SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 23-10-2012 19:33:56 ]F means you're fucked![]()
goede voornemens...en 25,000km, daar horen oliebollen bij!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nu heb ik daar meteen trek inquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
goede voornemens...en 25,000km, daar horen oliebollen bij!!
F means you're fucked![]()
Als er nog eens mensen zijn die hier in het VK een keer met een 10k of HM mee willen doen ofzo, overigens, dan kan er slaapplek geregeld worden. Ok, niet met 10 man tegelijk, maar 2 personen moet wel lukken. Zijn voor volgend jaar iig al wat leuke dingen in de buurt van waar we dan wonen georganiseerd, dus als men daarin geïnteresseerd is (gecombineerd met een weekendje/weekje weg ofzo) dan kan daar over gesproken worden.Ja doei.![]()
challange 2013 = 25,000 km?!
das maar 500 km per week (nog geen 100 per dag... makkie!)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wij nemen graag een optie. Wil graag een keer aan de verkeerde kant van de weg rennenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Als er nog eens mensen zijn die hier in het VK een keer met een 10k of HM mee willen doen ofzo, overigens, dan kan er slaapplek geregeld worden. Ok, niet met 10 man tegelijk, maar 2 personen moet wel lukken. Zijn voor volgend jaar iig al wat leuke dingen in de buurt van waar we dan wonen georganiseerd, dus als men daarin geïnteresseerd is (gecombineerd met een weekendje/weekje weg ofzo) dan kan daar over gesproken worden.F means you're fucked![]()
klote, nog steeds geen foto's van de hm
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij nemen graag een optie. Wil graag een keer aan de verkeerde kant van de weg rennenleuk! Zal ook m'n ogen en oren openhouden voor wat meer trail-achtige runs. De run die ik zondag ga doen is 60% weg, 40% wandelpaden, en zo zijn er meer. Niet extreem trail dus, maar wel om de smaak te pakken te krijgen enzo.
Ja doei.![]()
is er wat in Augustus volgend jaar? dan kom ik een weekendje overquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Als er nog eens mensen zijn die hier in het VK een keer met een 10k of HM mee willen doen ofzo, overigens, dan kan er slaapplek geregeld worden. Ok, niet met 10 man tegelijk, maar 2 personen moet wel lukken. Zijn voor volgend jaar iig al wat leuke dingen in de buurt van waar we dan wonen georganiseerd, dus als men daarin geïnteresseerd is (gecombineerd met een weekendje/weekje weg ofzo) dan kan daar over gesproken worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan kan ik lekker aan de goede kant blijven rennen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij nemen graag een optie. Wil graag een keer aan de verkeerde kant van de weg rennen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er zijn er zeker wel wat, in élk geval 10K die in de reeks Hull, Leeds, Sheffield zit, maar ik wil sowieso binnenkort voor mezelf even een evenementenlijst gaan maken van 2013 om te zien wat er te doen is, dus dat zal ik dan ook wel hier even noemen. Er zijn echt zó veel runs hier in de buurt, ook vaak dichtbij. Had aanstaande zondag ook nog voor deze kunnen kiezen bijvoorbeeld:quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is er wat in Augustus volgend jaar? dan kom ik een weekendje over
http://www.yorkshirecoast10k.co.uk/ Op ongeveer een half uur rijden van waar ik nu ga lopen
Máár, nu even aan 't bier voordat 't bevriest. En ben benieuwd hoe de bezichtiging ging Yuki!Ja doei.![]()
even bespreken met ms. Jump, wellicht vind ik dit ook wel een optiequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Als er nog eens mensen zijn die hier in het VK een keer met een 10k of HM mee willen doen ofzo, overigens, dan kan er slaapplek geregeld worden. Ok, niet met 10 man tegelijk, maar 2 personen moet wel lukken. Zijn voor volgend jaar iig al wat leuke dingen in de buurt van waar we dan wonen georganiseerd, dus als men daarin geïnteresseerd is (gecombineerd met een weekendje/weekje weg ofzo) dan kan daar over gesproken worden.
Waar woon je tegen die tijd?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Omgeving Leedsquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
even bespreken met ms. Jump, wellicht vind ik dit ook wel een optie
Waar woon je tegen die tijd?
Ja doei.![]()
@ YUR: onvoorstelbaar mooi met al die herfstkleuren
@ MoBlo: de kans is groot dat het een ja wordtmorgen je moeder nog even wat dingen vragen en 's avonds ff met m'n vader praten... Maar het is wel echt mooi ruim en licht enzo
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat betekent dat je je verplicht in het Den Haag-topic moet gaan melden he...ik zou er nog maar eens over nadenken als ik jou wasquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Yuki het volgende:
@ MoBlo: de kans is groot dat het een ja wordtmorgen je moeder nog even wat dingen vragen en 's avonds ff met m'n vader praten... Maar het is wel echt mooi ruim en licht enzo
oke, kom ik op terugquote:
Ecosia
Poeh, das wel een zware opgave hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat betekent dat je je verplicht in het Den Haag-topic moet gaan melden he...ik zou er nog maar eens over nadenken als ik jou was
daar teken ik dan weer voor: wil nog steeds eens naar een voetbalwedstrijd hierquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef YUR het volgende:
Meteen een wedstrijdje bij Leeds United meepikken
Ja doei.![]()
tof!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Yuki het volgende:
Ja doei.![]()
quote:Oeh een 10 K lijkt me gaaf in the UK
![]()
* Eerst maar eens de LVML uitlopen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Weet niet waar Yuk vandaan komt maar is dat zelfs voor Hagenaren?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat betekent dat je je verplicht in het Den Haag-topic moet gaan melden he...ik zou er nog maar eens over nadenken als ik jou was
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ben meer voor Ipswichquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef YUR het volgende:
Meteen een wedstrijdje bij Leeds United meepikken![]()
Jeugdsentiment Moeders had ooit een speldje van Ipswich meegenomen voor me vanuit de UK
Leek erg hierop maar net niet de mijne was ouder ik was iets van 8 jaar of zo![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 22-10-2012 22:59:07 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oorspronkelijk uit Purmerend, nu woonachtig in Utrecht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet niet waar Yuk vandaan komt maar is dat zelfs voor Hagenaren?
Dus ja, het is de vraag of ik als import wel mag posten daar
Net m'n tweede keer gerend (gisteren eerste keer). In het donker, met schema in Runkeeper (bedankt voor die tip, werkte echt perfect) en Nike Running voor GPS. Merkte wel dat ik sneller steken kreeg in mijn zij bij de snellere stukken. Misschien omdat ik te kort van tevoren had gegeten?
Anyway, ik heb nu alweer zin in de volgende keer lopen![]()
![]()
Minimaal 1 1/2 uur wachten voordat je gaat trainenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:59 schreef Jort227 het volgende:
Net m'n tweede keer gerend (gisteren eerste keer). In het donker, met schema in Runkeeper (bedankt voor die tip, werkte echt perfect) en Nike Running voor GPS. Merkte wel dat ik sneller steken kreeg in mijn zij bij de snellere stukken. Misschien omdat ik te kort van tevoren had gegeten?
Anyway, ik heb nu alweer zin in de volgende keer lopen![]()
Ik zelf wacht twee uur of langer.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hmm oke. Ja 1 uur kan nog wel, maar ben vaak pas rond half 8/8 uur thuis, dus dan eten... Wil meestal toch wel tussen 9 en half 10 de deur uit gaan om te lopen, dus 2 uur word dan wat laatquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Minimaal 1 1/2 uur wachten voordat je gaat trainen![]()
Ik zelf wacht twee uur of langer..
Maar is natuurlijk ook afhankelijk van wat/hoe zwaar je hebt gegeten. Had vandaag risotto op, dus dat is dan natuurlijk stuk zwaarder dan bijv een lichte pasta.![]()
Probeer op je werk te eten voordat je gaat reizen dan kan je bij thuiskomst je renschoenen aantrekkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Hmm oke. Ja 1 uur kan nog wel, maar ben vaak pas rond half 8/8 uur thuis, dus dan eten... Wil meestal toch wel tussen 9 en half 10 de deur uit gaan om te lopen, dus 2 uur word dan wat laat.
Maar is natuurlijk ook afhankelijk van wat/hoe zwaar je hebt gegeten. Had vandaag risotto op, dus dat is dan natuurlijk stuk zwaarder dan bijv een lichte pasta.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Na het sporten eten. En gister en vandaag lopen? Zorg wel voor rustdagen hè!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Hmm oke. Ja 1 uur kan nog wel, maar ben vaak pas rond half 8/8 uur thuis, dus dan eten... Wil meestal toch wel tussen 9 en half 10 de deur uit gaan om te lopen, dus 2 uur word dan wat laat.
Maar is natuurlijk ook afhankelijk van wat/hoe zwaar je hebt gegeten. Had vandaag risotto op, dus dat is dan natuurlijk stuk zwaarder dan bijv een lichte pasta.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Hiervoor werd gesproken om een wedstrijd van Leeds United te bezoeken. Heb dat 1 keer gedaan, man, man jarenlang ellende van gehad.
Een vriend van ons werd daar in de kroeg besprongen door een Engelse, het weekend daarop stond ze bij hem op de stoep, het weekend daarna weer en even later was ze bij hem ingetrokken met haar 4 kinderen..... Vreselijk, we kenden hem niet meer terug. En zij bleef hier ook gewoon hoeren en snoeren, gelukkig na twee jaar zag hij het in en is ze weer teruggegaan naar Leeds met haar kroost. Inmiddels is ze 37 en heeft 6 kinderen bij drie verschillende mannen en heeft 2 kleinkinderen.
Met onze vriend is het gelukkig ook goed gekomen, heeft al weer twee jaar een geweldig leuke vriendin.
Maar die voetbalreisjes naar Engeland laten we voortaan maar voor wat het is.![]()
ik had ook een vrouw (dame is te veel eer) voor mij werken met 5 kinderen bij 5 vaders, ik had elke vrijdag weer de angst dat ze het verkeerde kind aan de verkeerde vader mee zou geven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:28 schreef bloodymary1 het volgende:
heeft 6 kinderen bij drie verschillende mannen
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 23-10-2012 03:55:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor een beginner is het Zuiderpark prima
Was gistermiddag weer irri druk
En het zag deze keer niet zwart van de mensen....kap nah![]()
GotC en ik zijn er ook begonnen. Nix mis mee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:35 schreef zipper4u het volgende:
Voor een beginner is het Zuiderpark prima
Was gistermiddag weer irri druk
En het zag deze keer niet zwart van de mensen....
Sterker nog, mijn PR op de 10 kilometer ligt in het Zuiderpark
dan kan ik mooi nog even een rondje lopen voordat ze hier verschijnenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 06:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan kan ik mooi nog even een rondje lopen voordat ze hier verschijnenF means you're fucked![]()
Het waren ook wel heel veel mensen!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Net nog even een rondje gelopen, ging echt super lekker!
Blijkt dat ik (voor mijn doen) vet snel heb gelopen!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/uQUecJbfjHU![]()
Bij de DtD waren het er meer en toen waren ze er ook al op maandag (volgens mij)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het waren ook wel heel veel mensen!!![]()
ik herinner me vaag iets dat Yur uit het westland komt?!? (of heb ik nu echt korsakov?)quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oorspronkelijk uit Purmerend, nu woonachtig in Utrecht.
Dus ja, het is de vraag of ik als import wel mag posten daardus als hij daar mag posten mag jij het zeker.
ik als rasechte Hagenees doe het in ieder geval niet![]()
![]()
GotC en ik komen alletwee uit het Westlandquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik herinner me vaag iets dat Yur uit het westland komt?!? (of heb ik nu echt korsakov?)dus als hij daar mag posten mag jij het zeker.
ik als rasechte Hagenees doe het in ieder geval niet
Ik weliswaar uit Haagse ouders, dat dan weer welF means you're fucked![]()
Ik roep ook maar watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:50 schreef linebear het volgende:
[..]
Bij de DtD waren het er meer en toen waren ze er ook al op maandag (volgens mij)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmz ik was/ben van plan te gaan trainen vandaag maar mijn kuiten staan strak tegen kramp aan zeg maar...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hmz ik was/ben van plan te gaan trainen vandaag maar mijn kuiten staan strak tegen kramp aan zeg maar...
![]()
Misschien ff stuk wandelen om de boel beetje soepel te houden?![]()
Ik denk dat ze druk zijn met het photoshoppen van mijn foto'squote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:59 schreef GotC het volgende:
Heeft denk ik niks te maken met aantal deelnemers.
Ja dat sowieso en ik ga denk een laag tijgerbalsem aanbrengen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:58 schreef Arquero het volgende:
[..]![]()
Misschien ff stuk wandelen om de boel beetje soepel te houden?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dan wel goed je handen wassen na het smeren he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja dat sowieso en ik ga denk een laag tijgerbalsem aanbrengen.
Heeft een vriend van mij een keer gedaan; vlak voor een wedstrijd had hij zijn knie nog ff wat ingesmeerd en daarna nog even naar de wc om te plassen. Pas daarna had hij zijn handen gewassen.
Hij heeft niet zo'n prettige wedstrijd gehad zeg maar![]()
![]()
Ik wilde gister ervoor gaan dat ik 6,4 km in 4:35 min/km zou lopen, maar had een 'after tempoloop dip' volgens mij. Ik heb dan altijd zo'n moeite om mijn tempo laag te houden, hoorde de mevrouw van endomondo na 3 km zeggen: 'laptime 4:06' oeps, dus toen maar weer een lager tempo gaan lopen.
En thanks voor de peptalk
http://www.endomondo.com/workouts/102285650<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ik ken datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:07 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dan wel goed je handen wassen na het smeren he?
Heeft een vriend van mij een keer gedaan; vlak voor een wedstrijd had hij zijn knie nog ff wat ingesmeerd en daarna nog even naar de wc om te plassen. Pas daarna had hij zijn handen gewassen.
Hij heeft niet zo'n prettige wedstrijd gehad zeg maar![]()
![]()
![]()
Lekker vroeg! Loop je vaker in de ochtend en merk je dat verschil met s'avonds lopen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:49 schreef gcjoel het volgende:
Net nog even een rondje gelopen, ging echt super lekker!
Blijkt dat ik (voor mijn doen) vet snel heb gelopen!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/uQUecJbfjHUIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
Ik wilde gister ervoor gaan dat ik 6,4 km in 4:35 min/km zou lopen, maar had een 'after tempoloop dip' volgens mij. Ik heb dan altijd zo'n moeite om mijn tempo laag te houden, hoorde de mevrouw van endomondo na 3 km zeggen: 'laptime 4:06' oeps, dus toen maar weer een lager tempo gaan lopen.
En thanks voor de peptalk
http://www.endomondo.com/workouts/102285650Had je raketten onder je schoenen gebonden? Wat een tijden man
![]()
![]()
Jump op weg naar een pr op de 10 km
Ecosia
Iedereen hier kan zwevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:12 schreef Jumparound het volgende:
Jump op weg naar een pr op de 10 km
[ afbeelding ]![]()
Thanks, nee geen raketten, maar mn schoenmaat wordt wel eens vergeleken met een mammoettankerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:09 schreef Arquero het volgende:
[..]Had je raketten onder je schoenen gebonden? Wat een tijden man
maatje 48
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik loop altijd smorgens dus kan het zelf niet vergelijken. Ben wel eens wat later op de dag gegaan maar dan gaat het toch een stuk minder lekker!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Lekker vroeg! Loop je vaker in de ochtend en merk je dat verschil met s'avonds lopen?![]()
Dan zijn ze gewoon sloomquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:59 schreef GotC het volgende:
Heeft denk ik niks te maken met aantal deelnemers.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
gcjoel, mooi gelopen zeg! En idd, lekker vroeg.
MD, ik ben zo benieuwd hoe je loopjes eruit zien met een Garmin!Zie toch aardig wat GPS-fuckups in je loopjes namelijk.. Maargoed, hoe dan ook,
!
![]()
Zit net nog ff op endomondo te kijken en meteen nog aan gisteren te denken. Het was toch wel erg lekker lopen hoor zo. In de schemer, heerlijk temperatuurtje...![]()
Toch wel erg jammer als je de voorspellingen voor dit weekend ziet![]()
![]()
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, volgende maand gaan we het meemakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:35 schreef GotC het volgende:
gcjoel, mooi gelopen zeg! En idd, lekker vroeg.
MD, ik ben zo benieuwd hoe je loopjes eruit zien met een Garmin!Zie toch aardig wat GPS-fuckups in je loopjes namelijk.. Maargoed, hoe dan ook,
!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het was gister echt weer warm om te lopen vond ik hoor, laat mij maar lekker in de kou lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:35 schreef Arquero het volgende:
Zit net nog ff op endomondo te kijken en meteen nog aan gisteren te denken. Het was toch wel erg lekker lopen hoor zo. In de schemer, heerlijk temperatuurtje...![]()
Toch wel erg jammer als je de voorspellingen voor dit weekend ziet
Ik vond met name die volle herfstlucht in mijn longen zo heerlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:35 schreef Arquero het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Denk dat ik mijn wekker ook eens ga zetten om te lopen 's ochtends.
Kwart over 6 / half 7 lopen, 7 uur douchen, half 8 weg.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja zou eventueel kunnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Na het sporten eten. En gister en vandaag lopen? Zorg wel voor rustdagen hè!
En ik zorg zeker voor rustdagen. Was nu alleen heel enthusiast over m'n nieuwe sport dat ik zin had om alweer te gaan
En ik bouw het sowieso langzaam op met een schema. Ben nu nog maar max een half uur weg.![]()
Ja langer hoeft ook nog niet. Maar juist als beginner zou ik die rustdag heilig houden. Want je hersteld niet zo snel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:55 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Ja zou eventueel kunnen.
En ik zorg zeker voor rustdagen. Was nu alleen heel enthusiast over m'n nieuwe sport dat ik zin had om alweer te gaan
En ik bouw het sowieso langzaam op met een schema. Ben nu nog maar max een half uur weg.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Weer een rondje gelopen, dat was zwaar zeg... heb ook rustig aan gedaan. Kan merken dat ik zondag erg veel gegeven heb. Maar wat heerlijk:)
Liep nu bijna net zo snel over 6,5 km als zondag over 8![]()
![]()
dat is geluktquote:
die zeven seconden komen nog wel!
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 23-10-2012 09:48:43 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is gelukt
die zeven seconden komen nog wel!!
was een uit de hand gelopen trainingsrondje.
ik was na mijn HM in maart en de 10km road championships afgelopen maand behoorljik pissed off met mijzelf dat ik elke keer te snel startte en mijzelf te vroeg leeg loop.
Toen ik jouw vlakke km-tijden van Amsterdam zag wist ik dat daar het geheim lag.
Ik was van plan om gewoon een snelle en vlakke 15km te lopen als training maar toen mijn km-tijden tussen het 9 en 13km vlak bleven (dit was tegenwind) had ik zo iets van "dit gaat lekker, laten we kijken hoe we er bij het 15-16km punt voor staan" en toen dit op dat moment nog steeds lukte had ik zoiets van.... "die laatste 5km moet ik ze ook vlak kunnen houden op karakter" en wist dat iig mijn eigen PR kon verbeteren en wilde kijken of ik in de buurt van YUR kon komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 23-10-2012 10:04:31 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net rondje zo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik was na mijn HM in maart en de 10km road championships afgelopen maand behoorljik pissed off met mijzelf dat ik elke keer te snel startte en mijzelf te vroeg leeg loop.
Toen ik jouw vlakke km-tijden van Amsterdam zag wist ik dat daar het geheim lag.
Ik was van plan om gewoon een snelle en vlakke 15km te lopen als training maar toen mijn km-tijden tussen het 9 en 13km vlak bleven (dit was tegenwind) had ik zo iets van "dit gaat lekker, laten we kijken hoe we er bij het 15-16km punt voor staan" en toen dit op dat moment nog steeds lukte had ik zoiets van.... "die laatste 5km moet ik ze ook vlak kunnen houden op karakter" en wist dat iig mijn eigen PR kon verbeteren en wilde kijken of ik in de buurt van YUR kon komen.![]()
![]()
Je bent behoorlijk dicht in de buurt gekomen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik was van plan om gewoon een snelle en vlakke 15km te lopen als training maar toen mijn km-tijden tussen het 9 en 13km vlak bleven (dit was tegenwind) had ik zo iets van "dit gaat lekker, laten we kijken hoe we er bij het 15-16km punt voor staan" en toen dit op dat moment nog steeds lukte had ik zoiets van.... "die laatste 5km moet ik ze ook vlak kunnen houden op karakter" en wist dat iig mijn eigen PR kon verbeteren en wilde kijken of ik in de buurt van YUR kon komen.Bevalt goed he, een vlak schema lopen?
Mooie tijd neergezet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik was van plan om gewoon een snelle en vlakke 15km te lopen als training maar toen mijn km-tijden tussen het 9 en 13km vlak bleven (dit was tegenwind) had ik zo iets van "dit gaat lekker, laten we kijken hoe we er bij het 15-16km punt voor staan" en toen dit op dat moment nog steeds lukte had ik zoiets van.... "die laatste 5km moet ik ze ook vlak kunnen houden op karakter" en wist dat iig mijn eigen PR kon verbeteren en wilde kijken of ik in de buurt van YUR kon komen.
Hopelijk kom ik ook in de buurt van jullie wanneer ik blijf trainen.![]()
het wachten voor de brug nekte me....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk dicht in de buurt gekomen jaBevalt goed he, een vlak schema lopen?
vlak schema ging inderdaad prima...vooral het feit dat het tegenwind ook goed ging gaf me een hoop zelfvertrouwen.
waarschijnlijk ook het feit dat er geen "wedstrijddruk" was telde wat mee...ontspannen gelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed bezig !
thanks!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ook hiervan zeg ik: goed bezig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Spierpijn negeren, ontbijten en gaan met die banaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zeg domquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ook hiervan zeg ik: goed bezig!AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Vanavond maar is op andere schoenen proberen. Van het weekend 2x last gekregen van mijn benen. Allebei rond de 3km. Dus nu maar een keer op hardloop schoenen proberen...Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
weet niet of het slim is om te negeren...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Spierpijn negeren, ontbijten en gaan met die banaan![]()
er is spierpijn en spierpijn.... al je echt spierpijn heb "die je niet los loop" laat je het sowieso wel om je hardloopschoenen aan te trekkenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
I know, maar ik heb van haar ook in andere topics in lif gelezen...... iets met een gigantisch bord voor haar kopquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is spierpijn en spierpijn.... al je echt spierpijn heb "die je niet los loop" laat je het sowieso wel om je hardloopschoenen aan te trekkenAFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Het is een lichte spierpijn, het ergste is al geweest. Daarbij ben ik nog een enorme groentje *twee keer rennen ooit*. Hierna neem ik twee rustdagen (kan vrijdag pas weer rennen), dus ik verwacht geen groots leed.
Mijn ervaring met spierpijn is dat wanneer je de tweede dag na de activiteit weer gaat sporten, de spierpijn juist weg is, omdat je dan de zuren uit je spieren traint![]()
jammer dat ik nergens zie hoeveel deelnemers er gestart zijn aan de HM in amsterdam...
Ik kwam de eerste wandelaars al tegen op het 2 km punt... :SInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Klopt, maar ik ben hier de enige die mijn benen kan voelen. En omdat ik dit leuk vind ga ik heus niet mijn grenzen over om dat te verpesten. Het is gewoon een lichte nawee van zondagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
I know, maar ik heb van haar ook in andere topics in lif gelezen...... iets met een gigantisch bord voor haar kop![]()
ik dacht 13k voor marathon en ruim 20k (of 23k voor halve)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:43 schreef Jumparound het volgende:
jammer dat ik nergens zie hoeveel deelnemers er gestart zijn aan de HM in amsterdam...
Ik kwam de eerste wandelaars al tegen op het 2 km punt... :SAFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
Ik hoorde de speaker dit zeggen:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:43 schreef Jumparound het volgende:
Ik kwam de eerste wandelaars al tegen op het 2 km punt... :S
13000 inschrijvingen voor de marathon
7000 voor de 8 km
17000 voor de halve marathon
Ik kwam de eerste wandelaar (v) al tegen na 300 meter. Midden op de weg, gestart vanuit het voorste startvakF means you're fucked![]()
die getallen hoorde ik inderdaad ook tijdens het verslagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht 13k voor marathon en ruim 20k (of 23k voor halve)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
4.700 uitvallers!?!?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoorde de speaker dit zeggen:
7000 voor de 8 km
Ik kwam de eerste wandelaar (v) al tegen na 300 meter. Midden op de weg, gestart vanuit het voorste startvak
jeetje
Ecosia
ah, van mij waren het 2 vrouwen die uitgebreid liepen te kletsen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoorde de speaker dit zeggen:
7000 voor de 8 km
Ik kwam de eerste wandelaar (v) al tegen na 300 meter. Midden op de weg, gestart vanuit het voorste startvak
Misschien was die van jou aan het intervallen? ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee, er zullen ook heel wat inschrijvers niet gestart zijn of bedrijventeams niet compleet gevuld zijnquote:F means you're fucked![]()
Ik kwam de eerste wandelaar ook al naar een paar 100 meter tegen. Dan kan je toch beter niet mee doen![]()
Je kunt wel zeggen "Ik heb meegelopen in de (halve) marathon"... Lieg je niks an.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
oke,daar had ik niet aan gedacht... Maar ik denk dat 2000 uitvallers dan een vrij aannemelijke aanname is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, er zullen ook heel wat inschrijvers niet gestart zijn of bedrijventeams niet compleet gevuld zijnInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
"wat was je tijd"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef Koepert het volgende:
Je kunt wel zeggen "Ik heb meegelopen in de (halve) marathon"... Lieg je niks an.
"bij het 500 meter punt...."
Ecosia
Maar dat is toch alsnog ontzettend veel? Even de naïeve aanname hebbende dat je voor zoiets traint en het dus haaltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke,daar had ik niet aan gedacht... Maar ik denk dat 2000 uitvallers dan een vrij aannemelijke aanname is?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
"wat was je tijd"
"bij het 500 meter punt...."
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: