Ja daarna moet je even wachten voordat je hem weer kan gebruikenquote:
Doet me denken aan mijn oude Gameboy.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon even het knopje indrukken met een pen
dat is zeker de moeite waardquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kan in ieder geval een poging doen
Je kan in ieder geval een poging wagen héquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je een gspot ooit resseten. Iig bij mij niet tmi
Als ie bij jou goed gereset word kun je de eerste 10 minuten niet lopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je een gspot ooit resseten. Iig bij mij niet tmi
Dat bedoel ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is zeker de moeite waard
Dan word ik alleen maar geiler, geiler en kom ik, hard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval een poging wagen hé
Geen probleem mee hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan word ik alleen maar geiler, geiler en kom ik, hard.
Dan reset ik hem toch niet
Kan ik zwz al niet na goede seks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie bij jou goed gereset word kun je de eerste 10 minuten niet lopen
Ik krijg ADHD van seks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem mee hoorEn uiteindelijk zou je toch uit moeten rusten
Klopt uitrusten in de vorm van knuffelen en stoeien. En daarnweer seksquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem mee hoorEn uiteindelijk zou je toch uit moeten rusten
Jij snapt hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt uitrusten in de vorm van knuffelen en stoeien. En daarnweer seks
Nee. Hoe dom sommige mensen zijnquote:
Halloquote:
Ik krijg er energie van. Als in, als hij ligt uit te puffen ga ik rondjes huppelen of zo. Sowieso meteen naar de wc rennenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus? Ga je dan nog harder te keer?
Dat schijnen wel meer mensen te hebben.quote:
Volgens mij krijg jij van alles spuitend zaad, als ik je zo een beetje in kan schatten n.a.v. je postgedrag.quote:
haha nee, dat is dus gewoon echt helemaal niet waar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij van alles spuitend zaad, als ik je zo een beetje in kan schatten n.a.v. je postgedrag.
Ik krijg ook spuitend zaad, kleffe meuk ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat schijnen wel meer mensen te hebben.
Om dingen uit te kotsen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er energie van. Als in, als hij ligt uit te puffen ga ik rondjes huppelen of zo. Sowieso meteen naar de wc rennen.
Dat wel, plakkerige zooi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg ook spuitend zaad, kleffe meuk ook.
Je bent echt de eerste vrouw waar ik dat van hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er energie van. Als in, als hij ligt uit te puffen ga ik rondjes huppelen of zo. Sowieso meteen naar de wc rennen.
Ik moet sowieso bewegen na seksquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent echt de eerste vrouw waar ik dat van hoor
Dus na onderop MOET je zeg maar bovenopquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet sowieso bewegen na seks. Kan niet stil blijven liggen.
Hehe, degene die ik ken gaan het liefst gelijk slapen volgens mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet sowieso bewegen na seks. Kan niet stil blijven liggen.
Vrouwen bovenopquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus na onderop MOET je zeg maar bovenop?
Proost * DaMook doet meequote:
Wel jammer altijdquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zaad uitspugen? Veel vrouwen doen dat hoor.
Zaad uitspugen? Dat is allereerst dom, slikken is sneller en schoner. Ten tweede, ik moet na de seks altijd plassen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zaad uitspugen? Veel vrouwen doen dat hoor.
Een vrouw die sliktquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaad uitspugen? Dat is allereerst dom, slikken is sneller en schoner. Ten tweede, ik moet na de seks altijd plassen.
Ik zit sowieso graag bovenop, dan spuit ik makkelijker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus na onderop MOET je zeg maar bovenop?
Nee, je moet eerst kunnen, dan kan ik naar jou toe en dan zorg ik ervoor dat je komt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Of moet het zijn wanneer kom je?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit sowieso graag bovenop, dan spuit ik makkelijker.
Goedzo sammz !quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaad uitspugen? Dat is allereerst dom, slikken is sneller en schoner. Ten tweede, ik moet na de seks altijd plassen.
Doggyquote:
Dat is bovenop tochquote:
Jammerquote:
Waarbij haar benen in jou nek? Voor diepere penetratie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef DaMook het volgende:
Ik ken al die namen niet, maar leppeltje leppeltje is er ook een, en een (moeilijkere) missionaris
.
Jup. Dan kan ik goed met m'n bekkenbodemspieren aan de slag.quote:
Mwoaaa, zo geil is datquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Dan kan ik goed met m'n bekkenbodemspieren aan de slag.
Jupsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Waarbij haar benen in jou nek? Voor diepere penetratie?
Lekker!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups. Maar dan ga je wel soms te diep
.
Boeiend. Hij vindt het lekker, dan bijt ik wel even door.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups. Maar dan ga je wel soms te diep
.
Hmm als die aanspannenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Dan kan ik goed met m'n bekkenbodemspieren aan de slag.
Dat is inderdaad ook erg lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef MissExpert het volgende:
Verschilt qua situatie enz.
Ik op buik benen bij elkaar, man erbovenop. Soort van doggy maar dan 'intiemer'
Verder als ik lekker mag rijden, geen idee hoe die heet.
En missionaris
Uhuquote:
Ik masseer de penis met m'n spieren. Wordt erg gewaardeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm als die aanspannen, dan is het snel over
.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Hij vindt het lekker, dan bijt ik wel even door.
Turtle heet diequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef MissExpert het volgende:
Verschilt qua situatie enz.
Ik op buik benen bij elkaar, man erbovenop. Soort van doggy maar dan 'intiemer'
Verder als ik lekker mag rijden, geen idee hoe die heet.
En missionaris
Nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch geen echt standje man
Leuk voor zo nu en dan, maar is niet echt "seks"quote:
Uhu snap ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik masseer de penis met m'n spieren. Wordt erg gewaardeerd.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee als ik dan kom doe ik iemand heeuuull erg pijn
Dat is meer van; hallo wie is daar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef MissExpert het volgende:
Verder vind ik het geil als je je parner kan aankijken bij seks. En dat is niet zo met doggy of je moet achterom kijken maar is ook zo
Kan wel, leunen op je schouder. Maar heel comfortabel is het niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef MissExpert het volgende:
Verder vind ik het geil als je je parner kan aankijken bij seks. En dat is niet zo met doggy of je moet achterom kijken maar is ook zo
spiegel gebruikenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef MissExpert het volgende:
Als je je dan nog voor moet stellen, heb je echt wel skillsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is meer van; hallo wie is daar?
Dat is wel zo, maar dat achterom kijken kan (voor de man iig) ook erg geil zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef MissExpert het volgende:
Dan ben je iets heel anders aan het doen..quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je je dan nog voor moet stellen, heb je echt wel skills![]()
Ja, of juist niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben je iets heel anders aan het doen..
Ik vind 69 meer voorspel eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet echt een standje als er geen penetratie is.
Dat dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind 69 meer voorspel eigenlijk.
Hou je taai? Is het zo erg hier?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef MissExpert het volgende:
Jongens ik ben pannenkoeken eten met vriendin..hou je taai en tot zo
Ik kan me ook niet goed concentreren op 2 dingen hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind 69 maar kut. Ik kan niet de dame in kwestie bevredigen als ik gepijpt wordt.
Grote kans dat ze dan een knietje krijgt
Eet smakelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef MissExpert het volgende:
Smakelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef MissExpert het volgende:
Ik zal mijn best doen het hier te overleven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef MissExpert het volgende:
En je bent nog wel vrouwquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet goed concentreren op 2 dingen hoor.
Doet de man in kwestie iets goedsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet goed concentreren op 2 dingen hoor.
smakelijk MEquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef MissExpert het volgende:
Haha scherpquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doet de man in kwestie iets goeds
Hoiquote:
Proostquote:
quote:
Caviaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hoi allemaal
En ik heb helemaal geen hamster![]()
Of mis ik een goeien garp
Blijft je arm tenminste warm je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef DaMook het volgende:
Mijn kat heeft mijn muisarm weer eens als kussen uitgezocht.
Eet smakelijk voor je katquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef DaMook het volgende:
Mijn kat heeft mijn muisarm weer eens als kussen uitgezocht.
Ik heb alleen m'n kat :$..quote:
Geen stippie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n kat :$..
Oh en lieveheersbeestjes en ze heten allemaal Pookie, omdat het kan :$
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die was al warm, verwarming stond hoog en was ik vergeten omlaag te zettenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijft je arm tenminste warm je moet er wat voor over hebben
hahaquote:
Saunaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die was al warm, verwarming stond hoog en was ik vergeten omlaag te zetten.
Hoe houd je ze uit elkaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
23 gradenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sauna
[..]
Hoe houd je ze uit elkaar?
Pff beetje warm inderdaadquote:
Ze zijn nu ondergedoken ofzo, maar als ik ze weer zie zal ik wel fotootje maken.. Zaten er een stuk of 5 ofzo ineens vanmiddagquote:
Wow, das best nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze zijn nu ondergedoken ofzo, maar als ik ze weer zie zal ik wel fotootje maken.. Zaten er een stuk of 5 ofzo ineens vanmiddag
Best wel jaquote:
Ik heb ze ook ze zitten bij de voordeur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Niet, Tijn.. Daarom noem ik ze ook allemaal maar Pookie
Maar het waren niet allemaal 7-stippelige iig
quote:
quote:
Zo snel kan ik niet heen en weer rijden hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
terug naar seks dan maar of was je al klaar?
K vind t wel wat hebben ja.. Maar wel vaker hier "last" van.. Weet nog dat ik terug verhuisde hier heen en toen lagen er heeeeeeeeeeeel veel dooie op m'n kamer die toen nooit was opgeschoondquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ze ook ze zitten bij de voordeur.ze zijn best lief
stipje 1 t/m x
Oh noesquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
K vind t wel wat hebben ja.. Maar wel vaker hier "last" van.. Weet nog dat ik terug verhuisde hier heen en toen lagen er heeeeeeeeeeeel veel dooie op m'n kamer die toen nooit was opgeschoond
Dan heb je zeker heel veel kleine steentjes in de tuin staan met Pookie erop?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
K vind t wel wat hebben ja.. Maar wel vaker hier "last" van.. Weet nog dat ik terug verhuisde hier heen en toen lagen er heeeeeeeeeeeel veel dooie op m'n kamer die toen nooit was opgeschoond
Tijn wat doe je nou?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
terug naar seks dan maar of was je al klaar?
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb je zeker heel veel kleine steentjes in de tuin staan met Pookie erop?
Lekker hequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Ik begin een beetje aangeschoten te worden volgens mij
Ze slikt zei ze eerderquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
heb je eigenlijk wel gekauwd
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze slikt zei ze eerder, ik heb ze niet graag kauwend
.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje kansloos als je niet in de kroeg zit
Ik heb een goudvis die wit isquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
Ik had ooit een goudvis die stierf, ik ben er nog steeds niet helemaal overheen.
Ze zitten hier al jaren. Ze komen uit de ventilatiekanelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is een witvisquote:
Ach dat komt van het weekend wel weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje kansloos als je niet in de kroeg zit
quote:
Nee, hij was eerst oranje. En nu heeft ie alleen nog oranje vinnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zouden er ook witvissen zijn die goud zijn?
Wsl ben ik al aangeschoten voordat ik er ben, maar okquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry Rokje, join the clubVrijdag samen aangeschoten worden ?
Ook sluipwapsen in de zomer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze zitten hier al jaren. Ze komen uit de ventilatiekanelen
alleen als het op een kauwgum is vind ik het niet ergquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze slikt zei ze eerder, ik heb ze niet graag kauwend
.
Zoooo jammer dat ik dan niet kanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry Rokje, join the clubVrijdag samen aangeschoten worden ?
Vrijdag meet van deze SC, dat komt vast goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach dat komt van het weekend wel weer, doordeweeks mag dat
.
Ik niet, zou niet best wezen. Ik kom direct uit mijn werkquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wsl ben ik al aangeschoten voordat ik er ben, maar ok![]()
[..]
Ook sluipwapsen in de zomer?
neequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wsl ben ik al aangeschoten voordat ik er ben, maar ok![]()
[..]
Ook sluipwapsen in de zomer?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als het op een kauwgum is vind ik het niet erg
Had er wel bij willen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag meet van deze SC, dat komt vast goedZaterdag maybe, zondag sowieso niet. Motor ritje van FOK!
Wordt ongetwijfeld tofquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had er wel bij willen zijn, zaterdag ik ook maybe en zondag, tsja ik rij geen motor
.
Organiseer er 1. Ik ben waarschijnlijk wel van de partijquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Beter gewoon een meet in Zwolle doen ja.
Gewoon doen, livin' on the edge ditdat :$quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, zou niet best wezen. Ik kom direct uit mijn werk
Dat zou voor mij ook makkelijker zijn ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Mits slaapplaats waarom nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Geloof ik meteenquote:
Bah.. Hier ook van die vieze dikkequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
neeverder bijna geen insecten. Wel veel spinnen
Ik neem sowieso een zakflacon oid mee. Dure shit in de kroegquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon doen, livin' on the edge ditdat :$
Of in eindhovenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Hosselaartjequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
Van donderdag t/m zondag zie ik allemaal FOK(st)ers
Heb je dan een logeerbed over ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb het daar te druk voor stiekem. Misschien wil JJH dat doen? En zo goed ken ik Zwolle ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Organiseer er 1. Ik ben waarschijnlijk wel van de partij
Deze jongen weet hoe 'ie moet rollenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik neem sowieso een zakflacon oid mee. Dure shit in de kroeg
Wie zijn de gelukkige dames?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
Van donderdag t/m zondag zie ik allemaal FOK(st)ers
Vrijdag en zondag een grote meet, dat valt dus best meequote:
Hmm, ja Knetter wilde er 1 doen, maar daar zouden bijna geen mensen komen. Die is niet doorgegaan toen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het daar te druk voor stiekem. Misschien wil JJH dat doen? En zo goed ken ik Zwolle ook niet.
Spinnen vind ik niet eng.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Bah.. Hier ook van die vieze dikke
Nee, ik woon bij mijn ouders in Zuidwest Friealand.quote:
Zie mijn vorige post.quote:
Ja, ik moet er alleen nog ergens 1 scoren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze jongen weet hoe 'ie moet rollen
Ik ook niet, maar die dikke huisspinnen wel.. Vieze mormels bahquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spinnen vind ik niet eng.en als ik ze weg haal boven het buitenlicht zitten er na 2 dagen al weer webben dus laat maar
daar wist ik niks van he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag en zondag een grote meet, dat valt dus best mee
[..]
Hmm, ja Knetter wilde er 1 doen, maar daar zouden bijna geen mensen komen. Die is niet doorgegaan toen.
Ik ben te lui om donderdag en zaterdag op te zoeken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
[..]
Ja, ik moet er alleen nog ergens 1 scoren.
Dat staat ook nergensquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben te lui om donderdag en zaterdag op te zoeken.
Studeer zequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef MissExpert het volgende:
Ok lieffies, ik ga slapen, vriendin naar huis geschopt. Morgen vroeg op om te studeren
Welterustenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef MissExpert het volgende:
Ok lieffies, ik ga slapen, vriendin naar huis geschopt. Morgen vroeg op om te studeren
Tsja uitzetten die spinnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die dikke huisspinnen wel.. Vieze mormels bah
Waarom post je het dan, knuppeltjequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat staat ook nergensEn dat hou ik zo.
Ik stuur m'n kat er op af, die maakt er korte metten meequote:
Zou zelf liever naar valkenswaard gaan, maar dat is meer omdat ik het stratumseind kut vindquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook daar ben ik wel voor
Stratumseind onveilig maken
Hele avond bij Movies is ook zo saaiquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou zelf liever naar valkenswaard gaan, maar dat is meer omdat ik het stratumseind kut vind, maar ach voor een avondje zou ik er wel heen kunnen gaan
.
Maar niet spin sebastiaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik stuur m'n kat er op af, die maakt er korte metten mee
Ach je vader mag heel de nacht in de gaten houden of ik nog wel in het logeerbed lig hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij mijn ouders in Zuidwest Friealand.
Zo moet datquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik stuur m'n kat er op af, die maakt er korte metten mee
Bij deze.quote:
Mijn broertjequote:
Naja er is genoeg te doen in ehvquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hele avond bij Movies is ook zo saai
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb ik nu een poes tussen mijn benen.
Kloptquote:
we hebben geen logeerbed, alleen 2 2-persoons bedden. :p en natuurlijk ben ik heel leuk!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach je vader mag heel de nacht in de gaten houden of ik nog wel in het logeerbed lig hoor, of je moet te leuk zijn
.
Hoiquote:
Dat klinkt al iets beter jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptnee hoor mijn broertje is raar
maar wel een mens.
Graag, maar wel op een zondag hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal het ze wel even vragen als ik ze online zie
Ja dat geloof ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
we hebben geen logeerbed, alleen 2 2-persoons bedden. :p en natuurlijk ben ik heel leuk!
Mijn broertje heet Sebastiaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat klinkt al iets beter ja
Dat weet ik niet of ze dat doen, maar ik zal het doorgevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Graag, maar wel op een zondag hoor
Gewoon doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik, maar ach dan slaap ik wel in de auto op de oprit
. Of bij kennissen in zwolle als die me in huis willen hebben
.
Smooth.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leuke dames (door mij te bepalen uiteraard) mogen wel bij mij slapen na een meet in Zwolle
Slim plan, kunnen ze daarna weer gelijk door naar Kaneel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leuke dames (door mij te bepalen uiteraard) mogen wel bij mij slapen na een meet in Zwolle
Ahhh zo jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn broertje heet Sebastiaan.
En er is kinderboek over een spin die sebastiaan heet.
Doordeweeks kan ik niet en op zaterdag werk ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of ze dat doen, maar ik zal het doorgeven
Wat een kutopmerkingquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Slim plan, kunnen ze daarna weer gelijk door naar Kaneel.
Ik heb wel eens met een vriend dronken gegamed, dat was echt lachen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan nog normaal lopen en typen, aangeschoten zijn valt wel mee
Zij kunnen door de weeks ook niet. JJH werkt meestal op zaterdagavond, dus grote kans dat het dan zondag wordt. Maar goed, ik zal het doorgeven cq vragen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doordeweeks kan ik niet en op zaterdag werk ik.
ik ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ahhh zo jaVolgens mij ooit wel eens van gehoord, maar ken het verder niet nee
Hoe wie wat huh?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij kunnen door de weeks ook niet. JJH werkt meestal op zaterdagavond, dus grote kans dat het dan zondag wordt. Maar goed, ik zal het doorgeven cq vragen.
Heej manquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi ben er weer
[..]
Ik heb wel eens met een vriend dronken gegamed, dat was echt lachen!
Echt niet dat ik met die vriend seks ga hebben!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heej man
Hehe, aangeschoten/(half) stoned seks is beter![]()
Eventuele volgende meet waar DW heen wilt, in Zwolle. JJH en Knetter wonen in Zwolle dus ik zal even vragen of ze nog behoefte daaraan hebben.quote:
Zekerquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Rupsje Nooitgenoeg, dat was pas een opperbaas
Anders gewoon een hotelquote:
Dat zou ik ook niet doen neequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt niet dat ik met die vriend seks ga hebben!
Zondag werd er net gezegd. Maar ik zal het even overleggen met Knetter/JJH.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anders gewoon een hotel. Wanneer was deze meet ook alweer
, ow nog niet gepland, opschieten dan
, op een dag dat ik kan bij voorkeur
.
Ow ik weet niet of ik dat ga doen. Moet dan weer slaapplek regelen enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eventuele volgende meet waar DW heen wilt, in Zwolle. JJH en Knetter wonen in Zwolle dus ik zal even vragen of ze nog behoefte daaraan hebben.
Ach zat zijn is hetzelfdequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan nog normaal lopen en typen, aangeschoten zijn valt wel mee
preciesquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ik weet niet of ik dat ga doen. Moet dan weer slaapplek regelen enzo
Zwolle is zo ver weg man
Hier kan ik een hele slecht opmerking over maken en ga het doen ook maar dan wel achter een spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Het is zo lang geleden, kan me niet eens meer herinneren -of- ik wel eens seks heb gehad toen ik stoned was. Maar zou best kunnenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier kan ik een hele slecht opmerking over maken en ga het doen ook maar dan wel achter een spoiler:VoorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, dat is het niet![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ik weet niet of ik dat ga doen. Moet dan weer slaapplek regelen enzo
Zwolle is zo ver weg man
Hotel/herberg voor een nachtquote:
Ik wil me nog wel eens verstappenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach zat zijn is hetzelfde, alleen moet je dan soms iets langer nadenken
.
Je bent sushi aan het eten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Voorspelbaar
Maar nee, dat is het niet![]()
Waarom ?quote:
Minder leuk? Hoe kom je daar nou bij ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom niet hè? Dan wordt het al een stuk minder leuk.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil me nog wel eens verstappen
Jammerquote:
Uitstekende zelfkennisquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder leuk? Hoe kom je daar nou bij ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |