Sodemieter op met je scrum.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gezapt naar een hele slechte voetbalwedstrijd. Ik wil namelijk geen commercials voor Dokter Tinus zien.
Aanstellerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gezapt naar een hele slechte voetbalwedstrijd. Ik wil namelijk geen commercials voor Dokter Tinus zien.
Dit is de eerste aflevering, met wat vrouwelijke gasten in zijn tent traint hij de overtollige kilo's er af.quote:
Tuurlijk altijd. Als ik je uitnodig wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mijn borrels vergoed worden.
Als ik dan maar niet hoef te sjoelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk altijd. Als ik je uitnodig wel.
Dat doen we allemaal wel eensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje stiekem naar johannes knipogen.
van mij win je sowieso, ik kan er geen reet vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik dan maar niet hoef te sjoelen.
Ach ja, aardige gozer, maar hij is al bezet, Mani duldt geen concurrentie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje stiekem naar johannes knipogen.
Oh, al staat Mani er naast te huilen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
van mij win je sowieso, ik kan er geen reet van
[..]
Ach ja, aardige gozer, maar hij is al bezet, Mani duldt geen concurrentie.
Nee zo ben ik niet. Bezet=bezet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, al staat Mani er naast te huilen.
Maar nu insinueer je weer dat ik homofiel ben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
van mij win je sowieso, ik kan er geen reet van
[..]
Ach ja, aardige gozer, maar hij is al bezet, Mani duldt geen concurrentie.
Ik denk toch echt dat we met een auti te maken hebben.quote:
Ja.quote:
Je wil toch niet zeggen dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar nu insinueer je weer dat ik homofiel ben.
VI-invasie.quote:
Google er maar eens op, je komt genoeg tegen idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat we met een auti te maken hebben.
Jouw mening is boeiend wil je zeggen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
jeses boeiend leven heeft Gijp :'}
kloptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)-versie-wilfred.html
Hier kreeg jij nationale fame
Boeiend genoeg om te quoten blijkbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is boeiend wil je zeggen?
Knuffel Zork is onze held hij verdient een standbeeld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)-versie-wilfred.html
Hier kreeg jij nationale fame
Ik kom het veel tegen, vandaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Google er maar eens op, je komt genoeg tegen idd.
Ik vind deze plaatjes niet zo rullevant.quote:
Het is maar één plaatje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind deze plaatjes niet zo rullevant.
Eerste keer dat jij iets zinnigs zegt Hans.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rullevant schrijf je maar als Johan op TV is. Dat is niet relevant nu.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze post heeft weinig randement.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rullevant schrijf je maar als Johan op TV is. Dat is niet relevant nu.
Maar het dicht wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post heeft weinig randement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |