Dat zou wel supertof zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Wij zouden toch voor de datum 2ling gaan mocht de gyn gelijk krijgen?
Dat stofje zit toch alleen in kattenpoep?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef Kyara het volgende:
Twinkle, fijn dat je weer thuis bent. Blijf goed naar je lichaam luisteren
Hier een een 'gedoetje' met manlief over het opruimen van een kattenplasje. Mocht ik niet doen etc. Maar ik kan het ook moeilijk laten liggen. En mijn niet-alcoholische drankjes was ook al niks. Ondertussen maakt het niet uit dat ik soms amper de trap op kom met 10 kg kind want daar hebben de babies geen last van
Er lag ook nog een drol bij. Maar dan nog gaat het volgens mij alleen om kittens. En inderdaad goed, handen wassen. Vieze beesten zijn het toch ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat stofje zit toch alleen in kattenpoep?
Ik heb gewoon de kaartenbakken verschoond bij m'n papa en mama toen ze weg waren en daarna meteen goed m'n handen wassen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef Troel het volgende:
Mogen kaartenbakken tegenwoordig ook al niet meer
Handschoenen aandoenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Er lag ook nog een drol bij. Maar dan nog gaat het volgens mij alleen om kittens. En inderdaad goed, handen wassen. Vieze beesten zijn het toch ook
ja, als het de keuze was tussen hij of ik dan was het makkelijk. Maar ik ga het niet laten liggen tot hij een keer thuis is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:41 schreef Suikertante het volgende:
Nou, ik kan alles nog, maar ik ga écht niet klagen dat mijn vriend de stront van onze vier katten opruimt hoor!
ik moest hardop lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef Troel het volgende:
Mogen kaartenbakken tegenwoordig ook al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |