Ja daarna moet je even wachten voordat je hem weer kan gebruikenquote:
Doet me denken aan mijn oude Gameboy.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon even het knopje indrukken met een pen
dat is zeker de moeite waardquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kan in ieder geval een poging doen
Je kan in ieder geval een poging wagen héquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je een gspot ooit resseten. Iig bij mij niet tmi
Als ie bij jou goed gereset word kun je de eerste 10 minuten niet lopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je een gspot ooit resseten. Iig bij mij niet tmi
Dat bedoel ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is zeker de moeite waard
Dan word ik alleen maar geiler, geiler en kom ik, hard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval een poging wagen hé
Geen probleem mee hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan word ik alleen maar geiler, geiler en kom ik, hard.
Dan reset ik hem toch niet
Kan ik zwz al niet na goede seks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie bij jou goed gereset word kun je de eerste 10 minuten niet lopen
Ik krijg ADHD van seks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem mee hoorEn uiteindelijk zou je toch uit moeten rusten
Klopt uitrusten in de vorm van knuffelen en stoeien. En daarnweer seksquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem mee hoorEn uiteindelijk zou je toch uit moeten rusten
Jij snapt hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt uitrusten in de vorm van knuffelen en stoeien. En daarnweer seks
Nee. Hoe dom sommige mensen zijnquote:
Halloquote:
Ik krijg er energie van. Als in, als hij ligt uit te puffen ga ik rondjes huppelen of zo. Sowieso meteen naar de wc rennenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus? Ga je dan nog harder te keer?
Dat schijnen wel meer mensen te hebben.quote:
Volgens mij krijg jij van alles spuitend zaad, als ik je zo een beetje in kan schatten n.a.v. je postgedrag.quote:
haha nee, dat is dus gewoon echt helemaal niet waar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij van alles spuitend zaad, als ik je zo een beetje in kan schatten n.a.v. je postgedrag.
Ik krijg ook spuitend zaad, kleffe meuk ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat schijnen wel meer mensen te hebben.
Om dingen uit te kotsen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er energie van. Als in, als hij ligt uit te puffen ga ik rondjes huppelen of zo. Sowieso meteen naar de wc rennen.
Dat wel, plakkerige zooi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg ook spuitend zaad, kleffe meuk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |