Ja daarna moet je even wachten voordat je hem weer kan gebruikenquote:
Doet me denken aan mijn oude Gameboy.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon even het knopje indrukken met een pen
dat is zeker de moeite waardquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kan in ieder geval een poging doen
Je kan in ieder geval een poging wagen héquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je een gspot ooit resseten. Iig bij mij niet tmi
Als ie bij jou goed gereset word kun je de eerste 10 minuten niet lopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je een gspot ooit resseten. Iig bij mij niet tmi
Dat bedoel ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is zeker de moeite waard
Dan word ik alleen maar geiler, geiler en kom ik, hard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval een poging wagen hé
Geen probleem mee hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan word ik alleen maar geiler, geiler en kom ik, hard.
Dan reset ik hem toch niet
Kan ik zwz al niet na goede seks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie bij jou goed gereset word kun je de eerste 10 minuten niet lopen
Ik krijg ADHD van seks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem mee hoorEn uiteindelijk zou je toch uit moeten rusten
Klopt uitrusten in de vorm van knuffelen en stoeien. En daarnweer seksquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem mee hoorEn uiteindelijk zou je toch uit moeten rusten
Jij snapt hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt uitrusten in de vorm van knuffelen en stoeien. En daarnweer seks
Nee. Hoe dom sommige mensen zijnquote:
Halloquote:
Ik krijg er energie van. Als in, als hij ligt uit te puffen ga ik rondjes huppelen of zo. Sowieso meteen naar de wc rennenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus? Ga je dan nog harder te keer?
Dat schijnen wel meer mensen te hebben.quote:
Volgens mij krijg jij van alles spuitend zaad, als ik je zo een beetje in kan schatten n.a.v. je postgedrag.quote:
haha nee, dat is dus gewoon echt helemaal niet waar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij van alles spuitend zaad, als ik je zo een beetje in kan schatten n.a.v. je postgedrag.
Ik krijg ook spuitend zaad, kleffe meuk ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat schijnen wel meer mensen te hebben.
Om dingen uit te kotsen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er energie van. Als in, als hij ligt uit te puffen ga ik rondjes huppelen of zo. Sowieso meteen naar de wc rennen.
Dat wel, plakkerige zooi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg ook spuitend zaad, kleffe meuk ook.
Je bent echt de eerste vrouw waar ik dat van hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er energie van. Als in, als hij ligt uit te puffen ga ik rondjes huppelen of zo. Sowieso meteen naar de wc rennen.
Ik moet sowieso bewegen na seksquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent echt de eerste vrouw waar ik dat van hoor
Dus na onderop MOET je zeg maar bovenopquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet sowieso bewegen na seks. Kan niet stil blijven liggen.
Hehe, degene die ik ken gaan het liefst gelijk slapen volgens mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet sowieso bewegen na seks. Kan niet stil blijven liggen.
Vrouwen bovenopquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus na onderop MOET je zeg maar bovenop?
Proost * DaMook doet meequote:
Wel jammer altijdquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zaad uitspugen? Veel vrouwen doen dat hoor.
Zaad uitspugen? Dat is allereerst dom, slikken is sneller en schoner. Ten tweede, ik moet na de seks altijd plassen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zaad uitspugen? Veel vrouwen doen dat hoor.
Een vrouw die sliktquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaad uitspugen? Dat is allereerst dom, slikken is sneller en schoner. Ten tweede, ik moet na de seks altijd plassen.
Ik zit sowieso graag bovenop, dan spuit ik makkelijker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus na onderop MOET je zeg maar bovenop?
Nee, je moet eerst kunnen, dan kan ik naar jou toe en dan zorg ik ervoor dat je komt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Of moet het zijn wanneer kom je?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit sowieso graag bovenop, dan spuit ik makkelijker.
Goedzo sammz !quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaad uitspugen? Dat is allereerst dom, slikken is sneller en schoner. Ten tweede, ik moet na de seks altijd plassen.
Doggyquote:
Dat is bovenop tochquote:
Jammerquote:
Waarbij haar benen in jou nek? Voor diepere penetratie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef DaMook het volgende:
Ik ken al die namen niet, maar leppeltje leppeltje is er ook een, en een (moeilijkere) missionaris
.
Jup. Dan kan ik goed met m'n bekkenbodemspieren aan de slag.quote:
Mwoaaa, zo geil is datquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Dan kan ik goed met m'n bekkenbodemspieren aan de slag.
Jupsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Waarbij haar benen in jou nek? Voor diepere penetratie?
Lekker!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups. Maar dan ga je wel soms te diep
.
Boeiend. Hij vindt het lekker, dan bijt ik wel even door.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups. Maar dan ga je wel soms te diep
.
Hmm als die aanspannenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Dan kan ik goed met m'n bekkenbodemspieren aan de slag.
Dat is inderdaad ook erg lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef MissExpert het volgende:
Verschilt qua situatie enz.
Ik op buik benen bij elkaar, man erbovenop. Soort van doggy maar dan 'intiemer'
Verder als ik lekker mag rijden, geen idee hoe die heet.
En missionaris
Uhuquote:
Ik masseer de penis met m'n spieren. Wordt erg gewaardeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm als die aanspannen, dan is het snel over
.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Hij vindt het lekker, dan bijt ik wel even door.
Turtle heet diequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef MissExpert het volgende:
Verschilt qua situatie enz.
Ik op buik benen bij elkaar, man erbovenop. Soort van doggy maar dan 'intiemer'
Verder als ik lekker mag rijden, geen idee hoe die heet.
En missionaris
Nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch geen echt standje man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |