Nee, eerst seks en daarna knuffelen. En ervoor offcourse.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knuffelen doe je maar met je moeder.
Knuffelen kan ook fijn zijn.quote:
Mensen die knuffelen beter vinden dan seks hebben nog nooit seks gehad. En waarschijnlijk ook nog nooit geknuffeld.quote:
Hmm, ok. Nu nog mazzel hebben met de treinen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Fera het volgende:
@Kaneel: ik heb slim gedaan en ben op de Korevaarstraat overgestapt op bus 12. Die 186 rijdt alleen naar Centraal.
Ik weet niet hoe jij knuffelt hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die knuffelen beter vinden dan seks hebben nog nooit seks gehad. En waarschijnlijk ook nog nooit geknuffeld.
Je bent gemeen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die knuffelen beter vinden dan seks hebben nog nooit seks gehad. En waarschijnlijk ook nog nooit geknuffeld.
Het is een rare vergelijking.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
CHOCO MOUSSEquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een rare vergelijking.
Als chocolademousse met ijs en slagroom vergelijken met een heerlijk biefstukje met patat en goede sausjes.
Je draait het om schat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
CHOCO MOUSSE![]()
Ga je die voor me maken?
Niet waarquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Met die poepspetteropmerkingen van net geeft dit wel een fout beeld in m'n hoofd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
CHOCO MOUSSE![]()
Ga je die voor me maken?
Een biefstukje met patat.. oh jeequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als chocolademousse met ijs en slagroom vergelijken met een heerlijk biefstukje met patat en goede sausjes.
Dit idd!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gister voor het eerst een kalfje gegeten zelfs.
Doe maar wel in omgekeerde volgorde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was te proberenquote:
Deze man begrijpt. Eerst seks, dan knuffelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe maar wel in omgekeerde volgorde.
Soms is het wel fijn om eerst ook te knuffelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
Deze man begrijpt. Eerst seks, dan knuffelen.
Daar kun je mij voor wakker makenquote:
Mij ook welquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms is het wel fijn om eerst ook te knuffelen![]()
[..]
Daar kun je mij voor wakker maken
Een voorafje en een nagerecht, oké. Daar kan ik mee leven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
Soms is het wel fijn om eerst ook te knuffelen![]()
Ik ben opzich niet vies van meteen fijn slapen na de seksquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe maar wel in omgekeerde volgorde.
Hai.quote:
... Wat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
Huh, mn vorige post stond er nog in.
Nu moest ik alsnog naar Centraal.
Ik bedoelde het eigenlijk letterlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben opzich niet vies van meteen fijn slapen na de seksVind het al klote genoeg dat ik verdomme nog moet plassen naderhand
Lig je net zo lekker loom en warm, moet je eruit.
Of weer seks na de seks, mag ook.
Ik had dubbel gepost of zo, de tekst stond er nog in. Maar nu moet ik via Schiphol naar Utrecht komen. De les ga ik al niet halen.quote:
Aawww.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had dubbel gepost of zo, de tekst stond er nog in. Maar nu moet ik via Schiphol naar Utrecht komen. De les ga ik al niet halen.
Op welke punten word je gekeurd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
De keuring is volbracht, welkom in het topic.
Vrouwen houden aan seks dikwijls nog wat ongemakkelijke schoonmaakklusjes over.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk letterlijk
Maar je kan toch ook knuffelen in bed?
Dat is makkelijk op te lossen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen houden aan seks dikwijls nog wat ongemakkelijke schoonmaakklusjes over.
Denken dat ik dat niet weetquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef twi het volgende:
[..]
Helaasquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef twi het volgende:
[..]
Alles moet perse daar in gedeponeerd worden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit is volkerenmoord hier in Katwijk.
Zeker! Evenals dat je over kunt seksen behalve in bedquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk letterlijk
Maar je kan toch ook knuffelen in bed?
Elk huis heeft een apart reservoir wat elke dag geleegd en opgehaald wordt met paard en wagen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles moet perse daar in gedeponeerd worden?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker! Evenals dat je over kunt seksen behalve in bedEn begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van kroelen. Ik vind, net als Mur, seks en knuffelen eigenlijk twee verschillende dingen die elkaar met tijden kunnen overlappen.
Wow...dat heb ik ook wel eens geiler gezegd![]()
Nee, dat is wel vreemd. Misschien geschrokken van mijn plotselinge vertrek? Niet troosten iig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aawww.
Bogie is trouwens de hele tijd aan het piepen. Is dat normaal?
Nog niet, maar receptje voor de pil en een SOA-test staan toevallig voor morgenochtend geplannedquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben het ook met jou en Mur eens hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker! Evenals dat je over kunt seksen behalve in bedEn begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van kroelen. Ik vind, net als Mur, seks en knuffelen eigenlijk twee verschillende dingen die elkaar met tijden kunnen overlappen.
Oh, wat loop je dan te zeiken over moeten plassen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog niet, maar receptje voor de pil en een SOA-test staan toevallig voor morgenochtend geplannedDus over een maandje is het weer mega sexy uitlekken inderdaad ja
Euh...nee...zoiets doe je niet, nee...quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben het ook met jou en Mur eens hoorKnuffelen en seks hoeven niet altijd samen te gaan
Je gaat niet midden op straat neuken bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet sowieso na de seks, en na vier keer urineweginfectie met drie dagen bloed plassen, ben zelfs ik niet eigenwijs genoeg om dat te negeren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, wat loop je dan te zeiken over moeten plassen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euh...nee...zoiets doe je niet, nee...Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euh...nee...zoiets doe je niet, nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon elders deponeren toch? Waar het niet uit lekt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef twi het volgende:
Oh wacht, dan is het juist wel schoon. Godverdomme, en de grap leek me nog wel zo leuk.
Ok. Ik heb hem wat bezig gehouden met spelen en dergelijke.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is wel vreemd. Misschien geschrokken van mijn plotselinge vertrek? Niet troosten iig.
Beats sex met condoom any timequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog niet, maar receptje voor de pil en een SOA-test staan toevallig voor morgenochtend geplannedDus over een maandje is het weer mega sexy uitlekken inderdaad ja
Lief van je. Ik hoop dat hij er wel mee stopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon elders deponeren toch? Waar het niet uit lekt?
[..]
Ok. Ik heb hem wat bezig gehouden met spelen en dergelijke.
Het is toch geen doomsday preppersquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een inschatting van overlevingskansen.
Boogie heeft een identiteits crisis.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief van je. Ik hoop dat hij er wel mee stopt.
Ik kreeg er een harde van hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is Bogie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boogie heeft een identiteits crisis.
Piep piep!
Wat gebeurde er gister in die 3 uur afwezigheid op fok! Dan toen fera bij jou was?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben maagd. Jeweettog.
Computerstoringquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat gebeurde er gister in die 3 uur afwezigheid op fok! Dan toen fera bij jou was?
huiswerk en bidden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat gebeurde er gister in die 3 uur afwezigheid op fok! Dan toen fera bij jou was?
Hond uitlaten. Eten. Stukje huiswerk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klaverjassen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Computerstoring. Bogie had alle kabels stukgebeten.
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hond uitlaten. Eten. Stukje huiswerk.
Goed kloppend verhaal dit.quote:
Ja toch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed kloppend verhaal dit.
We waren maar met zn 3en.quote:
Jaja er klopte iets andersquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed kloppend verhaal dit.
Ik heb geen problemen met internetten in Hoofddorp.quote:
Klinkt als het tegenovergestelde van mijn baanquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Druk met werk, maar tot donderdag wel lekker thuis werken, maar ik moet wel veel doen.
Oh fuck dat meen je.. zijn de prijzen al bekend?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
25 juni Iron Maiden in Amsterdam
Is ook niet erg, en ik vind mijn werk leuk, dat is het voornaamstequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als het tegenovergestelde van mijn baan![]()
Succes.
Ben ik met je eensquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Is ook niet erg, en ik vind mijn werk leuk, dat is het voornaamste
Geen idee, maar ik ga sowiesoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh fuck dat meen je.. zijn de prijzen al bekend?
Ik ben blij dat te horen, mijn hele dag is weer goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met internetten in Hoofddorp.
Druk zoals ik eerder schreefquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja alles gaat lekker. En met jou?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
25 juni Iron Maiden in Amsterdam
59 euro, ze gaan 27 oktober in de verkoop.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga sowieso
Ook wispelturigquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
Geen pizza, maar spaggheti van gisteren.
Ik ben ook veel te vrouwelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, afwas staat in de week
[..]
Ook wispelturig
Daar hoef je niet voor thuis te werken hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef MohMi het volgende:
Ga ik zo maar eens wat boodschapjes halen, hardlopen nu het nog licht is en dan nog wat werken. Dat is dan wel weer het voordeel van thuiswerken.
Fok is het nadeel
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor thuis te werken hoor
Liever iets vrouwelijker dan zo'n overdreven macho.quote:
Jij vind altijd wel een negatief puntje in een dagquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef MohMi het volgende:
Ga ik zo maar eens wat boodschapjes halen, hardlopen nu het nog licht is en dan nog wat werken. Dat is dan wel weer het voordeel van thuiswerken.
Fok is het nadeel
Macho is niet mannelijk, dat is eigenlijk nog een tandje triester en minder mannelijk dan een vrouwelijke man zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever iets vrouwelijker dan zo'n overdreven macho.
Ik wel nog, werk hier pas 3,5 maand en wil best graag blijvenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor thuis te werken hoor
Tss, ik ben het toppunt van altijd iets positiefs zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij vind altijd wel een negatief puntje in een dag
Je posts zeggen iets anders hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wel nog, werk hier pas 3,5 maand en wil best graag blijven
[..]
Tss, ik ben het toppunt van altijd iets positiefs zien
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever iets vrouwelijker dan zo'n overdreven macho.
I wholeheartedly agree.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Macho is niet mannelijk, dat is eigenlijk nog een tandje triester en minder mannelijk dan een vrouwelijke man zijn.
Ik bedoel dus dat je ook prima de hele dag kan FOK!en op je werk, like mequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wel nog, werk hier pas 3,5 maand en wil best graag blijven
[..]
Tss, ik ben het toppunt van altijd iets positiefs zien
Ik snap jouw definitie alleen niet van een kerel waar je glibberig van wordt. Vraag me nog steeds af hoe zo een vent zich dan zou moeten gedragenquote:
Haar behandelen met respect, niet gebruiken, bosje bloemen. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap jouw definitie alleen niet van een kerel waar je glibberig van wordt. Vraag me nog steeds af hoe zo een vent zich dan zou moeten gedragen
Daar is niet slechts een definitie van. Maar karakter is het belangrijkst.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap jouw definitie alleen niet van een kerel waar je glibberig van wordt. Vraag me nog steeds af hoe zo een vent zich dan zou moeten gedragen
En woest aantrekkelijk zijn uiteraard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haar behandelen met respect, niet gebruiken, bosje bloemen. Is niet zo moeilijk hoor.
Vooral het keilief zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is niet slechts een definitie van. Maar karakter is het belangrijkst.
Als ik casanova bootcamp zo zie dan is dat geen harde eisquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
En woest aantrekkelijk zijn uiteraard.
Casanova bootcamp.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik casanova bootcamp zo zie dan is dat geen harde eis
Alleen voor een snelle wip
Dat is geen vereistequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
En woest aantrekkelijk zijn uiteraard.
MKquote:
Klopt, mits gemeend uiteraard. Mannen die slijmen om in je broekje te komen hoef ik dan weer niet.quote:
Ik vind het stiekem wel interessant en je ziet toch dat sommige dingen wel kloppen/werken. Let op het woord sommige hequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Casanova bootcamp.
They got nothin' on us brah.
Ik heb het nooit gekeken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel interessant en je ziet toch dat sommige dingen wel kloppen/werken. Let op het woord sommige he.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef MohMi het volgende:
Fok is het nadeel
Net nog geplaatstquote:
Ik dacht bij het horen van de titel ook:quote:
vinniequote:
bussiequote:
Wat ga je nu eigenlijk doen? Je les is al half afgelopen.quote:
Dat zijn echt de rotte appels, dan worden diegene die het menen niet meer geloofd..quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, mits gemeend uiteraard. Mannen die slijmen om in je broekje te komen hoef ik dan weer niet.
Je hebt zulke mooie ogen... Wat ben je lief...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, mits gemeend uiteraard. Mannen die slijmen om in je broekje te komen hoef ik dan weer niet.
Jammer genoeg hebben die wel het meeste successquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn echt de rotte appels, dan worden diegene die het menen niet meer geloofd..
Ik moet voor 17.00 dat ding inleveren. Hopelijk haal ik het en anders zoek ik een schaamtehoekje op om in te huilen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je nu eigenlijk doen? Je les is al half afgelopen.
quote:
en de vrouwen er maar instinkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer genoeg hebben die wel het meeste success
Het kan nooit wat worden tussen ons.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de rotzakkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer genoeg hebben die wel het meeste success
Omdat ze zo smooth zijn, net alsof ze het echt menenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en de vrouwen er maar instinken
Dat zei ik niet...quote:
Geen internet in deze trein. Maar ik heb al gereageerd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, je zit mobiel begrijp ik? Lees als je laptop bij de hand hebt je dm even enzo
Ow jawel hoor, een kennis is daar heel goed in en gaat ook tijdens de relatie regelmatig vreemdquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik geloof er niet in dat je die shit kunt faken eigenlijk...
Als ik ga ''slijmen'' meen ik het oprecht en dat wordt wel gewaardeerd altijd.
Maar slijmen is toch per definitie dat je het niet meent?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
Dat had ik nooit gedacht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het kan nooit wat worden tussen ons.
Waaruit merk je dat hij zijn gezwijmel niet meent?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, een kennis is daar heel goed in en gaat ook tijdens de relatie regelmatig vreemd.
Slijmen kun je ook menenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar slijmen is toch per definitie dat je het niet meent?
Of is het alleen maar het mechanisme van?
Neh, slijmen is meer dat overdreven gedoe om iemand goed te laten voelen over haarzelf... Maar dan de overdreven laffe hondjes achtige soort...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar slijmen is toch per definitie dat je het niet meent?
Of is het alleen maar het mechanisme van?
Ach ja..sommige mannen hebben er geen..sommige mannen hebben er 2quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, een kennis is daar heel goed in en gaat ook tijdens de relatie regelmatig vreemd.
Soms ben je zo lekker naief. Natuurlijk kun je dat faken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
Of xtc slikken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slijmen kun je ook menen. Als mensen iets nodig hebben worden ze poeslief.
Omdat hij ze meestal laat vallen als hij eenmaal in hun broekje is geweest. Hij blijft de vriendschappen niet lang onderhouden zeg maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waaruit merk je dat hij zijn gezwijmel niet meent?
Ik bedoel, je kunt dingen als je relatie gewoon achterwege laten..
Noted.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen internet in deze trein. Maar ik heb al gereageerd.
Nah zo kijk ik er niet tegenaan, moet ik maar beter mijn best doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja..sommige mannen hebben er geen..sommige mannen hebben er 2
Ach, tis aan de vrouw zelf om daar niet in te trappen. Als ze niet wilt dat haar vriend vreemd gaat, dan had ze maar een andere vent moeten kiezen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, slijmen is meer dat overdreven gedoe om iemand goed te laten voelen over haarzelf... Maar dan de overdreven laffe hondjes achtige soort...
Maar die dame die je geknuffeld hebt dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah zo kijk ik er niet tegenaan, moet ik maar beter mijn best doen.
En dan bedoel ik NIET op FOK!.
Naiief noem je het...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms ben je zo lekker naief. Natuurlijk kun je dat faken.
Dat is nogal naief jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naiief noem je het...
Ik kan me niet voorstellen dat je gaat zitten slijmen met als einddoel in haar broekje komen terwijl je je gezwijmel niet meent...
Ik bedoel, ''wat heb je mooie ogen'' zeggen terwijl je der niks aan vindt en dat effectief doen op een manier dat ze het leuk vindt lijkt me redelijk moeilijk, helemaal doe je dat met meerdere dingen.
Dat was een gewone knuffel in mijn optiek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die dame die je geknuffeld hebt dan?
Kan dat hij zichzelf een illusie voorhoudt...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat hij ze meestal laat vallen als hij eenmaal in hun broekje is geweest. Hij blijft de vriendschappen niet lang onderhouden zeg maar.
Jij kan je ook niet voorstellen dat 2 mensen die een relatie hebben verbroken (exen dus) nog met elkaar neuken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naiief noem je het...
Ik kan me niet voorstellen dat je gaat zitten slijmen met als einddoel in haar broekje komen terwijl je je gezwijmel niet meent...
Ik bedoel, ''wat heb je mooie ogen'' zeggen terwijl je der niks aan vindt en dat effectief doen op een manier dat ze het leuk vindt lijkt me redelijk moeilijk, helemaal doe je dat met meerdere dingen.
Oh? Nee hoor, dat kan IK zelfs, en ik ben een goedzak..quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naiief noem je het...
O ja, het is vooral niet de schuld van die bedriegende klootzak.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, tis aan de vrouw zelf om daar niet in te trappen. Als ze niet wilt dat haar vriend vreemd gaat, dan had ze maar een andere vent moeten kiezen!
Alle mannen doen dat!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naiief noem je het...
Fuckquote:
Keb eigenlijk nooit verhalen gehoord / vrienden gezien whatsoever die complimentjes geven die ze niet oprecht menen.quote:
Jawel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kan je ook niet voorstellen dat 2 mensen die een relatie hebben verbroken (exen dus) nog met elkaar neuken.
Vreemde redenatie, vreemdgaan gebeurd bijna altijd stiekem zonder dat de ander het verwacht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, tis aan de vrouw zelf om daar niet in te trappen. Als ze niet wilt dat haar vriend vreemd gaat, dan had ze maar een andere vent moeten kiezen!
Ik noem dat niet echt slijmen, meer liegenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alle mannen doen dat!
"Lijk ik dikker in deze jurk?" dan gewoon altijd nee zeggen
Works everytime!
Met mijn exen hoef ik 't bed echt niet meer te delen hoor..quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kan je ook niet voorstellen dat 2 mensen die een relatie hebben verbroken (exen dus) nog met elkaar neuken.
Nooit?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb eigenlijk nooit verhalen gehoord / vrienden gezien whatsoever die complimentjes geven die ze niet oprecht menen.
Dit dus. Maar het gebeurt wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met mijn exen hoef ik 't bed echt niet meer te delen hoor..
Schuldvraag is irrelevant hier. De bedriegende klootzakken zijn er nou eenmaal. Daar moet je gewoon niet mee in zee willen gaan!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, het is vooral niet de schuld van die bedriegende klootzak.
Ja, en hoe weet je dat van te voren? Juist... niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Schuldvraag is irrelevant hier. De bedriegende klootzakken zijn er nou eenmaal. Daar moet je gewoon niet mee in zee willen gaan!![]()
Je zoekt toch ook je eigen vrienden uit en als daar een rotte appel tussen zit, dan heb -ik- iets fout gedaan
Je vindt het mssn n geil wijf, maar je kan ook faken dat je meer voor haar voelt, verliefd bent, dat er geen enkele is zoals zij. Blabla.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naiief noem je het...
Dan ben jij nogal goedgelovig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb eigenlijk nooit verhalen gehoord / vrienden gezien whatsoever die complimentjes geven die ze niet oprecht menen.
Ik nie, heb jij ooit een meisje het bed in gebluft puur omdat je der wou neuken en dus onoprechte complimentjes gaf?quote:
Het gebeurt ja, tuurlijk, en dat moet men zelf weten.. Maar 1 van mijn 2 exen rij ik liever dood, de andere wens ik alle geluk toe.. Maar ik zou haar niet terug willen..quote:
Dat is hoe ik er over denk. Je moet de rotzakken er gewoon zo snel mogelijk uitfilteren voordat je echt met ze in zee gaatquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemde redenatie, vreemdgaan gebeurd bijna altijd stiekem zonder dat de ander het verwacht.
Het lijkt me lastig te faken, laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je vindt het mssn n geil wijf, maar je kan ook faken dat je meer voor haar voelt, verliefd bent, dat er geen enkele is zoals zij. Blabla.
Dan heb je wel een goeie aan je busquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het gebeurt ja, tuurlijk, en dat moet men zelf weten.. Maar 1 van mijn 2 exen rij ik liever dood, de andere wens ik alle geluk toe.. Maar ik zou haar niet terug willen..
Is het niet.. Zelfs ik kan hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig te faken, laat ik het zo zeggen.
Heeft zij even geluk dat ik niet weet waar ze woontquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je wel een goeie aan je bus
Door mensen in te schatten. Je krijgt vaak kleine hints over hoe iemand is. Als iemand tegen je liegt, kun je dat te weten komen bijvoorbeeld door goed na te gaan wat iemand zegt en wat voor lichaamstaal die persoon gebruikt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en hoe weet je dat van te voren? Juist... niet.
Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik nie, heb jij ooit een meisje het bed in gebluft puur omdat je der wou neuken en dus onoprechte complimentjes gaf?
Als ik iemand echt in bed wil hebben, heb ik daar mijn redenen voor, die aanttrekkingskracht hoef ik niet te faken... Ik zou het ook niet kunnen overigens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
En als een man iemand het bed in probeert te krijgen, verder geen relatiematerial ofzo, dan zal hij alles zeggen wat ze wil horen.
Hehequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het niet.. Zelfs ik kan het
[..]
Heeft zij even geluk dat ik niet weet waar ze woont
Mja, zit wel wat in. Maar dat gaat niet altijd opquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door mensen in te schatten. Je krijgt vaak kleine hints over hoe iemand is. Als iemand tegen je liegt, kun je dat te weten komen bijvoorbeeld door goed na te gaan wat iemand zegt en wat voor lichaamstaal die persoon gebruikt.
Of wil je me soms gaan vertellen dat je er zelf met open ogen in gaat zitten stinken zonder bij jezelf ooit af te gaan vragen of je niet misschien een rotte appel te pakken hebt?
Je moet gewoon altijd geduld bewaren als je mensen leert kennen, niet wanhopig worden
Dat hoef je helemaal niet zelf te bedenken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik iemand echt in bed wil hebben, heb ik daar mijn redenen voor, die aanttrekkingskracht hoef ik niet te faken... Ik zou het ook niet kunnen overigens.
Dus nee, ik ga niet lopen bedenken wat ze wilt horen, ik ben gewoon mezelf.
Vraag me echt af of mensen serieus gaan zitten bedenken wat ze wilt horen... Of iemand onoprecht gaan zitten paaien.
Het was hemels, maar achteraf blijkt het dus één grote leugenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet prettig voor jou?
Zou je ook niet moeten willenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil gewoon niet graag genoeg om er voor te moeten liegen denk ik
Overigens heb ik nog steeds mijn twijfels of dat beter werkt dan oprechte complimenten geven.
Geen idee, ik kan niet liegen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
Overigens heb ik nog steeds mijn twijfels of dat beter werkt dan oprechte complimenten geven. Die zou ik immers wel genoeg paraat hebben vind ik iemand wel leuk.
In sommige situaties lijkt me dat best kutquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet liegen.
Mensen veranderen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door mensen in te schatten. Je krijgt vaak kleine hints over hoe iemand is. Als iemand tegen je liegt, kun je dat te weten komen bijvoorbeeld door goed na te gaan wat iemand zegt en wat voor lichaamstaal die persoon gebruikt.
Of wil je me soms gaan vertellen dat je er zelf met open ogen in gaat zitten stinken zonder bij jezelf ooit af te gaan vragen of je niet misschien een rotte appel te pakken hebt?
Je moet gewoon altijd geduld bewaren als je mensen leert kennen, niet wanhopig worden
Ik wel, met stalen gezicht. Of puppyogen en een pruillip.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet liegen.
Be warned Kaneel...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel, met stalen gezicht. Of puppyogen en een pruillip.
Voor mij wel, aangezien het vrij snel spaak loopt als ik enkel oprecht ben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
Overigens heb ik nog steeds mijn twijfels of dat beter werkt dan oprechte complimenten geven. Die zou ik immers wel genoeg paraat hebben vind ik iemand wel leuk.
Ik lieg bijna nooit, ik zeg alleen eerlijk dat ik het wel kan.quote:
Dat kan...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor mij wel, aangezien het vrij snel spaak loopt als ik enkel oprecht ben.
Ik ben er in de loop van mijn leven ook ingetrapt hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen veranderen.En nee, niet iedereen kan die subtiele hints lezen.
Ik voel me zo vies nu.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
dat kan ik ook welquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Giertjequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan ik ook welmet stalen gezicht dan wel
Ik kan dat niet met een stalen gezichtquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan ik ook welmet stalen gezicht dan wel
Mijn garpje, je maakt 't stuk, maak alles maar stukquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lieg bijna nooit, ik zeg alleen eerlijk dat ik het wel kan.
Ik kan niet eens praten met een stalen gezichtquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet met een stalen gezicht
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik aan Kaneelstokje denken?
Ik lieg niet tegen jou.quote:
ja wel tof in ieder gevalquote:
Kijk, dat is het mooist inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja wel tof in ieder gevalet was precies goed druk dat je er goed mee kan werken
Is het omdat ik een dikke buik heb, he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik aan Kaneelstokje denken?
Tis je geraden.quote:
Maar ik heb t toch gekocht?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn garpje, je maakt 't stuk, maak alles maar stuk*stampvoet*
*rent huilend naar een donker hoekje*
Huilebalk, zullen we onze buikjes vergelijken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het omdat ik een dikke buik heb, he?
Dat wil ik niet eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het omdat ik een dikke buik heb, he?
[..]
Tis je geraden.
Zolang we maar geen peners gaan vergelijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Huilebalk, zullen we onze buikjes vergelijken?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang we maar geen peners gaan vergelijken.
En jij niks? Gemiste kans.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Wel grappig, ik ging naar headhunters...
Vriend van mij sprak +- 10 meisjes aan denk ik
Jij hebt mij gekocht? Wait, whut? Did I miss anything?quote:
Ik kreeg een dextrose van een meisje, mijn avond was wel geslaagd.quote:
Eetse, douchse en gefeliciteerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef Giertje het volgende:
maar goed ik ga effe eten halen en dan douchen en dan naar mams verjaardag
Wie trekt er dan aan het kortste eind?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang we maar geen peners gaan vergelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kreeg een dextrose van een meisje, mijn avond was wel geslaagd.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef twi het volgende:
[..]
Wie trekt er dan aan het kortste eind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
[..]
Wie trekt er dan aan het kortste eind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Wie trekt er dan aan het kortste eind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Schuddebuikjesquote:
Je weetquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newb, oud Duracelbatskonijn van me.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
Pics van vrouwen met schuddende buikjes.
Kut.quote:
Nog bloed aan de paal?quote:
quote:
Heuj, nieuw persoontjequote:
Nopequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kut.
[..]
Nog bloed aan de paal?
Die brief in het postvak douwen en weer terug.quote:
Damn, succes met de terugreis danquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Die brief in het postvak douwen en weer terug.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |