitquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef henkde_j het volgende:
Fucking last posts
Iemand moet het doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook altijd of ik niet toevallig het topic sluit
quote:
Tja, hier is geen ajaciedquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook altijd of ik niet toevallig het topic sluit
die opent alle topicsquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft een ajacied ermee te maken?
Ik zag dat je gereageerd had op de datumprikker, maar ik zie niet wat. Beschikbaarheid aangepast oid?quote:
9 nov aangepast naar 'liever niet'. Iets met waarschijnlijk eindevaluatie van het student-assistentprojectquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag dat je gereageerd had op de datumprikker, maar ik zie niet wat. Beschikbaarheid aangepast oid?
Niemand die met je mee wilt gaan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat schept kansen. Ik wil best 4 dagen naar Werchter, maar om dat nou 4 dagen lang in m'n eentje te doen...
Collega's als teambuildingquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, daar heb ik helaas de verkeerde vrienden voor
Hmm, ik zit even m'n collega's langs te gaan in gedachten, maar de meesten zijn veel ouder dan ikquote:
Idem hier. En dat terwijl ik morgen een hele dag herfstvakantie heb!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, nog lekker aan school werken
Ik ook. En vrijdag ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier. En dat terwijl ik morgen een hele dag herfstvakantie heb!
Die heb ik al ingelostquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier. En dat terwijl ik morgen een hele dag herfstvakantie heb!
Je moet er inderdaad skills voor hebben, zoals ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef henkde_j het volgende:
Fucking last posts
Voor mij voor het eerst een week met ook daadwerkelijk wat vrije dagenquote:
mijn laatste hele week vakantie stamt uit april toen ik met moeders naar Praag ben geweest. en mijn eerstvolgende wordt tijdens Serious Requestquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor mij voor het eerst een week met ook daadwerkelijk wat vrije dagenVoorgaande edities had ik altijd een zwik nakijk- en voorbereidwerk
Waar was je danquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad skills voor hebben, zoals ik.
Ik maak namelijk zuiver en alleen kwaliteits TT's.
Ah oke, geen probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
9 nov aangepast naar 'liever niet'. Iets met waarschijnlijk eindevaluatie van het student-assistentproject
Oh ja, die ellende komt er ook weer aan... Heb je veel toetsen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook. En vrijdag ookEn de week daarop ook lekker 2 dagen per week extra vrij, dan maar eens tijd maken om te studeren voor de tentamenweken
Je had gewoon het afgelopen weekend naar het noorden moeten verhuizen, dan had je nog een weekquote:
Het Noordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had gewoon het afgelopen weekend naar het noorden moeten verhuizen, dan had je nog een week
quote:
Never.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had gewoon het afgelopen weekend naar het noorden moeten verhuizen, dan had je nog een week
Eentje. Ik ben een andere steeds aan het uitstellenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, die ellende komt er ook weer aan... Heb je veel toetsen?
Hier maar een, maar das gelijk ook een hufterige
Same herequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, daar heb ik helaas de verkeerde vrienden voor
Precies!quote:
Je moet wat over hebben voor een extra week vakantiequote:
Foei, dat is vrij veel... Taai ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eentje. Ik ben een andere steeds aan het uitstellenIk moet daarvoor 15 boeken lezen, verdeeld over de middeleeuwen tot nu toe. Normaal gesproken lees ik wel braaf, maar ik vrees dat ik nu toch echt iets met samenvattingen ga doen en dergelijke. Voor tentamenperiode 2 oid.
Ah, vrienden worden dan maar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same heregelukkig gaan m`n nichtje, haar vriend en een groep van hun vrienden wel (volgend jaar voor `t eerst ), ga ook altijd met hun naar Pinkpop en ook volgend jaar voor t eerst naar Sziget
![]()
![]()
![]()
Nouja, als je bedenkt dat een 'boek' uit de middeleeuwen nog lang geen 200 pagina's telt...quote:
Dat scheelt misschien, maar ik kan me zo voorstellen dat het Nederlands er in die tijd een stuk anders uitzagquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, als je bedenkt dat een 'boek' uit de middeleeuwen nog lang geen 200 pagina's telt...
Inderdaad. En we moeten nog zo dicht mogelijk bij de brontekst blijven ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat scheelt misschien, maar ik kan me zo voorstellen dat het Nederlands er in die tijd een stuk anders uitzag
Jep, dat ken ik. Werd ons heeeel vaak verteld tijdens Nederlandsquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 'hebban olla vogala nestas'.
Ter info, dat is het eerste stuk geschreven Nederlands dat er is gevonden, het komt uit omstreeks de 11e eeuw
Literatuur op het vwo.. Dan heb je zeker wel een aantal teksten/verhalen van voor 1945 behandeld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, dat ken ik. Werd ons heeeel vaak verteld tijdens Nederlands.
Helaas wel jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Literatuur op het vwo.. Dan heb je zeker wel een aantal teksten/verhalen van voor 1945 behandeld?
"Hebben alle vogels nesten"??quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inderdaad. En we moeten nog zo dicht mogelijk bij de brontekst blijven ookIk studeer verdorie Nederlands, geen Oud-Nederlands of Middel-Nederlands... Ik kom niet verder dan 'hebban olla vogala nestas'.
Ter info, dat is het eerste stuk geschreven Nederlands dat er is gevonden, het komt uit omstreeks de 11e eeuw
Ah, I seequote:
VWO gedaan dan? Bij mij op de havo was dat gelukkig nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:55 schreef henkde_j het volgende:
Oude literatuur bij Nederlands behandelen? Dat moet mij compleet ontgaan zijn
Verklaart een hoop. Havo hierquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
VWO gedaan dan? Bij mij op de havo was dat gelukkig niet
quote:
Couperus is vreselijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik raad het je ook niet aan. Ik vind er geen klap aan. Nou vind ik dat sowieso niet van de Nederlandse literatuur, maar na 1945 kan ik het meestal nog wel makkelijk weglezen. Probeer maar eens iets van Couperus (verplicht op m'n lijst) te lezen. Wat een verschrikkelijk geneuzel.
Ik vond alles qua literatuur kut, inclusief romans en wat dan ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik raad het je ook niet aan. Ik vind er geen klap aan. Nou vind ik dat sowieso niet van de Nederlandse literatuur, maar na 1945 kan ik het meestal nog wel makkelijk weglezen. Probeer maar eens iets van Couperus (verplicht op m'n lijst) te lezen. Wat een verschrikkelijk geneuzel.
Volgens mij ben jij helemaal niet gek op lezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond alles qua literatuur kut, inclusief romans en wat dan ook.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond alles qua literatuur kut, inclusief romans en wat dan ook.
quote:In het leven… en ook in de taal zijn nuances alles.
Louis Couperus
Nederlands schrijver 1863-1923
Oh jawel hoor, heb op de basisschool de hele bieb uitgelezen ongeveer, daarna werd het minder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij helemaal niet gek op lezen
Mondelingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef borisz het volgende:
Literatuur lezen. Ik heb alleen De Aanslag en Joe Speedboot gelezen en heel toevallig ging mijn mondeling over die boeken. 8,5 gehaald doen.
Dat zal m`n wederhelft niet zo tof vindenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, vrienden worden dan maar?Heb wel vrienden wiens smaak de mijne overlappen, maar een aantal daarvan zijn van die vaste Lowlands-gangers en een ander vindt een festival maar te druk.
Ik mag geen moderne vertalingen lezen, jammer genoeg. Nouja, ik jas er wel wat samenvattingen doorheen, ik ga al die boeken toch nooit behandelen in de les.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef alors het volgende:
Maar veel van die oude boeken hebben ook wel moderne vertalingen. Max Havelaar is wel te doen en Van den Vos Reynaerde en Camera Obscura heb ik geloof ik 'gelezen'. Karel ende Elegast misschien ook, of alleen fragmenten behandeld.
Mondeling bij mij vwo was episch, we zaten met zijn vieren of vijfen met de lerares daar en mochten elkaar beoordelen. Wij elkaar allemaal de hemel in prijzenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, heb op de basisschool de hele bieb uitgelezen ongeveer, daarna werd het minder.
[..]
MondelingIedereen had een voldoende, maar dat wijf gaf mij een 5. Pleur op met je mondeling.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Mondeling bij mij vwo was episch, we zaten met zijn vieren of vijfen met de lerares daar en mochten elkaar beoordelen. Wij elkaar allemaal de hemel in prijzenAllemaal een 8 of hoger
Ja wij hadden ook een gedeelte 1 op 1, maar je moet het altijd zo proberen te draaien dat je een heel eind weglult over dingen die je wel weet... Ik had er ook boeken bijzitten van mijn havolijst en dan was al fucking lang geleden, dus behalve de verhaallijn wist ik er niks meer van. Dat zei ik dan ook gewoon. En dat vond ze wel primaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]Wij 1 op 1. Ik was pleuriszenuwachtig en er echt helemaal klaar mee toen ze zei dat het niet voldoende was.
Ze had sowieso de pest aan me
De ideale methode. Samenvatting lezen. En een onderdeel er uit pikken en in detail onthoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wij hadden ook een gedeelte 1 op 1, maar je moet het altijd zo proberen te draaien dat je een heel eind weglult over dingen die je wel weet... Ik had er ook boeken bijzitten van mijn havolijst en dan was al fucking lang geleden, dus behalve de verhaallijn wist ik er niks meer van. Dat zei ik dan ook gewoon. En dat vond ze wel prima
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:23 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek m'n mandje ook maar weer eens op
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog een half uur voor mij. dan weer slapen en terug naar college
En weer Lila Wolkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
Gewoon Iron Maiden en Nero achter elkaar aan draaien![]()
Zit al een poosje languit op de bank voor de tvquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En weer Lila Wolken
Nouja, nu wel echt slapen
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:22 schreef wolfrolf het volgende:
hoj henkiej pienjooww saajlunt keejos dukkie minnthiej mexiebexiejj en kroelieroeliehhhhhjjj
WolfROFL!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:22 schreef wolfrolf het volgende:
hoj henkiej pienjooww saajlunt keejos dukkie minnthiej mexiebexiejj en kroelieroeliehhhhhjjj
Wofolrofolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:22 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezellig weer in de trein:
"Goeiemorgen, en een speciale vermelding aan de persoon die zijn kind op het perron laat staan, ik hou namelijk niet van ongelukken. In het beste geval wordt er eentje zwaargewond afgevoerd. En je koopt niet zomaar een nieuwe"
Goeie teksten weer.
The fuck?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezellig weer in de trein:
"Goeiemorgen, en een speciale vermelding aan de persoon die zijn kind op het perron laat staan, ik hou namelijk niet van ongelukken. In het beste geval wordt er eentje zwaargewond afgevoerd. En je koopt niet zomaar een nieuwe"
Goeie teksten weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 23-10-2012 11:32:41 ]know'm sayin?
word? word.
Ik vind deze ook wel grappig ja, maar ik snap het predicaat guilty ook welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Hey, een van de weinige fatsoenlijke platen van Shakira
Beetje wel, ja... Al zing ik hem nog steeds meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef alors het volgende:
Dit is trouwens nog meer guilty, wat een zeikerige clichéplaat
Weet je hoe lief Babe isquote:
My thoughts exactlyquote:
Ik vind je een schat, heus, maar vandaag begrijp ik je nietquote:
Ik vind hem skitter0nd!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is een nieuwe smiley die ik heb uitgevonden
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe dit fietst:
[ afbeelding ]
Nooit meer banden plakken
dat kan je ongeveer wel inschattenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe dit fietst:
[ afbeelding ]
Nooit meer banden plakken
Hij zei het wat anders hoor hij DENKT er over om te stoppen maar hij weet het nog niet zeker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
James BluntWat ben ik blij dat je besloten hebt te stoppen
En dan ook nog niet eens voor altijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij zei het wat anders hoor hij DENKT er over om te stoppen maar hij weet het nog niet zeker.
Ik blijf gewoon positiefquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan ook nog niet eens voor altijd.
Heb je de teksten van James Blunt wel eens gelezenquote:
Gemistquote:
Après Skiquote:
Vanavond in Paradiso en ik heb geen kaartenquote:
Ik ook niet, ik had eigenlijk gehoopt dat ze even naar de Oosterpoort zouden komen maarja. Die hebben echt een matige programmering dit jaar trouwensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanavond in Paradiso en ik heb geen kaarten![]()
![]()
ik wil best donor worden maar dan alleen voor mensen die zelf ook donor zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met extra knoflooksaus en sambal, graag
omg omg organen door blijven gevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil best donor worden maar dan alleen voor mensen die zelf ook donor zijn
mm donerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
Dönerregister.nl heeft absoluut niks te maken met donorregister.nl of andere overheidsinstanties. Wij kunnen ook niet aansprakelijk worden gesteld als u na uw dood toch eindigt in een broodje döner. De genoemde grillrooms verwerken voor zover wij weten geen (menselijk) orgaanvlees in hun producten.hilarisch
De laatste uren niet meer... Blad valt van de bomen, merk dat ik dan minder zin krijg. Meer dan 10x per dag red ik dan niet meer helaasquote:
Sorry, was ff wegquote:
Deel 3, 3 en 4? Aldus tvgids.nlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, was ff weg![]()
Zal ik vanavond gewoon eens gek doen en 2 films gaan kijken? Zie net dat Taxi erop komt!
Die Franse?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, was ff weg![]()
Zal ik vanavond gewoon eens gek doen en 2 films gaan kijken? Zie net dat Taxi erop komt!
Volgens het balkje van Ziggo op m'n tv komen de delen 3 en 4quote:
Ja!quote:
Oh deel 4, die was wel heel matigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens het balkje van Ziggo op m'n tv komen de delen 3 en 4
[..]
Ja!
Ja die gaat over een busschauffeur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh deel 4, die was wel heel matig
Oh, maakt me geen zak uit... Verveel me te pletter en ik heb iets nodig om op andere gedachten te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh deel 4, die was wel heel matig
Op bangyoulater.com (NSFW) staan ook wel leuke cockbusters. SORRY BLOCKBUSTERS. SORRYquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maakt me geen zak uit... Verveel me te pletter en ik heb iets nodig om op andere gedachten te komen
Joh, ik zit al op 9 keer vandaag!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op bangyoulater.com (NSFW) staan ook wel leuke cockbusters. SORRY BLOCKBUSTERS. SORRY
Alweer Taxi op TV?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, was ff weg![]()
Heeft u weer van de blauwe snoepjes gesnoept opa?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op bangyoulater.com (NSFW) staan ook wel leuke cockbusters. SORRY BLOCKBUSTERS. SORRY
Ja, 3 en 4. Ik hoop op intense bagger, afleidingquote:
Haha ze zijn geweldig. Veel plezierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, 3 en 4. Ik hoop op intense bagger, afleiding
Nee het is niet Taxi, maar Sneltrein.quote:
1&2quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, 3 en 4. Ik hoop op intense bagger, afleiding
Slecht? Geniaal bedoel jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:34 schreef henkde_j het volgende:
Oh, kom er net achter dat ik 4 nog nooit gezien heb. Slechter dan 3 kan die niet zijn
Te ver over the topquote:
Hiquote:
Laurel & Hardy is er niets bijquote:
Zaterdag was wel een mooie potquote:
Ik vind het wel grappig.quote:
Ik had het je zo gegund.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
Ik doe nooit meer mee aan van die acties op Facebook, ik ga niet eens naar Frankrijk... Ga nooit op vakantie
Dank je!!quote:
Wat voor Facebook-actie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
Ik doe nooit meer mee aan van die acties op Facebook, ik ga niet eens naar Frankrijk... Ga nooit op vakantie
De jaarlijkse "lekker stiekem iets achterlangs sturen, zodat de mannen niets in de gaten hebben *grinnik*"-vrouwenactie tegen borstkanker.quote:
Oh die dingen zijn zo in-en-in triest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
De jaarlijkse "lekker stiekem iets achterlangs sturen, zodat de mannen niets in de gaten hebben *grinnik*"-vrouwenactie tegen borstkanker.
En dankzij mij lekt het nu uit en ga ik vervolgd worden
Mockyquote:
Klopt...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die dingen zijn zo in-en-in triest.
Het is bijna net zo erg als een kort pittig kapsel aannemen omdat het zo lekker vlot is en de rest het ook doet. Pas op, val niet in die afgrond minthy!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt...![]()
Stond onder grote sociale druk en ben voor een keer overstag gegaan
Vrees niet! Mijn lange blonde manen zijn zo'n beetje het enige waarover ik wel te spreken benquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is bijna net zo erg als een kort pittig kapsel aannemen omdat het zo lekker vlot is en de rest het ook doet. Pas op, val niet in die afgrond minthy!
Uiteraard.quote:
Ik ben al 3 emmers Roosvicee aan het mengen met waterquote:
En is dat ook lékker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben al 3 emmers Roosvicee aan het mengen met water
Roosvicee is er ook gewoon als drinken hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben al 3 emmers Roosvicee aan het mengen met water
Geen idee, maar het geeft iig troostquote:
Verhip, je hebt gelijk!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roosvicee is er ook gewoon als drinken hoor
Ik dacht dat die allang geweest wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
De jaarlijkse "lekker stiekem iets achterlangs sturen, zodat de mannen niets in de gaten hebben *grinnik*"-vrouwenactie tegen borstkanker.
En dankzij mij lekt het nu uit en ga ik vervolgd worden
Ik drink het nooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het geeft iig troost
[..]
Verhip, je hebt gelijk!!
Dacht alleen aan de ouderwetsche manier van mengen met water
Een tijdje terug was er iets met sterke drank, maar dat begreep ik dan weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht dat die allang geweest wasEn dat die iets anders inhield. Gelukkig krijg ik die dingen niet
Ja, dat was toch de actie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tijdje terug was er iets met sterke drank, maar dat begreep ik dan weer niet
En dat is de reden van je vele verdriet, jong!!quote:
Oh, geen ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat was toch de actie?Dan stond een bepaalde drank voor een bepaalde relatiestatus.
Wat was er nu dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, geen idee![]()
Misschien zijn er meerdere acties, krijg er meestal de helft niet van mee gelukkig
Was vorig jaar toch ook al?quote:
Geen idee, ik heb er (goddank) pas sinds kort last van, van die actie-vervuiling.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook al?
Facebook vervuiling is van alle tijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er (goddank) pas sinds kort last van, van die actie-vervuiling.
Ik kreeg het gelukkig alleen maar op Hyves, op Facebook geen last vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Facebook vervuiling is van alle tijden
Dat is echt een fucking dikke track.quote:
Wat een heldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is echt een fucking dikke track.
Respect aan de YT clip postende man
Hey Rolf, hoe gaat het met ons? Gaan we morgen weer lekker aan het werk??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij bent een meervoudig persoon watsdeze?
Dat ga ik zeker. Ik doe niet mee aan dit smerige schizofrene toneelstukj0nquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey Rolf, hoe gaat het met ons? Gaan we morgen weer lekker aan het werk??
Dat stelt ons zeer teleurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker. Ik doe niet mee aan dit smerige schizofrene toneelstukj0n
Helaas wel. Nog zoveel werk te doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
Het is bijna wobwobwoensdag en dat betekent dat de week alweer ontzettend hard voorbij vliegt
Ik vraag me ook wel eens af waar de uren blijvenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Helaas wel. Nog zoveel werk te doen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
lekker nummer, ook live:
wel apart om nu te weten dat Keith Caputo inmiddels een vrouw is
Zag het al.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.minacaputo.com/
De huidige Keith/Mina Caputo
Als dat een vrouw moet voorstellenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.minacaputo.com/
De huidige Keith/Mina Caputo
hij/zij is vorig jaar geopereerd. weet niet of ze het nog gaan veranderen, maar een knappe vrouw vind ik haar ook niet neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als dat een vrouw moet voorstellen
Dat wordt niks, kijkend naar de lijnen van het gezicht. Véél te mannelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij/zij is vorig jaar geopereerd. weet niet of ze het nog gaan veranderen, maar een knappe vrouw vind ik haar ook niet nee
mee eens. maar als ze gelukkiger is als vrouw ben ik blij dat ze het gedaan heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wordt niks, kijkend naar de lijnen van het gezicht. Véél te mannelijk.
Vragen blijft link.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens. maar als ze gelukkiger is als vrouw ben ik blij dat ze het gedaan heeft
Zag trouwens jaren geleden een, ik vermoed, omgebouwde man lopen. vest en rok, dameslaarsjes en lang haar maar nog steeds een heel manndelijk gezicht. kan ook best zijn dat hij/zij niet geopereerd was. heb niet met die persoon gesproken
Neuh, soms heb je als vrouw gewoon pechquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens. maar als ze gelukkiger is als vrouw ben ik blij dat ze het gedaan heeft
Zag trouwens jaren geleden een, ik vermoed, omgebouwde man lopen. vest en rok, dameslaarsjes en lang haar maar nog steeds een heel manndelijk gezicht. kan ook best zijn dat hij/zij niet geopereerd was. heb niet met die persoon gesproken
ja, t was ook meer dat ik op straat liep en die persoon ook en ik zag hem/haar alleen in het voorbijgaan. er was totaal geen contactquote:
bij deze zag ik zo snel uberhaupt geen make-up. en verwar je nu niet dragqueens met transgenders?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, soms heb je als vrouw gewoon pechMaar in de meeste gevallen vind ik het toch obvious hoor, vooral het make up gebruik van dat soort vrouwen
Veel transgenders maken zich op als draqqueensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij deze zag ik zo snel uberhaupt geen make-up. en verwar je nu niet dragqueens met transgenders?
wel grappig trouwens. denk er past na een aantal posts aan dat het zusje van iemand die ik vroeger kende inmiddels een broertje is. was altijd wel wat jongensachtig, maar toch lang haarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel transgenders maken zich op als draqqueensOf er zit gewoon geen subtiliteit in, krijg je opeens van die 80's blauwe oogschaduw tot aan de wenkbrauwen
Klopt. Beetje doorschieten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel transgenders maken zich op als draqqueensOf er zit gewoon geen subtiliteit in, krijg je opeens van die 80's blauwe oogschaduw tot aan de wenkbrauwen
Precies, alsof het 'vrouw zijn' wordt overschat. Ik draag echt niet dagelijks zoveel make up en soms ook gewoon dagen lekker helemaal niksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt. Beetje doorschieten.
En vrouwelijker gedragen dan gemiddelde vrouwen
Rook je ook shag?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies, alsof het 'vrouw zijn' wordt overschat. Ik draag echt niet dagelijks zoveel make up en soms ook gewoon dagen lekker helemaal niks
Ik ben geen manquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben geen manTer uwer informatie, ik draag zelfs bijna nooit broeken
idemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies, alsof het 'vrouw zijn' wordt overschat. Ik draag echt niet dagelijks zoveel make up en soms ook gewoon dagen lekker helemaal niks
Verzin jij een mooie TT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |