Nee, eerst seks en daarna knuffelen. En ervoor offcourse.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knuffelen doe je maar met je moeder.
Knuffelen kan ook fijn zijn.quote:
Mensen die knuffelen beter vinden dan seks hebben nog nooit seks gehad. En waarschijnlijk ook nog nooit geknuffeld.quote:
Hmm, ok. Nu nog mazzel hebben met de treinen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Fera het volgende:
@Kaneel: ik heb slim gedaan en ben op de Korevaarstraat overgestapt op bus 12. Die 186 rijdt alleen naar Centraal.
Ik weet niet hoe jij knuffelt hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die knuffelen beter vinden dan seks hebben nog nooit seks gehad. En waarschijnlijk ook nog nooit geknuffeld.
Je bent gemeen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die knuffelen beter vinden dan seks hebben nog nooit seks gehad. En waarschijnlijk ook nog nooit geknuffeld.
Het is een rare vergelijking.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
CHOCO MOUSSEquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een rare vergelijking.
Als chocolademousse met ijs en slagroom vergelijken met een heerlijk biefstukje met patat en goede sausjes.
Je draait het om schat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
CHOCO MOUSSE![]()
Ga je die voor me maken?
Niet waarquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Met die poepspetteropmerkingen van net geeft dit wel een fout beeld in m'n hoofd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
CHOCO MOUSSE![]()
Ga je die voor me maken?
Een biefstukje met patat.. oh jeequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als chocolademousse met ijs en slagroom vergelijken met een heerlijk biefstukje met patat en goede sausjes.
Dit idd!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gister voor het eerst een kalfje gegeten zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |