Nee, eerst seks en daarna knuffelen. En ervoor offcourse.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knuffelen doe je maar met je moeder.
Knuffelen kan ook fijn zijn.quote:
Mensen die knuffelen beter vinden dan seks hebben nog nooit seks gehad. En waarschijnlijk ook nog nooit geknuffeld.quote:
Hmm, ok. Nu nog mazzel hebben met de treinen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Fera het volgende:
@Kaneel: ik heb slim gedaan en ben op de Korevaarstraat overgestapt op bus 12. Die 186 rijdt alleen naar Centraal.
Ik weet niet hoe jij knuffelt hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die knuffelen beter vinden dan seks hebben nog nooit seks gehad. En waarschijnlijk ook nog nooit geknuffeld.
Je bent gemeen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die knuffelen beter vinden dan seks hebben nog nooit seks gehad. En waarschijnlijk ook nog nooit geknuffeld.
Het is een rare vergelijking.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
CHOCO MOUSSEquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een rare vergelijking.
Als chocolademousse met ijs en slagroom vergelijken met een heerlijk biefstukje met patat en goede sausjes.
Je draait het om schat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
CHOCO MOUSSE![]()
Ga je die voor me maken?
Niet waarquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Met die poepspetteropmerkingen van net geeft dit wel een fout beeld in m'n hoofd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
CHOCO MOUSSE![]()
Ga je die voor me maken?
Een biefstukje met patat.. oh jeequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als chocolademousse met ijs en slagroom vergelijken met een heerlijk biefstukje met patat en goede sausjes.
Dit idd!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gister voor het eerst een kalfje gegeten zelfs.
Doe maar wel in omgekeerde volgorde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was te proberenquote:
Deze man begrijpt. Eerst seks, dan knuffelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe maar wel in omgekeerde volgorde.
Soms is het wel fijn om eerst ook te knuffelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
Deze man begrijpt. Eerst seks, dan knuffelen.
Daar kun je mij voor wakker makenquote:
Mij ook welquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms is het wel fijn om eerst ook te knuffelen![]()
[..]
Daar kun je mij voor wakker maken
Een voorafje en een nagerecht, oké. Daar kan ik mee leven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
Soms is het wel fijn om eerst ook te knuffelen![]()
Ik ben opzich niet vies van meteen fijn slapen na de seksquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe maar wel in omgekeerde volgorde.
Hai.quote:
... Wat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
Huh, mn vorige post stond er nog in.
Nu moest ik alsnog naar Centraal.
Ik bedoelde het eigenlijk letterlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben opzich niet vies van meteen fijn slapen na de seksVind het al klote genoeg dat ik verdomme nog moet plassen naderhand
Lig je net zo lekker loom en warm, moet je eruit.
Of weer seks na de seks, mag ook.
Ik had dubbel gepost of zo, de tekst stond er nog in. Maar nu moet ik via Schiphol naar Utrecht komen. De les ga ik al niet halen.quote:
Aawww.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had dubbel gepost of zo, de tekst stond er nog in. Maar nu moet ik via Schiphol naar Utrecht komen. De les ga ik al niet halen.
Op welke punten word je gekeurd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
De keuring is volbracht, welkom in het topic.
Vrouwen houden aan seks dikwijls nog wat ongemakkelijke schoonmaakklusjes over.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk letterlijk
Maar je kan toch ook knuffelen in bed?
Dat is makkelijk op te lossen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen houden aan seks dikwijls nog wat ongemakkelijke schoonmaakklusjes over.
Denken dat ik dat niet weetquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef twi het volgende:
[..]
Helaasquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef twi het volgende:
[..]
Alles moet perse daar in gedeponeerd worden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit is volkerenmoord hier in Katwijk.
Zeker! Evenals dat je over kunt seksen behalve in bedquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk letterlijk
Maar je kan toch ook knuffelen in bed?
Elk huis heeft een apart reservoir wat elke dag geleegd en opgehaald wordt met paard en wagen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles moet perse daar in gedeponeerd worden?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker! Evenals dat je over kunt seksen behalve in bedEn begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van kroelen. Ik vind, net als Mur, seks en knuffelen eigenlijk twee verschillende dingen die elkaar met tijden kunnen overlappen.
Wow...dat heb ik ook wel eens geiler gezegd![]()
Nee, dat is wel vreemd. Misschien geschrokken van mijn plotselinge vertrek? Niet troosten iig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aawww.
Bogie is trouwens de hele tijd aan het piepen. Is dat normaal?
Nog niet, maar receptje voor de pil en een SOA-test staan toevallig voor morgenochtend geplannedquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben het ook met jou en Mur eens hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker! Evenals dat je over kunt seksen behalve in bedEn begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van kroelen. Ik vind, net als Mur, seks en knuffelen eigenlijk twee verschillende dingen die elkaar met tijden kunnen overlappen.
Oh, wat loop je dan te zeiken over moeten plassen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog niet, maar receptje voor de pil en een SOA-test staan toevallig voor morgenochtend geplannedDus over een maandje is het weer mega sexy uitlekken inderdaad ja
Euh...nee...zoiets doe je niet, nee...quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben het ook met jou en Mur eens hoorKnuffelen en seks hoeven niet altijd samen te gaan
Je gaat niet midden op straat neuken bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet sowieso na de seks, en na vier keer urineweginfectie met drie dagen bloed plassen, ben zelfs ik niet eigenwijs genoeg om dat te negeren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, wat loop je dan te zeiken over moeten plassen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euh...nee...zoiets doe je niet, nee...Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euh...nee...zoiets doe je niet, nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon elders deponeren toch? Waar het niet uit lekt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef twi het volgende:
Oh wacht, dan is het juist wel schoon. Godverdomme, en de grap leek me nog wel zo leuk.
Ok. Ik heb hem wat bezig gehouden met spelen en dergelijke.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is wel vreemd. Misschien geschrokken van mijn plotselinge vertrek? Niet troosten iig.
Beats sex met condoom any timequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog niet, maar receptje voor de pil en een SOA-test staan toevallig voor morgenochtend geplannedDus over een maandje is het weer mega sexy uitlekken inderdaad ja
Lief van je. Ik hoop dat hij er wel mee stopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon elders deponeren toch? Waar het niet uit lekt?
[..]
Ok. Ik heb hem wat bezig gehouden met spelen en dergelijke.
Het is toch geen doomsday preppersquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een inschatting van overlevingskansen.
Boogie heeft een identiteits crisis.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief van je. Ik hoop dat hij er wel mee stopt.
Ik kreeg er een harde van hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is Bogie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boogie heeft een identiteits crisis.
Piep piep!
Wat gebeurde er gister in die 3 uur afwezigheid op fok! Dan toen fera bij jou was?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben maagd. Jeweettog.
Computerstoringquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat gebeurde er gister in die 3 uur afwezigheid op fok! Dan toen fera bij jou was?
huiswerk en bidden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat gebeurde er gister in die 3 uur afwezigheid op fok! Dan toen fera bij jou was?
Hond uitlaten. Eten. Stukje huiswerk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klaverjassen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Computerstoring. Bogie had alle kabels stukgebeten.
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hond uitlaten. Eten. Stukje huiswerk.
Goed kloppend verhaal dit.quote:
Ja toch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed kloppend verhaal dit.
We waren maar met zn 3en.quote:
Jaja er klopte iets andersquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed kloppend verhaal dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |