Er is een transgendriaal schemergebied.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe vaak worden mannen dan ongesteld?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef Markeerstift het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef sheotah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me net geregistreerd om de spoilers te kunnen lezen. :-)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Apotheose het volgende:
ok.. ik las spoilers....die dingen hebben soms een beste aantrekkingskracht. Nieuwsgierigheid he..
Weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik heb me net geregistreerd om de spoilers te kunnen lezen. :-)
En die stilte bij Henriekes ouders aan tafel.. Dat was omdat die ouders aan het bidden waren, maar dat is bijna niemand opgevallen, dus lijkt het wederom een stilte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof de KRO dat zelf niet al jaren doet door pijnlijke stiltes uitgebreid uit te zenden, bij dat spelletje van Annemarie nog effe EEN shot te maken vanuit de tuin waarbij je hoort 'gourmetten of steengrillen'? (Heel Nederland flikkerde toen van de bank af van het lachen)
Zo kan ik nog wel 100 momenten opnoemen. Dus om nou de KRO neer te zetten als heerlijk authentiek vind ik echt onzin. Ze maken een mooi programma, maar moeten het ook gewoon hebben van de pijnlijke momenten die ze dan gaan uitvergroten. Het is in principe ook gewoon een beetje afzeik-tv, net als bijv. Man bijt hond dat is. Dat ze dat op een heel andere manier doen dan DWDD, veel subtieler, doet daar niets aan af.
Maakt verder ook allemaal niets uit, maar ik vind het erg hypocriet van de KRO om DWDD zoiets te verwijten.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:45 schreef Flipkees het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de mysogynisten willen natuurlijk dat de dames hen knipperend met de wimpers gelijk geven.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:45 schreef Flipkees het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen met een hekel aan vrouwen. Beetje gechargeerd in deze discussie.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Ja maar dan kies je ervoor om te kijken of niet. En alvast weten wat er zondag gebeurt vind ik anders dan info over ná de uitzendingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, kende het woord niet.
Eerst zit iedereen hier te miepen dat alles in spoilers moet en vervolgens is er volgens niemand die het nagelaten heeft om te gaan kijken.
Oh ik wel hoor. Moet me bedwingen maar het lukt tot nu toequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Eerst zit iedereen hier te miepen dat alles in spoilers moet en vervolgens is er volgens niemand die het nagelaten heeft om te gaan kijken.
http://zappen.blog.nl/kro(...)na-persiflage-boerenquote:De reactie van de KRO:
“De redactie van De Wereld Draait Door is zelf verantwoordelijk voor de invulling van hun programma. Het ontstane conflict staat hier los van.
De directe aanleiding voor het conflict tussen de DWDD en de KRO is dat DWDD twee weken geleden zonder toestemming beelden heeft gebruikt. Ze hebben zich daarbij niet aan de afspraak gehouden en dat is in het verleden vaker gebeurd. Wij blijven bij ons standpunt dat we voorlopig om deze reden geen medewerking verlenen aan DWDD. De KRO gaat er vanuit dat komende week een constructief gesprek plaatsvindt om verder te kijken naar de toekomst.
Overigens is het niet zo dat de KRO Arie Boomsma of Yvon Jaspers heeft verboden bij de DWDD te zitten als tafelheer/dame. Lopende het conflict heeft de KRO aangegeven dat het niet verstandig is dat ze aanschuiven. Onze presentatoren hebben begrip voor het standpunt van de KRO, maar staan daar verder buiten. Het betreft hier een conflict tussen DWDD en de KRO.”
Gewoon vrienden dus.. Die Ronald is ook veel te vlot voor Henrieke,.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:50 schreef leukerdje het volgende:
Zo meteen de nieuwe liefde van Henrieke bij RTL Boulevard...ben benieuwd.
Werd er nog iets gezegd over hoe het nou is afgelopen met Bert de veearts?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Gewoon vrienden dus.. Die Ronald is ook veel te vlot voor Henrieke,.
Nee, alleen die Ronald kwam aan het woordquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Werd er nog iets gezegd over hoe het nou is afgelopen met Bert de veearts?
Aah, helaas. Ze zijn er kennelijk achtergekomen, want alles loopt nu dood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand ff linkjes van die nieuwe filmpjes in een spoiler plakken...? Ik word op de tablet doorverwezen naar de gewone BZV site als ik op bovenstaande link klik....
Ik lees ook niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |