quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef henkde_j het volgende:
0 inspiratie voor TT![]()
Fucking last posts
Daarom kijk ik ook altijd of ik niet toevallig het topic sluitquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef henkde_j het volgende:
Fucking last posts
Iemand moet het doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook altijd of ik niet toevallig het topic sluit
quote:
Tja, hier is geen ajaciedquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook altijd of ik niet toevallig het topic sluit
die opent alle topicsquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft een ajacied ermee te maken?
Ik zag dat je gereageerd had op de datumprikker, maar ik zie niet wat. Beschikbaarheid aangepast oid?quote:
9 nov aangepast naar 'liever niet'. Iets met waarschijnlijk eindevaluatie van het student-assistentprojectquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag dat je gereageerd had op de datumprikker, maar ik zie niet wat. Beschikbaarheid aangepast oid?
Niemand die met je mee wilt gaan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat schept kansen. Ik wil best 4 dagen naar Werchter, maar om dat nou 4 dagen lang in m'n eentje te doen...
Collega's als teambuildingquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, daar heb ik helaas de verkeerde vrienden voor
Hmm, ik zit even m'n collega's langs te gaan in gedachten, maar de meesten zijn veel ouder dan ikquote:
Idem hier. En dat terwijl ik morgen een hele dag herfstvakantie heb!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, nog lekker aan school werken
Ik ook. En vrijdag ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier. En dat terwijl ik morgen een hele dag herfstvakantie heb!
Die heb ik al ingelostquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier. En dat terwijl ik morgen een hele dag herfstvakantie heb!
Je moet er inderdaad skills voor hebben, zoals ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef henkde_j het volgende:
Fucking last posts
Voor mij voor het eerst een week met ook daadwerkelijk wat vrije dagenquote:
mijn laatste hele week vakantie stamt uit april toen ik met moeders naar Praag ben geweest. en mijn eerstvolgende wordt tijdens Serious Requestquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor mij voor het eerst een week met ook daadwerkelijk wat vrije dagenVoorgaande edities had ik altijd een zwik nakijk- en voorbereidwerk
Waar was je danquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad skills voor hebben, zoals ik.
Ik maak namelijk zuiver en alleen kwaliteits TT's.
Ah oke, geen probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
9 nov aangepast naar 'liever niet'. Iets met waarschijnlijk eindevaluatie van het student-assistentproject
Oh ja, die ellende komt er ook weer aan... Heb je veel toetsen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook. En vrijdag ookEn de week daarop ook lekker 2 dagen per week extra vrij, dan maar eens tijd maken om te studeren voor de tentamenweken
Je had gewoon het afgelopen weekend naar het noorden moeten verhuizen, dan had je nog een weekquote:
Het Noordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had gewoon het afgelopen weekend naar het noorden moeten verhuizen, dan had je nog een week
quote:
Never.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had gewoon het afgelopen weekend naar het noorden moeten verhuizen, dan had je nog een week
Eentje. Ik ben een andere steeds aan het uitstellenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, die ellende komt er ook weer aan... Heb je veel toetsen?
Hier maar een, maar das gelijk ook een hufterige
Same herequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, daar heb ik helaas de verkeerde vrienden voor
Precies!quote:
Je moet wat over hebben voor een extra week vakantiequote:
Foei, dat is vrij veel... Taai ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eentje. Ik ben een andere steeds aan het uitstellenIk moet daarvoor 15 boeken lezen, verdeeld over de middeleeuwen tot nu toe. Normaal gesproken lees ik wel braaf, maar ik vrees dat ik nu toch echt iets met samenvattingen ga doen en dergelijke. Voor tentamenperiode 2 oid.
Ah, vrienden worden dan maar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same heregelukkig gaan m`n nichtje, haar vriend en een groep van hun vrienden wel (volgend jaar voor `t eerst ), ga ook altijd met hun naar Pinkpop en ook volgend jaar voor t eerst naar Sziget
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |