Ik had altijd een hekel aan Johnny de Mol door zijn acteertalent, maar dit programma doet hij erg leuk. Vanavond sowieso kijken omdat Maledivenquote:In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gaat Johnny op pad met Marco Borsato, en de twee reizen af naar niet één, maar twee bestemmingen: Dubai en de Malediven. Marco’s grootste hobby is duiken en die passie pakt hij –net als zingen- zeer serieus aan! Inmiddels heeft hij bijna 500 duiken gemaakt waarbij hij vrijwel alle vissoorten heeft gespot. Maar er is er eentje waar hij al twintig jaar fanatiek naar op zoek is en die hij nog nooit heeft mogen bewonderen: de mantarog! Zullen ze hem vinden in de Indische Oceaan? Johnny en Marco starten hun reis echter met een tussenstop in Dubai, waar ze in een shoppingmall gaan skiën, met een terreinwagen door de woestijn crossen en hun onderwaterskills testen in een aquarium.
Je bent al helemaal ingeburgerd of niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Zou JOhnny nou ook met Gijp gaan neuken?
Hehe volgende vraag was trouwens: is Gijp een FOK!ker? Nooit op vakantie, vaak thuis.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent al helemaal ingeburgerd of niet?
Die woont ergens apart met zijn zoon, want daar had ie gewoon niet zoveel zin in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Wie is Mevrouw van der Gijp eigenlijk?
Zijn zoon mag straks wel mee naar Barçaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die woont ergens apart met zijn zoon, want daar had ie gewoon niet zoveel zin in.
Ah oke.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die woont ergens apart met zijn zoon, want daar had ie gewoon niet zoveel zin in.
Met zijn skinny jeans en bloemenhemdjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
Kijk Sjonnie eens geinteresseerd doen.
Heb je dat interview gelezen in de Veronica gids met Gijp?quote:
Levensgenieter, net als zijn pa.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef Zipportal het volgende:
Zijn zoontje is vies dik. Kappertje zal 'm goed doen.
editquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker op het fietsje door Barça, niks mis mee.
Cockring en klaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjaaltje, roze shirtje, niks mis mee
Top, dankje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd van vorig voetbalseizoen gaan ze straks naar toe.
Uiteraard. M'n comfortzone he.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk doe je hier een beetje lief tegen me...
Vandaar dat FOK!kers hem zo leuk vinden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:43 schreef marcodej het volgende:
Sec gezien is Gijpie echt een nerd. Maar ja, we doen gewoon alsof hij dat niet is.
Sympathieke vent wel vind ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK!kers hem zo leuk vinden.
Een beetje auti misschien, ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK!kers hem zo leuk vinden.
Beetje heel erg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Een beetje auti misschien, ja.
Ik denk dat dat serieus wel eens waar kan zijn ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Een beetje auti misschien, ja.
Kan toch, niets mis mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat serieus wel eens waar kan zijn ja.
Dit heeft al op heel FOK! gestaan, hans.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je lekker lezen, prima man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die plaatjes uit probleemwijken gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit heeft al op heel FOK! gestaan, hans.
Ja. Sjanante karaoke in Brazilië.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Wilfred Genee al eens meegegaan met Sjonnie?
Karaoke in Brazilie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Wilfred Genee al eens meegegaan met Sjonnie?
Dat is hotnews. Gewoon met 2 krattn bier achterin.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die plaatjes uit probleemwijken gelukkig nog niet.
Precies zijn niveau.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Sjanante karaoke in Brazilië.
Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat Johnny de Mol de badass uithing in een aflevering van Baantjer?
Wikadiepie dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjonnie heeft een youtube filmpje gevonden.
Sodemieter op met je scrum.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gezapt naar een hele slechte voetbalwedstrijd. Ik wil namelijk geen commercials voor Dokter Tinus zien.
Aanstellerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gezapt naar een hele slechte voetbalwedstrijd. Ik wil namelijk geen commercials voor Dokter Tinus zien.
Dit is de eerste aflevering, met wat vrouwelijke gasten in zijn tent traint hij de overtollige kilo's er af.quote:
Tuurlijk altijd. Als ik je uitnodig wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mijn borrels vergoed worden.
Als ik dan maar niet hoef te sjoelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk altijd. Als ik je uitnodig wel.
Dat doen we allemaal wel eensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje stiekem naar johannes knipogen.
van mij win je sowieso, ik kan er geen reet vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik dan maar niet hoef te sjoelen.
Ach ja, aardige gozer, maar hij is al bezet, Mani duldt geen concurrentie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje stiekem naar johannes knipogen.
Oh, al staat Mani er naast te huilen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
van mij win je sowieso, ik kan er geen reet van
[..]
Ach ja, aardige gozer, maar hij is al bezet, Mani duldt geen concurrentie.
Nee zo ben ik niet. Bezet=bezet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, al staat Mani er naast te huilen.
Maar nu insinueer je weer dat ik homofiel ben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
van mij win je sowieso, ik kan er geen reet van
[..]
Ach ja, aardige gozer, maar hij is al bezet, Mani duldt geen concurrentie.
Ik denk toch echt dat we met een auti te maken hebben.quote:
Ja.quote:
Je wil toch niet zeggen dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar nu insinueer je weer dat ik homofiel ben.
VI-invasie.quote:
Google er maar eens op, je komt genoeg tegen idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat we met een auti te maken hebben.
Jouw mening is boeiend wil je zeggen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
jeses boeiend leven heeft Gijp :'}
kloptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)-versie-wilfred.html
Hier kreeg jij nationale fame
Boeiend genoeg om te quoten blijkbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is boeiend wil je zeggen?
Knuffel Zork is onze held hij verdient een standbeeld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)-versie-wilfred.html
Hier kreeg jij nationale fame
Ik kom het veel tegen, vandaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Google er maar eens op, je komt genoeg tegen idd.
Ik vind deze plaatjes niet zo rullevant.quote:
Het is maar één plaatje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind deze plaatjes niet zo rullevant.
Eerste keer dat jij iets zinnigs zegt Hans.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rullevant schrijf je maar als Johan op TV is. Dat is niet relevant nu.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze post heeft weinig randement.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rullevant schrijf je maar als Johan op TV is. Dat is niet relevant nu.
Maar het dicht wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post heeft weinig randement.
Die heeft hem 12 uur de oren van het hoofd geluld en al het depressieve overgehouden. GJ Verbeek stond op het punt zelfmoord te plegen.quote:
Geniet er van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef marcodej het volgende:
Ik gooi er weer even twee pizzabroodjes in.
Melk ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef marcodej het volgende:
Wat een kapper.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eind mei in Spanje dan heb je gewoon een sjaaltje nodig.
wtfquote:
Misschien. Of gewoon vanilleijs erna, zit ook melk in.quote:
Mooi voor die jongen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Die zoon is ook een genieter
Meisjes houden niet van voetbal. Die staan op hun 14e in de kapperszaak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef marcodej het volgende:
Waarom neemt hij alleen zijn zoon mee trouwens. Hij heeft immers ook een dochter.
Ja, dan valt er nog wat te neuken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef marcodej het volgende:
Waarom neemt hij alleen zijn zoon mee trouwens. Hij heeft immers ook een dochter.
Pizza met rozijnen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een koningsmaal
[ afbeelding ]
Na het interview met Joep ook, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft hem 12 uur de oren van het hoofd geluld en al het depressieve overgehouden. GJ Verbeek stond op het punt zelfmoord te plegen.
Ziet er uit als een AH pizza.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een koningsmaal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo beter?
[ afbeelding ]
geen pizza met vis?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een koningsmaal
[ afbeelding ]
Minpuntje, in ben bang voor honden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij hebben thuis ook een hond.
Leuk man, hoe heet hij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij hebben thuis ook een hond.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Haaibaaike het volgende:
René houd van honden net als zijn vriendin!
Oh je bedoelde mij. Is het weer Mani pesten vandaag?quote:
Nee ik heb echt een hond, hij heet Oscarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh je bedoelde mij. Is het weer Mani pesten vandaag?
Ik vind ze wel leuk, maar nooit een gehad. Wel een konijntje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Karina is wel een mens voor katten.
quote:
Als Corrie een goudvis neemt laat ze hem nog verzuipen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Karina is wel een mens voor katten.
Toen ik een kindje was hadden we goudvissen, als ze dood gingen werden ze door de wc gespoeld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Corrie een goudvis neemt laat ze hem nog verzuipen.
Mooi, ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Zijn zoontje is helemaal in de wolken natuurlijk, leuk hoor.
Pikkie of Nicki wat maakt het uit laat gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Zijn zoon heet kennelijk Pik van der Gijp
En dat gat van tien jaar heeft overbrugd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij na vandaag jarig is wel ja
genot.quote:
Hoezo hij niet ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Snel zappen. Behalve marcodej natuurlijk.
Ow jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat gat van tien jaar heeft overbrugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |